Aikaista huomenta

Unimaa taas taakse jäi. Koitan unet silmistä karistaa. Muista en unta mitä näin. Neito vain mieltäni ravistaa. ☕

3,5 h unet.

41

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä nukun täysikuulla yleensä hyvin. Nyt oli vielä erityinen kuu.

• Jaa niin sekin oli... Minun on vaikeaa tottua aamurytmiin. Lisäksi eilinen juttu kaiherti mieltä. Saa nähdä miten työpäivä sujuu... 🫤

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Jaa niin sekin oli... Minun on vaikeaa tottua aamurytmiin. Lisäksi eilinen juttu kaiherti mieltä. Saa nähdä miten työpäivä sujuu... 🫤

Mitä eilen tapahtui?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä eilen tapahtui?

Olin salilla illalla ja sinne tuli ihan minun kaivatun näköinen nainen jonkun miehen kanssa... Lähdin pois ja olin tietysti aika pahalla päällä. Jälkeen päin miettinyt että voiko kuitenkaan olla, kun hän asuu eri pitäjässä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Olin salilla illalla ja sinne tuli ihan minun kaivatun näköinen nainen jonkun miehen kanssa... Lähdin pois ja olin tietysti aika pahalla päällä. Jälkeen päin miettinyt että voiko kuitenkaan olla, kun hän asuu eri pitäjässä.

Joskus mieli tekee tepposia. Jos nyt kuitenkin vaan muistutti häntä. Itsekkin välillä näen "joka puolella".

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus mieli tekee tepposia. Jos nyt kuitenkin vaan muistutti häntä. Itsekkin välillä näen "joka puolella".

Sellaista tietysti. Olen minä nähnyt häntä kanssa "joka puolella" niin kuin sanoit. Mutta viikko sitten näin hänet ihan varmasti ja moikattiin. Tämä salille tullut ei tervehtinyt... Annan asian olla. Kaikki selviää aikanaan. ☕🤔

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Sellaista tietysti. Olen minä nähnyt häntä kanssa "joka puolella" niin kuin sanoit. Mutta viikko sitten näin hänet ihan varmasti ja moikattiin. Tämä salille tullut ei tervehtinyt... Annan asian olla. Kaikki selviää aikanaan. ☕🤔

Tuskin oli sama🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskin oli sama🤔

No ei kai? Siihen aikaan illasta ja eri paikkakunnalla kuin missä itse asuu... Vaikka tuskin mahdotontakaan. 🫤🤔

• Anonyymi

Saat fiboja jonkun näköisestä ihmisestä ja joudut lähtemään pois ? Et taida olla ihan terveen kirjoissa oleva ihminen?

• Et ymmärrä kun et tiedä koko tarinaa.

• Ja lähdin pois myös siksi että olin tehnyt jo ohjelmani loppuun. En kehdannut jäädä tuijottelemaa sitä naista ja tunnistelemaan...

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Et ymmärrä kun et tiedä koko tarinaa.

No miten voi ymmärtää jotain mielenterveys potilas mömmöä ruokakuskia ?

• Anonyymi kirjoitti:

No miten voi ymmärtää jotain mielenterveys potilas mömmöä ruokakuskia ?

Jep. Siinä tuli semmoinen rimpsu taas, joka osoitti, ettet tiedä minusta mitään. Hyvä niin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Jep. Siinä tuli semmoinen rimpsu taas, joka osoitti, ettet tiedä minusta mitään. Hyvä niin.

Hullujen lähellä en halua olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Hullujen lähellä en halua olla.

Minä mikään hullu edes ole. Hullu ei pysty olemaan työelämässä. Mutta onnea vaan elämääsi hullujen väistelyyn.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Minä mikään hullu edes ole. Hullu ei pysty olemaan työelämässä. Mutta onnea vaan elämääsi hullujen väistelyyn.

95prossaa ihmisistä pystyy siirtämään ruoka paketin paikasta a paikkaan b.

• Anonyymi kirjoitti:

95prossaa ihmisistä pystyy siirtämään ruoka paketin paikasta a paikkaan b.

Jaa, mutta se ei ole minun työtäni.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Jaa, mutta se ei ole minun työtäni.

:D :D

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Voi olla mieleltään häiriintyneitä työelämässä valitettavasti.

• Anonyymi

Huomenta 👑
      Minulla on kotityöt, käynnissä pesukone...ja ruokaa alan valmistelemaan...ja muutakin 🐔
      Pienet unet sinulla, toivottavasti jaksat päivän!

• Huomenta. Kiva, kotitöitäkin on välillä tehtävä. Joo täytyy koittaa vaan jaksaa, pitkä päivä. Hyvää päivän jatkoa sinulle. 🤴

• Jos saan kutsun irl.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Jos saan kutsun irl.

Olen onnellinen

Taidan saada terveyteni ja toimintakykyni takaisin

Se oli pelottavaa

Oma vika

Sain uuden mahdollisuuden

Täytyy pitää varansa

• Anonyymi

Huomenta 8 tuntia unta ja vapaapäivä so far so good. Have a nice day.👍

• Huomenta huomenta. Oikein mukavaa vapaata sinulle. 😊

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Huomenta huomenta. Oikein mukavaa vapaata sinulle. 😊

Kiitos😉

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos😉

Kiitos itsellesi. 🤗

• Anonyymi

Voi, voi rinssi.. Uni on tärkeää.. 💛

• Onhan se. Lihastenkasvun ja mielenterveyden ja vaikka minkä vuoksi. Se vaan on tätä kun pitää vuoroa vaihtaa ja on murheita...

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Onhan se. Lihastenkasvun ja mielenterveyden ja vaikka minkä vuoksi. Se vaan on tätä kun pitää vuoroa vaihtaa ja on murheita...

Koitahan nukkua päiväunet.. 💛
        Minulla taitaa olla korona, pitää käydä testi hakemassa..

• Anonyymi kirjoitti:

Koitahan nukkua päiväunet.. 💛
        Minulla taitaa olla korona, pitää käydä testi hakemassa..

En tänään pysty. Mulla loppuu ryö vasta 18 ja sen jälkeen menen yhteen kokoukseen...

• Jännittävän kutkuttavaa, sateista ja märkää pimeää iltaa. 🤴🏮

• Anonyymi

Kuiva pakkaskeli ❄️..💛

• Anonyymi kirjoitti:

Kuiva pakkaskeli ❄️..💛

Ei vaan ihan lits läts keli. 🌧️😅

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Lunta lapioimaan siitä!

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kivaa.. 💦😆💛

• Anonyymi kirjoitti:

Lunta lapioimaan siitä!

Missä lunta näät? 😅🤣

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Missä lunta näät? 😅🤣

Täällä ainakin on.. 💛

• Anonyymi

hyvää iltaa jokos honda on hitsattu..

• Missä välissä olisi ehtinyt sen tehdä??

• Joku kysyy, olenko vainoharhainen? No en ole, en yhtään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      128
      6978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4284
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3426
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3054
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      289
      2038
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1703
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1601
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1543
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1451
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe