Ei ihme että sulla on paha olla . Yksin saat olla kun karkutat epäuskossa Pyhä Henki . Kun ajattelet että sun täytyy kaikki yksin hoitaa kaikki asiat jopa maailman sodat ja koronat ja muut sairaudet. Talousongelmat ja ilmastomuutokset. Ei ei ei ...
Vain Jumalan mielen murhe saa sinun elämä loistamaan. Murehdi miten syntinen olet ja että sun tulis löytää Hän joka Pois ottaa sun synnit ja Vapautetaan sua että olet tosi vapaa ja yliilmoissa leijaileva hymy suussa , että kaikki sua näkee , ja että sussa on Jumalan Valoa.
No kunn se on sanottu nin monta kerta. Oi oi ja VOI >>
Ps. 42:5
(42:6) Miksi murehdit, minun sieluni, ja olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan häntä kiittää hänen kasvojensa avusta.
Ps. 42:11
(42:12) Miksi murehdit, minun sieluni, ja miksi olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan kiittää häntä, minun kasvojeni apua, minun Jumalaani.
Ps. 43:5
Miksi murehdit, minun sieluni, ja miksi olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan kiittää häntä, minun kasvojeni apua, minun Jumalaani.
Ps. 78:40
Kuinka usein he niskoittelivat häntä vastaan korvessa ja murehduttivat hänen mielensä erämaassa!
Matt. 6:25
Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
Matt. 6:27
Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
Matt. 6:28
Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää.
Matt. 6:31
Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
Matt. 6:34
Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa.
Luuk. 12:22
Ja hän sanoi opetuslapsillensa: "Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte.
Luuk. 12:25
Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
Luuk. 12:26
Jos siis ette voi sitäkään, mikä vähintä on, mitä te murehditte muusta?
1. Kor. 7:21
Jos olet kutsuttu orjana, älä siitä murehdi; mutta vaikka voisitkin päästä vapaaksi, niin ole ennemmin siinä osassasi.
2. Kor. 7:11
Sillä katsokaa, kuinka suurta intoa juuri tuo Jumalan mielen mukainen murehtimisenne on saanut teissä aikaan, mitä puolustautumista, mitä paheksumista, mitä pelkoa, ikävöimistä, kiivautta, mitä kurittamista! Olette kaikin tavoin osoittaneet olevanne puhtaat tässä asiassa.
Fil. 4:6
Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,
1. Tess. 4:13
Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
Jaak. 4:9
Tuntekaa kurjuutenne ja murehtikaa ja itkekää; naurunne muuttukoon murheeksi ja ilonne suruksi.
Murr , murr , murehditko Pyhä Henki ??
4
<50
Vastaukset
Siis murehtiminen on epäusko joka karkoittaa Pyhä Henki !!
- Anonyymi
Mikä on vapautuneen hengen riemuhuuto?
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Mikä henki tulis vapautua ? Missä löytyy Pyhässä Raamatussa sellaista opetusta ?
Pippel XZXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
-
Savis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901987
- 581173
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971085Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2161057- 101016
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos64951IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56919Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.87885Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175858Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41790