Hyvää pyhäinpäivää

Ja huomenta. En osannut täältä vielä poistua. ☕ 🐺

32

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja taas poistuu ihan normaalit kysymykset ja vastaukset tuhkana tuuleen... Huh mikä tätä sivua oikeen vaivaa?

• Anonyymi

Huomenta☕ heräsin äsken

• Niin minäkin ihan äskettäin. Huomenta. ☕

• Anonyymi

Eipä sitä kukaan odottanutkaan, vakiotrollilta. 🥱

• Aha... Minä koen näittenkin vastausten perusteella, ettei täällä ole minulle mitään. Ei ollut täällä koskaan hän. Joten miksi täällä vielä roikun? Jep.

• Kyllä täällä kaikilla muilla on kivaa ja hauskaa. On rakkautta ja sydämet vaan lentelee. Minä jäin tänne ihan yksin, niin kuin jäin oikeassakin elämässä. Torjuttuna ja estettynä edelleenkin.

• Anonyymi

Aina tätä samaa valitusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Aina tätä samaa valitusta.

Koska se on totta.

• Minä poistun.

• Anonyymi

Alat kumminki raivoomaan anona 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Alat kumminki raivoomaan anona 😆

Ei kiinnosta. Miksi raivoisin? Hyväksyn nyt tosi asiat. Hän ei minusta piittaa ja sillä hyvä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ei kiinnosta. Miksi raivoisin? Hyväksyn nyt tosi asiat. Hän ei minusta piittaa ja sillä hyvä.

Hehhe maski päällä maskin takanakin se on kunnon elämää

• Anonyymi kirjoitti:

Hehhe maski päällä maskin takanakin se on kunnon elämää

En ymmärrä.

• Anonyymi

Hyvää Pyhäinmiestenpäivää.
      Nimipäivät kohdistuvat miesten nimiin. Reima nimisen tunnen. Kaksi ruotsinkielistä nimeä ovat sen verran outoja, ettei ole ketään tuttavissakaan.
      Hyvää ulkoilusäätä sulle ja kaikille🏋️‍♂️

• Kiitos.

• Minä lähden töihin. Viettäkää mukava päivä rakkaittenne kanssa.

• Anonyymi

Mulla on vapaa, täytyy kai jotain ruumiinkulttuuria harrastaa ?

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla on vapaa, täytyy kai jotain ruumiinkulttuuria harrastaa ?

Jos olisi vapaa, niin lepäisin koko päivän. Jotenkin nyt tuntuu ylirasittuneelta olo.

• Anonyymi

Olipa nopea lasku. Aluksi olit niin onnellinen kun näit sen ja nyt masentuneena ruikutat. Taisit tajuta sen ettei se pelkkä näkeminen ja täällä oleminen riitä ja olet sen lisäksi saanut pakit joten umpikujassa jälleen. Ei se minulla ja sillä miehelläkään enää merkkaa mitään vaikka nähtäisiin. Olen siitä varma. Saatan hetken olla sekaisin ja sitten takaisin ajatuksessa ettei meistä tule mitään. Tuskin sanottaisiin toisillemme mitään kun ei tunneta tai edes moikattaisiin. Se olisi vain katse ja siinä se.

• No, kyllä sitä on tässä viikon ehtinyt makustella ja pohtia, miten se meni, ja mitä se merkitsi minulle ja mitä ehkä hänelle. Tuntuu että eipä se hänelle merkannut mitään. Umpikujassa, kyllä.

• PalstaRinssi kirjoitti:

No, kyllä sitä on tässä viikon ehtinyt makustella ja pohtia, miten se meni, ja mitä se merkitsi minulle ja mitä ehkä hänelle. Tuntuu että eipä se hänelle merkannut mitään. Umpikujassa, kyllä.

Ja edeleen olen blokattuna somessa. En merkkaa hänelle siis yhtikäs mitään. Nyt menen töihin masentumaan.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No, kyllä sitä on tässä viikon ehtinyt makustella ja pohtia, miten se meni, ja mitä se merkitsi minulle ja mitä ehkä hänelle. Tuntuu että eipä se hänelle merkannut mitään. Umpikujassa, kyllä.

Tämäpä. Eikä sekään merkkaa miehelle mitään jos kohtaan sen jossakin. Minun tilanteessa siis.

• 😭😭😭😭

• Anonyymi

Prinssi hyvä...olisit kuitenkin elämästäsi tytyyväinen ja kiitollinen !
        Minä vanha nainen olen täälä hetkellä...ajojahdin kohreena, taloyhtiön toimesta! Olen hyvin surullinen ja peloissani...näistä ihan psykoista tapahtumista..jotka vaan jatkuvat täällä!!
        Sekä iloinen Luojan avusta, jos se ehtii ajoissa perille!! 🐔
        Hyvää pyhää

• Anonyymi kirjoitti:

Prinssi hyvä...olisit kuitenkin elämästäsi tytyyväinen ja kiitollinen !
        Minä vanha nainen olen täälä hetkellä...ajojahdin kohreena, taloyhtiön toimesta! Olen hyvin surullinen ja peloissani...näistä ihan psykoista tapahtumista..jotka vaan jatkuvat täällä!!
        Sekä iloinen Luojan avusta, jos se ehtii ajoissa perille!! 🐔
        Hyvää pyhää

Kiitos. Olenhan minä kiitollinen elämästä. Olen vain todella surullinen...

Hyvää pyhäinpäivän iltaa sinullekin.

• Anonyymi

Rauhallista pyjäinpäivää Sinulle mies🕯️

• Kiitos samoin sinulle. 🕯️

• Anonyymi

Hyvää joulua 😽🎅

• Kiitos. Vähän liian aikaisin. 🐺🌲🌲🌲

• Anonyymi

Mihin meinaat poistua.

• En kai minnekään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7840
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2019
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1960
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe