Käyn sitä samaa kehää -mitä jos heh heh

Olen nyt pyytänyt tapaamisia poikani kanssa ja käyn HUSn psykoosipoliklinikalla hankkimassa tutkimuksen mielentilastani. Tilanne huostaanottoa ennen ei ollut mielenterveysongelma, mutta te tekaisitte sen sen jälkeen saadaksenne perustella huostaanoton. Mietin välillä Toivon ja lastensuojelun hylkäämistä. Silloin äidin kanssa tekemänne arviointi ja Toivon äidin luokse muuttaminen nopeutuisivat. Toisaalta kaipaan lastani. Uskon, ettei tämä etene mihinkään koskaan, jos en vastaa teille ja toimita tutkimusta, ja vaikka olen oireeton, minun pitää aloittaa alusta sama äidin käymä prosessi. Sen aikana te ehkä estätte äitiä saamasta Toivoa, koska se on kesken minun kanssani. Toivon tapaaminen kerran kuukaudessa ilman teidän vääristelynne kuuntelua olisi rehellinen vaihtoehto, mutta sitten en voisi olla mielekkäästi lapselleni isänä ja pitkät matkat ja työn peruminen haittaisivat koko 14 vuotta. Ette vastaa ettekä kerro mitä haluatte vaan annatte minun toimittaa toiveenne teille, jos satun osumaan oikeaan arvaukseen, ja samalla voitte koska tahansa lopettaa tapaamiset huoleen vedoten, isän mielenterveys, lapsen jännitys. Nykyinen tilanne, jossa pohdin tapaamisten etuja ja haittoja on epäterve ja parempi olisi unohtaa lapseni. Silloin olisin toisella tapaa traumatisoitunut. Kanssanne asiointi on traumatisoivaa. Mikään muu kuin suostuminen epätoteen prosessiin ei taida olla minulle mahdollista

jos osallistun kaikkeen ja sitten te edelleen estätte minua olemasta toivon isä, vääristelle tarkoituksella sen estämiseksi, minä en kestä niitä väitteitä

hallinto-oikeuteen ei kannata kenenkään mennä. asenne on sama tuomarilla. katkera vanhempi. juristit sanovat kukaan ei voi voittaa

esimiehesi ja sinä et kuitenkaan huomioi tätä, joten jatkan toiveidenne arvausta

..., haluatko, että sopeudun olemaan etävanhempi ja Toivon pysyvään sijaishuoltoon? Lakihan velvoittaa palauttamaan lapsen, kun ei ole tarvetta. Haluatko, että palaan isäksi, kunhan osallistun kaikkeen?

Entä tämä kompromissi? Sopeudun etävanhemmuuteen nyt ja katsotaan miten tekaistut huolet järjestyvät joskus?

Tiedän, että toiveeni siellä käymisen hyödystä on turha ilman sopeutumista etävanhemmuuteen. En voi toivoa, että jos olen mukana niin te puratte huostaanoton ja käännätte vääristelmänne. En voi kertoa totuutta toivolle enkä olla samalla asenteella vääryyteen kuin alussa. Minun pitää luopua siitä ja vastarinnasta. Minun pitää opetella etävanhemmuutta oikean vanhemmuuden sijaan.

Minun ei kannata miettiä tätä enää. Sairasta


Tai siis minun pitää olla sorrettu sillä edulla, että olen poikani seurassa

Mitä jos, heh heh. Miksi sosiaalityöntekijät eivät vastaa?

3

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tutkimuksiin suostuminen on varmaan järkevin ja epäitsekkäin asia mitä olet elämässäsi tehnyt. Etkä menetä siinä mitään, koska kuten itsekin jo tajusit, nykytilanteessa et liiku mihinkään suuntaan. Olen jollain tavalla jopa ylpeä. Superergon defenssit alkaa vihdoin hellittää ja sen tilalla on aito, syvällinen kaipuu pojan luokse.

    • kirjoitin hänelle lisää ja hän vastasi

      Tai siis minun pitää olla sorrettu sillä edulla, että olen poikani seurassa

      "Käyttäydy niin kuin kiltti koulupoika ja holhottava virkamiehen nähden ainakin kaksi kouluvuotta, niin pääset normaaliluokalle". Eikö, sosiaalityöntekijä?

      vastaus: "Hei Teemu, voimme varata sinulle keskusteluajan näissä asioissa. Sopisiko tämä sinulle? Voimme varata ajan tähän toimistolle tai etäyhteydellä. T. ..."

      Luottamukseni on lopussa enkä tarvitse itsestääselvyyksien kertomista, tukea tai valittelua "niiiiii, joooo!!" Tosiasioista voi aina puhua. Vannoin tulevani sinne seuraavaksi edustajan kanssa, mutta mikään ei päihitä sitä, että virkamies tahtoo jotain pahaa. Minä en jaksa sitä enää

      Minä romahdan, jos te teette sen vielä kerran

      Tämäkään ei ole pikkulapselle oikea vanhemmuuden malli. Turvallinen vanhempi ei lähde viikoksi pois. En näe mitään mieltä näissä vaihtoehdoissa

      "Käyttäydy niin kuin kiltti koulupoika ja holhottava virkamiehen nähden ainakin kaksi kouluvuotta, niin pääset normaaliluokalle". Eikö, sosiaalityöntekijä?

      Puhutaan sitten, kun lapsi on kotona. Hain toisen kerran sijaishuollon purkua 9/2022, ettekä ole käsitelleet sitä

      sanoit "Me emme varmaan enää voi puhua näistä, kun olet jo puhunut ... kanssa". ... sanoi "olen kyvytön itsereflektioon" ja pari kutsui minut nepsykahvilaan syyttä. He ymmärsivät päiväkodin kiipeilyn selityksen ja pari muuta sosiaalityöntekijän vääristelyn korjausta, mutta yrittivät pitää huostaanoton

      Olette saaneet tehdä äidin kanssa mitä halusitte. Oletteko päätyneet pitämään Toivon poissa äidiltä pysyvästi, kuluuko siihen vuosia kauemmin vai palaako Toivo äidille nyt?

      Olen halukas ja täysin kykenevä ottamaan Toivon ...:een heti ja haluan vastata huoliinne silloin

      Äidin kanssa sovimme Toivon hoidon saman tien

      silloin, kun keskustelu kanssanne pyrkii korjaamaan ongelmia eikä pyri huostaanottoon vikoja keksimällä, pystyn keskusteluun. Haluan totella komennusta, koska olette todistaneet kykynne tehdä tämän huonomman vaihtoehdon. ...esti keskustelun päätöksestä antamalla puolen tunnin rajoitteen kahden tunnin ajalla, jolloin en saisi keskustella "omista"

      • Anonyymi

        Tästä viestistä en saanut mitään tolkkua.. mikä kohta on kenenkin sanoma?
        Jotkut kappaleet alkavat pienellä alkukirjaimella ja toiset isolla. En tiedä pitäisikö tuosta päätellä jotain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe