Lehdet on puista varisseet. Hyvää huomenta maanantaista. Neitoselle kaunihille. ☕ 🤴✨👸
uni silmistä karisee
26
59
Vastaukset
Kello 12 aikamerkki. Hyvää keskipäivää siis. 🕛
- Anonyymi
Huomenta tai päivää 😏
- Anonyymi
Huomenta päivää.. 💛
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
🤴💛🧡❤️
Olipas paljon sydämiä.. 💛
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Väriä elämään. 😊
Väriä tähän pimeään aikaan kaipaakin.. 💛💜
Anonyymi kirjoitti:
Väriä tähän pimeään aikaan kaipaakin.. 💛💜
Mustassa värit ja kirkkaana loistaa. 💛🧡💜
- Anonyymi
Heips sulle harmauden saattelemana vähemmän kauniilta. Halloween vietetty pelästyttäen, kintut jotakuinkin suorina juostu sorvaamaan.
Lehdetön puu sun saa päivään hyvään, kaipaus neitoon sua koskettaa, sirputtavan viehkeä maanantai multa johtaa päiväsi iltaan...hyvään.:)- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos kaunis. Sinullekin päävään hyvään kohti iltaa hämärtyvää. 😊
Kiitos, noin se etenee.
Näin tuon poistetun viestin "sit neitoa iskemään"
Me kohdataan vielä, jos tarkoitus on. En edes tiedä missä hän on nyt. Enkä ole iskemässä ketään. 😅- Anonyymi
Päivää 👑
Maassa lehdet mätänee...kuolemaan ne menee..täälläkin on turvalantie...se varmaan kuolemaan vie. 🐔Päivää. Marraskuu se on kuolemaan viittaava nimitys. Vuoden pimeintä aikaa. Luonto kuolee ja valmistautuu talveen. Keväällä taas herää henkiin uudelleen. Luonnon kiertokulkua. 👑
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Päivää. Marraskuu se on kuolemaan viittaava nimitys. Vuoden pimeintä aikaa. Luonto kuolee ja valmistautuu talveen. Keväällä taas herää henkiin uudelleen. Luonnon kiertokulkua. 👑
Ne sienet
Metsään mennään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne sienet
Metsään mennäänTiiäkkö mikä on huonoin puhelin
Nokia 6 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiiäkkö mikä on huonoin puhelin
Nokia 6Tai Nokia 7plus
- Anonyymi
Hyvää iltaa 😕
Iltaa. Miksi tuollainen ilme? Minä otin lisäunet. Nyt voisi juoda kah... Hitto se olikin jo loppunut.😑
Sataa sataa ropisee. Prinssin varpaat palelee. En kuitenkaan ole nalle.... On niin pimeää, että voi helposti jäädä vaikka auton alle. Se on sellaista. Mukavaa illan jatkoa. 💛🧡❤️
- Anonyymi
Muista heijastin
Muista
- Anonyymi
Kauhea keli ajella hyvät illanvietot 🤠
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086