Alkaa näyttää vanhalta?
Kuinka nopeasti tupakoiva ihminen?
2
148
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä en muista missä vaiheessa tupakointi alkoi vanhentaa ihoa ja ilmettä, mutta aika nopeasti tupakoinnin lopetus muuttaa ulkonäköä. Olen 65 v. ja minä lopetin 40 vuotta kestäneen tupakoinnin v. 2021 keväällä. Jo kesällä v. 2021 alkoivat rypyt hävitä, silmäluomet eivät enää roikkuneet entiseen malliin ja iho kirkastui, osansa asiassa oli tietysti myös muutokset ruokavaliossa eli kovien rasvojen vaihtaminen pehmeisiin ja valkousenvehnän korvaaminen kuituputoisilla tuotteilla. Olen nuorentunut ainakin 10 v. eikä tämä ole vain oma mielipiteeni.
- Anonyymi
En ole koskaan tupakoinut mutta aloin harmaantumaan jo 35 vuotiaana.Viime aikoina mua ollaan kohdetu jo ikäiseni mukaan eli ei enää tytötellä 46-vuotiaana tosin eipä kasvoista näy kuin silmät kun maskia käytän kaupassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227