Kertokaa minulle millä todennäköisyydellä 120 km/h kalliota päin (viistosti) ajaminen ilman turvavyötä aiheuttaa kuoleman? Millä todennäköisyydellä vammautumisen. En ole tekemässä itse mitään mutta kuunnellut läheisen puheita ja mietin kuinka reagoida
Autolla ajaminen
4
141
Vastaukset
- Anonyymi
jos ei henki lähde niin sitten pitää lisätä vauhtia.
- Anonyymi
Itse en haluaisi, että läheiseni tekisi kumpaakaan, kuolisi tai vammautuisi.
Mietit, miten tulisi reagoida, ehkä kannattaisi auttaa läheistäsi saamaan apua itsetuhoisiin ajatuksiin, ja syihin, mistä ajatukset johtuvat. - Anonyymi
Viistosti? Se voi vaikuttaa lopputulokseen huomattavasti.
- Anonyymi
Niinpä, ei minusta kannata ajatellakaan ettei ainakaan jäisi pahasti vammautuneeksi mitä pidän kokemusperusteisesti paljon pahempana kuin negafiilistä päässä, joka sentään vähintään helpottaa useimmiten jossain kohtaa riippuen vähän mistä on kyse. Mä en ole toiminnallisesti vaikeavammainen, mutta oirekuva sosiaalisesti hyvin hankala, joskin paikallaanolo ja säntillinen juomisen ja myös syömisen kyttääminen auttaa - jos sattu edes huvittaan. Psyykkisesti vtuttaa runsaasti sekin, että löytyy kognitiivista kapasiteettia ja sitä kuuluisaa asennetta mitä ei voi kumminkaan hyödyntää. Tavallaan sekin ottaa päähän, ettei ihmiset osaa hoitaa normi ihmissuhteitaan enää. Itse osaisin ja on ollut, mutta ne on kaikki jääneet sitä mukaa kun terveys on huonontunut ja ennen muuta sosiaalisesta näkökulmasta.
Täälläpäin joku ajoi noin ja henkiin jäi, mutta en yhtään tiedä mikä kunto. Eräs pariskunta törmäsi rekkaan, ja toinen jäi henkiin mikä on ihan uskomatonta. Pakko olla ihan vihannes, ja tämä onkin törkeää kiusaa tämmösiä pelastaa. Vähän kauempana joku joutui "vain" junan töytäisemäksi ja pahaan kuntoon jäi. Jossain päin oli semmonen itsemurharisteys (luin jostain), taisi olla Juvalla, jossa voi täräyttää suoraan päin kalliota ajamalla T-risteyksen yli.
Omasta mielestä parhaat on pistooli ja ruiskutettavat aineet mitä on vain sairaalassa.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818