Usassa vetyautoja myytiin vuoden kolmannella osuudella vaivaiset 150kpl yhteensä (50kpl kuukaudessa), joka on surkea määrä suhteessa kuinka paljon myydään uusia henkilöautoja ylipäätänsä Kaliforniassa Q3. Tämä vain todistaa sen ettei vetyautot kiinnosta kuluttajia. Sana vetyautoilun ongelmista on levinnyt autoilijoille ja niitä ei haluta. Huonompi juttu myös vetyauton omistajille, sillä niiden jälleenmyynti voi olla todella vaikeaa järkevällä hinnalla jolloin on pakko myydä pois todella halvalla.... koska ostajia ei muuten ole. Tätä suurta arvonalennusta on tapahtunut jo aiempinakin vuosina.
Videon 5:05 kohdasta löytyy tämä tieto.
https://www.youtube.com/watch?v=2dFeJnzFGjk
Ja aina vain hehkutetaan että vetyautot lyö läpi ihan kohta... mutta edelleenkään mitään uskottavia todisteita siitä ilmiöstä ei ole.
USAn vetyautojen myyntiluvut floppasi 2022 Q3.
Anonyymi-ap
0
355
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945392
- 564171
- 292312
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282148Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331322Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 221028
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431021