Ostin jokin aika sitten auton kyseisestä liikkeestä ja autossa on erittäin kiusallinen sähkövika. Autodealin myyjä kiertelee ja kaartelee vastaamasta kysymyksiin jne. Aion viedä kuluttajariitalautakuntaan tämän asian, jotta tälle saadaan joku virallinen ratkaisu. En ikinä osta enää täältä autoa ja samaa suosittelen muillekin, että äänestäkää jaloillanne. Kyllä niitä rehellisiäkin toimijoita löytyy, jotka hoitaa hyvin asiansa.
Millaisia on muiden kokemukset tästä liikkeestä?
Autodeal kokemuksia
30
5640
Vastaukset
- Anonyymi
Oikea sähkövika vai ominaisuus?
- Anonyymi
Sen sanon että ei ole ominaisuus vaan todellinen vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen sanon että ei ole ominaisuus vaan todellinen vika.
Mitä sitten ei tee, tai tekee?
- Anonyymi
Sähköllä vain joskus on mitä merkillisempiä ilmenemismuotoja tai oikkuja, jotka eivät ole välttämättä mitään vikoja, saati että olisivat peräti automyyjän vastuulla.
T. Vanhempi automyyjä Töysästä. - Anonyymi
Ihan hyvä liike ostoksille vain!
- Anonyymi
Talvi kun tuli niin sähkövika voi tulla vaikka pappani vanhaan mopediin.
- Anonyymi
Minulla aivan sama juttu tämän autoliikkeen kanssa. Myy rikkinäisiä autoja ja kiertelee tosiaan totuuden. Älkää ikinä ostako tältä huijarilta mitään.
- Anonyymi
Eikös se ole ollut ehjä kun sen olet ostanut, kuka nyt rikkinäistä ostaisi,olet itse rikkonut ja nyt iniset täällä , hoitoa suosittelen sulle.
- Anonyymi
Ei liikkeet mitään ennustajia ole, korjaa autosi ja itke äitisi helmoihin.
- Anonyymi
Juu kyllä se ehjä oli tosiaan sen pari päivää ennen kun rupesi viat ilmeneen. Ja oisko sun tissiposki parempi pitää mölyt mahassas.
- Anonyymi
Kuten ylempää, ei liikkeet mitään ennustajia ole, korjaa reppana autosi ja maksa itse,
ei noin halpaan autoon mitään takuuta kukaan anna, vai mitä kuvittelit?
Hae apua jos et pärjää.
- Anonyymi
Edelleenkään en suosittele tätä autodealia kenellekkään. Täysin huijareita ja myy paskoja autoja missä verovelkaakin. Olkaa tarkkoja näiden kanssa. Jokainen autoliike suomessa on parempi kuin tämä autodeal.
- Anonyymi
Minunkin autossa oli verovelkaa, jonka tuolta ostin. Onneksi nyt ei ollut, kuin muutama kymppi, mutta kuitenkin. Epärehellistä toimintaa liikkeeltä.
- Anonyymi
Se velka on edellisen käyttäjän jäämistöö. Ei siinä veroa kerkeä tulemaan liikkeelle kun auto tulee ja lähtee samoin tein. Itsekkin olen maksanut monia tuhansia edellisten velkoja vuodessa että kiitos yksityisten rehellisyys. Enkä muuten ole naukunut niitä takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se velka on edellisen käyttäjän jäämistöö. Ei siinä veroa kerkeä tulemaan liikkeelle kun auto tulee ja lähtee samoin tein. Itsekkin olen maksanut monia tuhansia edellisten velkoja vuodessa että kiitos yksityisten rehellisyys. Enkä muuten ole naukunut niitä takaisin.
Eipä ole tuossa liikkeessä autojen kierto kovinkaan nopeaa. Mitä heidän autojaan olen katsellut, niin useampi ollut kohta 6kk myynnissä... Ja jos liike olisi kunnollinen, niin ei myisi verovelkaisia autoja eteenpäin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole tuossa liikkeessä autojen kierto kovinkaan nopeaa. Mitä heidän autojaan olen katsellut, niin useampi ollut kohta 6kk myynnissä... Ja jos liike olisi kunnollinen, niin ei myisi verovelkaisia autoja eteenpäin...
Oletko itsekin niin kunnollinen että maksat muille kuuluvat verot? 99% tapauksista verovelvollisuutensa on laiminlyönyt edellinen omistaja, ei autoliike.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itsekin niin kunnollinen että maksat muille kuuluvat verot? 99% tapauksista verovelvollisuutensa on laiminlyönyt edellinen omistaja, ei autoliike.
Ja sinulla on varmaan esittää todisteita väitteesi tueksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinulla on varmaan esittää todisteita väitteesi tueksi?
Paa poiketen jos uskallat. Köyhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jälleen tuli todistettua, etteivät jobbarit kykene mihinkään älylliseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu vois poiketa
- Anonyymi
Parempi on tosiaan että kiertää kaukaa vaan koko liikkeen ja jättää tämän huijarifirman omaan arvoonsa. Huonoin firma mitä vastaan voi tulla. Älkää ikinä kajotko tuonne!!!
- Anonyymi
Kävin katsomassa erästä autoa Ylöjärven liikkeessä ja jätin sinne, kun Googlettamisella päädyin tänne Suomi24:n foorumin keskusteluihin tästä liikkeestä. Tuli ostettua tai vaihdettua auto sitten liki naapuriliikkeestä. :)
- Anonyymi
Teit erittäin hyvän päätöksen edellinen kommentoija, kun muualta teit kaupat. Tässä liikkeessä on myynnissä piilovikaisia pommeja.
- Anonyymi
Autot tosiaan on aivan pommeja. Älkää kajotko tuohon liikkeeseen ikinä!!
- Anonyymi
Näiden kanssa ei voi sopia mistään, kun lakkaavat vastaamasta viesteihin ja puheluihin. Äänestäkää jaloillanne tämän liikkeen suhteen
- Anonyymi
Tottakai lakkaavat, katso nyt hyvä lapsi peiliin.
- Anonyymi
Heidän autot on kyllä paljon ajettuja enimmäkseen, mutta sellaisiakin tarvitaan. Meille arpoutui paljon ajettu ja jossa ei pitänyt olla vikoja, huollettu. Kolmen viikonaikana se ei nähnyt tervettä päivää. Mutta ilman mitään nikotteluja tämä liike suhtauti asiaan ymmärtävästi ja hyvitti vaihdossa kalliinpaan aiemmin ostetun hinnan. Ystävällinen palvelu. Kyllä näitä voi suositella. Jk. Yrityksillä on muukin kuin perävalotakuu.
- Anonyymi
Ei kuulosta Autodealin toiminnalta, etkai ole työntekijä.
Jos auto oli teillä kolme viikkoa ja koko ajan vikoja, maksoitko itse korjaukset.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulosta Autodealin toiminnalta, etkai ole työntekijä.
Jos auto oli teillä kolme viikkoa ja koko ajan vikoja, maksoitko itse korjaukset....Kyllä kuulostaa. Vaihto kalliimpaan eli asiakas maksoi taas lisää liikkeelle jotta pääsi ostamastaan romusta eroon kun liike ei sitä suostunut korjaamaan. Tämähän on auto diilin perus liike toimintaa että saadaan aina asiakkaalta rahaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812