Mitä "nimiin ottaminen" tarkoittaa?

Anonyymi-ap

Pieni Lapsi kun kastetaan Jeesuksen omaksi, niin Jeesus ottaa lapsen kasteessa "nimiinsä", ja silloin siihen kotiin tulee Jeesus asumaan.

Luuk. 9:48 ja sanoi heille: "Joka minun nimessäni ottaa luokseen tämän lapsen, se ottaa luokseen minut. Ja joka ottaa minut luokseen, ottaa sen, joka on minut lähettänyt. Se teistä, joka on kaikkein pienin, on todella suuri."

43

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matt. 21:16 ja sanoivat hänelle: "Kuuletko, mitä nämä sanovat?" Niin Jeesus sanoi heille: "Kuulen; ettekö ole koskaan lukeneet: 'Lasten ja imeväisten suusta sinä olet valmistanut itsellesi kiitoksen'?"

      • Anonyymi

        "Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun" sanoo Herra


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun" sanoo Herra

        Ps. 139:16

        Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps. 139:16

        Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.

        Tarkoittaa Jumalan poikaa Jeesusta nasareitilaista kyllä. Kuningas David on kuollut Jeesus elää.


    • Anonyymi

      Sakrtamet6io sasstgn biotgt lapsenb nim,is'¨.

    • Anonyymi

      Helluntailaisuudessa yritetään estää, että Jeesus ei saisi lapsia nimiinsä kun hellarit estää lapsien kastamisen Jeesuksen omaksi.

    • Anonyymi

      Luterilaisessa kasteessa saatana, kirkon jumala, ottaa lapsen omakseen.

      • Anonyymi

        Teit taas uudestaan sen vikapää ikuiseen syntiin sanomalla Jeesusta ja henkeä saatanaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teit taas uudestaan sen vikapää ikuiseen syntiin sanomalla Jeesusta ja henkeä saatanaksi.

        Olet saanut jo yliannoksen sitä asusinhenkeä. Tiesitkö muute, että se ei lähde ihmisestä pois kotikonstein. Kannattais pyytää ammattikaatajat ja manaajat paikalle sieltä Brooklynistä.


    • Anonyymi

      Kaste vastaa juutalaisten ympärileikkausta. Raamatussa tosin sitä sanotaan pillalle leikkatuiksi.

      • Anonyymi

        Kaste ei ole mikään mulkun nahkan leikkaus lihaan joten älä väärennä.


    • Anonyymi

      Se tarkoittaa sitä, että kikko ottaa lapsen kirjoihinsa tulevana kirkollisveron maksajana.

      • Anonyymi

        Synagoga vetää kymmenen prosenttia sun tuloista .


    • Anonyymi

      Enpä tiijä mitä nimiin ottaminen tarkoittanee, suihin ottaminen on tutumpi käsite.

      • Anonyymi

        Niin ja fiksumpaa puhua siitä kuin kitistä kasteesta, hurmahengistä ja villitsevistä hengistä.

        Silloin ei syyllisty jumalattomuuden syntiin muita herjaamalla, vaan on vain viaton lapsi huomioineen.


    • Aloittaja varokoon...kohta perkeleen lähetiläs sekopäänä ilmestyy paikalle ja voitte arvata onko barjeesus taas kehissä 😁

      • Anonyymi

        Aloittajahan kysyy asiaa eikä esitä mitään päähänpinttymää että näin sen pitää olla ja näin pitää tehdä tai muutoin hukka perii.


      • Anonyymi

        BAR Jeesus oli NOITA VELHO juutalainen Kreikassa .


      • Anonyymi kirjoitti:

        BAR Jeesus oli NOITA VELHO juutalainen Kreikassa .

        No niin oli vaan täällä käy joku herjaaja joka pilkkaa Paavalia .
        Jauhaa barjeesuksesta eikä mitään ymmärrä.
        Semmoinen tiedon sana tuli tänään aamulla kun lähdin töihin.
        Sitä polttaa se kun Paavali paljasti asiat ja nyt tuo ei saa omia valheitaan ja lahkoaan mahtavaksi kun Paavalin teksti on piikkinä se lihassa.
        Se ei voi levittää puhtaasti valheitaan joten se yrittää pilkata ja häpäistä Paavalin tekstit .
        Tuo helvetin lapsi ei ymmärrä mitenkään ,että Paavali oli mies jonka Jumala otti VOIMAKKAAKSI työmieheksi.
        Näin Jumala paljastaa vastustajat.


    • Anonyymi

      Aloitus on täyttä totta, mistä aloittaja puhuu.

      Monet Raamatun asiat eivät aukene ilman niiden asiyhteyksien tuntemista, missä ne ilmiöt on tapahtuneet. Siksi pitää ymmärtää sen ajan ihmisen ajattelutapoja, käytäntöjä, uskomuksia ja käyttäytymistä, mihin yhteyteen ne Raamatussa kerrotut asiat liittyvät, vain silloin ymmärrys lisääntyy, mistä niissä asioissa on pohjimmiltaan kysymys.

      Paljon muutakin Jeesus teki. Jos kaikki vietäisiin kohta kohdalta kirjaan, luulen, etteivät koko maailmaan mahtuisi ne kirjat, jotka pitäisi kirjoittaa. [Joh. 20:30]

      Monia muitakin tunnustekoja Jeesus teki opetuslastensa nähden, mutta niistä ei ole kerrottu tässä kirjassa.

      • Anonyymi

        Tietysti Jeesus on luoja


    • Anonyymi

      Aloitus on saatanan synagoogan valhe. Raamattu ei puhu yhtään mitään pienen lapsen kastamisesta, vaan aloittajaa puhuu valhetta päin silmiä ja häpeilemättä. Aloittajassa ei asu Pyhä henki, vaan tämän maailman ruhtinaan eksyttävä henki.

      • Oliko se barjeesus itse.
        Jumala Rakastaa kun hyvään pyritään.
        On nimittäin karmeaa pimennossa, kun lapsia annetaan saatanalle karmein riitein.
        Se pahuus vaan lisääntyy.
        Pidetäään kristityt yhtä ja huolta lapsistamme ja toisistamme sillä pimeys on ovella.
        Se täytyy tulla ennen kirkkautta.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Oliko se barjeesus itse.
        Jumala Rakastaa kun hyvään pyritään.
        On nimittäin karmeaa pimennossa, kun lapsia annetaan saatanalle karmein riitein.
        Se pahuus vaan lisääntyy.
        Pidetäään kristityt yhtä ja huolta lapsistamme ja toisistamme sillä pimeys on ovella.
        Se täytyy tulla ennen kirkkautta.

        Antikristityt helarit jättää lapsensakin kastamattomaksi pakonoiksi tähän maailmaan,
        jotta voivat sitten vietellä jäseniksi omiin hurmoslahkoihinsa myöhemmin.
        KaatolahkoissaLapsia kuulemma painostetaan iltarukouksen sijaan hokemaan muutamata itse valittua tavua kiihtyvällä nopeudella niin sillä tavalla tulee arvostusta niissä piireissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antikristityt helarit jättää lapsensakin kastamattomaksi pakonoiksi tähän maailmaan,
        jotta voivat sitten vietellä jäseniksi omiin hurmoslahkoihinsa myöhemmin.
        KaatolahkoissaLapsia kuulemma painostetaan iltarukouksen sijaan hokemaan muutamata itse valittua tavua kiihtyvällä nopeudella niin sillä tavalla tulee arvostusta niissä piireissä.

        Saatana lahkoapureineen yrittä kaikella valheen voimalla estää lapsien kastamisen Kristityiksi Pyhän Hengen lahjan saajaksi ja näin estää pääsyn sisälleJumalan valtakuntaan, koska eivät itsekään ole sinne menossa, niin estävät lapsiaankin sinne pääsemästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antikristityt helarit jättää lapsensakin kastamattomaksi pakonoiksi tähän maailmaan,
        jotta voivat sitten vietellä jäseniksi omiin hurmoslahkoihinsa myöhemmin.
        KaatolahkoissaLapsia kuulemma painostetaan iltarukouksen sijaan hokemaan muutamata itse valittua tavua kiihtyvällä nopeudella niin sillä tavalla tulee arvostusta niissä piireissä.

        Myös bsbtistit ja vaparit jehovat judet mohametti ei kasta lapsia nuoria. Jehovat teini ikäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana lahkoapureineen yrittä kaikella valheen voimalla estää lapsien kastamisen Kristityiksi Pyhän Hengen lahjan saajaksi ja näin estää pääsyn sisälleJumalan valtakuntaan, koska eivät itsekään ole sinne menossa, niin estävät lapsiaankin sinne pääsemästä.

        Älkää merehtiko lestat estää myös ja laittaa jo kastettuja saatanalle vaikka rytmimusiikista niillä on kuumat paikat kuolemansa jälkeen.


    • Anonyymi

      eikös se ole jonkun toisen kläpin ottamista omiin nimiin ?

      • Anonyymi

        Jeesus ottaa omansa vaikka missä ei hylkää.


    • Anonyymi

      Eikös se asusinkadun henki ole se Valon enkelin henki, mikä niitä sieluja omakseen ottaa ja selälleen heittää ja pin-koodin 666 ihmisen otsaan painaa, kun makaa järki narikassa jossain lahkellarin lattialla.

      • Anonyymi

        Valon enkeli laskeutui Amerikkaan ja perusti sinne monta uskonlahkoa 120-vuotta sitten, koska sillä on vähän aikaa jäljellä.


    • Anonyymi

      Jeesus ottaa kasteessa lapsen nimiinsä ja kirjoittaa lapsen nimen Karitsan elämänkirjaan.

      • Anonyymi

        Luterilaiset käyttävät pakanallisessa kastekaavassaan herrastaan saatanasta isä ja poika ja pyhä henki-nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaiset käyttävät pakanallisessa kastekaavassaan herrastaan saatanasta isä ja poika ja pyhä henki-nimeä.

        sulla viiraa ja pahasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sulla viiraa ja pahasti

        Jumalan nimi ei ole isä ja poika ja pyhähenki-nimi. Jokainenn rakastaa ja käyttää mieluusti oman herransa nimeä. Kenen nimeä arvelet homo-juoppo ja pilkaaja pappien käyttävän, eikö herransa?


      • Anonyymi

        Enpä ole nähnyt jeesustasi ainoissakaan ristiäisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole nähnyt jeesustasi ainoissakaan ristiäisissä.

        Olet sokea, Parhamin henki on sokaisssut sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sokea, Parhamin henki on sokaisssut sinut.

        Sulla viiraa ja pahasti!


    • Anonyymi

      Nimiin ottaminenhan tarkoittaa lapsen tunnustamista omakseen.

    • Anonyymi

      Nivala historia on kauhea korva ,. Pilku kielletty Nivala.

    • Anonyymi

      Nimeensä ottaminen tarkoittaa isyyden tunnustamista.

      Jordanilla Isä tunnusti Jeesuksen omaksi Pojakseen kasteessa:

      Tämä on minun rakas poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.

      Jeesus koki uuden syntymän kasteessa. Puusepän pojasta tuli Jumalan Poika
      ja Jeesus voideltiin Pyhällä Hengellä ylipapin tehtävää varten.
      Jeesus sai vallan ja voiman tehdä samoja ihmeitä kuin Jumalakin tekee.

      • Anonyymi

        Joh. 10:37 "Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua."

        Pikkuihmeillä ja tunnusteoila lahkoissa eksyttäjät eivät ole Jumalasta.

        "Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh. 10:37 "Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua."

        Pikkuihmeillä ja tunnusteoila lahkoissa eksyttäjät eivät ole Jumalasta.

        "Ne ovat pahoja henkiä, jotka tekevät ihmeitä"

        Kaatajat, hurmostelijat ja jalanvenyttäjät taivaanportillla

        Matt.7
        22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!' [Matt. 13:41,42, Matt. 25:12,41]

        He tulevat luoksenne lammasten vaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevia susia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      476
      3589
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      159
      3383
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2623
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2429
    6. 264
      2019
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      105
      1436
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe