Jeesukselle pedataan tuloa, kuten Raamattu kertoo.
🙏🙏🙏
Uudelleen asutus kiihtyy Israelissa uuden hallituksen myötä.
28
86
Vastaukset
- Anonyymi
tuomitaanko jälleen rikoksistaan ?
- Anonyymi
Jos haukkuu taas perkeleen lapsiksi.
Onkohan oppinut viime kerrasta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haukkuu taas perkeleen lapsiksi.
Onkohan oppinut viime kerrasta?Ai judet on perkeleen lapsia kun ne noudattaa himojaan sen takia siis synnin takia.
- Anonyymi
Judet muuttaa Egyptiin siis Israel on orjuuden pesä Hagar moskeijat siellä on.
- Anonyymi
Kyllä, Jeesus palaa juutalaisten keskelle Öljymäelle.
- Anonyymi
Öljyttynä?
- Anonyymi
Kuulkaas ottaa vaan kartan käteen. Harmageddon on siellä ja Babylon sekä Sodoma ja kun Jeesus tulee sen huomaa sitten. Ne vanhan testamentin jutut oli jo ja vääriä opettajia on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öljyttynä?
Öljymäki muuten on vanhaa aluetta missä on tuotettu ihan maallista oliiviöljyä.Siellä Jeesus käveli rukoili.Kun Jeesus ristiin naulittiin koko laakso repesi maan järistyksessä. Har mageddon taas on siellä jisreel jossain ja magog.
Miten Israelin oikeiston politiikkaa on yhteydessä johonkin kristinuskon uskomukseen?
- Anonyymi
Kristityt ovat maailmassa ainoat joihin juutalaiset luottavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristityt ovat maailmassa ainoat joihin juutalaiset luottavat.
Pelle
- Anonyymi
Kristityt on sieltä kotoisin ja Jeesus katsos. Jeesus syntyi betlehemissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristityt on sieltä kotoisin ja Jeesus katsos. Jeesus syntyi betlehemissä.
Vain messiaaniset!
Jeesuksen aito kohde! Anonyymi kirjoitti:
Kristityt on sieltä kotoisin ja Jeesus katsos. Jeesus syntyi betlehemissä.
Jeesus tuskin on syntynyt Betlehemissä koska ei ole ollut verollepanoa jossa ihmisten olisi pitänyt siirtyä sukunsa muinaiselle asuinpaikalle. Sehän on syynä miksi UT laittaa Jeesuksen syntymään siellä ja myös kuvitelma että hepr. raamattu ennustaisi messiaankin syntyvän siellä. Niin ei ole, hepr. raamattu kertoo vain sen että messiaan suku on sieltä kotoisin. Messiashan tavallinen ihminen.
Betlehem kuuluu nykyään Palestiinan hallinnolle, mutta sen asukkaat ovat kristittyjä ja uskovat myös että Jeesus on siellä syntynyt joten varmaan kaupunki on kristityille läheinen.- Anonyymi
dikduk kirjoitti:
?????
Hulluja noi kristityt, sanois Obelix
- Anonyymi
Ihmetyttää nää juutalaiset että tosta menee lennot laivat junat sinne niin ne vaan on ku liimalla kiinni täällä. Jopa on ihme tapahtunut että arabit muuttaa Arabiaan mutta judet hilluu täällä.
- Anonyymi
Pietarin kaupungista menee lennot muuten suoraan.
- Anonyymi
Vai muuttaa arabit Arabiaan. Taidat olla hieman hupsu tai sitten et vaan tiedä tästä aihepiiristä yhtään mitään.
- Anonyymi
Valmistakaa tie ⏳
-repent- - Anonyymi
Antikristukset joikaa.
- Anonyymi
"Jeesukselle pedataan tuloa, kuten Raamattu kertoo."
Viimeksi kun kävi siellä, niin kokemuksesta tuskin mieli tekee takaisin. Jerusalem on kaiken keskipiste.
Siellä tapahtuu paljon nyt ja tulevina vuosina.
Siksi siitä paikasta on kirjoitettu ja kirjoitetaan ja on tapettu ja tapeltu ja tullaan tappelemaan.
Saatana tietää Israelin kansanosan merkityksen sen jäännöksen joka on Jumalan suosiossa ja muistissa.
Tuo jäännös on tärkeäin asia lopun tapahtumille.
Pian ..hyvin pian sukupolven mittakaavassa tuo pieni jäännös eli koko Israel tulee esiin.
Sitten tapahtuu asioita.- Anonyymi
Sun ei tarvii kuolla ennen ylös tempausta.
Ihanaa sulle.
👻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun ei tarvii kuolla ennen ylös tempausta.
Ihanaa sulle.
👻Martin Luther toivoi samaa.
Good luck alligator. - Anonyymi
Juu Israellissa tapahtuu paljon asioita. Kuten nyt vaikka maailman yksi suurimpia pride-tapahtumia. Onko se jeppesi tässä porukassa....
https://www.youtube.com/watch?v=I-VpQYPsF9Q
- Anonyymi
Vai että ihan uutta tuloa? Mutta kun sitä "edellistäkään" ei Israelin väki tunnusta. Mutta noin muuten voisit mennä hoitoon...
- Anonyymi
"Hulluja nuo kristityt", sanois Obelix.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372