Heidän vanhetessaan?
Pysyvätkö naiset kauniina?
Anonyymi-ap
42115
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vastaukset 42
Vanhimmat
El Bimbo sen jo ties. Hän sentään oli mies
Jokku voi pysyäkki kai...
Ainaki heidän miestensä mielestä.
Jokku ei ole naisen nimi. Se on lyhenne muinaisugrilaisesta Joukhaisesta, joka vanheni harmaantuen hius hiukselta.
Riippuu jaksaako liikkua ja millaiset geenit on perinyt ja millainen on ruokavalio ja muut elämäntavat.
Sinuna huolestuisin si
Aha. Siellä taas tiedetään niin hyvin. 😅
Kommentoin tätä naisena. Mielestäni moni nainen pysyy kauniina vanhetessaankin. Minä en kuitenkaan näe kauneutta pelkkänä nuoruuden, rypyttömyyden ja kiinteyden ylistyksenä vaan näen monenlaiset ihmiset kauniina. Lempeä, hymyilevä ihminen on mielestäni poikkeuksetta kaunis olipa hän minkä ikäinen tahansa.
Kommentöin tätä avaruusoliona, ja joillekin kasvaa kyllä häntä.
Ihan hauska kuitti, naurahdin ja tajusin miten hölmöltä tuo edellinen kommenttini kuulosti 😄
Ei se öllut kuitti, se oli avaruustwiitti.
Mahtavaa saada twiitti avaruudesta. Siellä ei siis vielä boikotoida Elonia.
Kaikki ei ole punavihreitä maassakaan boikotteineen.
Selevä, kyllä tänne muitakin kuin punavihreitä mahtuu.
Kommentoin tätä naisena, olen edelleenkin kiinnostunut miehistä. Joskus Onni suosii, ja joskus taas ei :) ihan sama tilanne kuin nuorempana
Viinikin paranee vanhetessaan.
Toiset jopa kaunistuu vanhetessaan. Ovat uskomattoman viehättäviä aikuisena varttuneena naisena, toisin kuin tyttösinä.
Kissamaisen viehkeitäkin.
-Jasu-
Moni nainen kaunistuu vanhetessaan. Häneen tulee yhä enemmän persoonallisia piirteitä. "Kauneus on katsojan silmässä".
varsinainen.pimu, sää oot aina yhtä keijukaismaine ja nätti. Toiv. niiku Dino 🐱🐉
Tsau Dino.
Thänks! Kivaa viikonloppua sinulle. :)
Ma oon niiku otettu, kun sää vastasit mulle. Ääh lääh 🧡. Terv. 🐱🐉
Karman lain ja sielunvaelluksen kannalta ruumis on vain "maallista mammonaa" jota ei saa mukaan matkalla elämästä toiseen. Tämä mielessä pitäen uusi elämä on vanhentuneen ruumiin uudesti syntyminen. Jos taas ajatellaan urheilijoita, karman laki tekee tyhjäksi maalliset ponnistelut ja tältä kannalta kaikki hikipisarat ja hampaan kiristykset olivat vain hetken hurmaa ja hukkainvestointi.
Mummielestä urheilu on humpuukii ilman karmistaki. Soon just niiku Paavo Nurmi sano vanhana, et siihen uhraa elämänsä parhaat vuodet. Terv. Haisis 🦨
Riippuu jokseenkin paljon siitä, miten katkeroitunut katsoja on.
Harva nainen on kaunis edes nuorena 15-25 vuotiaana. Naiset peittää meikillä huonon ihonsa joten eivät ole oikeesti kauniita. 40 vuotiaana naiset käyttää sitten paljon meikkiä että kehtaavat kulkea kadulla.
Kauneus on piirteitä, ei meikkiä. Meikki on ihmiseen kuulumaton kemikaali, jolla töherretään todellisuus piiloon. Ollakseen epätodellinen.
-Jasu-
Mutta voi toki sanoa, että ootpa meikannut itsesi hienosti ihan epärealistiseksi. :D
Hienoja värejä oot käyttänyt ihollasi ja osannut peittää itsesi.
Taitolaji sekin.
-Jasu-
Meikillä jatketaan siitä, missä kohtaa geenit teki tepposet ja jäi kaunistuminen kesken, sillä eihän kaunis ihminen meikkiä tarvi.
-Jasu-
Missä iässä nainen rumenee? Olen nähnyt vielä yli 50v kauniita naisia, mutta en juurikaan yli 60v kauniita ollenkaan.
Veikko Vennamo: ”jokainen nainen on jonkun miehen mielestä kaunis.”
Minusta myös vanhat IHMISET ovat kauniita.
Niin sanot, mutta et silti harrastaisi seksiä heidän kanssa muuta kuin rahan toivossa ainoastaan.
Niinkö itse teet?
Vastakysymys on myöntymisen merkki.
Kyllä. En harrastaisi seksiä kaikkien nuorienkaan ihmisten kanssa ja siis en yhdenkään naisen kanssa. Ulkonäkö nyt ei itselläni muutenkaan ole se oleellinen asia seksissä.
Ja rahasta en harrastaisi seksiä kenenkään kanssa. Tai sanotaan niin, että yksikään ei niin paljoa olisi ikinä maksanut kuin mitä siihen liikahdukseen tarvittaisiin Seitsennumeroisesta summasta voisin alkaa harkita maksusta harrastamista.
Mikä ihmeen vastakysymys? Vaikeneminen on myöntymisen merkki.
Pysyvät kauniina, mutta miehistä on myöhemmin monet jo rappiolla. Kunnollisista miehistä on kova kysyntä. Moni sisko ei enää löydä omaansa. 🌹👀
Minusta 35-50v naiset näyttävät seksikkäimmiltä
Nainen vanhenee arvokkaasti ainakin silloi kun on miehen kanssa joka häntä arvostaa
Ei. M43
Ei ole merkitystä