Tarviiko naisille ostaa lahjoja

Anonyymi-ap

Kun on parisuhteessa naisen kanssa. Eikö rakkaus ja uskollisuus riitä naisille vaan pitääkö sitä ostaa koruja ja kaikkea jotta nainen olisi onnellinen.

191

1778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nainen ostaa omat korut sun muut..

• Anonyymi

MIehen rahoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MIehen rahoilla.

Miten nainen voi ostaa mitään miehen rahoilla, jollei mies itse niitä rahoja naiselle anna?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten nainen voi ostaa mitään miehen rahoilla, jollei mies itse niitä rahoja naiselle anna?

No ehkä tuo tyyppi ajattelee, että naisen omalla tilillä olevat, naiselle hänen omasta työstään maksetut palkarahat, ovatkin miehen rahoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä tuo tyyppi ajattelee, että naisen omalla tilillä olevat, naiselle hänen omasta työstään maksetut palkarahat, ovatkin miehen rahoja.

Naisen euro on puheiden mukaan 80 senttiä. Silloinhan miehen euroksi jää vain 20 senttiä. Tasa-arvo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukkeeko siinä puolison nimi kun nostt sen automaatilta.

• Anonyymi

Sillä että ostaa toiselle koruja ym ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä

• Anonyymi

Ei minusta tartte ja jos tykkääminen on lahjusten saamisesta kiinni, niin sellasella muijalla on vääristynyt käsitys rakkaudesta, ei jatkoon.

-Jasu-

• Anonyymi

En o päässy todistamaan, millane olis ollut ilman timantteja-..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En o päässy todistamaan, millane olis ollut ilman timantteja-..

No lähtökohtaisesti ei kannata alkuunkaan opettaa naiselle, että "ostelet" häneltä hyväksyntää lahjuksin. Jos opetat itse naisen pahoille tavoille, hän alkaa tykkäämään kun kissa kermasta lahjuksistasi ja lopulta koko kuvio vääristyy. Ei rakkauden kuulu olla mitään rahan lappaamista hiluihin ja kaluihin.

Tottakai yhdessä eläessä puhalletaan yhteiseen hiileen ja jaetaan rahallista vastuuta, tarvittaessa autetaan. Mutta se lahjonta on sitä just, että ostelee toiselle ihan älyttömänä kaikkea ihan järjetöntä, kuten koruja tms. lahjonnaksi käypää.

Kusetusta äkkiä miehenkin puolelta, kun näkee miten perso nainen on lahjuksille, niin helppo esittää rakkautta lahjusten määrillä. Kuten lapselle ostais leluja ja uskottelis, että näin monta lelua saat kun rakastan niin valtavasti. Skeidaa.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No lähtökohtaisesti ei kannata alkuunkaan opettaa naiselle, että "ostelet" häneltä hyväksyntää lahjuksin. Jos opetat itse naisen pahoille tavoille, hän alkaa tykkäämään kun kissa kermasta lahjuksistasi ja lopulta koko kuvio vääristyy. Ei rakkauden kuulu olla mitään rahan lappaamista hiluihin ja kaluihin.

Tottakai yhdessä eläessä puhalletaan yhteiseen hiileen ja jaetaan rahallista vastuuta, tarvittaessa autetaan. Mutta se lahjonta on sitä just, että ostelee toiselle ihan älyttömänä kaikkea ihan järjetöntä, kuten koruja tms. lahjonnaksi käypää.

Kusetusta äkkiä miehenkin puolelta, kun näkee miten perso nainen on lahjuksille, niin helppo esittää rakkautta lahjusten määrillä. Kuten lapselle ostais leluja ja uskottelis, että näin monta lelua saat kun rakastan niin valtavasti. Skeidaa.

-Jasu-

Rakkaus on sitä, että vaikka sulla ei olis kuin tuulen huuhtoma perse, se on rakas perse. Ei tartte olla enempää. Sinä merkkaat, ei raha, ei krääsä.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Tuokin on aika ruma tapa ajatella, sillä toisille ihmisille ne lahjat ovat se tapa ihan aidosti osoittaa rakkautta. Ei se aina ole mitään lahjontaa. Riippuu niin ihmisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin on aika ruma tapa ajatella, sillä toisille ihmisille ne lahjat ovat se tapa ihan aidosti osoittaa rakkautta. Ei se aina ole mitään lahjontaa. Riippuu niin ihmisestä.

Lahjat on eri asia, kun lahjonta. Eikä lukaan tartte jatkuvasti lahjojakaan, vain lahjattomat. Rakkaus on itsessään jo lahja. Siitä jos osais olla onnellinen ja elämälle kiitollinen, niin hienoa.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahjat on eri asia, kun lahjonta. Eikä lukaan tartte jatkuvasti lahjojakaan, vain lahjattomat. Rakkaus on itsessään jo lahja. Siitä jos osais olla onnellinen ja elämälle kiitollinen, niin hienoa.

-Jasu-

Kyllä luulis eron ymmärtävän ja huomaavan, onko jollain materialla täytetty aukkoja, joita ei sydämestään ole antaa.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Ei sinulla ole oikeutta määrittää millaista rakkauden kieltä muut saavat puhua. Lahjat ovat yksi niistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinulla ole oikeutta määrittää millaista rakkauden kieltä muut saavat puhua. Lahjat ovat yksi niistä.

Mulla on oikeus sanoa mielipiteeni, piste.

-Jasu-

• Anonyymi

Ei tarvi. Ne lahjat voi olla myös aineettomia ja ilmaisia. Kuten vaikka jalkahieronta tai hartiahieronta.

• Anonyymi

Eihän kukaan tarvitse lahjoja. Ideana kuitenkin on että jos rakastat ihmistä niin haluat antaa kaikkesi että hyvä olla ja ilahduttaa. Ajatus tärkeintä. Eli jos lähtökohtaisesti ajattelet tarviiko sille tuota ja tuota. Niin et sinä rakasta silloin.

• Anonyymi

Juuri näin!

• Anonyymi

Niin just, lahjonta on sitä että tuota ja tuota. Ostetaan tuotakin ja hurmataan isoilla eleillä.

Sugardaddy tyyliin. Ja osa ihmisistä kustantaa rahalla rakkautta, kun ei itsestä muuta löydy antaa.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin just, lahjonta on sitä että tuota ja tuota. Ostetaan tuotakin ja hurmataan isoilla eleillä.

Sugardaddy tyyliin. Ja osa ihmisistä kustantaa rahalla rakkautta, kun ei itsestä muuta löydy antaa.

-Jasu-

No itse olisin toivonut ihan jotain sellaista huomioimista kuin äitienpäivänä . Olisi tehty kakkua tai jotain vastaavaa. Mutta en ole sitä saanut. Sellaista että tuntuu että on edes yritetty nähdä vähän vaivaa. Ehkä itsekästä mutta olisi edes joskus kiva. Kun muiden juhlia itse laittaa monta vuorakkautta leipoo ja jne. Ja itse ei saa ikinä kokea sitä että olisi edes jotain laitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Ei aina tarvitse ajatella pahinta toisesta ihmisestä, jossei sovi omaan hyvän ihmisen muottiin.

Joku ihminen ei välttämöäättä osaa näyttää rakkautta muuten kun rahalla tai lahjoilla.

Jos onbä saanut sellaisen kasvatuksen, tai joutunutvä elämään puutteessa jne.

Voi viedä vuosikymmeniä, että pystyy toimimaan eritavoin, jos oikein kovasti työstää.

Ja joutuu ehkä miettimään, hyväksyykö lähimmäiset tämän muutoksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Aika kiero ajatusmalli sinulla .Itse ainakin ilahdun kun saan antaa muille lahjoja. Toisen onnellisuus mikä siinä tärkeintä. Eikä mikään lahjonta. Olen sellaisesta kodista jossa vietiin monesti viemisiä kun mentiin kylään jonnekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika kiero ajatusmalli sinulla .Itse ainakin ilahdun kun saan antaa muille lahjoja. Toisen onnellisuus mikä siinä tärkeintä. Eikä mikään lahjonta. Olen sellaisesta kodista jossa vietiin monesti viemisiä kun mentiin kylään jonnekin.

Tuliausetkin on vitukseen eri asia, kun lahjonta. Miten aikuiset ei tajua eroa, täh?

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei aina tarvitse ajatella pahinta toisesta ihmisestä, jossei sovi omaan hyvän ihmisen muottiin.

Joku ihminen ei välttämöäättä osaa näyttää rakkautta muuten kun rahalla tai lahjoilla.

Jos onbä saanut sellaisen kasvatuksen, tai joutunutvä elämään puutteessa jne.

Voi viedä vuosikymmeniä, että pystyy toimimaan eritavoin, jos oikein kovasti työstää.

Ja joutuu ehkä miettimään, hyväksyykö lähimmäiset tämän muutoksen.

No opetella voi muitakin tapoja, kun lahjonta. Voin kertoa kun olen perseaukisesta perheestä.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alatko rakastamaan mua, jos tuon sulle joka päivä jotain hienoa ja arvokasta? :)

Olenko ihana ihminen sen myötä?

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alatko rakastamaan mua, jos tuon sulle joka päivä jotain hienoa ja arvokasta? :)

-Jasu-

Kuka käskee niiden lahjojen olevan "hienoa ja arvokasta"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka käskee niiden lahjojen olevan "hienoa ja arvokasta"?

No korut, eikö nekin voi tehdä itse? Kuka käskee, että pitää ostaa jatkuvasti jotain jotta toisella on rakastettu olo?

https://youtu.be/pIUSjjlBwCI

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

En. Miksi alkaisin? Miksi lahjat ovat kalliita ja arvokkaita. Ei kait nyt kukaan tarkoita mitään joka päiväistä vaan silloin kun toisilla on juhlia yms. Onhan se mukava joskus ihsn vaan yllättää. On myös ihmisiä jotka eivät muuten raski ostaa oikein mitään itselleen. Onhan se nyt mukavaa että saavat edes lahjaksi joskus jotain itselleenkin. Lahjoja voi toki tehdäkin jos osaa itsekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No korut, eikö nekin voi tehdä itse? Kuka käskee, että pitää ostaa jatkuvasti jotain jotta toisella on rakastettu olo?

https://youtu.be/pIUSjjlBwCI

-Jasu-

Minä kyllä osaa tehdä itse korujakin. Silti olen saanut koruja lahjaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En. Miksi alkaisin? Miksi lahjat ovat kalliita ja arvokkaita. Ei kait nyt kukaan tarkoita mitään joka päiväistä vaan silloin kun toisilla on juhlia yms. Onhan se mukava joskus ihsn vaan yllättää. On myös ihmisiä jotka eivät muuten raski ostaa oikein mitään itselleen. Onhan se nyt mukavaa että saavat edes lahjaksi joskus jotain itselleenkin. Lahjoja voi toki tehdäkin jos osaa itsekin.

Noniin ymmärsitkö nyt, että puhuin lahjuksista ja puolelleen ostamisesta, en silloin tällöin rakkaan ilahduttamisesta?

Jos kumppani on ihana vasta, kun ostaa lahjoja, onko hän ihana enää kun ei kykene ostamaan tai antamaan, kuin itsensä?

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noniin ymmärsitkö nyt, että puhuin lahjuksista ja puolelleen ostamisesta, en silloin tällöin rakkaan ilahduttamisesta?

Jos kumppani on ihana vasta, kun ostaa lahjoja, onko hän ihana enää kun ei kykene ostamaan tai antamaan, kuin itsensä?

-Jasu-

Aika moni nainen haksahtaa lahjoviin persläpiin ja oppii kantapään kautta, että rakkaus on ihan muuta kun lahjontaa ja itselleen ostamista. Toiset taas ei opi ikinä.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No opetella voi muitakin tapoja, kun lahjonta. Voin kertoa kun olen perseaukisesta perheestä.

-Jasu-

Kait nyt parisuhteessa pystyy sopimaan ettei hankita lahjoja jos se joku ongelma on. Aika harvoin kuitenkaan ihmiset niiden takia on päätyneet yhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Kerropas niitä muita tapoja sitten? Mitkä eivät ole ihan perus hellyytteen , seksiin tai huomioon ottamiseen kuuluvia. Joku hieronta kumppanilleni ei mielestäni ole minulta lahja vaan se kuuluu muutenkin suhteeseen. Ulkona syömiseen samalla tavalla siihen kuluu rahaa. Eikä mikään ruokakaan ole ilmaista. Jos noin lähtee ajattelemaan voi kaikkea pitää lahjontana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kait nyt parisuhteessa pystyy sopimaan ettei hankita lahjoja jos se joku ongelma on. Aika harvoin kuitenkaan ihmiset niiden takia on päätyneet yhteen.

Aika moni nainen on kuin harakka, lentää kimalluksen perässä. Luullen paskaläjää kultakimpaleeksi. Lapsellisuuttaan.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika moni nainen on kuin harakka, lentää kimalluksen perässä. Luullen paskaläjää kultakimpaleeksi. Lapsellisuuttaan.

-Jasu-

Minä kyllä luulen että kyllä niitä miehiä aika vähän Suomessa on jotka yltiöpäisenä yrittää lahjoilla naisia itselleen ostaa. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kyllä luulen että kyllä niitä miehiä aika vähän Suomessa on jotka yltiöpäisenä yrittää lahjoilla naisia itselleen ostaa. 😂

Silti naiset aina ne veijarit osaa etsiä, kuin sika tryffelin. :D

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Syy on tietenkin naisten pohjattoman ahneuden, tiietään. :)

Onneksi en ole mies, olisin jonkun harakan kanssa kusessa.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Ootko jotenkin kateellinen vai miksi sellainen sinua häiritsee? Ei minua häiritse jos ihmisillä on rahaa millä mällätä ja haluvat ostella lahjoja rakkaileen niin ei siinä minun mielestäni mitään pahaa ole. Tehköön mitä lystäävät. Jokainen tekee niinkuin parhaaksi kokevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syy on tietenkin naisten pohjattoman ahneuden, tiietään. :)

Onneksi en ole mies, olisin jonkun harakan kanssa kusessa.

-Jasu-

Ootko kuuluu naisten välisestä solidaarisuudesta? Miksi muut naiset olisivat sen ahneempia kuin sinä? Jos saavat lahjoja? Lahjoja nimenomaan saadaan niitä ei pyydetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko jotenkin kateellinen vai miksi sellainen sinua häiritsee? Ei minua häiritse jos ihmisillä on rahaa millä mällätä ja haluvat ostella lahjoja rakkaileen niin ei siinä minun mielestäni mitään pahaa ole. Tehköön mitä lystäävät. Jokainen tekee niinkuin parhaaksi kokevat.

En ole kateellinen, en vain ymmärrä rakkaudeksi minkäänlaista lahjoilla puolelleen ostelua. Minusta rakkaus ei perustu yhtään materiaaliin, vaan aina ihmiseen itseensä. Siksi en kykene ymmärtämään heitä, enkä edes halua ymmärtää, jotka perustaa rakkauden lahjuksiin.

Minusta se on kaukana rakkaudesta, ostaa toinen puolelleen.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko kuuluu naisten välisestä solidaarisuudesta? Miksi muut naiset olisivat sen ahneempia kuin sinä? Jos saavat lahjoja? Lahjoja nimenomaan saadaan niitä ei pyydetä.

Siksi, kun ne on harakoita.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kateellinen, en vain ymmärrä rakkaudeksi minkäänlaista lahjoilla puolelleen ostelua. Minusta rakkaus ei perustu yhtään materiaaliin, vaan aina ihmiseen itseensä. Siksi en kykene ymmärtämään heitä, enkä edes halua ymmärtää, jotka perustaa rakkauden lahjuksiin.

Minusta se on kaukana rakkaudesta, ostaa toinen puolelleen.

-Jasu-

Onhan tuo nyt todella yksinkertainen ja mustavalkoisia ajatus. Että ihmiset eivät voisi olla muuten rakastuneita jos antavat lahjoja ja että se olisi se syy rakastaa toista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi, kun ne on harakoita.

-Jasu-

Ja tyhmää tuo solidaarisuus ajattelu sukupuolitetusti. Fakta on, että naiset on enemmän olleet ylläpidon perään. Minä taas olen nainen olematta kuitenkaan niin nainen kun he.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tuo nyt todella yksinkertainen ja mustavalkoisia ajatus. Että ihmiset eivät voisi olla muuten rakastuneita jos antavat lahjoja ja että se olisi se syy rakastaa toista.

No sinä et nyt suostu näkemään sitä puolta mistä puhun, yhtä sokea olet sinäkin.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tyhmää tuo solidaarisuus ajattelu sukupuolitetusti. Fakta on, että naiset on enemmän olleet ylläpidon perään. Minä taas olen nainen olematta kuitenkaan niin nainen kun he.

-Jasu-

Miten lahjat ja ylläpito liittyvät toisiinsa? Voihan mies ostaa kalliita lahjoja. Muuten olla pihi ja tarkka rahoistaan . Eikö lahja vielä meinaa että mies kustantaa naisen elämisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinä et nyt suostu näkemään sitä puolta mistä puhun, yhtä sokea olet sinäkin.

-Jasu-

Kyllä minä käsitän mitä tarkoitat. Kyseeseenalaistan vain sen. Eikä minulla ole mitään syytä tuomita ketään muita ja muiden tapoja elää ja rakastaa. Enemmän surullisempaa ihmiset jotka eivät saa ikinä mitään. Tai vaikka naiset jotka saavat jouluna turpaan eikä lahjoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Joo muttet jokaisesta perheestä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä käsitän mitä tarkoitat. Kyseeseenalaistan vain sen. Eikä minulla ole mitään syytä tuomita ketään muita ja muiden tapoja elää ja rakastaa. Enemmän surullisempaa ihmiset jotka eivät saa ikinä mitään. Tai vaikka naiset jotka saavat jouluna turpaan eikä lahjoja.

No ihan turhaa veivaamista oli sitten tuo sinunkin puoleltasi, jos kerran käsitit.

Ei se kissankullelle rakentelu ole turpaanlyömistä hellempää. Pohja putoo, aina lopulta. Kysy vaikka naisilta, jotka on menneet lahjusten perässä paskoihin suhteisiin ja saaneet todeta, että kimallus sokaisi älyn.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihan turhaa veivaamista oli sitten tuo sinunkin puoleltasi, jos kerran käsitit.

Ei se kissankullelle rakentelu ole turpaanlyömistä hellempää. Pohja putoo, aina lopulta. Kysy vaikka naisilta, jotka on menneet lahjusten perässä paskoihin suhteisiin ja saaneet todeta, että kimallus sokaisi älyn.

-Jasu-

Ei huonoon suhteeseen sotkeutuminen ole koskaan uhrin syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei huonoon suhteeseen sotkeutuminen ole koskaan uhrin syytä.

On se omaa tyhmyyttäkin, jos menee fuulaan. Ei kukaan pääse järkevää huijaamaan. Oppia ikä kaikki.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerropas niitä muita tapoja sitten? Mitkä eivät ole ihan perus hellyytteen , seksiin tai huomioon ottamiseen kuuluvia. Joku hieronta kumppanilleni ei mielestäni ole minulta lahja vaan se kuuluu muutenkin suhteeseen. Ulkona syömiseen samalla tavalla siihen kuluu rahaa. Eikä mikään ruokakaan ole ilmaista. Jos noin lähtee ajattelemaan voi kaikkea pitää lahjontana.

Goolettele sana lahjonta, jos se auttais ymmärtämään sisällön. Sinä kun suvereenisti vertaat sitä rakkauteen.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten lahjat ja ylläpito liittyvät toisiinsa? Voihan mies ostaa kalliita lahjoja. Muuten olla pihi ja tarkka rahoistaan . Eikö lahja vielä meinaa että mies kustantaa naisen elämisen

Googleta se lahjonta, niin ei mun tarvitse päivänselvää asiaa kanssasi jankuttaa. :)

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Goolettele sana lahjonta, jos se auttais ymmärtämään sisällön. Sinä kun suvereenisti vertaat sitä rakkauteen.

-Jasu-

Aloitus koski lahjoja ei lahjontaa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

No sulla on joku trauma minkä takia näet asian noin negatiivisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Missä muka niin olen tehnyt? Luet mitä haluat ja ymmärrät miten haluat. Minä keskustelut lahjoista en lahjonnasta jostain syystä ne ovat sinulle se ja sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se omaa tyhmyyttäkin, jos menee fuulaan. Ei kukaan pääse järkevää huijaamaan. Oppia ikä kaikki.

-Jasu-

Niin eli sinä pidät kaikkia pahoinpitelyä kokevia naisia tyhminä ja syyllisenä omaan tilanteeseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus koski lahjoja ei lahjontaa .

Joka sekoitetaan nimenomaan sujuvasti käytännössä lahjaksi, vaikka kyse olis lahjonnasta.

"Kun on parisuhteessa naisen kanssa. Eikö rakkaus ja uskollisuus riitä naisille vaan pitääkö sitä ostaa koruja ja kaikkea jotta nainen olisi onnellinen."

Ei harakalle riitä. Pitää saada mammonaa eri muodoissa ja paljon kaikkee kivaa.
        -Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sulla on joku trauma minkä takia näet asian noin negatiivisesti

Mulla on paljon traumoja ja yhtä paljon realismia. :)

-Jasu -

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin eli sinä pidät kaikkia pahoinpitelyä kokevia naisia tyhminä ja syyllisenä omaan tilanteeseen?

En mä niin sanonut, sanoin että on omaa tyhmyyttäkin tulla fuulatuksi.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä muka niin olen tehnyt? Luet mitä haluat ja ymmärrät miten haluat. Minä keskustelut lahjoista en lahjonnasta jostain syystä ne ovat sinulle se ja sama.

No jos sinä kerran näit, että keskustelen lahjonnasta, niin miksi tuut jankuttamaan lahjoista? Yhäkin monesti ovat sama asia kauniimmin vaan paketoituna.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka sekoitetaan nimenomaan sujuvasti käytännössä lahjaksi, vaikka kyse olis lahjonnasta.

"Kun on parisuhteessa naisen kanssa. Eikö rakkaus ja uskollisuus riitä naisille vaan pitääkö sitä ostaa koruja ja kaikkea jotta nainen olisi onnellinen."

Ei harakalle riitä. Pitää saada mammonaa eri muodoissa ja paljon kaikkee kivaa.
        -Jasu-

Ketä sä nyt haukut harakaksi? Kuka on tämä kuviteellinen ihminen joka on lahjottu mielestäsi suhteeseen joka ollut paska? Veikkaan ettet edes tunne sellaista ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä sä nyt haukut harakaksi? Kuka on tämä kuviteellinen ihminen joka on lahjottu mielestäsi suhteeseen joka ollut paska? Veikkaan ettet edes tunne sellaista ihmistä.

Niitä on monia tuttavapiirissä, ikävä kyllä. Harakoita. Niin palvonnan kipeitä, että näkee pierutkin lahjoina, kun ne on nätillä värillä ilmoille päästetty.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä on monia tuttavapiirissä, ikävä kyllä. Harakoita. Niin palvonnan kipeitä, että näkee pierutkin lahjoina, kun ne on nätillä värillä ilmoille päästetty.

-Jasu-

Kerrankin yksi tuttu, entinen kaveri oli saanut avarista mieheltään, mutta nyyhki vaan kun piti lopettaa suhde, kun enää ei ole varaa ostella mitään ja ei pääse ulkomaillekkaan. Ristus, en kehannu sanoa mitään.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos sinä kerran näit, että keskustelen lahjonnasta, niin miksi tuut jankuttamaan lahjoista? Yhäkin monesti ovat sama asia kauniimmin vaan paketoituna.

-Jasu-

Sekä tuo sugardaddy ei millään tavalla liity rakkauteen sehän on ihan sopimus. Miten sitä voit verrata parisuhteeseen. Ja jos joku nyt haksahtaa paskaan äijään joka ostaa paljon lahjoja ja niin toivottavasti sille käteen ainakin ne lahjat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä tuo sugardaddy ei millään tavalla liity rakkauteen sehän on ihan sopimus. Miten sitä voit verrata parisuhteeseen. Ja jos joku nyt haksahtaa paskaan äijään joka ostaa paljon lahjoja ja niin toivottavasti sille käteen ainakin ne lahjat.

Hahhah, just ku pääsin sanomasta, ristus.

Edes ne lahjat. Yym. Just näin.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sugardaddyily on just samaa lahjontaa, kun harakoitten suosion ostokin lahjuksilla aka lahboilla.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahhah, just ku pääsin sanomasta, ristus.

Edes ne lahjat. Yym. Just näin.

-Jasu-

Se oli ironisesti sanottu. Jotenkin vaikuttaa vaan että sulla joku oma trauma asian suhteen kun noin närästää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sugardaddyily on just samaa lahjontaa, kun harakoitten suosion ostokin lahjuksilla aka lahboilla.

-Jasu-

Jos nyt jotakuta rakastaa, niin onko se täysin mahdotonta ajatella, ettei lahjoja tarvita lainkaan, että ihminen riittää?

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Sinä tulit minun kommenttiin jankuttamaan lahjonnasta. Kun se koski lahjoja. Kukaan muun ei puhu lahjonnasta kuin sinä. Ei ole normaalia että kun kysytään lahjoista niin ekana tulee mieleen mies joka ostaa rakkautta lahjoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Niin ja molemmat tietää sen. Eikä ne rakkautta hae.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt jotakuta rakastaa, niin onko se täysin mahdotonta ajatella, ettei lahjoja tarvita lainkaan, että ihminen riittää?

-Jasu-

Ei ole. Senkin sanoin tuolla että parisuhteessa ihmiset voivat sopia etteivät hanki lahjoja toisilleen. Jos se joku ongelma on. Ajatus koko kommentissa oli lähinnä se että on niin paljon miehiä jotka eivät kunniota naista että ajatus on jo alunperinkin se että onko pakko tehdä jotain toisen eteen. Eikä suinkaan kuinka voisin toista ilahduttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrankin yksi tuttu, entinen kaveri oli saanut avarista mieheltään, mutta nyyhki vaan kun piti lopettaa suhde, kun enää ei ole varaa ostella mitään ja ei pääse ulkomaillekkaan. Ristus, en kehannu sanoa mitään.

-Jasu-

Minkälainen ihminen naureskelee toisen pahoinpitelyllä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälainen ihminen naureskelee toisen pahoinpitelyllä?

Nauran hölmöydelle, lahjat ja matkat vaan jää saamatta, yhtään ei harmittanut ettei kyse ollut rakkaudesta, vaan alistusasemasta ja väkivalta sinetöi sen? Saamiset vaan loppu, ristus sille. Jörjenjuoksulle.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Senkin sanoin tuolla että parisuhteessa ihmiset voivat sopia etteivät hanki lahjoja toisilleen. Jos se joku ongelma on. Ajatus koko kommentissa oli lähinnä se että on niin paljon miehiä jotka eivät kunniota naista että ajatus on jo alunperinkin se että onko pakko tehdä jotain toisen eteen. Eikä suinkaan kuinka voisin toista ilahduttaa.

No ilahdutus on asia minkä ymmärrän ja syyllistyn itsekin siihen. Mutta eikö nyt oikeesti kukaan muka yhtään mieti miksi ne lahjat on niin oleellisia todisteita muka välittämisestä?

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ilahdutus on asia minkä ymmärrän ja syyllistyn itsekin siihen. Mutta eikö nyt oikeesti kukaan muka yhtään mieti miksi ne lahjat on niin oleellisia todisteita muka välittämisestä?

-Jasu-

Eikö kellään välähdä mikä riski tuollanen lahjoihin ripustautuminen on? Mikä todiste se edes on mistään välittämisestä?

-Jasu -

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja molemmat tietää sen. Eikä ne rakkautta hae.

Mutta moni nainen tulkitsee samanlaisen käytöksen ja lahjonnan mieheltä rakkaudeksi, miksi?

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

On olemassa myös sellainen lintu jossa koiras siivoaa ja tuo naaraslinnulle "lahjoja " sekä esittää tietynlaisen esityksen. Naaras sitten valitsee niistä parhaan koiraan. Eihän ne lahjat ole ainut keino mutta ne ovat jotain konkreettista käsinkosketeltavaa. Esimerkiksi itse sain mieheltä nuorena joskus tyynyn jossa oli pieni nalle. Ja syys miksi antoi sen oli se että kun hän ei voi olla vieressäni nukkumassa niin se tyyny on mitä halata se muistuttaa hänestä enkä tunne oloani niin yksinäiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta moni nainen tulkitsee samanlaisen käytöksen ja lahjonnan mieheltä rakkaudeksi, miksi?

-Jasu-

Vaikka mies vaan "ostaa" naisen huomion ja suosion, niin nämä tulkitsee, että jee se rakastaa mua. Vain koska mies on tajunnut naisen olevan näin ostettavissa. Ja höynä.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka mies vaan "ostaa" naisen huomion ja suosion, niin nämä tulkitsee, että jee se rakastaa mua. Vain koska mies on tajunnut naisen olevan näin ostettavissa. Ja höynä.

-Jasu-

En tiedä minkälaisia miljonääri ystäviä sinulla on ja mitä lahjoja ne on millä ne on suhteeseemme ostettu. Itse olen ostettu nallella yms. Vasta myöhemmin tuli korut kuvioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On olemassa myös sellainen lintu jossa koiras siivoaa ja tuo naaraslinnulle "lahjoja " sekä esittää tietynlaisen esityksen. Naaras sitten valitsee niistä parhaan koiraan. Eihän ne lahjat ole ainut keino mutta ne ovat jotain konkreettista käsinkosketeltavaa. Esimerkiksi itse sain mieheltä nuorena joskus tyynyn jossa oli pieni nalle. Ja syys miksi antoi sen oli se että kun hän ei voi olla vieressäni nukkumassa niin se tyyny on mitä halata se muistuttaa hänestä enkä tunne oloani niin yksinäiseksi.

Juu, eläinmaailmassa on muitakin showmiehiä kuin vain ihmisissä.

Tuo nyt kuulostaa kivalle lahjalle ja syykin. Mutta tavantakaa toiselle osteluun on syytä kiinnittää huomiota, mitä se on lopoujen lopuksi, eikä suinpäin tulkita rakkaudeksi, kun se voi olla vaan jekku millä koukuttaa muija itseensä.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, eläinmaailmassa on muitakin showmiehiä kuin vain ihmisissä.

Tuo nyt kuulostaa kivalle lahjalle ja syykin. Mutta tavantakaa toiselle osteluun on syytä kiinnittää huomiota, mitä se on lopoujen lopuksi, eikä suinpäin tulkita rakkaudeksi, kun se voi olla vaan jekku millä koukuttaa muija itseensä.

-Jasu-

Kun naisesta tulee needy ja miehellä on mitä syöttää needylle, on ansaan langettu. Koskaan ei ole haitaksi ajatella ensin ja puntaroida syitä. Mutta moni on umpisokea rakastuneena, tiedän sen itsekin.

Sokea ja tyhmä.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun naisesta tulee needy ja miehellä on mitä syöttää needylle, on ansaan langettu. Koskaan ei ole haitaksi ajatella ensin ja puntaroida syitä. Mutta moni on umpisokea rakastuneena, tiedän sen itsekin.

Sokea ja tyhmä.

-Jasu-

Mä en jotenkin jaksa uskoa että tämä on mikään ihan hirveä ongelma tässä yhteiskunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en jotenkin jaksa uskoa että tämä on mikään ihan hirveä ongelma tässä yhteiskunnassa.

Niin, että jos se ei ole yhteiskunnallisesti mittakaavassa ongelma, ei se ole silloin edes ongelma kellekkään ja turha edes mietti? Hmm, teraoeuteille loparit, teitä ei enää tarvita. Tätä ongelmaa ei ole. Okei. Mut mä meen nyt nukkumaan.

Kurkkukipu on jo 4 viikkoa riesana, parempi kun koittaa olla tajuton niin ei huomioi kipua. Öitä.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on paljon traumoja ja yhtä paljon realismia. :)

-Jasu -

Tunget niiden väliin vaaleanpunaisia palloja ja pilvenhattaraa. Vai onko 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, että jos se ei ole yhteiskunnallisesti mittakaavassa ongelma, ei se ole silloin edes ongelma kellekkään ja turha edes mietti? Hmm, teraoeuteille loparit, teitä ei enää tarvita. Tätä ongelmaa ei ole. Okei. Mut mä meen nyt nukkumaan.

Kurkkukipu on jo 4 viikkoa riesana, parempi kun koittaa olla tajuton niin ei huomioi kipua. Öitä.

-Jasu-

Ikävä kuulla että olet kipeä. Paranemista sinulle. Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunget niiden väliin vaaleanpunaisia palloja ja pilvenhattaraa. Vai onko 😳

En, mä vaan olen päättäny elää niitten kanssa, inhorealisminkin kanssa. Kaikki mitä mä kirjoitan tai sanon ei oo kivaa luettavaa tai kuultavaa, mutta yleensä hyvinkin totta.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kuulla että olet kipeä. Paranemista sinulle. Hyvää yötä.

Toispuoleinen kurkkukipu säteilee korvaan. Kurkkupaise tai syöpä varmaan, kääk. Pitäs käydä lääkärissä. Tattista.

Kun jaksas. Nyt hiljenen.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, mä vaan olen päättäny elää niitten kanssa, inhorealisminkin kanssa. Kaikki mitä mä kirjoitan tai sanon ei oo kivaa luettavaa tai kuultavaa, mutta yleensä hyvinkin totta.

-Jasu-

Olisiko niin että kun on paljon sanottavaa, niin on paljon purettavaa? 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko niin että kun on paljon sanottavaa, niin on paljon purettavaa? 🙂

Mulla on paljon purettavaa ja olen paljon jo purkanutkin. Lapsuudesta asti. Sitä paskan määrää on mielettömästi, ikinä edes uskos jos en niistä kertois. Ensimmäinen kysymys on yleensä miten sä voit olla noin seesteinen ja positiivinen kaikesta koetusta huolimatta. No en minä tiiä. 🤷🏼‍♂️

Elämä on ja joku saa aina pikkusen kehnommat kortit millä pärjäillä. Eikä siinä märinät auta.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli ironisesti sanottu. Jotenkin vaikuttaa vaan että sulla joku oma trauma asian suhteen kun noin närästää.

Aha, minusta ihmiset on vaan erkaantuneet oleellisen ymmärryksestä. Oleellista ei ole lahjojen saaminen ja antaminen, vaan tunteet. Ja jos tunteet on riippuvaisia lahjoista ne on vitukseen heikkoja tunteita ne, ei parane niitten varaan luottaa. Ne loppuu, kun lahjat loppuu.

Kissankultaa moinen rakkaus.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tulit minun kommenttiin jankuttamaan lahjonnasta. Kun se koski lahjoja. Kukaan muun ei puhu lahjonnasta kuin sinä. Ei ole normaalia että kun kysytään lahjoista niin ekana tulee mieleen mies joka ostaa rakkautta lahjoilla.

Varsin normaalia, kun tietää mimmoisia tyhjäpäitä ihmisissä on. Rakkaus= mammona.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha, minusta ihmiset on vaan erkaantuneet oleellisen ymmärryksestä. Oleellista ei ole lahjojen saaminen ja antaminen, vaan tunteet. Ja jos tunteet on riippuvaisia lahjoista ne on vitukseen heikkoja tunteita ne, ei parane niitten varaan luottaa. Ne loppuu, kun lahjat loppuu.

-Jasu-

Tatti ja Töppö. On pojat tainneet elää läpi laulunsa.

https://youtu.be/KY_Wpnkgoyo

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Selvempi homma. Eli jos nyt saisin lahjaksi mieheltä esim. sinful joulukalenterin. Täytyy hänet jättää. Koska hän kuvitelee voivansa sillä minut ostaa ja luulee vielä saavansakin. 😂 Siinä kuitenkin 24 eri välinettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Eihän mikään suhde ole loppujenlopuksi onnellinen jos se ei perustu rakkaudelle. Silti niitä on. Minulle ja sinulla on hyvin erilainen käsitys lahjoista. Minä olen kerran saanut timatti kaulaketjun ja korvakorut silloin kun täytin 30 vuotta. Joskus
        sain seurustelun alussa sydänriipuksia useampia. Niillä on tunne arvoa. Muuten lahjat olleet aikalailla käytännöllisiä ja jotenkin hyvin vointiin liittyviä tai ihan lahjakortteja hierontaan, kauneushoilaan jne.., tuoksuja, alusvaateita jne... nalleja tai jotain jotain mitä olen toivonut pitkään kotiin en vain ole sitä itse ehtinyt hankkia. Ja ensi treffeillä katsottiin elokuva jolloin mies sanoi joskus hommaan sinulle tuollaisen. Kun oltiin oltu 10 vuotta yhdessä sain pienoismallin siitä. Olen minäkin vastavuoroisesti hankkinut miehelle koruja lahjaksi, kravatin, lahjakortteja, vaateita , kirjoja, koneita , pelituolin,ihan joitain käytännön juttuja ja epäkäytännöllisiä niinkuin pallivahan 😂 jota ei avannu. Partakoneita jne jne.. eli en tiedä ollaanko ostettu toisemme. 🤑😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän mikään suhde ole loppujenlopuksi onnellinen jos se ei perustu rakkaudelle. Silti niitä on. Minulle ja sinulla on hyvin erilainen käsitys lahjoista. Minä olen kerran saanut timatti kaulaketjun ja korvakorut silloin kun täytin 30 vuotta. Joskus
        sain seurustelun alussa sydänriipuksia useampia. Niillä on tunne arvoa. Muuten lahjat olleet aikalailla käytännöllisiä ja jotenkin hyvin vointiin liittyviä tai ihan lahjakortteja hierontaan, kauneushoilaan jne.., tuoksuja, alusvaateita jne... nalleja tai jotain jotain mitä olen toivonut pitkään kotiin en vain ole sitä itse ehtinyt hankkia. Ja ensi treffeillä katsottiin elokuva jolloin mies sanoi joskus hommaan sinulle tuollaisen. Kun oltiin oltu 10 vuotta yhdessä sain pienoismallin siitä. Olen minäkin vastavuoroisesti hankkinut miehelle koruja lahjaksi, kravatin, lahjakortteja, vaateita , kirjoja, koneita , pelituolin,ihan joitain käytännön juttuja ja epäkäytännöllisiä niinkuin pallivahan 😂 jota ei avannu. Partakoneita jne jne.. eli en tiedä ollaanko ostettu toisemme. 🤑😂

Niin ja pari oluen valmistus settiä olen hommannut, tuoppeja jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja pari oluen valmistus settiä olen hommannut, tuoppeja jne.

Sekä kun mies täytti 30 hankin hänelle elämyslahjakortin jossa pääsi itse ohjaamaan pienlentokonetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvempi homma. Eli jos nyt saisin lahjaksi mieheltä esim. sinful joulukalenterin. Täytyy hänet jättää. Koska hän kuvitelee voivansa sillä minut ostaa ja luulee vielä saavansakin. 😂 Siinä kuitenkin 24 eri välinettä.

Jätä ihmeessä, jos tollasia mauttomuuksia ostelee, pyh. Munaton ukko turvautuu leluihin.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tehkää kuin tahdotte, mutta muistakaa että kaikki ei ole lahjojen kipeitä. Vaikka rakkaudenkipeitä oliskin. :)

Ja toisille lahjat on nimenomaan vain kauppaa. Ei muuta.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Luulenpa että miehet ovat yleensä enemmän rahan perään kuin naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Sen takia täytyy menestystyä
        Muu ei auta

• Anonyymi

Ja pitäisi käydä vieraissa välillä kuten tiedätte himokkaimmat.

• Anonyymi

Tietenkin naiset haluaa että mies tuhlaa rahaa naiseen ja lahjoihin. Tonnin käsilaukku on nykyään sellanien lahja jonka jokainen nainen vaatii että mies ostaa.

• Anonyymi

Kyllä kun noita amerikan huoran hupakoita kun kahtelee niinku nyt taas uutisissa oli kun jotain niistä vaaleista haastattelivat niin alkaa ymmärtää näitä idän hirmuhallitsijoita että miksi vihaavat Amerikkaa.

• Anonyymi

Tuo kuulostaa bisnekseltä ja hyötymissuhteelta, eikä rakkaudelta.

-Jasu-

• Anonyymi

Riippuu ihan täysin naisesta. Ihmiset puhuvat erilaisia "rakkauden kieliä" ja osalle lahjat kertovat rakkaudesta. Osa taas ei kaipaa lahjomista. Eli opettele tuntemaan se nainen.

• Anonyymi

Itsehän olin aikanaan suhteessa sellaisen miehen kanssa, joka toi lahjoja osoittaakseen rakkauttaan. Minä taas olen yksilö, joka ei tykkää lahjuksista vaan teoista ja miettii ensimmäisenä, että mitä pahaa nyt hyvitellään. No, ei se suhde tuohon kaatunut, mutta varsinkin alussa tuo tuotti omat hankaluutensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän olin aikanaan suhteessa sellaisen miehen kanssa, joka toi lahjoja osoittaakseen rakkauttaan. Minä taas olen yksilö, joka ei tykkää lahjuksista vaan teoista ja miettii ensimmäisenä, että mitä pahaa nyt hyvitellään. No, ei se suhde tuohon kaatunut, mutta varsinkin alussa tuo tuotti omat hankaluutensa.

Minä taas sellaiseen joka tekee joka lahjan jälkeen selväksi että kuinka kallis se on ollut ja kuinka hänen ei olisi tarvinnut sitä minulle hankkia. Vaikka en ole edes pyytänyt. Lopulta sellainen olo kumpa ei tuo mitään lahjoja jos niillä on vain tarkoitus saada paska mieli .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas sellaiseen joka tekee joka lahjan jälkeen selväksi että kuinka kallis se on ollut ja kuinka hänen ei olisi tarvinnut sitä minulle hankkia. Vaikka en ole edes pyytänyt. Lopulta sellainen olo kumpa ei tuo mitään lahjoja jos niillä on vain tarkoitus saada paska mieli .

Niin, ihmiset ovat erilaisia ja se olisi syytä sisäistää, molempien. Minä opin ottamaan lahjoja vastaan, tosin vain eksältäni ja hän oppi antamaan lahjoja, joita osasin arvostaa. Jos toinen samanmoinen mies tulisi vastaan niin se olisi luultavasti ihan yhtä vaikeaa oppimista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ihmiset ovat erilaisia ja se olisi syytä sisäistää, molempien. Minä opin ottamaan lahjoja vastaan, tosin vain eksältäni ja hän oppi antamaan lahjoja, joita osasin arvostaa. Jos toinen samanmoinen mies tulisi vastaan niin se olisi luultavasti ihan yhtä vaikeaa oppimista.

Niin osaan kyllä arvostaa. Mutta ei se kivalta tunnu kun tehdään olo että en ansaitse sitä lahjaa

• Anonyymi

Kai se on jokaisen oma asia ja riippuu millaiset ihmiset kyseessä. Älä osta, jos tuntuu väärältä.

Aikuisenkin ihmisen voi hemmotella pilalle lahjoilla ja liialla paapomisella.

Jotkut ihmiset antaa vaan materiaa ja rahaa ihan omavalintaisesti ja myös anteeksipyyntö tulee materiakorvauksena.

• Anonyymi

Olishan se kivaa ostella naiselleen jotain kivaa ja ilahduttaa häntä eli kun käy kaupassa yhdessä niin vois ostaa esim automatkalle suklaapatukan tai kotiin wiinerit tai kahvin kanssa jäätelöt tai tarjota ostoskeskuksessa kahvit naiselle mut ilmeisesti se olis pakottamista ja naisille arvovalta kysymys ja kahvilassa tai kun mies ostais suklaata niin se olis armotonta kännäämistä ym

• Anonyymi

Kyllä noilla sun sokerimäärillä saa aikamoisen sokerihumalan aikaiseksi ja diabeteksen myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä noilla sun sokerimäärillä saa aikamoisen sokerihumalan aikaiseksi ja diabeteksen myös.

Kyllä ihminen ja nainen tarvitsee jotain hyvää ja silloin tällöin makeaa niin ihminen tarvii makeaa ja suolaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ihminen ja nainen tarvitsee jotain hyvää ja silloin tällöin makeaa niin ihminen tarvii makeaa ja suolaista

Ei ihminen tarvitse makeaa yhtään mihinkään. Se ei täytä mitään ravitsemuksellista tarvetta. Syö vaikka omena.

• Anonyymi

Aika kamalaa tuo olisi. Kun on päässyt kokonaan eroon sokerikoukusta, eikä nykyään enää lainkaan kaipaa tuollaisia sokerimättöjä ja sitten jos mies niitä pakolla tyrkyttäisi ja loukkaantuisi ja suutuisi, kun en halua, Olis aikamoinen perhehelvetti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika kamalaa tuo olisi. Kun on päässyt kokonaan eroon sokerikoukusta, eikä nykyään enää lainkaan kaipaa tuollaisia sokerimättöjä ja sitten jos mies niitä pakolla tyrkyttäisi ja loukkaantuisi ja suutuisi, kun en halua, Olis aikamoinen perhehelvetti.

Kyllä sinäkin suklaata tarvitset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihminen tarvitse makeaa yhtään mihinkään. Se ei täytä mitään ravitsemuksellista tarvetta. Syö vaikka omena.

Suusi ja vatsasi tarvitsee suklaata

• Anonyymi

Minusta joku kiva ele ja ilahduttaminen on ihan muuta, kuin jatkuvaa kulutusjuhlaa ja materialla voitelua.

Oikeestikko joku luulee, että mitä kalliimpi tai enemmän lahjuksia, sen rakkaampi? Herätys elokuva unesta. Hollywood.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veistä vaikka itse murullesi hedelmäkulho. Nää vähän vaivaa, äläkä mee helpointa tietä. :)

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veistä vaikka itse murullesi hedelmäkulho. Nää vähän vaivaa, äläkä mee helpointa tietä. :)

-Jasu-

Mut suklaasta aidosti ja oikeasti nauttii niin rakkaalleen haluaa hyvää ja sellaista mistä oikeasti nauttii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinäkin suklaata tarvitset

Ei tarvitse ainakaan sokerista oikeasn suklaan korviketta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut suklaasta aidosti ja oikeasti nauttii niin rakkaalleen haluaa hyvää ja sellaista mistä oikeasti nauttii

Ja jos toinen ei tykkää suklaasta, niin sitten itkee ja syö, samalla kun sinä mätät nyrkillä turpaan. Sellanenhan sä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noniin, jos on suklaahiiri. :)

Minunkin mies alkuun luuli, että jonkinlaisella lahjoilla pitäisi pelata. Kerroin hyvin pian, etten tykkää olla ostettavissa, joten älä ruoea lahjojaksi vittuunnun siihin tyyliin äkkiä.

Mutta myönnän, että kun hän kauppareissulla itse muistaa mun tykkäävän mozzarella fingereistä ja ostaa lootan pakkaseen, olen muikeena. :D

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minunkin mies alkuun luuli, että jonkinlaisella lahjoilla pitäisi pelata. Kerroin hyvin pian, etten tykkää olla ostettavissa, joten älä ruoea lahjojaksi vittuunnun siihin tyyliin äkkiä.

Mutta myönnän, että kun hän kauppareissulla itse muistaa mun tykkäävän mozzarella fingereistä ja ostaa lootan pakkaseen, olen muikeena. :D

-Jasu-

Tai tuo hamsterille paketin ruokaa, niin jes. Mainiota.

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos toinen ei tykkää suklaasta, niin sitten itkee ja syö, samalla kun sinä mätät nyrkillä turpaan. Sellanenhan sä olet.

Yleensä ja moni nainen tykkää suklaasta mut jos ei niin kun oppii naisen tuntemaan niin tietää mistä hän oikeasti pitää tai kysyä suoraan mitä hän haluaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Ei se ole mitään lahjomista jos haluaa naisellensa hyvää ja ostaa tai hankkii jotain mistä hän oikeasti nauttii ja ilostuu esim suklaasta hedelmistä niin nämä oli vain esimerkkejä niin sit haluaa antaa hänelle esim hedelmiä niin pakko sanoa yleistäen kun ei tunne täältä ketään ja tiedä mistä jokainen tykkää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole mitään lahjomista jos haluaa naisellensa hyvää ja ostaa tai hankkii jotain mistä hän oikeasti nauttii ja ilostuu esim suklaasta hedelmistä niin nämä oli vain esimerkkejä niin sit haluaa antaa hänelle esim hedelmiä niin pakko sanoa yleistäen kun ei tunne täältä ketään ja tiedä mistä jokainen tykkää

No kuten yritin aiemmin jo selventää, ilmeisesti sangen huonosti, mutta kuitenkin lahjominen on eri asia kun lahjat. Ja miksi kukaan jatkuvasti tarttis jotain lahjaakaan? Jotenkin yllätyksetön elämä ja joka taskussa oltava purkka kun tulee töistä kotiin, että muija voi kaivaa kun pikku lapsi taskut ja hihkua hihittää, jee sain taas uutta purkkaa! :)

Kuulostaako jo vähän lapselliselle?

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy sitten hoitamassa kaikki kauppa-asiat ja pitää huolen, että kotona on aivan kaikkea mitä tarvitaan. Eikä siis vain sitä mitä herra itse haluaa ja kuvittelee toisten haluavan. Tou olis paljon kivempaa, kuin joku suklaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuten yritin aiemmin jo selventää, ilmeisesti sangen huonosti, mutta kuitenkin lahjominen on eri asia kun lahjat. Ja miksi kukaan jatkuvasti tarttis jotain lahjaakaan? Jotenkin yllätyksetön elämä ja joka taskussa oltava purkka kun tulee töistä kotiin, että muija voi kaivaa kun pikku lapsi taskut ja hihkua hihittää, jee sain taas uutta purkkaa! :)

-Jasu-

Iti iti osta mulle taas töitten jälkee jotai uutta, et saa hihittää ja ullattua. :D

-Jasu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Jasu-

Nyt rupesit liioittelemaan ja meni överiksi ei kai kahvilassa joka päivä käydä älä heti pistä ranttaliksi tiedät kyllä mitä tarkoitan mut nyt syömään ruoka valmistui juuri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt rupesit liioittelemaan ja meni överiksi ei kai kahvilassa joka päivä käydä älä heti pistä ranttaliksi tiedät kyllä mitä tarkoitan mut nyt syömään ruoka valmistui juuri

Mut jos se kahvilakäynti maksaa 100 euroa kerta, niin enkö muka ole ihanempi kun se joka tuo vaan kultamokkaa kylään tullessaan? :)

-Jasu -

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut jos se kahvilakäynti maksaa 100 euroa kerta, niin enkö muka ole ihanempi kun se joka tuo vaan kultamokkaa kylään tullessaan? :)

-Jasu -

Kyllähän tälläkin palstalla moni mies on ihan oikeassa ollut sanoessaan, että moni nainen käyttäytyy kuin maksullinen. Myy itsensä ja sielunsa eniten tarjiavalle paskapäälle. Elintason perässä luullen kimallusta onneksi ja autuudeksi pettyen pahasti sydänsuruihinsa sitten. Se olikin fuulaa koko stoori.

-Jasu-

• Mun sulonen Nuppunen bonjaa, et mä en osaa ostaa lahjoi, niet me osotetaan rakkautta muuten herttailemalla. 🌹👀

• Anonyymi

Älä yritä.

Sun nuppusellasi on ihan varmasti kortti sinun tilillesi, lyön vaikka vetoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä yritä.

Sun nuppusellasi on ihan varmasti kortti sinun tilillesi, lyön vaikka vetoa.

Meillon YHTEINEN tili, ja kortti on Nuppusen nimellä. Mää en oo enää vuosiin käyny muual ku taksilla lääkärissä. Snubare saattajana. Ei kantsi muuta yrittääkään. Laskut maksaa meijän aikuinen poika. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

Meillon YHTEINEN tili, ja kortti on Nuppusen nimellä. Mää en oo enää vuosiin käyny muual ku taksilla lääkärissä. Snubare saattajana. Ei kantsi muuta yrittääkään. Laskut maksaa meijän aikuinen poika. 🌹👀

Arvasin:)

• Anonyymi

minulle oli hyvä lahjha kun joo joku joku tyttö pussasi suupieleen Sinikka taisi olla nimi *:*D

• Anonyymi

Minusta olisi kivaa/romanttista, jos mies muistaisi lahjan tai muun ekstran muodossa syntymäpäivänä ja jouluna. Muina päivinä ei tarvitse hankkia lahjoja, ja jatkuva "lahjominen" alkaisi pian ennemmin kyllästyttää kuin ilostuttaa.

Ekan eksän kanssa ei ehditty kokea yhdessä syntymäpäivääni eikä yhteistä joulua (mulla molemmat sattuvat olemaan samassa kuussa, ja ekan eksän kanssa seukkasin alkuvuodesta noin helmikuussa touko-kesäkuuhun), mutta toka eksä vei syömään syntymäpäiväni kunniaksi. Muutoin syötiin aniharvoin ulkona, en muista tuon lisäksi kuin että vain ekoilla treffeillä syötiin ravintolassa ja sen lisäksi kerran (en muista enää minkä kunniaksi) ravintolassa Porvoossa - sen sijaan kokkasimme hyvin usein kahdestaan jomman kumman asunnolla. En myöskään muista että hän olisi jouluna muistanut mitenkään, tosin voi olla että tuo Porvoon ravintolakeissi olisi ollut jouluna, koska en muista sen kontekstia tarkemmin.

Toki tämä toimisi myös toisin päin ja ostaisin miehelle lahjan hänen syntymäpäivänään ja jouluna.

Kirjautumaton palstalutka

• Anonyymi

*helmikuusta

Kirjautumaton palstalutka

• Anonyymi

Kyllä pitää, sitä ei sanota ääneen ja näennäistä ymmärrystä kyllä riittää mutta todellisuudessa anteliaisuus on pakkosauma ja sinusta pidetään kirjanpitoa.

Maksaminen on välittämisen merkki.

• Anonyymi

Ei kai mitään PIDÄ tehdä. Kaikki on vapaaehtoista.
      Kyse on enemmänkin siitä TAHDON asiasta.
      Luulen että onnellisuuteen liittyy se että on henkisesti ja vähän fyysisestikin läsnä sille toiselle ihmiselle.
      Annat rakkautta ja tukea tarpeen vaatiessa.

• Anonyymi

minull onjoin idwoikin....murrrrrr joa joku ryrrö lähww puhkomn ewnkwir LINKKUCWIAWLLÄ AICUAR kIKIAR UROIA.....PURK wi olw aopic pIkk N joku saideaal

• Anonyymi

Nainen pihtaa kuitenkin vaikka ostaisi lahjoja joten minä en ostaisi mitään lahjoja. Rahaa menee sähköön nykyään niin paljon ettei lahjoja kannata ostaa. Ei yksi koru tai villapaita voi tehdä ketään onnelliseksi.

• Anonyymi

Nainen ostaa itse korunsa. Minulle ei oikein lahjat kelpaa, koska ne menevät usein pieleen.

• Anonyymi

Ovenpieleenkö ne lahjat menee?

• Anonyymi

Olisi se hyvä joskus jokin lahja ostaa esim. syntymäpäivänä. Mieluusti sellainen mitä nainen toivoo.

- Sheena

• Anonyymi

Rytmihäiriöissä lopputulema on vakio puolin ja toisin https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009190070.html

• Anonyymi

Ei pienet lahjat mun taloutta kaada. Ostan joskus kukkia naistenpäivänä tyttöystävälle. Meinasin ostaa sille auton mutta se vastusti jyrkästi vaikka mun mielestä se tarvii autoa. Mun mielestä on typerää ostaa jotain alle 100 auron rihkama koruja. Ne ei ole hienoja eikä kauniita ja niiten arvo on 5 euroa sen ostamisen jälkeen joten en osta koruja kuin harvoin. Ostan aitoa kultaa sitten jonka arvo säilyy.

• Anonyymi

Yym, ostatko sinä ollaksesi naiselles hyvä sijoitus, lahjoakses vai siks koska rakas tarttee? Oon minäkin ostanut miehelleni joskus A-kortin koulutuksineen, moottoripyörän ja paljon muuta arvokasta. Koska hän tartti. Omakititalonkin, koska ex mies halusi omakotitaloa sieltä ja vihasi kerrostaloelämää.

Voisin ostaa yhäkin, mutten ollakseni kiinnostavempi.

-Jasu-

• Anonyymi

Ei tarvii. Minä oon ollu aina vaatimaton. Kunhan mies on rakastava ja elää ihmisiksi, kotona on turvallista ja sinne on aina hyvä tulla, lämmin olo, niin kaikki on hyvin.

• Anonyymi

Ostin kerran kukkia naiselle ja annoin ne treffeillä. Nainen heitti kukat roskiin.
      Sen jälkeen en ole ostellut lahjojakaan.

• Anonyymi

Pyydä ens kerralla naisen ostaa kukkia sulle ja heitä ne roskiin. Miesten pitää lopettaa se lällyttäminen, jos nainen on törppö tai ahne lahjoille. Muutoin ihan itse niitätte mitä kylvätte.

-Jasu-

• Anonyymi

Olipa ilkeästi tehty! Hyi sentään. Kiveä tuon naisen sydän.

• Anonyymi

Osta kirja lahjaksi jonka nimi on kuinka valmistaa parempaa ruokaa ja synttärilahjaksi siivousvälineitä, joista on hyötyä koko perheelle.

• Anonyymi

Lahjoja ostamalla näytät että rakastat ja välität naisesta.

• Kyllä pitää ja silloinkin, vaikka nainen sanoo ettei tarvitse.

• Anonyymi

Kyllä minun avovaimo saa ostella minulle kaikkea lahjoja jotta minä jaksan panna sitä. Osti minulle 2000 euron sähköpyöränkin äskettäin.

• Anonyymi

Ostin muorille 2 metriä kuumasinkittyä kettinkiä.
      Kyllä se sen tarvi.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Riittää. Mutta vois sitä joskus muullakin tavalla muistaa

• Anonyymi

Ei tarvitse ostella jatkuvasti lahjoja, mutta jollei mies mitenkään huomioi esim syntymäpäivänä, niin valehtisin jos sanoisin, ettei se harmittaisi. En kaipaa mitään kalliita lahjoja, mutta tuntuu kivalta, kun toinen huomioi. Se voisi olla vaikkapa itsevalmistettu ateria, liput johonkin konserttiin, johon on halunnut pitkään, juuri myyntiin tullut lempikirjailijan teos, lahjakortti kauneushoitolaan, erityisen romanttinen illanvietto, tms. Itse pyrin huomioimaan aina toisen ja edellisessä suhteessani annoin silloiselle miehelleni aina synttäri-ja joululahjat tai sitten yhdessä sovittiin, että käytetään joululahjarahat esim. yhteiseen hotelliviikonloppuun. Ostin silti aina jotain hänelle. Sorrun tuohon aina, ostelen lahjoja vaikkei tarvitsisi, minusta antaminen on niin kivaa.

• Anonyymi

Olihan se aivan upea :) Kyllä kuitenkin karvasteli ja meni piloille, kun oli toisen naisen valitsema. Olisin muuten tykännyt.

• Anonyymi

no aika moni nainen vaatii sen ison talon tilpehööreineen, ja sitä ennen ne isot häät

• Anonyymi

ostaa eriväriset sukat lahjaksi pikkulapsen kokoa ja toinen sukka sininen ja toinen punainen... varsinainen sinipuna-puolueen edustaja on sitten.

Tai kengät suuri paketti ja sisällä pienet vauvan kengät koko sopiva pienijalkaiselle.
      Ei ole isokenkäinen, vaan pienijalkainen.

• Anonyymi

Kyllä nainenkin kaipaa hemmottelua ja huomioimista siinä missä mieskin.

• Anonyymi

Aamun uutisissa pidän kun tuo pallosää, mnissä maapallo pyörii ja näyttää tietoja sääpisteistä :D Pallosää, sääpallo, ilmastopallo...

... itse kun juurikin 3d juttua pallomaista juttua suunnitteluohjelmalla, minkä pitäisi esittää covid-virusta, suunnitteluohjelmalla piirtää ja siirtää se directr3d xx-koosiin aw ;D;D;

• Anonyymi

Pitää seisoa päällään vesisateessa silloin tällöin, se piisaa

• Anonyymi

Itse tiedä mikä kenelläkin tapoihin kuuluu mun tapoihin on kuuluu taas lahjojen osalta sillai et yleensä se on se yhdistetty sybtymäpäipävä ja joululahja kun itselläni on aikuistena se käsitys jot lahjat on lahjattomia varten ja joulu on pääosin lastenjuhla lapsetkin monesti tykkäävät vain avata sen lahjapakkauksen jot onko lahjan arvolla tällöin merkitystä kun vain toisinaan puolsoaan muistaa ja lapsille tätä nykyä kun si taas kaikennäköistä lahjoja joilla voi älynystyröitään vaivata mikä ehkä auttaa sitä lapsen älyn kehitystäkin paremmin kuin ne perinteiset rooli lahjat

• Anonyymi

nimernä ukolle; Inkeri-T443mu tyyne, mihen nimenä vaikka poliisillekin

• Anonyymi

Ei mielestäni tarvitse antaa lahjoja muina aikoina kuin tiettyinä päivinä, joina perinteisesti annetaan, kuten syntymäpäivänä ja jouluna. Tai minusta se on ainakin mukavaa, sillon antaa lahjoja puolin ja toisin, eli ei vain naiselle. Pidän perinteistä sekä romantiikasta ja niihin kuuluu lahjat, mutta kaikki eivät tietenkään sellaisista välitä. Eli riippuu naisesta

• Anonyymi

hyvä juttu joo sitten ostaa tytöiltä jotain naamarasaa, ja sitten nukut ja sitä valuu silmään sitä rasvaa ja kirvelee sitten paljon :D

• Anonyymi

Ostan joululahjoja tyttöystävälle. Synttärinä olen ostanut jonkun keikkalipun tai antanut vaan kukkia.

• Anonyymi

Voipi olla, että jos unohdat syntymäpäivän tai et silloin muista mitenkään, niin voisi olla pitkään loukkaantunut.

Tietysti varmasti aika yksilöllistä ja sekin onko hirveä materialisti ja haluaisiko kalliita lahjoja, vai muuten muistamista jotenkin, vai mikä olisi parasta ja se selvinnee parhaiten keskustelemalla ja ymmärtämällä toista paremmin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

osta joku amerikkalaisten uusi prosessi, AMD = Advanced Micro Devises yhtyölät'ä vaikka grafiikkajuttu

• Anonyymi

minua harmiti vähän kun tuo Karoliina oli szuosikki-yttö hahmo s3elviytyijssi tipahti ;D

• Anonyymi

Voi kun ei ostaisi mitään, kun en tykkää toisen ostamista lahjoista. Siihen on perustelu. Ostan harvoin mitään, en tykkää kaapin nurkassa tavaroista, jotka ovat vähän sinne päin siitä kuin mitä tarvitsen. Kun ihan itse ostan, saan just sellaisen kuin tahdon.
      Ihan iloinen olen jos lähdetään yhdessä vaikka kävelylenkille käsi kädessä. Huomioi minun päiväni muistamalla että se on. Yhdessä laitettu ruoka sen kävelylenkin lisäksi on erinomaista esileikkiä. Tuolla joku sanoi että pitää osaa naiselle lahja, vaikka sanoo ettei tarvitse mitään. Minulle ei saa. Jos on kiva heppu, hänestä on minulle lahjaa jokaiselle päivälle.

• Anonyymi

Kyllä pitää ostaa ja kukkia

• Anonyymi

Aito, rakkaudellinen parisuhde perustuu materiaalittomaan huomioimiseen.
      Ihaninta, mitä tuleva kumppanini voisi eteeni tehdä osoittaakseen kiintymystään, olisi omatekoinen päivällinen, jalkahieronta, kodin korjaus/kunnostushomma jne.

Mikäli suhteen itseisarvo on lahjojen saanti, jättäisin kyseisen keskenkasvuisen pikkutytön sokeri-isukin lahjottavaksi.
      Karu totuus materialisteille pamahtaa viim. 20 vuoden kuluttua, kun markkina-arvo ei riitä Gucciin eikä skumppaan.

Mikäli miehet todellakin haluatte aidon ja rakkauteen perustuvan suhteen,
      unohtakaa lahjat muuten kuin syntymäpäivinä.
      Silloinkin riittää ruusu ja illallinen.

• Anonyymi

Korkeintaan kondomeja ja jaloviinaa kannattaa ostaa naiselle. Se on vähän niin kuin panisi rahaa omaan taskuunsa.

• Anonyymi

Jos et osta lahjoja naiselle niin joku muu ostaa ja vie naisesi.

• Anonyymi

Hitsi jos sais lahjaksi jonkin kalliin korun ja ei sit tykkäis siitä vähänkö tympäsis. Tulis vaivaantunut olo jos joutui pitään sitä.

• Anonyymi

pie4niä hammasharjoja hah sellaisia niitä hqahha joo laqhjaqksi

• Anonyymi

Sit pitää ostaa vastalahjaksi miehelle jottain ja jos sait jotain etkä haluu pitää sitä niin alkashan se harmittaan. Jos ei ole varma pitääkö nainen jostain niin jättäää mielummin ostamatta.

• Anonyymi

Jotenkin hassust6ikin ketoi pikkuhammwrhwjat ostin niitä sitten, sanoi hasusti.

• Anonyymi

Kyllä Jouluna, Syntymäpäivänä ,voit ottaa selvää mistä hän pitää.

Sitten kukkia mutta ota selvää Ettei ole Allerginen .

Eli älä osta siis turhaa krääsää.

Riittää kun Rakastatte toisianne.

Nykyään monet ovat Allergisia niin monelle on Hyvä ottaa selvää ettei käy ikävästi että , Saa allergisen reaktion pahimmassa tapauksessa joudu sairaalaan ,kun saa anaali shokin .

Eli ota ensin selvää onko allerginen osta sitten kukkia, suklaata, tai makeista.

Näin joulun aikaan on myyjäisiä , joissa myydään itse tehtyjä joulukoristeita, kankaasta , havuista, puusta ja koivusta luonnon materiaalista niitä voi viedä ulos parvekkeelle terassille.

Kehikkoa voi hyötykäyttää myöhemmin.

Eli luontoa säästäen jos ei keksi kehikolle joka on usein kanaverkkoa, mittään muuta hyötykäyttöä sen voi laittaa metalli kierrätys astiaan.

Entä eettiset lahjat, jos hänellä on kaikkea.

Käytte elokuvissa, teatterissa, konserteissa, tansseissa , urheilu tapahtumissa,

Kävelemässä hiihtämässä.

Pitääkö käydä Avannossa semmoiselle avantouimarille on erin omainen lahja ,

Avantouimarit pipo, hanskat , kengät jos vaan koon tietää.

Entä hemmottelu päivä hieronta , jalkahoito, kasvohoito ,

Rentousta, siihen ihanaa musiikkia.

Käsihoito.

• Anonyymi

Nainen ei ymmärrä puhetta lahjuksen hän kyllä tajuaa jos siinä on huomattava hintalappu .

• Anonyymi

Mä ostan yleensä timantteja
      Taas meni 20k
      Kallein koru on 650 k siinä on isompi ribbino ja timantteja

• Anonyymi

Meillä on yhteiset rahat. Pääasia että pärjätään. Ei ostella tavaralahjoja kummallekaan. Pitkiä viikonloppuja ja pieniä matkoja, elämyksiä. Niitä pidämme lahjoina.

• Anonyymi

Sormuksen voisi mies ostaa ja tarpeellisia juttuja mitä nainen tarvitsee milloinkin

• Anonyymi

On tosi inhottavaa teeskennellä että tykkää lahjasta, vaikka miettii, mihin hemmettiin tämän tökkäisin tai pitääkö mun tosiaan käyttää tätä. Siksipä, ei aineellisia lahjoja.
      Yhdessäoloa, silitystä ja jotain yhdessä tekemistä, vaikka käsi kädessä viiden kilsan kävely.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5077
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3322
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3069
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      38
      2298
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1797
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1550
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1474
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      119
      1149
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1109
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1077
    Aihe