Jättäkää ennen seuraavaa!!!

Anonyymi-ap

Yleensä olen kaikessa naisten puolella mutta en tässä. Joku nainen täällä kirjoitti näin:
"Kun tapailen jotakin miestä, voin tapailla muitakin miehiä. Siihen ei liity suutelua eikä seksiä. Siinä vähän katselee millaisia on markkinoilla."

Ehkä siihen ei tosiaan liity suutelua ja seksiä mutta siihen kuuluu TUNTEITA.

Toisten tunteiden varastajat vievät aikaa ja energiaa uhreiltaan joita roikottavat. Itse esim aikoinaan ihastuin vuosiksi eikä ollut seksiä eikä suutelemista, 1 hipaisu ja juttelu riitti sekottamaan pääni vuosiksi.

Ihninen ei ole tavara. Jos ette ole tosissanne luomassa suhdetta, älkää antako ihmisten kuvitella että seuraava ja seuraava tapaaminen tulisi, että yhteinen onni tulisi.

En vihaa mitään enempää kuin toisen tunteilla leikkijöitä. He ovat puhtaasti välinpitämättömiä.

Mummoni sanoin:

Leiki leiki vaikka millä
mutta älä koskaan ihmissydämillä

98

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Leiki poika/tyttö kukkasilla, kukat kärsii hetken vaan, ihmissydän ainiaan.

      Itse ajattelen, että useiden tapailu samaan aikaan osoittaa vähän tyylittömyyttä. Siinä määrin, että ihmisen arvostus jo tuossa kohtaa ontuu niinkin paljon, ettei malta perehtyä yhteenkään kunnolla, vaan pyörii monen kanssa pää ulalla mihinkä päin kallistuisi. Tulee mielikuva ihmisestä helposti, ettei ajattele kuin itseään.

      -Jasu-

      • Anonyymi

        Monet deittailee huvikseen. Emme voi muiden harrastuksille mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet deittailee huvikseen. Emme voi muiden harrastuksille mitään.

        Juu, siksipä nykyään ajattelenkin, että deittailijoilla ei olis mulle mitään annettavaa. Joskus kokeilin deittejäkin, vaan heikoin tuloksin huomasin, ettei ole mua varten ne. Vinkujaa ja vonkujaa. Turhaa turisijaa.

        Varteenotettava yksilö ei halua tsekata kaikkia tuputtautujia ja tavata huvikseen. Eikä selitä mitään mutkuja.

        -Jasu-


    • Hyvin sanottu.

    • Anonyymi

      Todella hyvin sanottu
      Sivusta nainen

      • Anonyymi

        Mikset rekisteröi Sivusta nimimerkkiä?


    • Anonyymi

      Ihminen on vapaa tapailemaan ketä haluaa, ellei vartavasten muuta ole sovittu. Ei se ole leikkimistä sydämillä.

      Jokainen on myös vastuussa omista tunteistaan. Jos itsestä TUNTUU, että on toisen "roikutettavana", niin siihen pitää ITSE reagoida. Ottaa vakavan keskustelun alle ja/tai sanoa, ettei tuommoinen käy, Adiós.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Niinpä. Juuri näin! Käsittämätöntä itsesäälissä rypemistä, jos ei osaa rajoja laittaa ja taistella itseään eteenpäin. Kun menee eteenpäin, antaa mahdollisuuden johonkin parempaan ja aitoon. Monet jää jumiin omaan haavemaailmaan ja itse luotuun todellisuuteen ja kuvaan tästä toisesta.


      • Anonyymi

        Ja se lopetus pitäisi saada HETI. Yksikin päivä on liikaa kun joku antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Juuri näin! Käsittämätöntä itsesäälissä rypemistä, jos ei osaa rajoja laittaa ja taistella itseään eteenpäin. Kun menee eteenpäin, antaa mahdollisuuden johonkin parempaan ja aitoon. Monet jää jumiin omaan haavemaailmaan ja itse luotuun todellisuuteen ja kuvaan tästä toisesta.

        Miten voi asettaa rajat jos toinen ei ikinä lopeta ihmissuhdetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se lopetus pitäisi saada HETI. Yksikin päivä on liikaa kun joku antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.

        Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa-ulisijat on yleensä niitä jotka ei tajua mitään deittailusta. Missä tynnyrissä ihmiset kasvaa?

        Teille voidaan puhua kohteliaasti. Jopa käydä treffeillä eli tutustua teihin mutta jos ette ole sitä mitä tyyppi etsii niin ei se anna.

        Näissä tilanteissa kuuluu lukea pieniä vihjeitä eli kun pommitatte viesteillä ja vastaukset on vaivautuneita peruskohteliaisuuksia tai kun pyydätte uudestaan treffeille ja tyypillä on aina muuta menoa pitäisi teidän itse ymmärtää vähentää viestittelyä.

        Kyse ei ole siitä että uusi tuttavuutenne antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa, vaan siitä ettei kiinnosta ja ilmaisee tuon kohteliaasti että siirrytään seuraaviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa-ulisijat on yleensä niitä jotka ei tajua mitään deittailusta. Missä tynnyrissä ihmiset kasvaa?

        Teille voidaan puhua kohteliaasti. Jopa käydä treffeillä eli tutustua teihin mutta jos ette ole sitä mitä tyyppi etsii niin ei se anna.

        Näissä tilanteissa kuuluu lukea pieniä vihjeitä eli kun pommitatte viesteillä ja vastaukset on vaivautuneita peruskohteliaisuuksia tai kun pyydätte uudestaan treffeille ja tyypillä on aina muuta menoa pitäisi teidän itse ymmärtää vähentää viestittelyä.

        Kyse ei ole siitä että uusi tuttavuutenne antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa, vaan siitä ettei kiinnosta ja ilmaisee tuon kohteliaasti että siirrytään seuraaviin.

        Se pitää sanoa suoraan ettei tavata enää ja lopettaa yhteydenpito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitää sanoa suoraan ettei tavata enää ja lopettaa yhteydenpito.

        Miksi tarvitsisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tarvitsisi?

        Koska jos antaa ympäripyöreitä lotinoita niin toinen jää unelmoimaan. Eikö sinulla ole tunteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa-ulisijat on yleensä niitä jotka ei tajua mitään deittailusta. Missä tynnyrissä ihmiset kasvaa?

        Teille voidaan puhua kohteliaasti. Jopa käydä treffeillä eli tutustua teihin mutta jos ette ole sitä mitä tyyppi etsii niin ei se anna.

        Näissä tilanteissa kuuluu lukea pieniä vihjeitä eli kun pommitatte viesteillä ja vastaukset on vaivautuneita peruskohteliaisuuksia tai kun pyydätte uudestaan treffeille ja tyypillä on aina muuta menoa pitäisi teidän itse ymmärtää vähentää viestittelyä.

        Kyse ei ole siitä että uusi tuttavuutenne antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa, vaan siitä ettei kiinnosta ja ilmaisee tuon kohteliaasti että siirrytään seuraaviin.

        Nimenomaan tarvitaan jonkinlaista sosiaalista osaamista ennenkuin suostuu yksiinkään treffeihin. Eikä jokaista ajatustaan tarvitse sanoittaa ja selittää, täytyy osata lukea myös rivien välistä.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitää sanoa suoraan ettei tavata enää ja lopettaa yhteydenpito.

        Joihinkin tapauksiin tuo sopii, joihinkin ei ollenkaan. On hölmöä kuvitella jokaisen treffailevan samalla kaavalla.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joihinkin tapauksiin tuo sopii, joihinkin ei ollenkaan. On hölmöä kuvitella jokaisen treffailevan samalla kaavalla.

        - Sheena

        Eli jätät toisen toivomaan ja unelmoimaan jollet katkaise välejä selkeästi. Sekö sinusta oikein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jätät toisen toivomaan ja unelmoimaan jollet katkaise välejä selkeästi. Sekö sinusta oikein?

        Ei se välien katkaiseminen toisen unelmointeja estä.


      • Olen samaa mieltä.

        Monet täällä palstalla edustavat muutenkin deittailukäsityksiltään ns vanhaa koulukuntaa. Pelisäännöt maailmalla ovat muuttuneet.


    • Anonyymi

      Jos et osaa ymmärtää flirttiä kuten suomalaiset ei yleensä osaa, älä muita syytä siitä. JOKAINEN ON VASTUUSSA omista tunteistaan. Hitto vie. Eteenpäin pitäs osata mennä. On surullista ja jopa säälittävää, että ei osaa mennä eteenpäin.
      Pitäs tajuta, et jos jutusta ei mitään tuu melko heti tai lähitulevaisuudessa niin ei tule koskaan. Paitsi varjoissa tapauksissa, mutta siinä välissäkin pitäs osata elää!
      Mikään ei ole luotaantyöntävämpää kuin överi epätoivoisuus.

      Mutta suomalainen ei osaa flirttailla oikein eikä kyllä varsinkaan ymmärrä flirttiä.
      Heti ollaan menossa naimisiin 😳🙁 joku vähän hipaisee ja keimailee. Tsiiisuuus

      • Anonyymi

        En kyllä minäkään siis arvosta tunteilla tieten tahtoen leikkijöitä, mut itseään pitäs osata arvostaa eikä jäädä noin katkeroitumaan ja märehtimään. Omat rajat selväksi, et joko tai ja välit poikki.
        Ihan oikeasti. Muita syytetään omista tunteistakin?!?! Herää ap


      • Anonyymi

        Miten voi olla vastuussa jos toinrn ei lopeta suhdetta? Kerrottakoon että tuosta hipaisusta tuli vuosien kuluttua rakkaussuhde ja avoliitto mutta vuosia vuosia sai /joutui odottamaan ja uskomaan. Olisi voinut olla tulemattakin. Yleensä ei tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla vastuussa jos toinrn ei lopeta suhdetta? Kerrottakoon että tuosta hipaisusta tuli vuosien kuluttua rakkaussuhde ja avoliitto mutta vuosia vuosia sai /joutui odottamaan ja uskomaan. Olisi voinut olla tulemattakin. Yleensä ei tule.

        Syntyykö teille mielestäsi suhde kun toinen hipaisee? Mitä oikein luen??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syntyykö teille mielestäsi suhde kun toinen hipaisee? Mitä oikein luen??

        Juu nimenomaan hipaisusta alkoi 13v rakkaustarina. Puhumista alussa noin 1kk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi olla vastuussa jos toinrn ei lopeta suhdetta? Kerrottakoon että tuosta hipaisusta tuli vuosien kuluttua rakkaussuhde ja avoliitto mutta vuosia vuosia sai /joutui odottamaan ja uskomaan. Olisi voinut olla tulemattakin. Yleensä ei tule.

        "vuosia vuosia sai /joutui odottamaan ja uskomaan"

        Ihan sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vuosia vuosia sai /joutui odottamaan ja uskomaan"

        Ihan sairasta.

        Oli sen arvoista. Usko tai älä. Aika harvoin ihminen kuitenkin rakastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vuosia vuosia sai /joutui odottamaan ja uskomaan"

        Ihan sairasta.

        Tiedän tapauksen missä mies odotti parikymmentä vuotta naista koska tiesi vielä saavansa tämän. Ja sitten he elivät onnellisena loppuun asti.


    • Anonyymi

      Mitä meistä kukaan lopulta toistemme tunteista tietää? Jos molemmat ovat samalla mielellä, niin siinäpä olkoot.

      • Anonyymi

        Ongelmahan juuri siinä että toinen haluaa enemmän ja toinen vaan pitää varalla tai kiusata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmahan juuri siinä että toinen haluaa enemmän ja toinen vaan pitää varalla tai kiusata

        Vaan kun sitäkään ei voi tietää, jollei toinen sitä ilmaise. Sitä ei voi tietää kumpaankaan suuntaan, eikä kumpikaan voi olla vastuussa toistensa ajatuksista. Ihmisille syntyy tunteita ja ihmisten tunteet kuolevat. C´est la vie!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kun sitäkään ei voi tietää, jollei toinen sitä ilmaise. Sitä ei voi tietää kumpaankaan suuntaan, eikä kumpikaan voi olla vastuussa toistensa ajatuksista. Ihmisille syntyy tunteita ja ihmisten tunteet kuolevat. C´est la vie!

        Jos mennään treffeille niin eikö se nyt ole tyhmimmällekin sanomattakin selvää että toivoo rakkaussuhdetta jos kommunikointia jatkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mennään treffeille niin eikö se nyt ole tyhmimmällekin sanomattakin selvää että toivoo rakkaussuhdetta jos kommunikointia jatkaa?

        Mä olen mennyt joskus elokuviin kaverin kanssa ja vasta elokuvissa mulle selvisi että toinen luulee niitä treffeiksi.

        Ei varmasti ole selviä nämä asiat kun molemmilla on omat mielikuvansa ja oletuksensa tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mennään treffeille niin eikö se nyt ole tyhmimmällekin sanomattakin selvää että toivoo rakkaussuhdetta jos kommunikointia jatkaa?

        Niinhän sitä luulis, vaan oon minäkin ajatellut jo seurustelevani, kun toinen vaan mielestään tapaili. Nämä asiat kannattaa puhua aika pian selviksi ujostelematta yhtään kertoa omista motiiveistaan. Keljua elää luuloissa.

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen mennyt joskus elokuviin kaverin kanssa ja vasta elokuvissa mulle selvisi että toinen luulee niitä treffeiksi.

        Ei varmasti ole selviä nämä asiat kun molemmilla on omat mielikuvansa ja oletuksensa tilanteesta.

        Ei minusta ole noloa sanoa suoraankaan, että olen kiinnostunut sinusta romanttisesti, ihastunut sinuun, eikä myöskään sekään, että kertoo olevansa kiinnostunut nyt vain kaverina.

        Tai sekään ei ole minusta yhtään noloa, jos tilanne muuttuu kummallakaan, kertoa siitä. Et hei, en ollut aiemmin ja nyt olen...

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen mennyt joskus elokuviin kaverin kanssa ja vasta elokuvissa mulle selvisi että toinen luulee niitä treffeiksi.

        Ei varmasti ole selviä nämä asiat kun molemmilla on omat mielikuvansa ja oletuksensa tilanteesta.

        Vai luulet että joku pyytää /lähtee kaveripohjalta elokuviin. Älä naurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen mennyt joskus elokuviin kaverin kanssa ja vasta elokuvissa mulle selvisi että toinen luulee niitä treffeiksi.

        Ei varmasti ole selviä nämä asiat kun molemmilla on omat mielikuvansa ja oletuksensa tilanteesta.

        Noinhan siinä voi käydä, mutta entä sitten? Ei nyt hyvänen aika kaikki treffailut ole treffailua ja johda parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan siinä voi käydä, mutta entä sitten? Ei nyt hyvänen aika kaikki treffailut ole treffailua ja johda parisuhteeseen.

        Treffit on 100% turhat jollei ne johda parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen mennyt joskus elokuviin kaverin kanssa ja vasta elokuvissa mulle selvisi että toinen luulee niitä treffeiksi.

        Ei varmasti ole selviä nämä asiat kun molemmilla on omat mielikuvansa ja oletuksensa tilanteesta.

        Juuri noin se menee. Näitä tilanteitahan todellisessa elämässä riittää, jotka eivät ole mustavalkoisia.

        Minäkin olen kerran ollut treffeillä, ilman että tiesin toisen osapuolen pitävän niitä treffeinä. Olen myös kuvitellut olevani treffeillä, vaikka toinen ei ollut asiaa niin tarkoittanut (tosin päädyimme silti seurustelemaan).

        Eräälle poikaystävälleni on eräs toinen mies alkanut mouhoamaan miten tämä oli muka vienyt hänen naisensa (siis minut), vaikka en todellakaan ollut ollut minkäänlaisessa, edes tapailusuhteessa, sen miehen kanssa.

        Eräälle toiselle miesystävälleni on yksi toinen alkanut selittää, että hän vie tältä naisen ja moiten on muka vienyt jo. Minulla ei ollut sen tilanteen kanssa yhtään mitään tekoa.

        Näitä oikeasti riittää. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai luulet että joku pyytää /lähtee kaveripohjalta elokuviin. Älä naurata.

        Aika moni menee leffaan kaveripohjalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mennään treffeille niin eikö se nyt ole tyhmimmällekin sanomattakin selvää että toivoo rakkaussuhdetta jos kommunikointia jatkaa?

        Minua on pyydetty elokuviin, keikalle, raveihin, baariin, eikä kyse ole ollut treffeistä.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minusta ole noloa sanoa suoraankaan, että olen kiinnostunut sinusta romanttisesti, ihastunut sinuun, eikä myöskään sekään, että kertoo olevansa kiinnostunut nyt vain kaverina.

        Tai sekään ei ole minusta yhtään noloa, jos tilanne muuttuu kummallakaan, kertoa siitä. Et hei, en ollut aiemmin ja nyt olen...

        -Jasu-

        Omat suhteeni eivät näköjään koskaan ole olleet kovin normaaleja. Kirjoitat ihan asiaa, mutta omasta mielestäni toisen (rakkaus/ihastus)tunteet tuntee. Ellei tunne, niin sitten toisella ei ole sellaisia tunteita, joita itse arvostan/parisuhteeseen tarvitsen.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat suhteeni eivät näköjään koskaan ole olleet kovin normaaleja. Kirjoitat ihan asiaa, mutta omasta mielestäni toisen (rakkaus/ihastus)tunteet tuntee. Ellei tunne, niin sitten toisella ei ole sellaisia tunteita, joita itse arvostan/parisuhteeseen tarvitsen.

        - Sheena

        Juu, kaikki ei vaan aina luota tuntemuksiinsa ja tarvitsee suusanallista vahvistusta, että miten asianlaita on.

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai luulet että joku pyytää /lähtee kaveripohjalta elokuviin. Älä naurata.

        Joo. Kyllä mä käyn kavereiden kanssa elokuvissa. Eikö sua kaverit pyydä koskaan mihinkään?

        Näitä väärin oletettuja tilanteita syntyy esimerkiksi silloin kun toinen olettaa toisen olevan parisuhteessa ja lukee kaiken normaaliksi ystävällisyydeksi. Ei käy edes mielessä että toinen miettii treffejä koska itse on sulkenut ajatuksen kokonaan omasta mielestä pois. Tai jos itse olet parisuhteessa.

        Tai kun tapaat lapsuudenkavereita, jotka on aina olleet pelkkiä ystäviä ja käyttäytyvät edelleen kuten ystävät. On vaikea tajuta, että tilanteessa on eroa. Kun ei siinä päältäpäin ole.

        Tai opiskeluprojekteissa, joissa paritöitä tehdään milloin missäkin joku ehdottaa että tehdään baarissa. Kuten ryhmätöitä on tehty.

        Kyllä miehet etenkin osaavat nuo treffitilanteeseen huijaamiset esittämällä sitä ihan viattomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Kyllä mä käyn kavereiden kanssa elokuvissa. Eikö sua kaverit pyydä koskaan mihinkään?

        Näitä väärin oletettuja tilanteita syntyy esimerkiksi silloin kun toinen olettaa toisen olevan parisuhteessa ja lukee kaiken normaaliksi ystävällisyydeksi. Ei käy edes mielessä että toinen miettii treffejä koska itse on sulkenut ajatuksen kokonaan omasta mielestä pois. Tai jos itse olet parisuhteessa.

        Tai kun tapaat lapsuudenkavereita, jotka on aina olleet pelkkiä ystäviä ja käyttäytyvät edelleen kuten ystävät. On vaikea tajuta, että tilanteessa on eroa. Kun ei siinä päältäpäin ole.

        Tai opiskeluprojekteissa, joissa paritöitä tehdään milloin missäkin joku ehdottaa että tehdään baarissa. Kuten ryhmätöitä on tehty.

        Kyllä miehet etenkin osaavat nuo treffitilanteeseen huijaamiset esittämällä sitä ihan viattomana.

        Kyllä ystävät pyytävät joka viikko kuka minnekin mutta he ovat SAMAA SUKUPUOLTA. Ei tulisi kuuloonkaan että alkaisin leikkiä vastakkaisen sukupuolen tunteilla ja viettää vapaa-aikaa "kaverin" kanssa. Jos jotain elämässä olen oppinut niin sen ettei mies ja nainen voi olla VILPITTÖMÄSTI kavereita. Toinen voi toki huijata et joo ollaan kavereita. Mitä ihastuneempi sen enemmän mielellään on kaveri.


    • Anonyymi

      Hyvin sanottu, ja en ole koskaan tähän leikkiin pyytänyt itse täällä päästä.

    • Anonyymi

      Itselleni herää kysymys, että miten sellaisen voisi jättää, jota ei ole koskaan ottanut? Suurin ongelmahan on se, että ihmiset tuntevat niin kovin eri tavoin ja toisen tunteita on niin kovin turha yrittää määrittää omiensa kautta. Kun ei toiselta vaan voi odottaa mitään ,jos ei mitään ole sovittu. En tiedä, kai se deittailukulttuuri on edelleen meille suomalaisille niin kovin vieras.

      • Anonyymi

        Jos joku käy vaikka yksillä romanttisilla treffeillä ja jatkaa viestittelyä positiivisessa hengessä, antaa toisen tunteiden kasvaa ja kasvaa vaikka ei ole aikomustakaan mistään vakavasta niin se on yksiselitteisesti väärin. Heti poikki ja sanoo ettei jatkoa tule.


      • Anonyymi

        Jos ei ota toista sillon ilmottaa EN HALUA TAVATA ENÄÄ. Ei voi olla liian vaikeaa sanoa tai nykyaikana kirjoittaa nuo sanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku käy vaikka yksillä romanttisilla treffeillä ja jatkaa viestittelyä positiivisessa hengessä, antaa toisen tunteiden kasvaa ja kasvaa vaikka ei ole aikomustakaan mistään vakavasta niin se on yksiselitteisesti väärin. Heti poikki ja sanoo ettei jatkoa tule.

        Voi kuule kunpa ihmiset vain olisivatkin noin simppeleitä olentoja. Vaan valtaosinhan ihmiset eivät ole. Harva sanoo niitä tunteitaan suoraan. Se mikä on sinulle "romanttista", ei ehkä toiselle sitä ole. Se mikä sinulle on "positiivinen henki", ei ehkä sitä toiselle ole. Joskus ihmiselle saattaa joutua sanomaan kymmenen kertaa ei ja edelleenkään ei meinaa mennä jakeluun. Joskus sitä voi mielestään olla sanonut hyvin selkeästi ja toinen on jopa antanut ymmärtää tajunneensa ja silti elättelee niitä toiveitaan. Ihmisistä ei vaan voi ikinä tietää varmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule kunpa ihmiset vain olisivatkin noin simppeleitä olentoja. Vaan valtaosinhan ihmiset eivät ole. Harva sanoo niitä tunteitaan suoraan. Se mikä on sinulle "romanttista", ei ehkä toiselle sitä ole. Se mikä sinulle on "positiivinen henki", ei ehkä sitä toiselle ole. Joskus ihmiselle saattaa joutua sanomaan kymmenen kertaa ei ja edelleenkään ei meinaa mennä jakeluun. Joskus sitä voi mielestään olla sanonut hyvin selkeästi ja toinen on jopa antanut ymmärtää tajunneensa ja silti elättelee niitä toiveitaan. Ihmisistä ei vaan voi ikinä tietää varmaksi.

        Välit katkastaan 100% täysin. Jokaisella sanalla antaa lisää toivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välit katkastaan 100% täysin. Jokaisella sanalla antaa lisää toivoa.

        Aika kummallisia nämä käytösohjeesi. Kysehän oli kevyestä tapailusta. Suuremmalla osalle ei ehdi siinä syntyä niin suuria tunteita että tarvisi noin äärimmäisiä keinoja. Tuntuisi aika kylmältä vetää kaikki suhteet ystävistä sukulaisiin aina 100% poikki kun ei kiinnostele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kummallisia nämä käytösohjeesi. Kysehän oli kevyestä tapailusta. Suuremmalla osalle ei ehdi siinä syntyä niin suuria tunteita että tarvisi noin äärimmäisiä keinoja. Tuntuisi aika kylmältä vetää kaikki suhteet ystävistä sukulaisiin aina 100% poikki kun ei kiinnostele.

        Tulee mieleen treffit jonkun Tylypahkan kanssa. Konemaisella äänellä ilmeettömästi ladellen: et ole tyttöystäväainesta, et ole vaimoainesta, et ole ystäväainesta, välimme ovat poikki nyt 100 %:sti. Et nyt enää ota minuun yhteyttä. Onko ymmärretty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kummallisia nämä käytösohjeesi. Kysehän oli kevyestä tapailusta. Suuremmalla osalle ei ehdi siinä syntyä niin suuria tunteita että tarvisi noin äärimmäisiä keinoja. Tuntuisi aika kylmältä vetää kaikki suhteet ystävistä sukulaisiin aina 100% poikki kun ei kiinnostele.

        Voi haloo. Ystävät ja suku on ihan eri asia ja erilaiset ihmissuhteet kuin RAKKAUSSUHDE. Ja aina kun mies ja nainen on deiteillä/yhteyksissä/viestittelee oletusarvona on rakkaussuhde. (Jolleivat paljastu homoseksuaaleiksi). Ei kukaan täyspäinen haaskaa aikaansa "kaverisuhteeseen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välit katkastaan 100% täysin. Jokaisella sanalla antaa lisää toivoa.

        Elät hyvin yksinkertaista elämää, jos sinun on mahdollisuus noin vain katkoa välejä milloin minnekin. Itse en todellakaan lakkaa tapaamasta kavereitani tai ala määrätä ketä he saavat vaikkapa kotiinsa kutsua, tai eroa työstäni tai mene käskemään pomoani erottamaan jotakuta tai lopeta koulunkäyntiä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät hyvin yksinkertaista elämää, jos sinun on mahdollisuus noin vain katkoa välejä milloin minnekin. Itse en todellakaan lakkaa tapaamasta kavereitani tai ala määrätä ketä he saavat vaikkapa kotiinsa kutsua, tai eroa työstäni tai mene käskemään pomoani erottamaan jotakuta tai lopeta koulunkäyntiä jne.

        No niinpä. Aika psykon maineen sais nopeasti, jos tolleen käyttäytyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät hyvin yksinkertaista elämää, jos sinun on mahdollisuus noin vain katkoa välejä milloin minnekin. Itse en todellakaan lakkaa tapaamasta kavereitani tai ala määrätä ketä he saavat vaikkapa kotiinsa kutsua, tai eroa työstäni tai mene käskemään pomoani erottamaan jotakuta tai lopeta koulunkäyntiä jne.

        Puhun nyt rakkaussuhteesta. En tietenkään katko välejä sukuun ja ystäviin.

        Jos joku ei ole 100% sitoutunut niin sillon katkaisen välit. Ja jos joku haluaisi treffailla mutta minulta puuttuu tunteet, katkaisen 100% välit. Ei mitään yhteyttä.

        Jos kaikki toimisivat näin sydänsuruja olisi paaaaljon vähemmän kun ihmisten tunteilla ei leikittäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun nyt rakkaussuhteesta. En tietenkään katko välejä sukuun ja ystäviin.

        Jos joku ei ole 100% sitoutunut niin sillon katkaisen välit. Ja jos joku haluaisi treffailla mutta minulta puuttuu tunteet, katkaisen 100% välit. Ei mitään yhteyttä.

        Jos kaikki toimisivat näin sydänsuruja olisi paaaaljon vähemmän kun ihmisten tunteilla ei leikittäisi.

        Niin minäkin puhun rakkaussuhteista. Luepa uudelleen mitä sanoin. Lievän sekopään maineen siitä saisi, kun alkaisi kaikille raivota, että tuo ja tuo ei saa tänne tulla ja sitä ja sitä et saa kutsua ja mä olen katkonut välini siihen, joten sillä ei ole mitään asiaa tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin puhun rakkaussuhteista. Luepa uudelleen mitä sanoin. Lievän sekopään maineen siitä saisi, kun alkaisi kaikille raivota, että tuo ja tuo ei saa tänne tulla ja sitä ja sitä et saa kutsua ja mä olen katkonut välini siihen, joten sillä ei ole mitään asiaa tänne.

        Taidat pöyriä aika sisäsiittoisissa piireissä jos pillukarusellit kuuluu elämääsi. Harvalla on pakottava tarve olla exänsä ja deittiensä kanssa yhteyksissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku käy vaikka yksillä romanttisilla treffeillä ja jatkaa viestittelyä positiivisessa hengessä, antaa toisen tunteiden kasvaa ja kasvaa vaikka ei ole aikomustakaan mistään vakavasta niin se on yksiselitteisesti väärin. Heti poikki ja sanoo ettei jatkoa tule.

        Jos on ollut treffeillä kivaa, miksi pitäisi jatkaa viestittelyä negatiivisessa mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välit katkastaan 100% täysin. Jokaisella sanalla antaa lisää toivoa.

        Ihmissuhteet ei toimi noin.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat pöyriä aika sisäsiittoisissa piireissä jos pillukarusellit kuuluu elämääsi. Harvalla on pakottava tarve olla exänsä ja deittiensä kanssa yhteyksissä.

        Hyvin moni ihminen sitten elää. Esimerkiksi opiskelukavereiden kanssa tapailu ja kaveripiirissä johonkuhun tutustuminen ovat tavallistakin tavallisempia asioita ihmisten elämässä, Se on edellen se kaikkein tavallisin tapa tavata, vaikka nykyään noita deittiappeja onkin. Eipä ihminen juuri missään muualla elämässä tuntemattoman kanssa treffeille päädy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku käy vaikka yksillä romanttisilla treffeillä ja jatkaa viestittelyä positiivisessa hengessä, antaa toisen tunteiden kasvaa ja kasvaa vaikka ei ole aikomustakaan mistään vakavasta niin se on yksiselitteisesti väärin. Heti poikki ja sanoo ettei jatkoa tule.

        Mitäs, jos se toinen haluaa tutustua ja antaa mahdollisuuden jos olet kiva tyyppi? Hänellä ei ehkä ole tunteet lähtenee laukalle heti alussa, mutta hän haluaa katsoa rauhassa miltä tapailu tuntuu. Jos ihminen on hitaasti syyttävää mallia, voi asianakatsomiseen mennä muutamia viikkoja, enne kuin tietää edes haluaako edetä pidemmälle vai ei.

        Olen sitä mieltä, että ihminen vastaa omista tunteistaan. Fiksu yrittää kohdella vastapuolta hyvin, mutta ei ihminen ole syyllinen siihen että on niin ihana että joku häneen rakastuu. Olen siinä samaa mieltä, että on reiluinta sanoa ettei kiinnosta, jos ei kiinnosta. Silti kaikkialla ei riitä siihen munaa, eikä tuota voi vaatia vain toivoa.

        Jokainen meistä rakastuu joskus yksipuolisesti. Sellaista elämä nyt vaan on! Myöskään yksipuolisesti rakastunut ei voi tunteilleen mitään, ne on ja pysyy sen verran kuin pysyy. Sen mitä voi tehdä, ettei rakenna mielikuvituslinnoja vaan aloittaa rakentamisen vasta kun talon perulaista on sovittu yhdessä. Jos ei pysty puhumaan eikä omia tunteitaan jaksa kantaa ja vaan vyöryttää ne kumppanin niskaan mahdollisesti vielä katkeruudella höystettynä, voi tulevat parisuhteet olla aika haastavia (kenen kanssa vaan).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs, jos se toinen haluaa tutustua ja antaa mahdollisuuden jos olet kiva tyyppi? Hänellä ei ehkä ole tunteet lähtenee laukalle heti alussa, mutta hän haluaa katsoa rauhassa miltä tapailu tuntuu. Jos ihminen on hitaasti syyttävää mallia, voi asianakatsomiseen mennä muutamia viikkoja, enne kuin tietää edes haluaako edetä pidemmälle vai ei.

        Olen sitä mieltä, että ihminen vastaa omista tunteistaan. Fiksu yrittää kohdella vastapuolta hyvin, mutta ei ihminen ole syyllinen siihen että on niin ihana että joku häneen rakastuu. Olen siinä samaa mieltä, että on reiluinta sanoa ettei kiinnosta, jos ei kiinnosta. Silti kaikkialla ei riitä siihen munaa, eikä tuota voi vaatia vain toivoa.

        Jokainen meistä rakastuu joskus yksipuolisesti. Sellaista elämä nyt vaan on! Myöskään yksipuolisesti rakastunut ei voi tunteilleen mitään, ne on ja pysyy sen verran kuin pysyy. Sen mitä voi tehdä, ettei rakenna mielikuvituslinnoja vaan aloittaa rakentamisen vasta kun talon perulaista on sovittu yhdessä. Jos ei pysty puhumaan eikä omia tunteitaan jaksa kantaa ja vaan vyöryttää ne kumppanin niskaan mahdollisesti vielä katkeruudella höystettynä, voi tulevat parisuhteet olla aika haastavia (kenen kanssa vaan).

        Näille mielikuvituslinnojenrakentelijoille ei auta sanoa mitään. Elävät omassa harhassa. Eivät usko. Voit sanoa sata kertaa mutta eivät sisäistä.

        Jos et vastaa leikit vaikeasti tavoiteltavaa. Jos sanot pahasti rakkaudesta se hevonenkin potkii jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näille mielikuvituslinnojenrakentelijoille ei auta sanoa mitään. Elävät omassa harhassa. Eivät usko. Voit sanoa sata kertaa mutta eivät sisäistä.

        Jos et vastaa leikit vaikeasti tavoiteltavaa. Jos sanot pahasti rakkaudesta se hevonenkin potkii jne.

        Tuota meinasin minäkin kirjoittaa. Noille omissa muvitelmissaan eläville ei auta, vaikka kuinka yrittäisi sanoa. Ihan sama montako kertaa sanot suoraan tai vaikka kuinka jättäisit vastaamatta ja katkoisit välit. Pahimmillaan he etsivät aina vaan uusia ja uusia tapoja ottaa sitä kontaktia, kun edelliset on katkottu. Kun se EI ei vaan mene perille.


    • Jos tutustumiseen käyttää liikaa aikaa, voi käydä niin, että jää toista piirittämään. Elämän kokonaisaikataulu ei tällaista kestä. Jos parilla tapaamisella ei tule selvää, kannatta katsoa, onko ruoho aidan toisella puolen vihreämpää. 🌹👀

    • Anonyymi

      Täytyy myöntää et oon ite nuorena pallotellu miehiä mennen tullen. Pahimmillaan tapailin 10 nuorta samaan aikaan. Nykysin ymmärrän että se on väärin. Jollei ymmärrä kun sanoo ettei ole kiinnostunut romanttisessa mielessä niin suoraan vaan estot kännykkään ja someen. Toivon että jokainen viimeistään 30v ymmärtäisi että on törkeää jättää toiselle toivoa. Siitä on tehty lukuisia biisejäkin mm. Älä jätä mua roikkuun

      • Anonyymi

        No näinpä. Aloittaja taitaa olla aika nuori. Ei voi mitään ehdottomuutta muille opettaa ja vaatia. Voi vain pitää huolta itsestä.


    • Anonyymi

      Ehei. Nykyajan deittailukulttuuri on sitä monien tapailua. Tapailulla varmistetaan yhteensopivuus eikä se ole lupaus mistään.

      Ei koskaan ole tullut vastaan ihmistä jolle tuo olisi ongelma. Kaikki kun joutuvat seulomaan samaa valtavaa massaa.

      Se on oma tehtäväsi laittaa omat rajasi. Esim. Ei seksiä kenenkään kanssa tapailuvaiheessa jos et sitä kestä hajoamatta. Ei ole toisten vastuulla sinun tunteesi.

      • Ihmisen rakenne on se, mikä on. USEIMMAT miehet menettävät pysyvästi mielenkiintonsa tyttöön, jonka kanssa ei voi jo pian harrastaa seksiherttailua. Vain pikkuista osaa miehistä voi vedättää.

        Tyttö, joka kerää vonkaajakaartin vedätettävistä miehistä, kerää ympärilleen ihailijakaartin sekundamiehistä, joiden itselleen uskottelee olevan laatumiehiä. 🌹👀


      • kynä..mi kirjoitti:

        Ihmisen rakenne on se, mikä on. USEIMMAT miehet menettävät pysyvästi mielenkiintonsa tyttöön, jonka kanssa ei voi jo pian harrastaa seksiherttailua. Vain pikkuista osaa miehistä voi vedättää.

        Tyttö, joka kerää vonkaajakaartin vedätettävistä miehistä, kerää ympärilleen ihailijakaartin sekundamiehistä, joiden itselleen uskottelee olevan laatumiehiä. 🌹👀

        "Jättäkää ennen seuraavaa!!!"

        Huono neuvo. Tässäkin pätee, että ihminen on, mitä on, sekä naiset että miehet. On paljon helpompi jättää epäonnistunut romanssi, kun on jo aloittanut uuden. Muuten voi jäädä vedätettäväksi ja riippua entisessä kiinni. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Ihmisen rakenne on se, mikä on. USEIMMAT miehet menettävät pysyvästi mielenkiintonsa tyttöön, jonka kanssa ei voi jo pian harrastaa seksiherttailua. Vain pikkuista osaa miehistä voi vedättää.

        Tyttö, joka kerää vonkaajakaartin vedätettävistä miehistä, kerää ympärilleen ihailijakaartin sekundamiehistä, joiden itselleen uskottelee olevan laatumiehiä. 🌹👀

        Oot aika pihalla nykymenosta. Miehillä itsellään on ympärillä 10 naisen rinki. Ne ovat hyväksikäytettäviä eli niitä jotka antavat. Samalla mies deittailee uusia löytääkseen oikean kultakimpaleen. Rinki tippuu heti kun oikea löytyy. Jos antaa helposti pääsee osaksi rinkiä koska ei ole vaimomatskua. Voi vaan kuoria kermat.

        Palstatotuuden mukaan naiset metsästävät vain topmiehiä joten tämä on ainoa esimerkki mikä tarvitaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot aika pihalla nykymenosta. Miehillä itsellään on ympärillä 10 naisen rinki. Ne ovat hyväksikäytettäviä eli niitä jotka antavat. Samalla mies deittailee uusia löytääkseen oikean kultakimpaleen. Rinki tippuu heti kun oikea löytyy. Jos antaa helposti pääsee osaksi rinkiä koska ei ole vaimomatskua. Voi vaan kuoria kermat.

        Palstatotuuden mukaan naiset metsästävät vain topmiehiä joten tämä on ainoa esimerkki mikä tarvitaan.

        Ihan on tuttua tekstiä, mutta unohdat mainita, että useimmat miehet todella etsivät puolisoa. Tyttörinkiä pitää vain vähemmistö. En diggaa palstatotuutta, jonka mukaan kaikki miehet ovat kuulemma sikoja.

        Jos seksiherttailua todellakaan ei ole pian, miesten enemmistö menettää mielenkiintonsa. Kuten laulussa sanotaan: "Nyt kun aikaa on, / niin silmä katsoo / tarkemmin, ja tytöt nään / taas toisetkin." 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Ihan on tuttua tekstiä, mutta unohdat mainita, että useimmat miehet todella etsivät puolisoa. Tyttörinkiä pitää vain vähemmistö. En diggaa palstatotuutta, jonka mukaan kaikki miehet ovat kuulemma sikoja.

        Jos seksiherttailua todellakaan ei ole pian, miesten enemmistö menettää mielenkiintonsa. Kuten laulussa sanotaan: "Nyt kun aikaa on, / niin silmä katsoo / tarkemmin, ja tytöt nään / taas toisetkin." 🌹👀

        Siksihän moni nainen varmasti antautuukin miehelle jo ennen, kun edes huvittaisi, sillä tietävät miesten varttuvan seksiä osoitukseksi mielenkiinnosta.

        Näinhän se on mennyt ikuisuuden, nainen varmistaa miehen saannin seksillä. Mikä minusta on tylsä tapa sikäli, että seksi on kuitenkin itselleni asia jota en jaa ihmisen kanssa, jota en rakasta. Sitten sitä pitäisi käyttää työvälineenä saada mies pidettyä.

        Näinpä olen tuuminutkin, että joka ei tykästy ihmiseen ilman seksiä, saa suksia suolle. Näin toimisin tänäpäivänä. :)

        -Jasu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksihän moni nainen varmasti antautuukin miehelle jo ennen, kun edes huvittaisi, sillä tietävät miesten varttuvan seksiä osoitukseksi mielenkiinnosta.

        Näinhän se on mennyt ikuisuuden, nainen varmistaa miehen saannin seksillä. Mikä minusta on tylsä tapa sikäli, että seksi on kuitenkin itselleni asia jota en jaa ihmisen kanssa, jota en rakasta. Sitten sitä pitäisi käyttää työvälineenä saada mies pidettyä.

        Näinpä olen tuuminutkin, että joka ei tykästy ihmiseen ilman seksiä, saa suksia suolle. Näin toimisin tänäpäivänä. :)

        -Jasu-

        Mietis nyt uudestaan miehen kannalta. Miehen pitäisi olla kuin tulisilla hiilillä seksintarpeessaan tytön kanssa ja yrittää peitellä, kun ottaa eteen, jutella vaan mukavia, ja nainen vittu glöttyisenä ja pingottuneena kun Enson pahvi tekeytyy haluttomaksi.

        Äiti nääs opetti, että sellainen on huono nainen, joka ottaa huomioon myös miehen tarpeet. Joka tapaamisen jälkeen mies helpottaa itseänsä runkkaamalla heti, kun pääsee yksin. Ja sit siskokin yksin päästessään heti sormettaa. Sehän on seurustelun irvikuva, pelleilyä.

        Mikä kertoo miehelle, että tyttö edes on rakastunut? Eihän moista sumplimista kestä petokaan. Ei ihme, jos mies menettää mielenkiintonsa jo alkujaan. Eikä tule mielenkiinto takaisin.

        x x x x

        Kun 60-luvulla aloin seurustelemaan suloisen vaimoni kanssa, ei vielä ollut pillereitä. Oli tapana harrastaa vitun ja kyrvän vastavuoroista hyväilyä eli pettingiä. Ei ollut vielä miestenlehtiä, joissa nainen olisi voinut olla vittu paljaana.

        Toisella tapaamisella suloisen pettingin jälkeen kysyin tulevalta vaimoltani, saanko myös katsoa hänen vittuaan, kun missään en ole saanut nähdäkseni edes kuvaa. Hän vastasi herttaisesti: "Totta kai ja avasi minulle suloiset sukupuolielimensä kaikessa kauneudessaan."

        Sillä hetkellä ymmärsin, että jos minusta riippuu, hän tulee vaimokseni. Seurustelu kesti kaksi viikkoa, menimme kihloihin ja neljä kuukautta myöhemmin naimisiin. Olemme nyt olleet naimisissa reilut 50 vuotta, mutta edelleen yhtä herttaisesti toisiimme rakastuneita.🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Mietis nyt uudestaan miehen kannalta. Miehen pitäisi olla kuin tulisilla hiilillä seksintarpeessaan tytön kanssa ja yrittää peitellä, kun ottaa eteen, jutella vaan mukavia, ja nainen vittu glöttyisenä ja pingottuneena kun Enson pahvi tekeytyy haluttomaksi.

        Äiti nääs opetti, että sellainen on huono nainen, joka ottaa huomioon myös miehen tarpeet. Joka tapaamisen jälkeen mies helpottaa itseänsä runkkaamalla heti, kun pääsee yksin. Ja sit siskokin yksin päästessään heti sormettaa. Sehän on seurustelun irvikuva, pelleilyä.

        Mikä kertoo miehelle, että tyttö edes on rakastunut? Eihän moista sumplimista kestä petokaan. Ei ihme, jos mies menettää mielenkiintonsa jo alkujaan. Eikä tule mielenkiinto takaisin.

        x x x x

        Kun 60-luvulla aloin seurustelemaan suloisen vaimoni kanssa, ei vielä ollut pillereitä. Oli tapana harrastaa vitun ja kyrvän vastavuoroista hyväilyä eli pettingiä. Ei ollut vielä miestenlehtiä, joissa nainen olisi voinut olla vittu paljaana.

        Toisella tapaamisella suloisen pettingin jälkeen kysyin tulevalta vaimoltani, saanko myös katsoa hänen vittuaan, kun missään en ole saanut nähdäkseni edes kuvaa. Hän vastasi herttaisesti: "Totta kai ja avasi minulle suloiset sukupuolielimensä kaikessa kauneudessaan."

        Sillä hetkellä ymmärsin, että jos minusta riippuu, hän tulee vaimokseni. Seurustelu kesti kaksi viikkoa, menimme kihloihin ja neljä kuukautta myöhemmin naimisiin. Olemme nyt olleet naimisissa reilut 50 vuotta, mutta edelleen yhtä herttaisesti toisiimme rakastuneita.🌹👀

        Minä mietin nykyään ensin itseäni, sitten vasta toisen seksin tarpeita. Olen vuosikymmenet tehnyt muitten mieliksi, enää en tee. Kun ei huvita, ei huvita ja piste.

        Itse en edes toista kertaa haluisi nähdä tyyppiä, joka oitis vinkuu pöksyihin. Ylipäänsä vinkuu pöksyihin. Niin moni menee seksi edelle edes sitä seksiä oikeasti tahtomatta juuri siinä kohtaa, että eiköhän niitä haluaville löydy ilman munlaisiakin.

        Minä kun ensisijaisesti kaipaan kumppania elämään ja jakamaan arkisia juttujaan, en niinkään seksin vuoksi. Seksi on piste iin päälle, muttei pääasia suhteessa eikä suhteelle. Oma funktioni perustuu muuhun kuin seksiin parisuhteessa. Ei ole häpee olla erilainen, ainoo ongelma on löytää kaltaisiaan, jotka kokee samoin.

        Siksees ei ole hätää, kun en ole sinkkukaan, mutta sinkkuna tiedän että olisin vähemmistöä tässäkin seksi asiassa. Ja kumppanin löytyminen olisi hyvin haastavaa. Seksiseijat kun ei kiinnosta.

        -Jasu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä mietin nykyään ensin itseäni, sitten vasta toisen seksin tarpeita. Olen vuosikymmenet tehnyt muitten mieliksi, enää en tee. Kun ei huvita, ei huvita ja piste.

        Itse en edes toista kertaa haluisi nähdä tyyppiä, joka oitis vinkuu pöksyihin. Ylipäänsä vinkuu pöksyihin. Niin moni menee seksi edelle edes sitä seksiä oikeasti tahtomatta juuri siinä kohtaa, että eiköhän niitä haluaville löydy ilman munlaisiakin.

        Minä kun ensisijaisesti kaipaan kumppania elämään ja jakamaan arkisia juttujaan, en niinkään seksin vuoksi. Seksi on piste iin päälle, muttei pääasia suhteessa eikä suhteelle. Oma funktioni perustuu muuhun kuin seksiin parisuhteessa. Ei ole häpee olla erilainen, ainoo ongelma on löytää kaltaisiaan, jotka kokee samoin.

        Siksees ei ole hätää, kun en ole sinkkukaan, mutta sinkkuna tiedän että olisin vähemmistöä tässäkin seksi asiassa. Ja kumppanin löytyminen olisi hyvin haastavaa. Seksiseijat kun ei kiinnosta.

        -Jasu-

        "Minä mietin nykyään ensin itseäni, sitten vasta toisen seksin tarpeita."

        Se on siinä sitten. Anteeksi, kun vastasin. Luulin, että oikeasti kysyit. Hyvää jatkoa sinulle. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        "Minä mietin nykyään ensin itseäni, sitten vasta toisen seksin tarpeita."

        Se on siinä sitten. Anteeksi, kun vastasin. Luulin, että oikeasti kysyit. Hyvää jatkoa sinulle. 🌹👀

        Yym, en varsinaisesti kysynyt mitään vaan totesin. Mutta kiitos, hyvää jatkoa sinullekin. :)

        -Jasu-


      • Anonyymi

        Jos joku erehtys tapaamaan toista samaan aikaan ku mua niin ois kyl vika teko mitä se mies tekis. Teen tämän kyllä kaikille selväksi.


      • kynä..mi kirjoitti:

        Mietis nyt uudestaan miehen kannalta. Miehen pitäisi olla kuin tulisilla hiilillä seksintarpeessaan tytön kanssa ja yrittää peitellä, kun ottaa eteen, jutella vaan mukavia, ja nainen vittu glöttyisenä ja pingottuneena kun Enson pahvi tekeytyy haluttomaksi.

        Äiti nääs opetti, että sellainen on huono nainen, joka ottaa huomioon myös miehen tarpeet. Joka tapaamisen jälkeen mies helpottaa itseänsä runkkaamalla heti, kun pääsee yksin. Ja sit siskokin yksin päästessään heti sormettaa. Sehän on seurustelun irvikuva, pelleilyä.

        Mikä kertoo miehelle, että tyttö edes on rakastunut? Eihän moista sumplimista kestä petokaan. Ei ihme, jos mies menettää mielenkiintonsa jo alkujaan. Eikä tule mielenkiinto takaisin.

        x x x x

        Kun 60-luvulla aloin seurustelemaan suloisen vaimoni kanssa, ei vielä ollut pillereitä. Oli tapana harrastaa vitun ja kyrvän vastavuoroista hyväilyä eli pettingiä. Ei ollut vielä miestenlehtiä, joissa nainen olisi voinut olla vittu paljaana.

        Toisella tapaamisella suloisen pettingin jälkeen kysyin tulevalta vaimoltani, saanko myös katsoa hänen vittuaan, kun missään en ole saanut nähdäkseni edes kuvaa. Hän vastasi herttaisesti: "Totta kai ja avasi minulle suloiset sukupuolielimensä kaikessa kauneudessaan."

        Sillä hetkellä ymmärsin, että jos minusta riippuu, hän tulee vaimokseni. Seurustelu kesti kaksi viikkoa, menimme kihloihin ja neljä kuukautta myöhemmin naimisiin. Olemme nyt olleet naimisissa reilut 50 vuotta, mutta edelleen yhtä herttaisesti toisiimme rakastuneita.🌹👀

        Anteeksi. Virke olisi pitänyt päättyä "Totta kai." ja jatkon olla jo eri virke ilman lainausmerkkiä: Ja avasi minulle ... 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot aika pihalla nykymenosta. Miehillä itsellään on ympärillä 10 naisen rinki. Ne ovat hyväksikäytettäviä eli niitä jotka antavat. Samalla mies deittailee uusia löytääkseen oikean kultakimpaleen. Rinki tippuu heti kun oikea löytyy. Jos antaa helposti pääsee osaksi rinkiä koska ei ole vaimomatskua. Voi vaan kuoria kermat.

        Palstatotuuden mukaan naiset metsästävät vain topmiehiä joten tämä on ainoa esimerkki mikä tarvitaan.

        Onko se miesten vika, jos naiset antavat( saavat)? Ilmaisu "antaa" on myös kulunut, sillä jos ei anna, ei voi saada itsekään.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksihän moni nainen varmasti antautuukin miehelle jo ennen, kun edes huvittaisi, sillä tietävät miesten varttuvan seksiä osoitukseksi mielenkiinnosta.

        Näinhän se on mennyt ikuisuuden, nainen varmistaa miehen saannin seksillä. Mikä minusta on tylsä tapa sikäli, että seksi on kuitenkin itselleni asia jota en jaa ihmisen kanssa, jota en rakasta. Sitten sitä pitäisi käyttää työvälineenä saada mies pidettyä.

        Näinpä olen tuuminutkin, että joka ei tykästy ihmiseen ilman seksiä, saa suksia suolle. Näin toimisin tänäpäivänä. :)

        -Jasu-

        Naisten suurimpia virheitä on sekstailla, vaikkei huvita.

        - Sheena


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        "Jättäkää ennen seuraavaa!!!"

        Huono neuvo. Tässäkin pätee, että ihminen on, mitä on, sekä naiset että miehet. On paljon helpompi jättää epäonnistunut romanssi, kun on jo aloittanut uuden. Muuten voi jäädä vedätettäväksi ja riippua entisessä kiinni. 🌹👀

        Olemme apinoita, roikumme liaanissa ja tartumme uuteen ennenkuin irroitamme edellisestä...muuten putoamme. Naisille jäänyt vahvempana tämä piirre koska naarasapinat kuljettivat jälkikasvuaan mukanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten suurimpia virheitä on sekstailla, vaikkei huvita.

        - Sheena

        Niin on. Karhunpalvelus, josta maksaa äkkiä vuosien henkistä kuormaa. Liian miellyttämisen kirousta.

        -Jasu-


    • Anonyymi

      Ei se ole toisen ihmisen vika jos itsellä on tunteita. Mitään tuossa ei ole tapahtunut jos fyysisesti ei ole lähestytty. Kai jokainen ymmärtää että kyse ystävyydestä jos se ei vuosiin etene pitemmälle.

      • Anonyymi

        Friendzone.


      • Anonyymi

        Ei kukaan halua päätyä friendzonelle. Ymmärrätkö? Just sanoin miehelle että friendzonettaminen on törkeintä mitä toiselle voi tehdä. En jää siihen sekunniksikaan. Mielummin yksin kuin friendzonella.


    • Minä aina myös ihmettelen joidenkin naisten miesmarkkinoita, kun on kaiken lisäksi vielä todella paljon erilaisia kriteereitä, jotka miehen pitää täyttää. Tiedän miehestä sen verran paljon, että jos nainen alkaa määräämään miehelle kriteereitä, niin mies alkaa valehtelemaan. Lapsilla on sama, jos äiti alkaa kieltämään niin äidille ei sitten vaan kerrota.

      Entisiä voi aina jäädä perään roikkumaan, jos niistä ei pääse eroon. Mutta ainoa toimiva tapa tutustua uuteen mieheen on juuri se yksi mies kerrallaan-periaate. Uuteen ihmiseen tutustuminen vie paljon aikaa. Muuten tuttavuus on täysin turha.

      • Anonyymi

        Oon hokenu miehelle ettei mulla voi olla TUNTEITA kuin yhtä mieetä kohtaan kerrallaan. Kaikki suhdepelleilyt estää keskittymästä siihen yhteen ihmiseen ja rikkoo ja vahingoittaa pariutumista.


    • Anonyymi

      Jos tapailee monia, niin siitä pitää sanoa, jotta toisella on samat mahdollisuudet. Kukaan ei kuitenkaan tee niin.

      Itse en tuollaista harrasta. Tiedän heti, että olenko kiinnostunut vai en. Aika harvoin olen. Silloin ei muille ole tilaa. En edes jaksaisi pyörittää useampaa.

      • Anonyymi

        No niimpä. En tiedä pitääkö ihmisellä olla tietty määrä kusta päässä vai narsismia vai mikä että kokee oikeudekseen pyörittää "viattomasti" lukuisia deittejä. Sen verran rehellinen olen että katkasen välit 100%. Oon tästä miehellekin sanonut etten roikota mitään fanilaumoja perässäni että miksi hän haluaisi toimia niin. Se on väärin. Jotkut haluavat jotenkin sulkea silmänsä siltä että tavallisilla herkillä ihmisillä on tunteet. Vaikka joku ihmiset tavaroina näkisikin niin se ei ole totta.


    • Jos tapaamani tyttö olisi aikoinaan vaimoa etsiessäni kieltänyt minua katsomasta myös toisaalle samanaikaisesti, en toki enää olisi vaivannut häntä. 🌹👀

      • Anonyymi

        Katsominen on eri asia kuin deittailu.
        Pystytkö arvostamaan sellaista vaimoa joka alentaa itsensä ja häpäisee itsensä alistumalla siihen että mies saa hu*rata pitkin kyliä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsominen on eri asia kuin deittailu.
        Pystytkö arvostamaan sellaista vaimoa joka alentaa itsensä ja häpäisee itsensä alistumalla siihen että mies saa hu*rata pitkin kyliä?

        Vaimolla on tismalleen samat oikeudet. Kukaan ei omista ketään. Elämme tasa-arvon, emmekä alistamisen aikaa. Tasa-arvo ei johda seksuaaliseen levottomuuteen. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        Vaimolla on tismalleen samat oikeudet. Kukaan ei omista ketään. Elämme tasa-arvon, emmekä alistamisen aikaa. Tasa-arvo ei johda seksuaaliseen levottomuuteen. 🌹👀

        Jos joku arvostaa uskottomuutta. Henkistä ja fyysistä niin ok. Kannattaa varmistaa että myös toinen osapuoli hyväksyy henkisen ja/tai fyysisen uskottomuuden.


    • Anonyymi

      Naiset deittailee koska eivät kestä ajatusta että joutuvat mummonakin olemaan yksin.

      • Anonyymi

        No joutuvathan he valtaosin kuitenkin olemaan. Miehet kun kuolevat keskimäärin nuorempina.


    • Yhdyn monen keskusteluun vastanneen mielipiteeseen. Jos haluat, että muiden tapailu lopetetaan, siinä on sovittava yhdessä.

      "1 hipaisu ja juttelu riitti sekottamaan pääni vuosiksi."
      "Jos ette ole tosissanne luomassa suhdetta, älkää antako ihmisten kuvitella että seuraava ja seuraava tapaaminen tulisi, että yhteinen onni tulisi."

      Miksi et voi hyväksyä ihmisten erilaisuutta? Toisella ihmisellä pää menee sekaisin heti, mutta miten toinen voisi sen tietää. Esimerkiksi tanssimiseen kuuluu usein kevyt keskustelu ja toisen koskeminen.

      • Anonyymi

        Koska toisen tunteita ei voi tietää niin siksi vedettävä selkeät rajat. Ei mitään kaveruutta mikä on helppo rakastuneena ymmärtää väärin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe