Rokotetut jatkuvasti sairaslomilla.

Anonyymi-ap

Rokottamattomat eivät sairastele ja ylityöllistettyinä he paikkaavat rokotettujen sairauspoissaoloja.

25

100

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jäykkäkouristusrokote esim.
      Peruskoulussakin en orranu¨¨t.avaaja

    • Anonyymi

      1995 piti ottaa rokotteet sekä tehdä täydellinen terv.tarkistus meille
      KOULULAISENA KIELTÄÄNNYIN
      t. Avaaja

    • Anonyymi

      minähän en riisuunnu tyttöjen edessä sanoin opettajalleni
      ja terkkarille 1995¨¨

      tuo rintaliivitön isotissinen luokkatovirini on RUPIKONNA''
      KILJUIN ÄÄNEEN KÄYTÄVÄLLE JA HEITIN VIRTSANÄYTEENO PÖYDÄLLE

      t. Avaaja

    • Anonyymi

      Höpö höpö, jo viis rokotusta koronaan olen saanu, ja en ole saanu koronaa, enkä muutakaan flunssaa.

      • Anonyymi

        Naamavaibismin ja rokotteiden nimeen. Kuriton nasmastevsibiste joka naamaria ei kanna teke koronasynni jota llehtoben ei armahda. Kultti lahko jots ealhstebi kannattaa.


      • Anonyymi

        On muitakin ihmisiä kuin sinä, jos et ole sattunut huomaamaan.


      • Anonyymi

        Viittä rokotusta ei ole edes annettu missään, hyvä kun edes neljättä rajoitetulle porukalle.
        Joten valehtelet. Valheillako niitä piikkejä pitää puolustaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittä rokotusta ei ole edes annettu missään, hyvä kun edes neljättä rajoitetulle porukalle.
        Joten valehtelet. Valheillako niitä piikkejä pitää puolustaa?

        Ystävälläni on mstauti, kuten myös veljellään. Ovat saaneet 5. Koronarokotteen jo joskus kesällä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naisystäväni on kolmesti rokotettu sairaanhoitaja. Hän on toistuvasti lievässä räkätaudissa ja nyt sairastui melko kovaoireiseen koronaan, josta on kärsinyt jo yli kolme viikkoa. Itse olen rokottamaton, enkä lähellekään samalla tavalla sairasteleva. Sairastuin itsekin koronaan, mutta selkeästi lievempään ja meni jo ohi. Naisystäväni on monesti kironnut rokotteet alimpaan helvettiin ja toivoo, ettei olisi koskaan niitä ottanut.

    • Anonyymi

      Kolkytvuotta ottanut, joka syksy influenssarokotteen, eikä ole kolmeenkymmeneenvuoteen ollut mitään räkätauteja. Mihinköhän tietoon tämäkin aloitus perustuu?

      • Anonyymi

        20 vuotta täällä. Kaikki rokotukset otettu mitä saa ja 20 vuotta viimeksi kun oli sellainen räkätauti että piti maata sängyssä. Immuniteetti huippu luokkaa.


      • Anonyymi

        Jos totta, mitä epäilen että on, niin influenssarokotteet eivät toimi kuin osaan influenssakansasta. Se joudutaan arvaamaan etukäteen mitä kantaa tuleva talven influenssaepidemia on. Usein arvaus menee pieleen ja piikki ei suojaa influenssalta.

        Eli suoraan sanoen en usko että ei ole ollut kolmeenkymmeneen vuoteen räkätauteja. Varmaan vähän sama kuin isäni, "saldo" nollautuu kun viimeisimmästä räkätaudista on yli vuosi.


    • Anonyymi

      Olen ottanut neljä koronarokotetta ja tänä syksynä influenssarokotteen. Päivääkään en ole sairastanut kolmeen vuoteen. Paljonko minulla on vielä elinaikaa jäljellä?

      • Anonyymi

        En ole ottanut yhtään ainutta koronarokotetta enkä koskaan elämässäni myöskään influenssarokotetta eikä ole ollut vielä koronaa eikä edes perusflunssaa useaan vuoteen. Olenkohan joku ihmeellinen poikkeustapaus, kun median mukaan minun olisi pitänyt sairastua siihen vakavaan koronan muotoon ja kuolla tai ainakin joutua tehohoitoon rasittamaan kansantaloutta?


    • Anonyymi

      Moni kommentoija osoittaa selkeästi, kuinka sairas on ainakin yläpää. Jokainen heistä tajuaa, että aloitus koskee koronarokotetta, mutta koska sitä ei erikseen mainita, sönkkäävät he muista rokoteohjelmista, ihan ne liittyisivät koronarokotuksiin.

      • Anonyymi

        Se on sitä hätävalehtelua. Ei kannata uskoa noihin jotka väittävät että on otettu 4-5 piikkiä influenssarokotteineen eivätkä ole olleet kipeitä.
        Se on valhetta, yrittävät vakuutella joko itselleen ja muille että ovat tehneet oikean valinnan. Monet ihmiset eivät vaan kertakaikkiaan voi myöntää olleensa väärässä vasta kun on aivan absoluuttinen pakko myöntää.


    • Anonyymi

      Hupaisaa, että niin moni kehuu ottamiaan koronarokotteita ja uskoo sinisilmäisesti, että ovat koronarokotteen ansiosta välttäneet koronaan sairastumisen tai sairastaneet sen lievänä rokotteen ansiosta. Samalla he jättävät huomiotta sen tosiasian, että onhan moni rokottamatonkin säästynyt koronalta tai sairastanut sen lievänä. Sama pätee influenssarokotteeseen. Moni kuvittelee, ettei ole vuosiin sairastunut flunssaan influenssarokotteen ansiosta, mutta unohtavat sen, että moni saa flunssan hyvin harvoin vaikka ei mitään influenssarokotetta ottaisikaan.

      • Anonyymi

        Olin 15 vuotta samassa työpaikassa, missä oli 12-14 vakituista työtekijää. Muut ottivat joka vuosi influenssarokotteen, itse ainoana en ottanut. Minulla oli koko ajan vähiten sairaslomia, kun oli useiden vuosien jaksoja, etten ollut päivääkään sairauslomalla. Yhtenä vuonna podin noin viikon nilkan nyrjähdystä, se pahin. Monilla oli vuosittain useita useiden päivien ja yli viikon sairausloimia, yleensä flunssan vuoksi.

        Kukaan viiden hengen perheestämme ei ole ottanut koronarokotetta, eikä kukaan meistä ole koronaa sairastanut. Itselläni ei ole ollut ainutta sairauspäivää kahteen vuoteen ja siksi tuntuu hurjalta, kun moni tuttu rokotettu on ollut viime aikoina yli kuukauden flunssassa. Muutama päivän kuumetta, muutama päivä ei, ja taas kuume. Yli kuukausi tuollaista jojoa ja kaverit ovat todella haamun näköisiä. Kokemusteni pohjalta sanon, että jos yleisessä rokotehysteriassa ei ole paljon mätää, täytyy minun ja perheeni olla poikkeuksellisella vastustuskyvyllä siunattuja, kun emme sairasta, vaikka emme ota rokotteita.


    • Anonyymi

      Veljeni poika n.40v.on piikitetty koronaa vastaan 3.kertaa ja nyt ollut kesän/syksy n aikana vähänväliä kipeenä.Isänsä taasen koipileikkauksen takia joutunut käymään/olemaan sairaalassa useita kertoja piikittämätön,eikä mitään sairauksia.-75v.Itse samaten piikitön eikä mitään tautia ollut.

      • Anonyymi

        Samaa sanoi vaimo, hänen työpaikallaan on koko ajan porukkaa sairaana. Rokotettuja tietysti koska kaikki siellä ovat täysrokotettuja.


    • Anonyymi

      Kohta ne tajuaa duunissa miksen ole saikulla ollut vuosiin, sehän ei ole ottanut influenssarokotuksia eikä koronarokotuksiakaan.

    • Anonyymi

      siksi en tule ottamaan kokeellista geeniterapia piikkiä...

    • Anonyymi

      Tietämättömyys ruokkii itsevarmuutta enemmän kuin tieto

    • Anonyymi

      Avaajalla on luonnollisesti laittaa luotettavat todisteet väittämästään asiasta? Ei ei vai?? Tekisit sinäkin valehtelija jotain hyödyllistä elämälläsi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe