Uudelleen asutus kiihtyy Israelissa uuden hallituksen myötä.

Anonyymi-ap

Jeesukselle pedataan tuloa, kuten Raamattu kertoo.
🙏🙏🙏

28

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tuomitaanko jälleen rikoksistaan ?

      • Anonyymi

        Jos haukkuu taas perkeleen lapsiksi.
        Onkohan oppinut viime kerrasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haukkuu taas perkeleen lapsiksi.
        Onkohan oppinut viime kerrasta?

        Ai judet on perkeleen lapsia kun ne noudattaa himojaan sen takia siis synnin takia.


      • Anonyymi

        Judet muuttaa Egyptiin siis Israel on orjuuden pesä Hagar moskeijat siellä on.


    • Anonyymi

      Kyllä, Jeesus palaa juutalaisten keskelle Öljymäelle.

      • Anonyymi

        Öljyttynä?


      • Anonyymi

        Kuulkaas ottaa vaan kartan käteen. Harmageddon on siellä ja Babylon sekä Sodoma ja kun Jeesus tulee sen huomaa sitten. Ne vanhan testamentin jutut oli jo ja vääriä opettajia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öljyttynä?

        Öljymäki muuten on vanhaa aluetta missä on tuotettu ihan maallista oliiviöljyä.Siellä Jeesus käveli rukoili.Kun Jeesus ristiin naulittiin koko laakso repesi maan järistyksessä. Har mageddon taas on siellä jisreel jossain ja magog.


    • Miten Israelin oikeiston politiikkaa on yhteydessä johonkin kristinuskon uskomukseen?

      • Anonyymi

        Kristityt ovat maailmassa ainoat joihin juutalaiset luottavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt ovat maailmassa ainoat joihin juutalaiset luottavat.

        Pelle


      • Anonyymi

        Kristityt on sieltä kotoisin ja Jeesus katsos. Jeesus syntyi betlehemissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt on sieltä kotoisin ja Jeesus katsos. Jeesus syntyi betlehemissä.

        Vain messiaaniset!
        Jeesuksen aito kohde!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt ovat maailmassa ainoat joihin juutalaiset luottavat.

        ?????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt on sieltä kotoisin ja Jeesus katsos. Jeesus syntyi betlehemissä.

        Jeesus tuskin on syntynyt Betlehemissä koska ei ole ollut verollepanoa jossa ihmisten olisi pitänyt siirtyä sukunsa muinaiselle asuinpaikalle. Sehän on syynä miksi UT laittaa Jeesuksen syntymään siellä ja myös kuvitelma että hepr. raamattu ennustaisi messiaankin syntyvän siellä. Niin ei ole, hepr. raamattu kertoo vain sen että messiaan suku on sieltä kotoisin. Messiashan tavallinen ihminen.
        Betlehem kuuluu nykyään Palestiinan hallinnolle, mutta sen asukkaat ovat kristittyjä ja uskovat myös että Jeesus on siellä syntynyt joten varmaan kaupunki on kristityille läheinen.


      • Anonyymi
        dikduk kirjoitti:

        ?????

        Hulluja noi kristityt, sanois Obelix


    • Anonyymi

      Ihmetyttää nää juutalaiset että tosta menee lennot laivat junat sinne niin ne vaan on ku liimalla kiinni täällä. Jopa on ihme tapahtunut että arabit muuttaa Arabiaan mutta judet hilluu täällä.

      • Anonyymi

        Pietarin kaupungista menee lennot muuten suoraan.


      • Anonyymi

        Vai muuttaa arabit Arabiaan. Taidat olla hieman hupsu tai sitten et vaan tiedä tästä aihepiiristä yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Valmistakaa tie ⏳
      -repent-

    • Anonyymi

      Antikristukset joikaa.

    • Anonyymi

      "Jeesukselle pedataan tuloa, kuten Raamattu kertoo."

      Viimeksi kun kävi siellä, niin kokemuksesta tuskin mieli tekee takaisin.

    • Jerusalem on kaiken keskipiste.
      Siellä tapahtuu paljon nyt ja tulevina vuosina.
      Siksi siitä paikasta on kirjoitettu ja kirjoitetaan ja on tapettu ja tapeltu ja tullaan tappelemaan.
      Saatana tietää Israelin kansanosan merkityksen sen jäännöksen joka on Jumalan suosiossa ja muistissa.
      Tuo jäännös on tärkeäin asia lopun tapahtumille.
      Pian ..hyvin pian sukupolven mittakaavassa tuo pieni jäännös eli koko Israel tulee esiin.
      Sitten tapahtuu asioita.

      • Anonyymi

        Sun ei tarvii kuolla ennen ylös tempausta.
        Ihanaa sulle.

        👻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun ei tarvii kuolla ennen ylös tempausta.
        Ihanaa sulle.

        👻

        Martin Luther toivoi samaa.
        Good luck alligator.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Vai että ihan uutta tuloa? Mutta kun sitä "edellistäkään" ei Israelin väki tunnusta. Mutta noin muuten voisit mennä hoitoon...

      • Anonyymi

        "Hulluja nuo kristityt", sanois Obelix.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe