Miten uurnan laskussa toimitaan

Anonyymi-ap

Oli hautajaiset ja nyt on uurnan laskun aika tiedossa. Olemme kaikki uusia. Miten siinä toimitaan, ihanko vaan seistään kuopan vieressä, kun ilmeisesti suntio laskee uurnan kuoppaan. Ja peittää tai ei.
Laitetaanko mihinkään kukkia, kynttilää. Veisataanko siinä, sanotaanko jotakin vaiko ei tehdä mitään. Puhumattominen olla tönötetään se hetki ja lähdetään pois.
Siis käyttäymistapaa itselle uudessa tilanteessa perään.

3

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Netistä löytyy paljon ohjeita miten toimitaan esim kaupungeilla voin olla omat ohjeet miten toimitaan.En tiedä missä kaupungissa asut niin en voi antaa tarkempia tietoja miten toimitaan.

• Anonyymi

Kiitos, niinpä olikin rimpsu kirjoituksia. Eli heitämme kukin kourallisen multaa uurnan päälle, tiedän että kuoppa on jo valmiina ja suntio peittää loput. Hiljennymme ja innokkaina lalajina lurautumme virren. Katson jonkun kauniin. Ehkä käymme kahvilla sen päälle. Hyvä kun protokolla on selvä.

• Anonyymi

Tapoja on erilaisia. Toiset laulaa virren, toiset haluaa pitää puheen. Monttu on valmiina. Suntio on paikalla. Yleensä lähiomainen laskee uurnan. Sedän hautajaisissa sedän veli laski uurnan. Omaiset peitti haudan. Yksi pieni ruusu laitettiin uurnahaudan päälle. Tilaisuus päätyyi siihen,että lähdettiin pieneen lounaskahvilaan kahville.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7578
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3632
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1856
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1090
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      953
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      921
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe