Aikaista huomenta

Unimaa taas taakse jäi. Koitan unet silmistä karistaa. Muista en unta mitä näin. Neito vain mieltäni ravistaa. ☕

3,5 h unet.

41

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä nukun täysikuulla yleensä hyvin. Nyt oli vielä erityinen kuu.

      • Jaa niin sekin oli... Minun on vaikeaa tottua aamurytmiin. Lisäksi eilinen juttu kaiherti mieltä. Saa nähdä miten työpäivä sujuu... 🫤


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jaa niin sekin oli... Minun on vaikeaa tottua aamurytmiin. Lisäksi eilinen juttu kaiherti mieltä. Saa nähdä miten työpäivä sujuu... 🫤

        Mitä eilen tapahtui?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eilen tapahtui?

        Olin salilla illalla ja sinne tuli ihan minun kaivatun näköinen nainen jonkun miehen kanssa... Lähdin pois ja olin tietysti aika pahalla päällä. Jälkeen päin miettinyt että voiko kuitenkaan olla, kun hän asuu eri pitäjässä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olin salilla illalla ja sinne tuli ihan minun kaivatun näköinen nainen jonkun miehen kanssa... Lähdin pois ja olin tietysti aika pahalla päällä. Jälkeen päin miettinyt että voiko kuitenkaan olla, kun hän asuu eri pitäjässä.

        Joskus mieli tekee tepposia. Jos nyt kuitenkin vaan muistutti häntä. Itsekkin välillä näen "joka puolella".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus mieli tekee tepposia. Jos nyt kuitenkin vaan muistutti häntä. Itsekkin välillä näen "joka puolella".

        Sellaista tietysti. Olen minä nähnyt häntä kanssa "joka puolella" niin kuin sanoit. Mutta viikko sitten näin hänet ihan varmasti ja moikattiin. Tämä salille tullut ei tervehtinyt... Annan asian olla. Kaikki selviää aikanaan. ☕🤔


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sellaista tietysti. Olen minä nähnyt häntä kanssa "joka puolella" niin kuin sanoit. Mutta viikko sitten näin hänet ihan varmasti ja moikattiin. Tämä salille tullut ei tervehtinyt... Annan asian olla. Kaikki selviää aikanaan. ☕🤔

        Tuskin oli sama🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin oli sama🤔

        No ei kai? Siihen aikaan illasta ja eri paikkakunnalla kuin missä itse asuu... Vaikka tuskin mahdotontakaan. 🫤🤔


    • Anonyymi

      Saat fiboja jonkun näköisestä ihmisestä ja joudut lähtemään pois ? Et taida olla ihan terveen kirjoissa oleva ihminen?

      • Et ymmärrä kun et tiedä koko tarinaa.


      • Ja lähdin pois myös siksi että olin tehnyt jo ohjelmani loppuun. En kehdannut jäädä tuijottelemaa sitä naista ja tunnistelemaan...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Et ymmärrä kun et tiedä koko tarinaa.

        No miten voi ymmärtää jotain mielenterveys potilas mömmöä ruokakuskia ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miten voi ymmärtää jotain mielenterveys potilas mömmöä ruokakuskia ?

        Jep. Siinä tuli semmoinen rimpsu taas, joka osoitti, ettet tiedä minusta mitään. Hyvä niin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jep. Siinä tuli semmoinen rimpsu taas, joka osoitti, ettet tiedä minusta mitään. Hyvä niin.

        Hullujen lähellä en halua olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hullujen lähellä en halua olla.

        Minä mikään hullu edes ole. Hullu ei pysty olemaan työelämässä. Mutta onnea vaan elämääsi hullujen väistelyyn.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä mikään hullu edes ole. Hullu ei pysty olemaan työelämässä. Mutta onnea vaan elämääsi hullujen väistelyyn.

        95prossaa ihmisistä pystyy siirtämään ruoka paketin paikasta a paikkaan b.


      • Anonyymi kirjoitti:

        95prossaa ihmisistä pystyy siirtämään ruoka paketin paikasta a paikkaan b.

        Jaa, mutta se ei ole minun työtäni.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jaa, mutta se ei ole minun työtäni.

        :D :D


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä mikään hullu edes ole. Hullu ei pysty olemaan työelämässä. Mutta onnea vaan elämääsi hullujen väistelyyn.

        Voi olla mieleltään häiriintyneitä työelämässä valitettavasti.


    • Anonyymi

      Huomenta 👑
      Minulla on kotityöt, käynnissä pesukone...ja ruokaa alan valmistelemaan...ja muutakin 🐔
      Pienet unet sinulla, toivottavasti jaksat päivän!

      • Huomenta. Kiva, kotitöitäkin on välillä tehtävä. Joo täytyy koittaa vaan jaksaa, pitkä päivä. Hyvää päivän jatkoa sinulle. 🤴


      • Jos saan kutsun irl.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jos saan kutsun irl.

        Olen onnellinen

        Taidan saada terveyteni ja toimintakykyni takaisin

        Se oli pelottavaa

        Oma vika

        Sain uuden mahdollisuuden

        Täytyy pitää varansa


    • Anonyymi

      Huomenta 8 tuntia unta ja vapaapäivä so far so good. Have a nice day.👍

      • Huomenta huomenta. Oikein mukavaa vapaata sinulle. 😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Huomenta huomenta. Oikein mukavaa vapaata sinulle. 😊

        Kiitos😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos😉

        Kiitos itsellesi. 🤗


    • Anonyymi

      Voi, voi rinssi.. Uni on tärkeää.. 💛

      • Onhan se. Lihastenkasvun ja mielenterveyden ja vaikka minkä vuoksi. Se vaan on tätä kun pitää vuoroa vaihtaa ja on murheita...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Onhan se. Lihastenkasvun ja mielenterveyden ja vaikka minkä vuoksi. Se vaan on tätä kun pitää vuoroa vaihtaa ja on murheita...

        Koitahan nukkua päiväunet.. 💛
        Minulla taitaa olla korona, pitää käydä testi hakemassa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koitahan nukkua päiväunet.. 💛
        Minulla taitaa olla korona, pitää käydä testi hakemassa..

        En tänään pysty. Mulla loppuu ryö vasta 18 ja sen jälkeen menen yhteen kokoukseen...


    • Jännittävän kutkuttavaa, sateista ja märkää pimeää iltaa. 🤴🏮

      • Anonyymi

        Kuiva pakkaskeli ❄️..💛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuiva pakkaskeli ❄️..💛

        Ei vaan ihan lits läts keli. 🌧️😅


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei vaan ihan lits läts keli. 🌧️😅

        Lunta lapioimaan siitä!


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei vaan ihan lits läts keli. 🌧️😅

        Kivaa.. 💦😆💛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lunta lapioimaan siitä!

        Missä lunta näät? 😅🤣


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Missä lunta näät? 😅🤣

        Täällä ainakin on.. 💛


    • Anonyymi

      hyvää iltaa jokos honda on hitsattu..

      • Missä välissä olisi ehtinyt sen tehdä??


    • Joku kysyy, olenko vainoharhainen? No en ole, en yhtään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe