Mistä voisi johtua tapaamieni miesten "vihaisuus" ja epämukavuus? Olen alkanut kiinnittämään huomiota siihen, miten kerta toisensa jälkeen tapaamani miehet muuttuvat kiinnostuneista hyvinkin tökeröiksi.
Alussa kun ollaan vain viestitelty ja vaihdettu ehkä muutamat kuvat (en muokkaa kuviani) miehet ovat hyvin miellyttäviä jne. mutta kun tapaamme alkaa kulmien alta katsominen (sellainen arvioivan ja vihaisen näköinen ilme), jopa ihan tiuskiminen ja vähättely. Sanomani asiat ymmärretään ajoittain ihan tarkoituksella väärin ja joudun koko ajan korjailemaan mitä tarkoitin. Jotkut ovat tuppisuita ja töksäyttelevät asioita puhuen koko ajan vain itsestään ja ansioistaan. Useimmiten toistuu se että entuudestaan tuntemattomat miehet saattavat tulla porukassa tykö siten että keskusteluyhteys aukeaisi ja sitten alkaa armoton huomioimattomuus kun seuraavan kerran yritän itse mennä jatkamaan juttelua. En ymmärrä miksi edes yritän enää..
Joitain näistä miehistä kohtaan eri paikoissa edelleen, saattavat katsella kaukaa pitkäänkin mutta sitten ystävällisesti juttelemaan mentyä näkyy sellainen miehen epämukavuus ja hermostuneisuus, tanssahtelevat paikoillaan aivan kun eivät haluaisi olla kanssani koko tilanteessa, katselevat lattiaa ja seiniä ja alkaa taas se kulmien alta mulkoilu vaikka kuinka yritän olla rauhallisen ystävällinen ja hymyillä. Jotkut ovat juosseet ihan karkuunkin ettei olisi aikaa jutella tai kaivaneet pikaisesti puhelinta esiin.
Olen saanut kivoja kommentteja ja kuullut joiltain olevani kauniskin joiden varaan olen ajatellut etten ole pöllömmän näköinen vaan ihan sellainen perusnätti nainen. Olen sopusuhtaisen kurvikas ja huolitellun näköinen, en käytä liikaa meikkiä sekä olen luonteeltani aina hyvin iloinen sekä maanläheisen huoleton. Toisinaan hiukan liiankin empaattinen ja sinisilmäinen. Pidän miehistä jotka eivät ole mitään pumpissa olevia adoniksia vaan sellaisia aivan tavallisia mahakkaita suomalaisia miehiä partasängen kanssa. Silti tuntuu että saan vain tökeröä kohtelua ja minua suoranaisesti aletaan vihaamaan hetken päästä vaikka alku olikin lupaava molemminpuolin ja olen aloitteellisesti ilmaissut haluavani jatkaa. Alkaa hiljalleen toivo mennä että kohtaisin jonkun joka arvostaisi ja välittäisi minusta samalla tavalla minua kun minä hänestä. :( Tai voihan olla hyvinkin todennäköisesti että omassa käytöksessäni on vain jotain niin pois luotaantyöntävää mitä en vain ole halunnut tajuta.
Miesten outo käytös
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Heteromiehet harvemmin on tranuje perää
- Anonyymi
Joo eiköhän tuo päälleliimattu loppukappale kerro, että mies on asialla. Vain misogyyninen mies voisi kehystää naisen runkoa tai kasvoja noin pöllöllä tavalla. Eihän naisilla muuta ajatella olevan mielessä kuin jatkuva ulkonäköpeilaaminen suhteessa muihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo eiköhän tuo päälleliimattu loppukappale kerro, että mies on asialla. Vain misogyyninen mies voisi kehystää naisen runkoa tai kasvoja noin pöllöllä tavalla. Eihän naisilla muuta ajatella olevan mielessä kuin jatkuva ulkonäköpeilaaminen suhteessa muihin
Noin saattaakin olla, siitä huolimatta että "seuraa" etsivät vanhat naiset (mummelit) kuvaavat itseään justiinsa samalla tavalla.
Luuleekohan transvammaiset että oliisi olemassa terveitä ihmisiä jotka ryhtyisi niiden kanssa, eeh, elämään yhdessä? Luulivatko ennen kuin niistä tehtiin pseudomiehiä/pseudonaisia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä itse olen kuullut ni naisilla jotka laittautuvat menee siihen noin kaksi tuntia vähemmän aikaa kuin miehillä jotka laittautuvat kun pitää joka hiussuortuva olla just eikä melkein oikeassa asennossa
- Anonyymi
Oletko roikkuja? Epätoivoinen?
Turn offeja lähes kaikille mutta ne voi korjata itsessään.- Anonyymi
Nytkö nousi oma markkina-arvo miehen tökeröön trollauksen vastaamalla?
- Anonyymi
En ainakaan omasta mielestäni, en siis väkisin änge seuraan vaan jos on asiaa niin menen sen silloin sanomaan enkä ota yhteyttä jos ei ole oikeaa asiaa, etenkään kun toisen käytös on muuttunut tuollaiseksi. Epätoivoinenkaan en uskoisi olevani, olen sinut yksinolon kanssa ja olen tietylla tapaa sosiaalinen introvertti. En haluaisi miehenkään roikkuvan enkä suostu olemaan kenellekkään mikään korvike jos kanssani ei aidosti halua olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan omasta mielestäni, en siis väkisin änge seuraan vaan jos on asiaa niin menen sen silloin sanomaan enkä ota yhteyttä jos ei ole oikeaa asiaa, etenkään kun toisen käytös on muuttunut tuollaiseksi. Epätoivoinenkaan en uskoisi olevani, olen sinut yksinolon kanssa ja olen tietylla tapaa sosiaalinen introvertti. En haluaisi miehenkään roikkuvan enkä suostu olemaan kenellekkään mikään korvike jos kanssani ei aidosti halua olla.
Miten se sinun perusnätti ulkonäkö liittyy siihen mies, että pidetäänkö sinusta?
- Anonyymi
Epätoivoinen en ole roikkuja eräällä tapaa tykkään olla lähellä mieluiten niin että itse voin pitää toista kainalossani sylissäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se sinun perusnätti ulkonäkö liittyy siihen mies, että pidetäänkö sinusta?
En mä tiedä mä olen ainakin itse kiittänyt kehusta mu sanonu et kiitos kuuluu äitille ja isälle itse en ole ulkonäköni eteen nähnyt vaivaa tippaakaan no pesulla joutuu toki käymään toisinaan kun huvittaa ja jaksaa silloi kun ei ole töissä töiden jälkei melkein päivittäin joutunut kuitee käymää pesula kun on raksal töissä aina ei toki ole jaksanu riippuu vähä millainen päivä töissä ollu kuinka pitkä ym
- Anonyymi
Olen miettinyt asioita ja ruvennut kyseenalaistamaan vallitsevia käsityksiä. Anna mä provoan. Mitä jos kaikkein innokkaimmat treffailijat ovatkin katkeroituneita ja epätoivoisia? Mitäs jos tinderin käyttäjät ovatkin niitä todellisia alemman tason miehiä ja naisia jotka vain kompensoivat riittämättömyyden tunnettaan roikkumalla siellä sekä muissa treffipalveluissa? Ehkä suurin osa pariutuvista ja kertapanoa hakevista ihmisistä onkin ahneita ja pinnallisia tapauksia. Kysymys kuuluu että mitkä ovat ne taustalla ohjaavat tekijät mitkä saavat toiset olemaan liiankin yritteliäitä parisuhteen muodostumisen suhteen ja mitkä tekijät saavat aikaan incelin elämänpolun? Liittyykö nykyihmisen parinvalinta edes millään tavalla luontaiseen ja evoluution sanelemaan käyttäytymiseen vai onko se vain sekavaa ja keinotekoista sotkua minkä teknologia osaltaan mahdollistaa? Jos näin on, niin tuollainen ristiriita ihmisyyden ja luontaisen käyttäytymisen välillä voi sekoittaa pakkaa jolloin saattaa esiintyä esimerkiksi häiriökäyttäytymistä. Ps. Vihaajat vihaa, mutta tässäpä vastalauseeni heille. Lainaan Hannibaalia - "If you can't keep up with the conversation, better not to join in at all".
- Anonyymi
Thats a nice coute goute muista mitä miten se lainaus kirjoitettiin englanniksi mu suurelta osin ihminen kai antaa epätoivon liiaksi ohjailla elämäänsä
- Anonyymi
Voin kertoa että kun tyttö on ulkoisilta ominaisuuksiltaan erinomainen tai hyvä niin minussa ei esiinny yhtään mitään tuollaiseen viittaavaakaan. Mutta jos hän on huonompi (kuten vanha, läski) niin kaipa minussa ilmee kärsimättömyyttä, niin eleissä, äänessä/sanoissa kun kommenteissa, koska pyrin siitä tilanteesta eroon mahdollisimman nopeasti mutta vättäen sitä että hän saa raivokohtauksen tms. -M65
- Anonyymi
Tärkeimpänä ominaisuutena naisessa itse pidän tervettä itsetuntoa osin tulee sitä kautta että tietää arvonsa kuinka voi tietää oman arvonsa jos kukaan ei ole koskaan arvostanut
- Anonyymi
Tuossa kommentissa hyvä esimerkki miehestä jolla on huono itsetunto ja yrittää saada naisen näkemään itsensä huonompana kuin mitä on tunteakseen paremmuutta sillä. Surullinen vätys sinä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa kommentissa hyvä esimerkki miehestä jolla on huono itsetunto ja yrittää saada naisen näkemään itsensä huonompana kuin mitä on tunteakseen paremmuutta sillä. Surullinen vätys sinä olet.
Mies huomaa (sosio-seksuaalisesti) tytön hänen ulkoisten ominaisuuksen perusteella, tästä on tutkimuksia hyllymetreittäin. Ei tuoksun, ei äänen, ei vaatteiden, eikä tms. Siis, sellaiset tytöt jäävät (yleensä, normaalisti) kokonaan huomaamatta (sosio-seksuaalisesti) jotka eivät täytä tätä ensisijaista kriteeriä.
"yrittää saada naisen näkemään itsensä huonompana kuin mitä on"
Mummelinlogiikkaa. Miten ihmeessä tuohon voi päätyä? Tietenkään en kuluta aikaani (mihinkään) sellaiseen joka ei ole minulle kelvollinen. Miten tahansa täydellinen mieleltään ja taidoiltaan tyttö onkaan, jos on läski tai vanha niin minua ei kiinnosta. En siis yritä saada ketään näkemään mitään näkyjä. Enkä koe paremmuutta tai huonommuutta, vaan koen sitä mitä olen ja mitä olen aina ollut.
- Anonyymi
Voi olla monia syitä mu noi kuvat ny ei sillai kerro ihmisestä mitään muuta kun sen että tietää edes vähän minkä näköistä ihmistä on menossa tapaamaan se että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ei voi pitää paikkaansa jos kyseessä on pysäytys kuva hetkestä nykypäivänä on ihan helppo kuvata videota kännykällä johon saa äänen mukaan jos toinen viitsii edes puhua
- Anonyymi
Kuvat ovat yleensä muokattuja tai monta vuotta vanhoja, paitsi iloisten tyttöjen kuvat. Saiteilla joissa on sekä kuvallisia että kuvattomia ilmoituksia on todella moni kuvallinen jotenkin häiriintynyt, tai muulla hämärällä asialla.
- Anonyymi
Niin ja näkyy olevan nuo sanelimet ääninauhurit jo useimmissa puhelimissa kai ainakin jos ei halua kuvata mu siinä jää taas paljon si mielikuvituksen vaaraan mitä siinä hetkessä on tapahtunut muuta kuin se mitä on sanottu
- Anonyymi
Kuulostaa siltä että olet tavannut hyvin epävakaita ja huonokäytöksisiä miehiä
- Anonyymi
Tökerö miehen tekemä aloitus. Joka kerta sun tyyli sut paljastaa. Kaikenlaista sävellystä
- Anonyymi
Miehen palsta-aktivointi aloitus.
- Anonyymi
Jep, alkaa olla aika apaattista
- Anonyymi
Se on kyllä totta, että naiset on keskimäärin fiksumpia. Siksi me miehet pääsemme helpommalla, kun todennäköisyys fiksun ihmisen tapaamiseen on suurempi. Hyväntahtoisuus on tärkein luonteenpiirre, joka estäisi monia vahinkoja maailmassa. Voi hyvin.
Ei ole vaikea tietää, miksi käy näin.
Aloituksesi korrekti kerronta paljastaa, että olet paljon älykkäämpi kuin miehet, joiden kanssa olet joutunut tekemisiin. Tarkoitan todellakin älykkäämpi, enkä suinkaan, mitä jotkut sanovat 'vahvoiksi naisiksi', jotka todellisuudessa ovat vain pisteliäitä ja pöhöttyneen itsevarmoja.
Sen lisäksi paljastuu, että olet HERTTAINEN. Nämä yksinkertaiset miehet eivät lie koskaan tavanneet älykästä ja herttaista tyttöä. Eivät osaa olla ja käyttäytyä sellaisen seurassa.
On aivan varma, että kun sopiva mies tulee kohdalle, hän rakastuu sinuun silmittömästi. Sitä odottaessasi: 'Tao rautaa, niin kauan kuin se on kuumaa.'
Menestystä sinulle. 🌹👀- Anonyymi
Mitähän tästä haetaan. Oisko tyhmät jutut. Oot kaunis kaukaa mutta läheltä et. Hengitys haisee pahalta. Haiset. Puhut oudosti. Joku varmaan osuu.
- Anonyymi
Vau olipa katkeraa tekstiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vau olipa katkeraa tekstiä
Niin no itse aloitus huutaa tätä. Koko provo huutaa tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no itse aloitus huutaa tätä. Koko provo huutaa tätä.
En kyl ymmärrä tässä trolli sanaa viljelevässä sukupolvessa että kaikki palstan aloitukset olisivat jotain provoja, keksikää uus sana. Ihan normaali tavallinen aloitus varmasti normaalilta tavalliselta naiselta. Täällä käy laidasta laitaan ihmisiä.. itsekkin ihan tavallinen nainen, ei kukaan tiedä et täällä joskus kirjoitan ja käyn lukemassa, pieni paheeni. Enemmänkin ihmettelen aina teitä jotka mollaavat tänne kirjoittavia.. mitäs te täällä sitten teette jos saa kysyä? Vaivaudutte kuitenkin kommentoimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyl ymmärrä tässä trolli sanaa viljelevässä sukupolvessa että kaikki palstan aloitukset olisivat jotain provoja, keksikää uus sana. Ihan normaali tavallinen aloitus varmasti normaalilta tavalliselta naiselta. Täällä käy laidasta laitaan ihmisiä.. itsekkin ihan tavallinen nainen, ei kukaan tiedä et täällä joskus kirjoitan ja käyn lukemassa, pieni paheeni. Enemmänkin ihmettelen aina teitä jotka mollaavat tänne kirjoittavia.. mitäs te täällä sitten teette jos saa kysyä? Vaivaudutte kuitenkin kommentoimaan.
Aloituksesta päätellen et ole mikään mestari lukemaan toisten käytöstä tai tunnetiloja. Jos tämä nyt on totta kyseinen aloitus. Niin sanoisin että menet tapaamisiin liian innokkaana odotat liikoja ja olet päällekäyvä. Se kammostuttaa miehiä. Näkevät silmistäsi kuinka jo kuvitelet Juhannus häitä ja paritalon ostoa, farmari Volvoa ja 2 koiraa. Eivät halua antaa liikoja toiveita. Niin muuttuvat torjuviksi. Anna miehelle tilaa tutustua sinuun ja lähestyä sinua .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645230Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672465- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947