Nainen lyö miestä

Anonyymi-ap

Nainen lyö miestä sillä etukäteisoletuksella, että mies ei lyö takaisin. On hyvinkin yleistä. Miksi?

21

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei ymmärrä kunnioittaa ruumiillista koskemattomuuttasi, vetäise lamput vaan sammuksiin, laita varjosin päähän ja jatka matkaa. Eiköhän sillä opi. Jos toinen on sitä mieltä, että riidat ratkaistaan väkivallalla, niin eikö tällöin pitäisi ihmisen niellä omat aamulääkkeensä.

      • Anonyymi

        Varjostin?


      • Anonyymi

        Vedät jurrit, laitat aurinkolasit päähän ja uugibuugikävelyllä auringonlaskuun kuin Lucky Luke?


    • Anonyymi

      Miksi tätä yleistä ilmiötä ei tutkita?

      • Anonyymi

        Sukupuolentutkimuksen valtakunnallinen verkosto Hilma kehittää mm. feminististä pedagogiikkaa. Verkoston jäseniä ovat Helsingin yliopisto, Aalto yliopisto, Itä-Suomen yliopisto, Jyväskylän yliopisto, Lapin yliopisto, Taideyliopisto, Tampereen yliopisto, Turun yliopisto, Oulun yliopisto ja Åbo Akademi. Tämäkin osoittaa, että feminismi on meillä hyvin syvällä rakenteissa.


    • Anonyymi

      Itsekäs nainen narsisti mahdollisesti jopa mies löi kerran liikaa ymmärtääkseni on oikeus lyödä takaisin jos nainen kerran lyö ensin eikö se ole nimenomaan sitä nykyajan sukupuoli neutraalia käyttäytymistä

      • Anonyymi

        Nainen on syntyjään narsisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on syntyjään narsisti

        Ja etuoikeutettu plinfeffa


    • Anonyymi

      Nyt on tasaarvo eiku lyö takaisin vain

      • Anonyymi

        Nainen on pahoinpitelevä psykopaatti ja luonnostaan toksinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on pahoinpitelevä psykopaatti ja luonnostaan toksinen

        Iso osa ihmisistä omaa alhaisen sympatian määrän, ja kun asiaan liittää naisen tunnevaltaisuuden, niin on selvää, että se vie paremmat järjellisen toiminnan edellytykset, jos on (omaa tyhmyyttään) vihainen jollekin. On siis alentuvasti syyntakeinen.
        Ihmisiä ei osata vielä kouluttaa empaattisemmiksi, ja lisäksi on turha toivo, että valtaosa oppisi ajattelemaan riittävän loogisesti edes tyynellä mielellä.


    • Anonyymi

      Kuvastaa yleistä kasvatusdemokratiaa se.

    • Anonyymi

      Ei ole kiva, että nainen hakkaa miestä

      • Anonyymi

        Linnaan vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linnaan vaan

        On sivistynyttä ottaa todistajien tiedot ylös, lääkärintodistus, tehdä rikosilmoitus, kutsua poliisi paikalle. Kaikki lailliset keinot tulee käyttää ensin, ja on keskustelut ja (lailliset) sovittelut.
        Muutenkin, miten ragoidaan vihassa ja rikoksiin, sitä voidaan muuttaa sivistyneemmäksi, kun paras tapa ei ole se mitä tv:stä näkee, kun se ei ole paras tapa eikä edes laillista, jota varten on laki ja säännöt, joka hoitelee ne sivistyneemmin.
        Lisätään vain ihmisten oikeuksia mm. haastaa oikeuteen, jonka maksaa valtio, jos kerran hyväksyy keissin, ja tarvitaan lisää poliiseja että lain edustajia, pitämään huoli rikollisuudesta ja ihmisten oikeuksista.


    • Anonyymi

      Miksi feministi hakkaa? Feministien pahoinpitelevää toimintaa on syytä vähentää lailla pakkopaidoista (526/2023)

      • Anonyymi

        Nainen löi taas. Luitteko lehtiä? Hyvä, että nykyään naisen väkivallastakin kirjoitetaan. Ja puhutaan. Tosin jonkun olisi syytä vaieta seurakunnassa. Muussa tapauksessa jalkapuihin ja lentäviä vihanneksia. Ja kaloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen löi taas. Luitteko lehtiä? Hyvä, että nykyään naisen väkivallastakin kirjoitetaan. Ja puhutaan. Tosin jonkun olisi syytä vaieta seurakunnassa. Muussa tapauksessa jalkapuihin ja lentäviä vihanneksia. Ja kaloja.

        Nainen lyö, koska naista ahdistaa patriarkaatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen lyö, koska naista ahdistaa patriarkaatti.

        Olen patriarkka eli padre ja istun pöydän päässä. Nainen tarjoilee ensin minulle ja perääntyy sen jälkeen kumartaen takaisin keittiöön. Jos piffi on kylmää, nakkaan sen lattialle, josta se voidaan kerätä pyllistäen lyhyt pitsihame päällä, jolloin voi jakaa napakan läpsäyksen kinkuille. Maksan palvelijoilleni neljä euroa tunnissa. Jos lopettavat työt, teen rikosilmoituksen varkaudesta, haastan oikeuteen ja vaadin korvauksia saamatta jääneestä voitosta. Ahkerointi kannattaa aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen patriarkka eli padre ja istun pöydän päässä. Nainen tarjoilee ensin minulle ja perääntyy sen jälkeen kumartaen takaisin keittiöön. Jos piffi on kylmää, nakkaan sen lattialle, josta se voidaan kerätä pyllistäen lyhyt pitsihame päällä, jolloin voi jakaa napakan läpsäyksen kinkuille. Maksan palvelijoilleni neljä euroa tunnissa. Jos lopettavat työt, teen rikosilmoituksen varkaudesta, haastan oikeuteen ja vaadin korvauksia saamatta jääneestä voitosta. Ahkerointi kannattaa aina.

        Teen näin, koska voin. Kartanoni makuuhuoneen ja palvelijoiden käyttämän ulkohuussin seinät on vuorattu vanhoilla pornolehdillä. Erityisesti sellaisilla, joissa nainen istuu hajareisin krvän päällä, temmi puoliksi sisällä. Ohjeistan opettelemaan tapeteista ilmeitä tarjoiluhetkiin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe