Miten huostaanoton saa purettua

Anonyymi-ap

Tottele kyselemättä. Ensin sosiaalityöntekijä vahingoittaa meitä eristämällä. Hän keksii valheita sen perustelemiseksi. Sitten hän saattaa lopettaa eristyksen, jos tottelet kyselemättä. Kun kerrot totuuden sossun esittämistä valheista sinun ja lapsesi olosuhteista, hän sanoo "kiitos viesteistä" ja ohittaa ne. Kun pyydät kertomaan, mitä pitää tehdä, jotta lapsi voi palata kotiin, hän vastaa "pitää mennä hyvin" vaikka niin monta vuotta, ettet takuulla asetu poikkiteloin. Sinun vain olla paikalla heidän hallitsemissaan tapahtumissa ja olla aina niin kuin muut.

39

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottele kyselemättä. Ensin sosiaalityöntekijä vahingoittaa meitä eristämällä. Hän keksii valheita sen perustelemiseksi. Sitten hän saattaa lopettaa eristyksen, jos tottelet kyselemättä. Kun kerrot totuuden sossun esittämistä valheista sinun ja lapsesi olosuhteista, hän sanoo "kiitos viesteistä" ja ohittaa ne. Kun pyydät kertomaan, mitä pitää tehdä, jotta lapsi voi palata kotiin, hän vastaa "pitää mennä hyvin" vaikka niin monta vuotta, ettet takuulla asetu poikkiteloin. Sinun vain olla paikalla heidän hallitsemissaan tapahtumissa ja olla aina niin kuin muut.


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Siinä on neljä valoa - Ei vaan kolme valoa. Älä tee oloasi hankalammaksi

        https://youtu.be/moX3z2RJAV8

        Lisäksi hän käyttää ihmisten kaipuuta lapsensa luokse teknisesti hyväkseen siten, että vanhemmat pysyvät mukana ja lopulta taipuvat hänen tahtoonsa.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Lisäksi hän käyttää ihmisten kaipuuta lapsensa luokse teknisesti hyväkseen siten, että vanhemmat pysyvät mukana ja lopulta taipuvat hänen tahtoonsa.

        No tottele sitten kun kerran tiedät mitä virkamies haluaa. Ongelma on se ettet näytä kestävän enempää henkistä kipua, ja totteleminen aiheuttaa sinulle jostain syystä tätä kipua. Toisille ei aiheuta. Itse tottelin työkkäriä ja menin tekemään ilmaiseksi töitä mistä toiset saa kolme tonnia kuussa. Kyllä se vähän kirpaisi mutta en saanut mitään tunnevammoja tai mennyt poikkiteloin heitä vastaan.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Lisäksi hän käyttää ihmisten kaipuuta lapsensa luokse teknisesti hyväkseen siten, että vanhemmat pysyvät mukana ja lopulta taipuvat hänen tahtoonsa.

        Tahto ei ole hänen henkilökohtaisesti samat asiat menee moni ihminen läpi, mutta ymmärtävät kuitenkin mitkä vaatimukset on jos asiat menee sinun toivomallaan tavalla. Se on vaan niin tässä yhteiskunnassa laki suojelee lapsiamja jos ymmärrät lapsen kaipuun. Vanhempiinsa niin et edes mainitse omaa itseäsi uhrina, lapsen asiahan tässä on kysymyksessä aikuiset ihmiset ymmärtää miksi vaatimuksia asetetaan ! Jos nyt haluaa elää maan lakien ja asetuksien mukaisesti eikä ajattele vaan omaa itseänsä niin se vaatii ymmärtämystä sinulta , eikä silloin voi käyttäytyä kuin uhmaikäinen kakara , kun ottaa vastuun lapsestaan niin kyllä silloin on helppo totella sääntöjä joitavaaditaan kaikilta perheiltä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tottele sitten kun kerran tiedät mitä virkamies haluaa. Ongelma on se ettet näytä kestävän enempää henkistä kipua, ja totteleminen aiheuttaa sinulle jostain syystä tätä kipua. Toisille ei aiheuta. Itse tottelin työkkäriä ja menin tekemään ilmaiseksi töitä mistä toiset saa kolme tonnia kuussa. Kyllä se vähän kirpaisi mutta en saanut mitään tunnevammoja tai mennyt poikkiteloin heitä vastaan.

        He väittävät minun ja poikani olevamme monella tapaa sairaita siksi, että he perustelivat huostaanottoa kieltäytymisen takia, ja tottelu kyselemättä edellyttää näiden kaikkien valheiden todistamista vääräksi. He eivät myöskään kerro, että mitä minun pitää todistaa tai tehdä, eikä sitä, että puretaanko huostaanotto vuosien päästä, jos toimitan todisteita terveydestämme. Lapseni terveyttä seurassani en voi todistaa vaan ne valheet riippuvat täysin pakkokodin ja virkamiehen halusta.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        He väittävät minun ja poikani olevamme monella tapaa sairaita siksi, että he perustelivat huostaanottoa kieltäytymisen takia, ja tottelu kyselemättä edellyttää näiden kaikkien valheiden todistamista vääräksi. He eivät myöskään kerro, että mitä minun pitää todistaa tai tehdä, eikä sitä, että puretaanko huostaanotto vuosien päästä, jos toimitan todisteita terveydestämme. Lapseni terveyttä seurassani en voi todistaa vaan ne valheet riippuvat täysin pakkokodin ja virkamiehen halusta.

        Eikai se lapsen takaisinsaanti mikään ostoslista ole: "tee asiat x ja y niin saat lapsen välittömästi takaisin".
        Uskoisin että kyse on pitkästä arviointiprosessista ja jossain vaiheessa jos todetaan että käytöksesi on nyt toivottua ja elämäntilanteesi esimerkillinen, voit saada lapsesi takaisin. Mitään takeita ei tietenkään ole, mutta nykymenolla et ainakaan tule näkemään Toivoa koskaan. Tapaamisista kieltäytyminen on heidän silmissään pitkä miinus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tottele sitten kun kerran tiedät mitä virkamies haluaa. Ongelma on se ettet näytä kestävän enempää henkistä kipua, ja totteleminen aiheuttaa sinulle jostain syystä tätä kipua. Toisille ei aiheuta. Itse tottelin työkkäriä ja menin tekemään ilmaiseksi töitä mistä toiset saa kolme tonnia kuussa. Kyllä se vähän kirpaisi mutta en saanut mitään tunnevammoja tai mennyt poikkiteloin heitä vastaan.

        4-vuotiaan Toivonkin pitää todistaa olevansa terve ja totella kyselemättä päästäkseen kyselemättä tottelevan isänsä kotiin. Koska nämä valheet muodostavat sijaishuollon toiminnan perusteet, niitä ei voi vain hylätä. Terve ja rauhallinen poikani ja reilu, viisas ja säännöllinen itseni pitää käydä epätosissa lääkehoidoissa, komennuksessa, kurinpitotavoissa, häiriön sosiaalisessa roolissa ja huutamisen alaisena saadaksemme ehkä joskus päästä vapauteen.

        Ei ole mitään tottelemista kyselemättä


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        4-vuotiaan Toivonkin pitää todistaa olevansa terve ja totella kyselemättä päästäkseen kyselemättä tottelevan isänsä kotiin. Koska nämä valheet muodostavat sijaishuollon toiminnan perusteet, niitä ei voi vain hylätä. Terve ja rauhallinen poikani ja reilu, viisas ja säännöllinen itseni pitää käydä epätosissa lääkehoidoissa, komennuksessa, kurinpitotavoissa, häiriön sosiaalisessa roolissa ja huutamisen alaisena saadaksemme ehkä joskus päästä vapauteen.

        Ei ole mitään tottelemista kyselemättä

        Hyväksy valheet, osallistu hoitomenetelmiin ja kurinpitoon. Näin yksinkertaista se on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tahto ei ole hänen henkilökohtaisesti samat asiat menee moni ihminen läpi, mutta ymmärtävät kuitenkin mitkä vaatimukset on jos asiat menee sinun toivomallaan tavalla. Se on vaan niin tässä yhteiskunnassa laki suojelee lapsiamja jos ymmärrät lapsen kaipuun. Vanhempiinsa niin et edes mainitse omaa itseäsi uhrina, lapsen asiahan tässä on kysymyksessä aikuiset ihmiset ymmärtää miksi vaatimuksia asetetaan ! Jos nyt haluaa elää maan lakien ja asetuksien mukaisesti eikä ajattele vaan omaa itseänsä niin se vaatii ymmärtämystä sinulta , eikä silloin voi käyttäytyä kuin uhmaikäinen kakara , kun ottaa vastuun lapsestaan niin kyllä silloin on helppo totella sääntöjä joitavaaditaan kaikilta perheiltä

        Lapseni kituu huonosta kohtelusta ja tätä taas käytetään uusien hoitojen kierteessä. Samoin oma paha oloni lapsen ja oikeuksien riistämisestä käännetään ilkeästi merkiksi huononevasta mielentilasta, eli minun ja poikani suru pitää kätkeä tai muuten sitä tehdään lisää tässä tottelussa kyselemättä


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Lapseni kituu huonosta kohtelusta ja tätä taas käytetään uusien hoitojen kierteessä. Samoin oma paha oloni lapsen ja oikeuksien riistämisestä käännetään ilkeästi merkiksi huononevasta mielentilasta, eli minun ja poikani suru pitää kätkeä tai muuten sitä tehdään lisää tässä tottelussa kyselemättä

        Lastensuojelutyöntekijät ovatkin helpottaneet asiaa diagnosoimalla pitkäaikaisen ja perinnöllisen nepsyongelman, jota ei voi korjata siten, että tottelee kyselemättä. He aikovat kunnon demareina laskuttaa yhteiskuntaa pysyvästä hyvinvointipalvelusta, jolla he voivat oikeutta keksimänsä syyt sijaiskomennukseen


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Lastensuojelutyöntekijät ovatkin helpottaneet asiaa diagnosoimalla pitkäaikaisen ja perinnöllisen nepsyongelman, jota ei voi korjata siten, että tottelee kyselemättä. He aikovat kunnon demareina laskuttaa yhteiskuntaa pysyvästä hyvinvointipalvelusta, jolla he voivat oikeutta keksimänsä syyt sijaiskomennukseen

        En sano tätä pahalla mutta kirjoitustesi perusteella olet nepsyihminen ja tämän takia virkamiehetkin yrittävät vihjata sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tottele sitten kun kerran tiedät mitä virkamies haluaa. Ongelma on se ettet näytä kestävän enempää henkistä kipua, ja totteleminen aiheuttaa sinulle jostain syystä tätä kipua. Toisille ei aiheuta. Itse tottelin työkkäriä ja menin tekemään ilmaiseksi töitä mistä toiset saa kolme tonnia kuussa. Kyllä se vähän kirpaisi mutta en saanut mitään tunnevammoja tai mennyt poikkiteloin heitä vastaan.

        Ei virkamies voi vahingoittaa eristämällä vaan ratkaista ongelmia. Sanomalla noin sinä hyväksyit laittoman väkivallan


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ei virkamies voi vahingoittaa eristämällä vaan ratkaista ongelmia. Sanomalla noin sinä hyväksyit laittoman väkivallan

        Minä olen hyväksynyt (joutunut hyväksymään) sen faktan, että yksi pieni ihminen ei mahda väkivaltaiselle koneistolle mitään. Olen mennyt pohdinnoissani niin pitkälle että kerran harkitsin oman valtion perustamista, mutta lopulta tulin vain siihen tulokseen että en mahda tälle maailmalle yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen hyväksynyt (joutunut hyväksymään) sen faktan, että yksi pieni ihminen ei mahda väkivaltaiselle koneistolle mitään. Olen mennyt pohdinnoissani niin pitkälle että kerran harkitsin oman valtion perustamista, mutta lopulta tulin vain siihen tulokseen että en mahda tälle maailmalle yhtään mitään.

        Sosiaalityöntekijä ei kirjoita papereihin "isä ei noudattanut käskyä vaan isällä ja lapsella on mielenterveyshuoli". sitä ei voi totella, kun sitä ei ole


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen hyväksynyt (joutunut hyväksymään) sen faktan, että yksi pieni ihminen ei mahda väkivaltaiselle koneistolle mitään. Olen mennyt pohdinnoissani niin pitkälle että kerran harkitsin oman valtion perustamista, mutta lopulta tulin vain siihen tulokseen että en mahda tälle maailmalle yhtään mitään.

        Väkivallan hyväksyminen ei tarkoita komennuksen hyväksymistä, etkä ole turvassa väkivaltaiselta koneistolta tottelemalla. Lastensuojelun työntekijät valehtelevat sinua vastaan, etkä voi tehdä mitään. jos olet hyväksynyt sen, että suomalaiset sosiaalinaiset ovat väkivaltaisia valehtelijoita, niin sinä vaadit valehtelun lopettamista lastensuojelussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En sano tätä pahalla mutta kirjoitustesi perusteella olet nepsyihminen ja tämän takia virkamiehetkin yrittävät vihjata sitä.

        Sinulla eikä sosiaalityöntekijällä ei ole pätevyyttä sanoa sellaista eikä eristää lapsia vanhemmasta tai vaatia hoitoja sen perusteella. Sinun pitäisi pitää se omana tietonasi ja kuunnella pahoillasi kertomustani kokemastani väkivallasta. Sen kirjoittaminen on laiton herja ja häirintää. Olet yhtä kiero kuin lastensuojelu


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Sinulla eikä sosiaalityöntekijällä ei ole pätevyyttä sanoa sellaista eikä eristää lapsia vanhemmasta tai vaatia hoitoja sen perusteella. Sinun pitäisi pitää se omana tietonasi ja kuunnella pahoillasi kertomustani kokemastani väkivallasta. Sen kirjoittaminen on laiton herja ja häirintää. Olet yhtä kiero kuin lastensuojelu

        Et sano pahalla vai? Senkin tekopyhä valehtelija.

        Meillä kotona Toivon kanssa kaikki on säännöllistä, reilua ja turvallista. Poikani on rauhallinen ja iloinen. Minä olen viisas ja kuunteleva. Elämäntapani on ihanteellinen.

        Kun sinua mustamaalataan tottelemattomaksi, mottailijaksi, nepsyksi, epäuskottavaksi, olet kiusattu. Lopetat kirjoittelun ja hyväksyt sosiaalisen häviön.

        Tai sitten vastaat puolustaaksesi kunniaasi, lastasi ja totuutta stressinalaisena ja voitat herjaajat.

        Mustamaalaamisesta, pojan riistämisestä ja herjaamisesta tulee stressiä, ja kirjoittaminen silloin haastavaa, varsinkin sellaista suomalaista porukkaa vastaan, joka pitää kiusaamista normaalina


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Et sano pahalla vai? Senkin tekopyhä valehtelija.

        Meillä kotona Toivon kanssa kaikki on säännöllistä, reilua ja turvallista. Poikani on rauhallinen ja iloinen. Minä olen viisas ja kuunteleva. Elämäntapani on ihanteellinen.

        Kun sinua mustamaalataan tottelemattomaksi, mottailijaksi, nepsyksi, epäuskottavaksi, olet kiusattu. Lopetat kirjoittelun ja hyväksyt sosiaalisen häviön.

        Tai sitten vastaat puolustaaksesi kunniaasi, lastasi ja totuutta stressinalaisena ja voitat herjaajat.

        Mustamaalaamisesta, pojan riistämisestä ja herjaamisesta tulee stressiä, ja kirjoittaminen silloin haastavaa, varsinkin sellaista suomalaista porukkaa vastaan, joka pitää kiusaamista normaalina

        Voitto on sitä, kun perusteet ovat kestäviä muiden kuin herjaajien mielestä ja heitä ei enää uskota. Minä en voi parantaa anonyymejä


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Väkivallan hyväksyminen ei tarkoita komennuksen hyväksymistä, etkä ole turvassa väkivaltaiselta koneistolta tottelemalla. Lastensuojelun työntekijät valehtelevat sinua vastaan, etkä voi tehdä mitään. jos olet hyväksynyt sen, että suomalaiset sosiaalinaiset ovat väkivaltaisia valehtelijoita, niin sinä vaadit valehtelun lopettamista lastensuojelussa.

        Aina voi vaatia, mutta mitään tuloksia ei saavuteta. Toivo huostaanotettiin 4 vuotta sitten. Vaikka olet kumonnut valheita, oletko päässyt senttiäkään lähemmäs maaliviivaa? Tuntuu että olet joka päivä kauempana tavoitteestasi. Voit kutsua tätä viestiäni väkivallaksi ja despotismiksi, mutta se ei muuta mitään. Valtion toiminnan muuttamiseksi ei ole olemassa mitään ratkaisua. Suosittelen kirjoittamaan aiheesta kirjan. Se saatetaan lukea ja se saattaa pikkuhiljaa muuttaa mielipiteitä. Suomi24-postauksilla ei ole merkittävää vaikutusta akatemiassa riippumatta siitä mitä niissä postauksissa lukee.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Et sano pahalla vai? Senkin tekopyhä valehtelija.

        Meillä kotona Toivon kanssa kaikki on säännöllistä, reilua ja turvallista. Poikani on rauhallinen ja iloinen. Minä olen viisas ja kuunteleva. Elämäntapani on ihanteellinen.

        Kun sinua mustamaalataan tottelemattomaksi, mottailijaksi, nepsyksi, epäuskottavaksi, olet kiusattu. Lopetat kirjoittelun ja hyväksyt sosiaalisen häviön.

        Tai sitten vastaat puolustaaksesi kunniaasi, lastasi ja totuutta stressinalaisena ja voitat herjaajat.

        Mustamaalaamisesta, pojan riistämisestä ja herjaamisesta tulee stressiä, ja kirjoittaminen silloin haastavaa, varsinkin sellaista suomalaista porukkaa vastaan, joka pitää kiusaamista normaalina

        Jotkut viestit somessa eivät vapauta dopamiinia. Suurin osa ihmisistä menee nettiin etsimään sisältöä joka vapauttaa aivoissa mielihyväkemikaaleja.
        Tämä ei kuitenkaan yleensä ole mahdollista, koska maailma ei voi olla sellainen kuin itse haluaa.
        Olen sanonut sinulle usein, että vaikutat ihmiseltä joka on äärimmäisen stressaantunut. Kun ihminen kokee äärimmäistä stressiä, aivot pakottavat puolustautumaan lisätuholta. Tämä puolustautuminen kulkee nimellä 'defenssit'. Ihminen alkaa vastaamaan ei-dopamiinisisältöön negatiivisesti ja defensiivisesti. Monesti koet tuskaa jopa viesteistä joita ei ole edes tarkoitettu herjaksi sinua kohtaan. Suurin ongelma tulee siinä, jos sinulle annetaan sellainen neuvo joka ei vapauta dopamiinia aivoissasi, mutta joka on kuitenkin pitkällä tähtäimellä hyvä neuvo ja johtaa lopulta hyviin tuloksiin. Ihminen kaipaa aina nopeaa dopamiinia. Porkkanaa. Ei koskaan keppiä tai edes pitkän tähtäimen dopamiinia. Kuten olen kerta toisensa jälkeen sanonut, Toivon saamiseksi kotiin tuskin on mitään sellaista ratkaisua mikä toimisi välittömästi. Puhutaan maratonin juoksusta, ei sprintistä. Mutta oletko siinä kunnossa että jaksat juosta henkisen maratonin? Jos Suomi24-viestit aiheuttavat kipua, virkamiesten kanssa asiointi on todennäköisesti mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen hyväksynyt (joutunut hyväksymään) sen faktan, että yksi pieni ihminen ei mahda väkivaltaiselle koneistolle mitään. Olen mennyt pohdinnoissani niin pitkälle että kerran harkitsin oman valtion perustamista, mutta lopulta tulin vain siihen tulokseen että en mahda tälle maailmalle yhtään mitään.

        Voi haukotuksen sarastus.Kiitos kuitenkin sulle kun sain seurassasi olla ja viihtyä ja veroja maksaa vaikka et mitenkään asiaani edistänytkään.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        He väittävät minun ja poikani olevamme monella tapaa sairaita siksi, että he perustelivat huostaanottoa kieltäytymisen takia, ja tottelu kyselemättä edellyttää näiden kaikkien valheiden todistamista vääräksi. He eivät myöskään kerro, että mitä minun pitää todistaa tai tehdä, eikä sitä, että puretaanko huostaanotto vuosien päästä, jos toimitan todisteita terveydestämme. Lapseni terveyttä seurassani en voi todistaa vaan ne valheet riippuvat täysin pakkokodin ja virkamiehen halusta.

        Asiat nähdään usein eri tavalla silloin on hyvä funtsia miten toiset ihmiset näkevät sinut vanhempana lapsellesi .
        Lapsi on se ainut jonka vuoksi tehdään asioita , kuunnellaan neuvoja, ja tehdään niinkuin sanotaan, sillä laki on se jota kaikkien pitää noudattaa asiassa kun asiassa .
        Mutta jos hankalat vastaan niin he näkevät ettet ole ymmärtänyt asioita mistä sinulle on annettu faktaa. Silloin on laki lapsen puolella .

        Joten syyttelemällä kaikenmaailman valheista virastoja ei johda minnekään. Sillä kun sanot että he valehtelevat niin siinä on heidän ammatillinen näkemys tilanteesta , ja se on harvoin niin että olisivat väärässä .

        Joten aika painavat syyt heillä pitää olla silloin kun otetaan huostaan . Mieti ja ole ensinnäkin itsellesi rehellinen kun ajattelet asiaa, ja muista että kaikilta vanhemmilta vaaditaan juuri samoja asioita kun sinulta, he tekevät kasvatustyötä lastensa kanssa koska ovat kypsiä aikuisia , he tietävät vaikka kukaan ei ole heille sitä sanonut edes . Siksi olisi hyvä jos kuuntelisit kitä sanotaan ja ottaisit opiksesi, se kun hankaat vastaan koko ajan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi vaatia, mutta mitään tuloksia ei saavuteta. Toivo huostaanotettiin 4 vuotta sitten. Vaikka olet kumonnut valheita, oletko päässyt senttiäkään lähemmäs maaliviivaa? Tuntuu että olet joka päivä kauempana tavoitteestasi. Voit kutsua tätä viestiäni väkivallaksi ja despotismiksi, mutta se ei muuta mitään. Valtion toiminnan muuttamiseksi ei ole olemassa mitään ratkaisua. Suosittelen kirjoittamaan aiheesta kirjan. Se saatetaan lukea ja se saattaa pikkuhiljaa muuttaa mielipiteitä. Suomi24-postauksilla ei ole merkittävää vaikutusta akatemiassa riippumatta siitä mitä niissä postauksissa lukee.

        Ei ilmeisesti ole ymmärretty että näissä asioissa on lapsen paras maalina , ei kenenkään joka jauhaa valheista kiven kovaan , ja niin kauan kun ei lopeta on yhteys lapseen katki,
        Minä näen aika selvästi syyt asiaan ja toivon että haet ensin itsellesi apua hoito alalta ja sitten sen jälkeen voi elämä kirkastua , siis sinä syyttelet valheista ihmisiä jotka näkevät sinun tilanteesi toisin kun sinä itse . Aikuinen ihminen ei tee niin,on halukas lapsensa vuoksi tekemään töitä itsensä kanssa ensin, sikäli kun kaipaa lastaan ( jos kaipaa) niin että aika muuttaa tapoja , ja huomata omat virheensä sellaisina kun ne ovat , siitä alkaa parannus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottele sitten kun kerran tiedät mitä virkamies haluaa. Ongelma on se ettet näytä kestävän enempää henkistä kipua, ja totteleminen aiheuttaa sinulle jostain syystä tätä kipua. Toisille ei aiheuta. Itse tottelin työkkäriä ja menin tekemään ilmaiseksi töitä mistä toiset saa kolme tonnia kuussa. Kyllä se vähän kirpaisi mutta en saanut mitään tunnevammoja tai mennyt poikkiteloin heitä vastaan.

        Henkistä kipua kun pitää noudattaa sitä mikä on lapselle parasta. Joten itse aiheuttaa kipunsa kun haraa vastaan koko ajan .
        Tulee ajatus että ei se lapsi olekaan niin törkeä , ainoastaan oma itseensä tilanne, kun ei osaa ajatella realistisesti asioista.


    • Anonyymi

      Sossu on syyllinen,,voi voi ihan vaan piruuttaan ja omien hommien lisäämiseksi ja rahan kuluttamiseksi...eikä lain ja työnantajan velvollisuudesta, lasten oikeuden tai perusturvan perusteella.

      • Niin, mutta yleisessä mielipiteessä siitä puhutaan ekaa kertaa, kukaan ei valita, tai ongelma määritellään näin

        "Sinä olet jollain tapaa viallinen ja outo - siis huostaanoton ansainnut olettaen, että ne erityiset asiat olivat todennäköisesti pielessä viastasi johtuen"

        Olet suomalaisen mielestä maailman ainoa valittaja, jota ei kukaan usko.

        Kukaan ei tiedä mikä lastensuojelun ongelma on, eli tämä

        "Valehtelemme tekojesi ongelmat ja käännämme sanat ympäri, jotta voimme käyttää sinua vastaan väkivaltaa, koska olet jotenkin outo. Jos lakkaat esiintymästä oudosti ja käyt läpi hoitoja asioihin, joita ei ole olemassa, voimme päästää lapsesi kotiisi"


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Niin, mutta yleisessä mielipiteessä siitä puhutaan ekaa kertaa, kukaan ei valita, tai ongelma määritellään näin

        "Sinä olet jollain tapaa viallinen ja outo - siis huostaanoton ansainnut olettaen, että ne erityiset asiat olivat todennäköisesti pielessä viastasi johtuen"

        Olet suomalaisen mielestä maailman ainoa valittaja, jota ei kukaan usko.

        Kukaan ei tiedä mikä lastensuojelun ongelma on, eli tämä

        "Valehtelemme tekojesi ongelmat ja käännämme sanat ympäri, jotta voimme käyttää sinua vastaan väkivaltaa, koska olet jotenkin outo. Jos lakkaat esiintymästä oudosti ja käyt läpi hoitoja asioihin, joita ei ole olemassa, voimme päästää lapsesi kotiisi"

        Ongelma on se, että laillinen hätä lapsella käytetään verukkeena oudon ihmisen eristämiseksi, siis vedotaan tahallaan väärin lakiin, jotta voidaan käyttää omaan työhön liittyviä voimakeinoja uhrin tuhoamiseksi.


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ongelma on se, että laillinen hätä lapsella käytetään verukkeena oudon ihmisen eristämiseksi, siis vedotaan tahallaan väärin lakiin, jotta voidaan käyttää omaan työhön liittyviä voimakeinoja uhrin tuhoamiseksi.

        Ongelma on se, että laillinen hätä lapsella käytetään verukkeena oudon ihmisen eristämiseksi, siis vedotaan tahallaan väärin lakiin, jotta voidaan käyttää omaan työhön liittyviä voimakeinoja uhrin tuhoamiseksi, vaikka ongelma ei ole lapsen hätä.


      • ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ongelma on se, että laillinen hätä lapsella käytetään verukkeena oudon ihmisen eristämiseksi, siis vedotaan tahallaan väärin lakiin, jotta voidaan käyttää omaan työhön liittyviä voimakeinoja uhrin tuhoamiseksi, vaikka ongelma ei ole lapsen hätä.

        Ongelma on se, että laillinen hätä lapsella käytetään verukkeena oudon ihmisen eristämiseksi, siis vedotaan tahallaan väärin lakiin, jotta voidaan käyttää omaan työhön liittyviä voimakeinoja uhrin tuhoamiseksi, vaikka ongelma ei ole lapsen hätä. Sinä vain satut olemaan lastensuojelun kohde. Jos olet muiden kohde, ongelmasi väitetään olevan jonkin muun lain mukainen, mutta ei se, etteivät muut pidä sinusta.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Niin, mutta yleisessä mielipiteessä siitä puhutaan ekaa kertaa, kukaan ei valita, tai ongelma määritellään näin

        "Sinä olet jollain tapaa viallinen ja outo - siis huostaanoton ansainnut olettaen, että ne erityiset asiat olivat todennäköisesti pielessä viastasi johtuen"

        Olet suomalaisen mielestä maailman ainoa valittaja, jota ei kukaan usko.

        Kukaan ei tiedä mikä lastensuojelun ongelma on, eli tämä

        "Valehtelemme tekojesi ongelmat ja käännämme sanat ympäri, jotta voimme käyttää sinua vastaan väkivaltaa, koska olet jotenkin outo. Jos lakkaat esiintymästä oudosti ja käyt läpi hoitoja asioihin, joita ei ole olemassa, voimme päästää lapsesi kotiisi"

        Minulla ei vieläkään ole hajuakaan minkä takia lapsesi otettiin huostaan koska et suostu kertomaan syytä. Joten en voi kommentoida sitä johtuiko se siitä että sinua pidetään "outona".


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ongelma on se, että laillinen hätä lapsella käytetään verukkeena oudon ihmisen eristämiseksi, siis vedotaan tahallaan väärin lakiin, jotta voidaan käyttää omaan työhön liittyviä voimakeinoja uhrin tuhoamiseksi, vaikka ongelma ei ole lapsen hätä. Sinä vain satut olemaan lastensuojelun kohde. Jos olet muiden kohde, ongelmasi väitetään olevan jonkin muun lain mukainen, mutta ei se, etteivät muut pidä sinusta.

        "Ongelma on se, että..."

        Ei ole ongelmaa. Kuten itse sanot videolla How I lost my job again part 5:
        "There is no situation!"


      • Anonyymi

        Ei viaton ole ihminen-Ei herra ei valtion virkamieskään vaikka kilteyttä heidän kasvot loistaakin.


      • Anonyymi

        Toivoton tapaus
        Sinulle on moni ,joka ymmärtää tilasi ,antanut neuvoja , mutta jatkat syyttelyitä silti
        Joten tee kuten tahdot, et kuitenkaan ole ymmärtänyt asiaa muuta kun ihan vaan omalta kannaltasi . Siis päähenkilö,olet sinä ja ns kunniasi , ja lapsi on sivuhenkilö , silloin ei onnistu huostaan purkamiset


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Ongelma on se, että laillinen hätä lapsella käytetään verukkeena oudon ihmisen eristämiseksi, siis vedotaan tahallaan väärin lakiin, jotta voidaan käyttää omaan työhön liittyviä voimakeinoja uhrin tuhoamiseksi.

        Oma mielikuvitus juttu siis väänteleminen , siitä näkee ettei ole toivoa paranemisesta niin kauan kun ei itse ymmärrä omaa tilaansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei vieläkään ole hajuakaan minkä takia lapsesi otettiin huostaan koska et suostu kertomaan syytä. Joten en voi kommentoida sitä johtuiko se siitä että sinua pidetään "outona".

        Ei kai suostu kun tietää että jos sanoo totuuden asiasta niin sekin olisi jotenkin häviö hänen egolleen .
        Ei kannata edes yrittää neuvoj jota kun jankuttaa samaa asiaa luullen että ihmiset uskoo kaiken . Niin ei ole.ammatti ihminen näkee selvästi mitä on kyse.


    • Anonyymi

      Joskus lapsen etu ajaa vanhemman edun ohi

      • Anonyymi

        Ystävyyttä myydään ja ostetaan aina jonkun edun oheella.


    • Anonyymi

      Samaa mietin minäkin. T. Huostaan otettu lapsi MIETTIKÄÄ TARKKAAN ENNEN NOIN ISOJA PÄÄTÖKSIÄ!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      252
      2127
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      2016
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      97
      1730
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      114
      1542
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1160
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1008
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      999
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      983
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      906
    Aihe