Olen harrastanut

Anonyymi-ap

Seksiä sadan miehen kanssa. Haluatko kysyä jotain?

138

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko mies?

• Anonyymi

En. Heteronainen.

• Anonyymi

Kyllä se on mies, kuten yleisesti tiedetään

• Anonyymi

Juuri meinasin ajatella kysyä itsekin että oletko mies vai nainen?=

• Anonyymi

Nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen

Kyllä kaikki tietää, että et ole nainen. Toisekseen, jos sata kumppania kuluttaa naisen, mutta tekee miehestä miehen niin mitä se kertoo tästä maailmasta jossa miehet lähinnä ynnää Lapin lisää näihin koitoksiinsa, jos niikseen tulee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kaikki tietää, että et ole nainen. Toisekseen, jos sata kumppania kuluttaa naisen, mutta tekee miehestä miehen niin mitä se kertoo tästä maailmasta jossa miehet lähinnä ynnää Lapin lisää näihin koitoksiinsa, jos niikseen tulee?

Eipä se järvikään soutamalla kulu enempi kysyisin moniko noista sadasta sai sut märäksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä se järvikään soutamalla kulu enempi kysyisin moniko noista sadasta sai sut märäksi

Oon aina märkä, varsinkin nykyään. Mut mitä enemmän seksiä harrastaa sen enemmän on kiihottuneessa tilassa=märkänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen

Hyvä tiedä ettei huonomunaisen kassa kannata aloittaa parisuhdetta. Vaikka muuten olisi fiksu. Koska sinä elät 🥚🥚🥚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai pakoputki kostu.

• Anonyymi

Kuinka kauan keskimäärin yhdyntä yhden kanssa kestivät? Saitko orgaaninen jokaisen kanssa? Tuntuuko pieni samalta kuin iso? Pitikö kukaan outoa ääntä?

• Anonyymi

* Orgasmin autocorrect muuttaa sen orgaaniseksi

• Anonyymi

Yhdyntä kesti keskimäärin 4 minuuttia (poikkeuksena poikaystävät joiden kanssa yhdyntä kestää noin 4 tuntia)

En saanut orgasmia jokaisen kanssa. En edes miettinyt koko asiaa. Poikaystävän kanssa saan orgasmin.

Pieni ei tunnu samalta kuin iso. Pieni tuntuu siltä kun huljuttelisi lusikkaa hillopurkissa. Muutaman kerran on myös (suomalaisella) ollut niiiiin iso ettei ole lainkaan mahtunut menemään sisään. (Kipu liian kova kun yritetty saada sisään)

En muista että kukaan oisi pitänyt outoa ääntä. Yksi kerran kutsui minua jonkun exänsä nimellä mutten pahastunut siitä koska olimme avoliitossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdyntä kesti keskimäärin 4 minuuttia (poikkeuksena poikaystävät joiden kanssa yhdyntä kestää noin 4 tuntia)

En saanut orgasmia jokaisen kanssa. En edes miettinyt koko asiaa. Poikaystävän kanssa saan orgasmin.

Pieni ei tunnu samalta kuin iso. Pieni tuntuu siltä kun huljuttelisi lusikkaa hillopurkissa. Muutaman kerran on myös (suomalaisella) ollut niiiiin iso ettei ole lainkaan mahtunut menemään sisään. (Kipu liian kova kun yritetty saada sisään)

En muista että kukaan oisi pitänyt outoa ääntä. Yksi kerran kutsui minua jonkun exänsä nimellä mutten pahastunut siitä koska olimme avoliitossa.

Muuten ihan kiva mu tuo neljän tunnin kesto epäilyttää itse en ole siihen pystyny kuin alkoholin vaikutuksen alaisena se kun on kokovartalo puudutus kun vetää kaksin käsin pään täyteen kyseinen nainen itse kellotti tuon keston aikoinaan ja josai kohti samainen nainen kysyi ettenkö alle tunnin tule ja kun kokeiltiin kumin kanssa tokaisi vain että nyt mä ymmärrän mikset sä pidä kortsuista ny vanhemmiten en ole vielä saanu olla sellaisen naisen kanssa joka nauttisi seksistä yhtä paljon kui mä ni ei sillai pysty sanomaan edes kauanko kestäisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten ihan kiva mu tuo neljän tunnin kesto epäilyttää itse en ole siihen pystyny kuin alkoholin vaikutuksen alaisena se kun on kokovartalo puudutus kun vetää kaksin käsin pään täyteen kyseinen nainen itse kellotti tuon keston aikoinaan ja josai kohti samainen nainen kysyi ettenkö alle tunnin tule ja kun kokeiltiin kumin kanssa tokaisi vain että nyt mä ymmärrän mikset sä pidä kortsuista ny vanhemmiten en ole vielä saanu olla sellaisen naisen kanssa joka nauttisi seksistä yhtä paljon kui mä ni ei sillai pysty sanomaan edes kauanko kestäisi

Siis jooo....jotkut kerrat mies ollu pilvessä niin tollaset 4 tunnin rakastelut ei tunnu missään

Ja sit tää yks joka KÄY JUOMASSA ja tulee jatkamaan rakastelua. On kuule joka lähtöön. En ole koskaan seurustellut yli 30v kanssa et en tiä vaikuttaako ikä.

• Anonyymi

Miksi vitussa oletat, että kukaan haluaisi kysyä valehtelelijalta mitään?

• Anonyymi

Nii tai h orosta vaimoa saa tuskin kukaan haluaa tietää kuinka levittelet haarojasi yms. Tee itsellesi jotain !!!

• Anonyymi

Mitä nyt olen valehdellut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii tai h orosta vaimoa saa tuskin kukaan haluaa tietää kuinka levittelet haarojasi yms. Tee itsellesi jotain !!!

Olen ollut suurimman osan täysi-ikäisyydestä vaimo. Eli revi siitä. Mies tiesi historiani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut suurimman osan täysi-ikäisyydestä vaimo. Eli revi siitä. Mies tiesi historiani.

Ei varmaan tiennyt! Eikä tiedä vieläkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan tiennyt! Eikä tiedä vieläkään!

Tiesi 100% kaiken

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies olet ja yrität taasen mustamaalata jotain naista, haluisit olla nainen, mut ku et ole! Jätä oikeet naiset rauhaan. Eihän muutkaan trans naiset täällä kirjoittele, saavat olla rauhassa omina itsenään!

• Anonyymi

Mistäs tiedät valehteleeko hän kirjoituksen joiltain osin näin toki oletan itsekin mutta eipä täsä kehenkään tiettyyn näin tutustu et sinänsä se ja sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Josko nyt vasta olisi selvinnyt ni luultavasti hakisi jo maantaina eroa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies olet ja yrität taasen mustamaalata jotain naista, haluisit olla nainen, mut ku et ole! Jätä oikeet naiset rauhaan. Eihän muutkaan trans naiset täällä kirjoittele, saavat olla rauhassa omina itsenään!

Jotakuinkin näin, välillä tuo mies kirjoittelee itse itselleen jotain naista halventavaa sontaa ja seuraavaksi ikäänkuin puolustaa omaa kunniaansa ilmeisesti toiselle vihamielisille incelille. Kovin on ristiriitaista tekstiä

• Anonyymi

Oliko joukossa neitsyitä ja miten lähestymisesi seksiin muuttui heidän kohdalla?

• Anonyymi

Joo. Tainnu 2 neitsyttä olla. Toinen sai varmaan jotku traumat kun hänel oli mikropenis eli tosi pieni (mistä johtuen siis neitsyys tallella) ja mul tuli viel kuukautiset kun hänen neitsyys vietiin. Se ei käytännössä tuntunu siis miltään kun joku tussin paksunen penis.
        Tän toisen muistan ja tänäpäivänäkin haluis tavata vaikka on jo ukkomies. Hän rakastu muhun ja sekos ihan totaalisesti kun vein hänen neitsyytensä. En oo ikinä nähny miehen sekoavan sillä tapaa eli täysin pakkomielteistä toimintaa. Ois halunnu alkaa seurustelee ja jossain vaihees syytti että hyväksikäytin häntä vaikka itse vinkumalla vinku että pääsi siitä neitsyydestään eroon.
        Molemmat tapasin vain kerran.

• Anonyymi

Oon aina suhtautunu kaikkiin maailman ihmisiin hyväksyen ja välittäen eli nämä neitsyet saivat samaa kohtelua kuin muutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Tainnu 2 neitsyttä olla. Toinen sai varmaan jotku traumat kun hänel oli mikropenis eli tosi pieni (mistä johtuen siis neitsyys tallella) ja mul tuli viel kuukautiset kun hänen neitsyys vietiin. Se ei käytännössä tuntunu siis miltään kun joku tussin paksunen penis.
        Tän toisen muistan ja tänäpäivänäkin haluis tavata vaikka on jo ukkomies. Hän rakastu muhun ja sekos ihan totaalisesti kun vein hänen neitsyytensä. En oo ikinä nähny miehen sekoavan sillä tapaa eli täysin pakkomielteistä toimintaa. Ois halunnu alkaa seurustelee ja jossain vaihees syytti että hyväksikäytin häntä vaikka itse vinkumalla vinku että pääsi siitä neitsyydestään eroon.
        Molemmat tapasin vain kerran.

Monasti kun niistä aiheutuu se riippuvuus ja moni käyttää si taas hyväksi sitä jos on vääränlaiseen seuraan ajautunut joutunut eksynyt

• Anonyymi

Ei kellään pientä ole ollu,sulla vain niin väljä vittu.olet joku vanha horo jota pantu kun tulpatonta mopoa koko ikänsä.

• Anonyymi

Poljettu kun tulpatonta mopoo........

• Anonyymi

Ei oleva vanha alta 35v

• Anonyymi

Olet hauska. Tuliko nyt hyvä mieli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poljettu kun tulpatonta mopoo........

Sinun tutut vai sinä itsekin? Miten minusta tuntuu, että tuo vihamielinen maalaus kertoo siitä, että olet jossain vaiheessa kujerrellut trollimiehelle imeliä ja homman tajuttuasi alkanut keksiä tarinoita tästä ihmisestä jota syytät omasta fantasionnistasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun tutut vai sinä itsekin? Miten minusta tuntuu, että tuo vihamielinen maalaus kertoo siitä, että olet jossain vaiheessa kujerrellut trollimiehelle imeliä ja homman tajuttuasi alkanut keksiä tarinoita tästä ihmisestä jota syytät omasta fantasionnistasi?

Ei ole fantasiaa jos hässii oikein kunnolla,polkee polkee,jaksaa jaksaa.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole fantasiaa jos hässii oikein kunnolla,polkee polkee,jaksaa jaksaa.....

Riittääkö sinulla itselläsi virrat vielä pitkäänkin? Alkaa käydä jo lähes sääliksi jos ja kun kovat ja katteettomat väitteet tiivistyy lopulta ponnettomaan netin rivien välistä mussutukseen pienen pieni kävelevä tietopankki

• Anonyymi

minull ON braun sekä philpszi, paertqa koneita mutta paras on VBIC.-löylä jaq Gilletten vaahto:D

• Anonyymi

Vaikks niin tyttöjen ostella jotain BIC-partahöytliä.. sellaisia pussissa paljon niitä heh kos karvat kutittavat

• Anonyymi

Ladyshave on yllättävänkin hellä höylä ajaa partakin kokeilin joskus muinoin

• Anonyymi

nousiko kukaan ylitse muiden ja montako olisit voinut jättää väliin

• Anonyymi

Tottakai rakkaussuhteet yli muiden ja muutama kevyempikin ihastuminen noihin mahtuu. Näitä muita en oikein edes muista, nuo neitsyet muistin mutta olivat niin poikkeuksellisia. Varmaan jonkun 95% ois voinu jättää väliin. Mut saahan noista hitosti rahaa.

• Anonyymi

Aluksi suostuin ilmaseksi seksiin (kun olin tyhmä ja viaton). Ehkä 6kk-12kk ajassa tajus et tästähän kannattaa velottaa. Paljon. Tietenkään kun oon ollu suhreessa niin poikaystävältä en velota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai rakkaussuhteet yli muiden ja muutama kevyempikin ihastuminen noihin mahtuu. Näitä muita en oikein edes muista, nuo neitsyet muistin mutta olivat niin poikkeuksellisia. Varmaan jonkun 95% ois voinu jättää väliin. Mut saahan noista hitosti rahaa.

Eli hokkeri olit sitten kuitenkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli hokkeri olit sitten kuitenkin!

Onko tämä jokin väitteesi jostain yksittäisestä henkilöstä- että hän oikeasti tekee näin ja jonkun huolettoman miehen trollaukset anonyymipalstalla on sille se todenne? Ymmärrän kyllä, että jossain älyvapaissa piireissä tällainen menee läpi heittämällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja oppii ainakin millaista seksiä ei todellakaan halua

• Anonyymi

En, mutta kommentoin. Kai sä olet tietoinen, että noin hitaalla tahdilla et ehdi käydä läp edes kaikkia Suomen miehiä? Kannattaa kiristää vauhtia, että ehtii. Elämä on lyhyt.

• Anonyymi

Olen lopettanut tuon jo yli kymmenen vuotta sitten. Olen parisuhdeihminen ja tuomitsen jyrkästi irtoseksin ja irtosuhteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen lopettanut tuon jo yli kymmenen vuotta sitten. Olen parisuhdeihminen ja tuomitsen jyrkästi irtoseksin ja irtosuhteet.

No niin olet tuominnut joo.. Mutta valehdellut miehellesi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin olet tuominnut joo.. Mutta valehdellut miehellesi!

En puolisolle ole valehdellut ikinä. Muille kylläkin jättänyt kertomatta.

• Anonyymi

Yksi ihminen ei elinaikanaan pysty käymään elinaikanaan läpi kyseisen maan kaikkia naisia tai miehiäkään millään vitun ilveellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä ainakaan on se tyhjää parempi vaihtoehto aina silloin tällöin se käsikin alkaa ennen pitkää vituttamaan joka tapauksessa se kun ei osaa jutella sillä sen hetken helpotuksen saa toki jos ei toisesta muuta hae ni si on helpompi ennemmin vetästä kätöseen

• Anonyymi

Mikä on sun lempi pokemon?

• Anonyymi

En tiedä

• Anonyymi

Pikachu

• Anonyymi

Oon pannut 500 kertaa vaimoo, haluatko kysyy jotain?

• Anonyymi

Kenen ne oli?

• Anonyymi

Tarvitseeko puuttellinen itsetuntosi pönkitystä?

• Anonyymi

Unissasiko

• Anonyymi

Mutta jos on sata miestä ja neljä minuuttia per kerta. On siihen menny kauheesti aikaa. Siinä ajassa ois tehny väitöskirjan tai tienannu miljoonia töissä. Eli kaduttaako.

• Anonyymi

Ai niin, että kokonaista vajaa seitsemän tuntia elämästä tuhlattu tuohon?

• Anonyymi

Muistan kerran oli yksi päivä kun olin kolmen eri miehen kanssa saman päivän aikana, vähän kulu paikat. Rahaa tein. Paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin, että kokonaista vajaa seitsemän tuntia elämästä tuhlattu tuohon?

Oliko sen arvoiset tunnit elämästä nosto pisto ravistus kun voi riittää siihen lapsen saantiin mitä varten ihmiset siis harrastavat seksiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan kerran oli yksi päivä kun olin kolmen eri miehen kanssa saman päivän aikana, vähän kulu paikat. Rahaa tein. Paljon.

Et siis nauttinut kun kerran paikat kului kuiva kui Saharan autiomaa mahtoi tuntua hyvältä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis nauttinut kun kerran paikat kului kuiva kui Saharan autiomaa mahtoi tuntua hyvältä

Ei ne kuivat oo ikinä ollu. Siltä osin olen terve.

• Anonyymi

Käytkö säännöllisesti testeissä?

• Anonyymi

Miksi kävisin? En ole harrastanut irtosuhteita 15 vuoteen. Sillon kävin.

• Anonyymi

Tuskin

• Anonyymi

Ainoo kysymys mikä nousee otsalleni ja huulilleni, miksi niin monen kanssa? Mikä on ollut funktio?

-Jasu-

• Anonyymi

Minulla persoonallisuushäiriö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla persoonallisuushäiriö

Kiinnostava keskustelu sinulla mies itsesi kanssa ja tämä taitaa olla jopa totta tällä kertaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostava keskustelu sinulla mies itsesi kanssa ja tämä taitaa olla jopa totta tällä kertaa

Sinulla taitaa olla harhoja kun ajattelet että keskustelisin itseni kanssa. Voin vannoa etten ole ikinä tehnyt niin. En yhdessäkään somessa. Ikinä.

• Anonyymi

Epätoivoinen nainen kai kun ei mahdollisesti ole muutoi kelvannut kellei kui hetken höyläpenkiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaiko tunnustus nimettömänä mieheltä tai naiselta mutta ehkäpä nyt osaisi myöntää itselleen sen kun tuosta lukaisee sen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaiko tunnustus nimettömänä mieheltä tai naiselta mutta ehkäpä nyt osaisi myöntää itselleen sen kun tuosta lukaisee sen

Niin minkä asian pitäisi jonkun myöntää itselleen? Ettet vain puhuisi itsestäsi ja lapsekkaasta uskostasi tähän provoon? Sen kyllä huomaa, että samat naamat tulee hakemaan tästä ätmiunelmasta jotain uusia sävyjä ja sfäärejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla taitaa olla harhoja kun ajattelet että keskustelisin itseni kanssa. Voin vannoa etten ole ikinä tehnyt niin. En yhdessäkään somessa. Ikinä.

Mutta mies olet kuitenkin AP, eikö näin ? Se tuli ikäänkuin rivien välistä ilmi tuolla kieltävällä puheenparrella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mies olet kuitenkin AP, eikö näin ? Se tuli ikäänkuin rivien välistä ilmi tuolla kieltävällä puheenparrella

Nainen olen. Pimpsa yhä tallella.

• Anonyymi

Mikä oli tai on taksasi eli kertoisitko hinnaston ja tinderistäkö etsit seuraa

• Anonyymi

Mistä asiakkaat sitten tietää tulla luoksesi ja joo ei minulla olis varaa tässä syy miksi tinderissä etsitään varakkaita miehiä ei köyhillä olis maksukykyä niin vaikka maksais niin vois olla kerran kaksi kivaa mut vaik maksais niin haluais tyydyttää myös naisen joka tyydyttäisi minut eli kalliiksi tulis ja sekavaksi menis eka maksaa siitä et nainen tyydyttäisi minut ja toinen maksu et sais tyydyttää naisen juu ei kukkaro kestäis yhtäkään kertaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä asiakkaat sitten tietää tulla luoksesi ja joo ei minulla olis varaa tässä syy miksi tinderissä etsitään varakkaita miehiä ei köyhillä olis maksukykyä niin vaikka maksais niin vois olla kerran kaksi kivaa mut vaik maksais niin haluais tyydyttää myös naisen joka tyydyttäisi minut eli kalliiksi tulis ja sekavaksi menis eka maksaa siitä et nainen tyydyttäisi minut ja toinen maksu et sais tyydyttää naisen juu ei kukkaro kestäis yhtäkään kertaa

Taivas näyttää tien

• Anonyymi

Jos tuon luvun heillekin kertoisit olisivatko äitisi ja isäsi ylpeitä tyttärestään kun saisivat tietää?

-harmiseikirj-

• Anonyymi

toki eihän s e nyt omppu kauas vieri rungosta !

jakorasia on aina jakorasia joko kannella tai ilman

yök

• Anonyymi

Eivät tiedä. Olen aina ollut varattu.

• Anonyymi

Montako kertaa bylsit aina yhden kanssa?

xLiner

• Anonyymi

Yleensä 1 -3 krt.
        Parusuhteissa satoja

• Maistuiko spemu jokaisen kohdalla erilaiselta?

• Anonyymi

Harvoin nielen spermaa. Vain parisuhteessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Harvoin nielen spermaa. Vain parisuhteessa.

Eihän sitä niellä tarvitse jos kuitenkin kielen päälle ottaa.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Eihän sitä niellä tarvitse jos kuitenkin kielen päälle ottaa.

En ota kielen päälle. Nielen aina, terveellistä nieltynä.

• Anonyymi

Okei. Voin olla nyt rehellinen ja kertoa ettei tuo 100 pidä paikkaansa. :) Kopsasin jonkun toisen aloituksesta. En siis niin monen kanssa ole ollut.

• Anonyymi

Rontti! Vedätit! :D

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rontti! Vedätit! :D

-Jasu-

Ihan pikkusen vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan pikkusen vaan.

Eli 99 kpl ei 100 herranjestas. :D

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Mäkin aina sanon 7, mut nollat unohtu perästä. x"D

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Lopetin nuorena laskemisen 50. kohdalla kun pariuduin. Mutta kun lyhyt matikka enkä sitäkään osaa. 2012-2022 ollu tasan 2 miestä sängyssäni niin ei kyl mitenkään täyty tuo sata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopetin nuorena laskemisen 50. kohdalla kun pariuduin. Mutta kun lyhyt matikka enkä sitäkään osaa. 2012-2022 ollu tasan 2 miestä sängyssäni niin ei kyl mitenkään täyty tuo sata.

Joo. Mä lopetin laskemisen tähän viimeiseen numeroon 7. Eikä 8:tta varmaan tule, niin ihan sama osaako edes 10 laskea.

-Jasu-

• Anonyymi

Millanen arvomaailma ja onko tässä jostain ennätyksen tekemisestä kyse.

• Anonyymi

No mutta pääsee kerrankin joka tanttara tuulettumaan huuliaan miehen kirjoittelemaan provoon. Näen tämän lähes eheyttävänä terapiana ulkoapäin katsoen nääs. Minulla on aina tämä holhoava näkökulma mukana näissä tulkinnoissa

• Anonyymi

En hyväksy irtosuhteita enkä irtoseksiä. Tyhmiltä rahat pois. Tosin yli 20 vuoteen en ole tarttunut edes tarjouksiin vaikka seksiä ja rahaa tyrkytetään säännöllisesti netissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta pääsee kerrankin joka tanttara tuulettumaan huuliaan miehen kirjoittelemaan provoon. Näen tämän lähes eheyttävänä terapiana ulkoapäin katsoen nääs. Minulla on aina tämä holhoava näkökulma mukana näissä tulkinnoissa

On se niin mukava pureutua ja holhoamalla alistaa ja vielä herkullisemmaks sen tekee kun ei takerru provokommentteihin toisin kuin eräät sivistyneet yrittää parhaansa mukaan tehdä. Ehkä diagnosoin myöhemmin tämän eksoottisen miaogyynisen alakulttuurin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se niin mukava pureutua ja holhoamalla alistaa ja vielä herkullisemmaks sen tekee kun ei takerru provokommentteihin toisin kuin eräät sivistyneet yrittää parhaansa mukaan tehdä. Ehkä diagnosoin myöhemmin tämän eksoottisen miaogyynisen alakulttuurin.

Saatan olla jopa niin ilkeä, että suosittelen krusifiksilla…sta

• Oletko tykännyt paljosta bylsimisestä? Tunnetko kalusi keskimääräistä enemmän moniavioiseksi? Onko sinua johtanut enemmän itsesyntyinen halu vai olosuhteet? 🌹👀

• Anonyymi

Olosuhteet. Nuorena luulin että seksi johtaa avioliittoon ja olin vähän ihmeissäni kun näin ei ollutkaan. Olin kotoota saanut opin että seksi= vakava suhde.

• Anonyymi kirjoitti:

Olosuhteet. Nuorena luulin että seksi johtaa avioliittoon ja olin vähän ihmeissäni kun näin ei ollutkaan. Olin kotoota saanut opin että seksi= vakava suhde.

Se onkin AINOA tie avioliittoon, mutta harvoin seksi siihen vie. Kyselytutkimuksen mukaan ihmisillä, niin naisilla kuin miehilläkin, on ollut tähän mennessä keskimäärin 12 (!) seksipartneria.

Vanhassa kansanperinteessä kihlaus toi luvan seksiin. Sen tausta oli germaanisessa oikeudessa. Avioliitto solmittiin kihlauksella. Se oli morsiamen isän ja sulhasen välinen sopimus, jolloin isä luovutti oikeudet tyttäreensä sulhaselle.

Vaikka kirkollista vihkimistä oli jo aikaisemminkin harrastettu, se tuli vasta vuoden 1734 kirkkolaissa PAKOLLISEKSI ja laillisen avioliiton edellytykseksi. Kansa kuitenkin katsoi edelleen, että kihlaus antoi luvan seksiin. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Se onkin AINOA tie avioliittoon, mutta harvoin seksi siihen vie. Kyselytutkimuksen mukaan ihmisillä, niin naisilla kuin miehilläkin, on ollut tähän mennessä keskimäärin 12 (!) seksipartneria.

Vanhassa kansanperinteessä kihlaus toi luvan seksiin. Sen tausta oli germaanisessa oikeudessa. Avioliitto solmittiin kihlauksella. Se oli morsiamen isän ja sulhasen välinen sopimus, jolloin isä luovutti oikeudet tyttäreensä sulhaselle.

Vaikka kirkollista vihkimistä oli jo aikaisemminkin harrastettu, se tuli vasta vuoden 1734 kirkkolaissa PAKOLLISEKSI ja laillisen avioliiton edellytykseksi. Kansa kuitenkin katsoi edelleen, että kihlaus antoi luvan seksiin. 🌹👀

Nykyään tunnen itseni ja bylsin vain niitä jotka kosii. Ei tulisi mieleenkään kertapano.

• Anonyymi

Sata miestä tai naista , ei se ole paljoon 20 vuoden aikana. itsellä oli 40 vuotiaana ollut 130 naista.

• Anonyymi

Niimp. Ja vähän liiottelin noin 50%

• Anonyymi

Oliko kuinka monella miehellä käyrä penis? Ja kuinka paksuja?

• Anonyymi

Joillain 1-2 käyrä. En tajua miksen pidä niistä.
        2 isoa ettei mahtunut sisään
        Vakimiehilläni on keskikoko 18cm

• Anonyymi

Paksuus parempi ku pituus :)
        Sit toki jos sellanen liian paksu ruskea ei mahdu sisäään

• Anonyymi

Jos menee vahingossa slmään joain tyttöjen meikkijuttua
      ei ole hengenvaarallista mutta kirpaisee

• Anonyymi

Olet vielä harrastelija vastaamaan mihinkään .

• Anonyymi

Juu haluan kysyä. Miksi ihmiset jatkavat pitkiä viestiketjuja. Ei niistä kukaan lue, kuin otsikon.

Turha nimimerkki >simiti<

• Anonyymi

Kyllä joku lukee kun jatkaa keskusteluakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä joku lukee kun jatkaa keskusteluakin

Niin sama miespuolinen trolli jotta saisi lukukertoja miehiselle unelmalleen jee jee

• Anonyymi

Paljonko tienasit?

• Anonyymi

Ihan liikaaa. Lopetin kun aloin vaimoksi. Sen jälkeen en ole tarttunut tarjouksiin.

• Anonyymi

Ehkäpä sinun incel pitäisi purkaa tällaisella ammattilaisella näitä patoutumiasi sen sijaan että mussutat päivästä toiseen samaa eri ketjuissa ihan vaan teidän miesten kesken koska tiedät kyllä aloittajan sellaiseksi ihan hyvin

• Anonyymi

Antaisitko minullekkin seksiä?

• Anonyymi

Jos olet hyväluontoinen ja haluat elämänkumppanin.

• Anonyymi

Jos sinulla on. ..
        Kameli

• Anonyymi

Ego dont volo. (Latinaksi en halua).

• Anonyymi

En, tapasi kiittää.

• Anonyymi

Monta melaa mahtuu pieneen kanoottiin?

• Anonyymi

Ei oo emättimes käyny ku 1 kerrallaan. Ensirakkaus yritti joskus nyrkkinaintia mutta sattu eikä onnistunut (olen siis synnyttämätön impi)
        Sit kerran ihana miesystäväni hommas yllätyksenä toisen miehen ja tarkotus oli et ois molempiin reikiin pannu mut tää toinen olikin joku ylipainoinen impotenssi niin sellasta ei sit tapahtunu.

• Anonyymi

Minkä värinen tuhero?

• Anonyymi

Musta

• Olet siis pitänyt hauskaa, hyvä niin 👍

• Anonyymi

Ei tarvi mummona katua että ois jääny nuoruus elämättä ja kauneus käyttämättä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi mummona katua että ois jääny nuoruus elämättä ja kauneus käyttämättä

Näin juuri. Ei pillua ole tehty vain päällä istuttavaksi, kuten yksi ystävättäreni aikanaan sanoi.

• Anonyymi

Tiedätkö vähintäänkin mitä seksiltä haluat jos et ihan mitä parisuhteelta kaipaat

• Anonyymi

Tiedän mitä seksiltä haluan. Kyllä.

• Anonyymi

Miten uskalsit lähteä irtosuhteisiin? Oliko sulla jotain turvasoitto sopimuksia kaverin kanssa tai jotain sellasta?

Itse en uskalla. Päälle 40v jo, enkä koskaan oo seurustellut. Ja varsinkin kaikki deittiapit suorastaan pelottaa. Tiedän että varmasti ihan kunnon miehiä siellä myös mutta tosiasia on että seassa myös ihmisiä jotka saattais painostaa, raiskaa, pahoinpidellä tai jopa tappaa.

Oon niin vanha jo että tässä tuskin enää ehtii mitään perheen perustamista yms ja voi olla että parisuhteeseen ei enää oo kovin realistisia mahdollisuuksiakaan, mutta läheisyyttä ja seksiä olis kiva vielä saada silloin tällöin. Pysyy mielikin virkeämpänä. Mutta uskallus puuttuu.

• Anonyymi

Olin nuori ja tyhmä ja luotin ihmisiin. Täytyy sanoa että ne raiskaajat tuli ihan baarista/yökerhoista. Ei suinkaan selvinpäin olevista. Eli seksitreffeillä ei ongelmaa, yöelämässä kylläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin nuori ja tyhmä ja luotin ihmisiin. Täytyy sanoa että ne raiskaajat tuli ihan baarista/yökerhoista. Ei suinkaan selvinpäin olevista. Eli seksitreffeillä ei ongelmaa, yöelämässä kylläkin.

Miten mauton aihe provoilla mies, minä toivon sinulle pahinta mahdollista loppua. Jääköön arvoitukseksi, että mihin viittaan tällä loppuelämään suljetussa laitoksessa vai johonkin muuhun mihin en niinikään voi vaikuttaa millään tavalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten mauton aihe provoilla mies, minä toivon sinulle pahinta mahdollista loppua. Jääköön arvoitukseksi, että mihin viittaan tällä loppuelämään suljetussa laitoksessa vai johonkin muuhun mihin en niinikään voi vaikuttaa millään tavalla

Mutta aina voi toivoa

• Anonyymi

Jos toisen sukunimi on Liha ja toisen Pulliainen: Liha-Pulliainen, sitten jos syntyy lapsi siitä tulee Lihapulla.

• Anonyymi

Mulla on parin viikon lastit kasseissa. Kannattaako ottaa ensin itse löysät pois, ennenku on naisen kanssa?

• Anonyymi

Olet väljä!

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      93
      4488
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3106
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2859
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1645
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1442
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1224
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      967
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      854
    9. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      37
      818
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      17
      812
    Aihe