Minulle on näitä naisensuloja luonnonpuolesta jaettu runsaasti, ihan riittää omiksi tarpeiksi ja jos vähänkin pyöristyn, niin olisi vaikka naapurille jakaa.
Nyt kun olen vähän onnistunut hoikistumaan, niin nämä minun suloni ovat lähteneet etelänmatkalle ja ovat nyt puolitiessä vyötäröä kohti. Jos ne pitävät tätä vauhtia, niin saan ne kuusikymppisenä somasti solmuun niskan taa... Hmm.....? pitäisköhän jotenkin puuttua tähän asiaan, ennenkuin on liian myöhäistä ???
Leikki sikseen, nyt asiaan ...
Mitä mieltä olette, saako viittäkymmentä lähentelevä naisihminen näyttää ihan omanikäiseltään vai pitäisikö raahata itsensä semmoiselle tissikirurgiselle make-over-verstaalle renoveeriin? Sehän on niin tavallista nykyään. Minullakin on joitakin tuttavia ja läheisiä jotka ovat itseään käyneet kohentamassa, sekä ikäisiäni että niin vanhempia, kuin nuorempiakin.
Itselläni ei ole senkummempaa mielipidettä sen enempää puolesta kuin vastaan, jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee. Jollakin tavalla vain tuntuu siltä kuin luonnolliseen vanhenemiseen suhtaudutaan nykyisin kuin se olisi jotain - epäluonnollista, jota vastaan pitäisi kaikin mahdollisin tavoin taistella.
Mitä ajattelette tästä ?
Make-over-iksiko?
15
604
Vastaukset
- jpntar
Mitä hulluja sinne! Ikä on vain numeroita, ja mitä pahaa parissa ylimääräisessä kilossa ja parissa rypyssä nyt sitten on?? Saat itsesi kuntoon jumppaamalla ja kuntosalilla..Jos olet tyytyväinen itseesi kilojesi kanssa, mitä siitä!
- vio-letti
Niinhän ne monet sanovat että - mitäs sinne ja - en ikinään antaisi leikkoa -, mutta kun asia tulee oikein vakavissaan ja yksityisesti puheeksi, niin monet kyllä korjauttaisivat itseään jos rahaa löytyisi. Vaikuttaisi siltä kuin ihmiset jollainlailla häpeäisivät puhua siitä, että haluaisivat vähän renoveerata sitä vanhaa kroppaa sieltä sun täältä.
Ne joiden kanssa minä olen jutellut ja jotka ovat käyneet siellä "verstaalla", ovat jälkeenpäin olleet kovin tyytyväisiä tulokseen ja se kirurgin puukon avulla itsensä korjuuttaminen näyttää yleistyvän kovasti. Niinettä tyytyväisiä eivät ihmiset näytä ulkonäköönsä olevan, ovatpa sitten nuoria tai vähän vanhempia... Missä lie perimmäinen syy ??? - jpntar
vio-letti kirjoitti:
Niinhän ne monet sanovat että - mitäs sinne ja - en ikinään antaisi leikkoa -, mutta kun asia tulee oikein vakavissaan ja yksityisesti puheeksi, niin monet kyllä korjauttaisivat itseään jos rahaa löytyisi. Vaikuttaisi siltä kuin ihmiset jollainlailla häpeäisivät puhua siitä, että haluaisivat vähän renoveerata sitä vanhaa kroppaa sieltä sun täältä.
Ne joiden kanssa minä olen jutellut ja jotka ovat käyneet siellä "verstaalla", ovat jälkeenpäin olleet kovin tyytyväisiä tulokseen ja se kirurgin puukon avulla itsensä korjuuttaminen näyttää yleistyvän kovasti. Niinettä tyytyväisiä eivät ihmiset näytä ulkonäköönsä olevan, ovatpa sitten nuoria tai vähän vanhempia... Missä lie perimmäinen syy ???näin, että "mitä enemmän saa sen enemmän haluaa"..
- ggnojoP
Olisi mielenkiintoista nähdä, miltä kirurgiset
toimenpiteet näyttävät myöhemmällä iällä. Näin
kerran erään vanhemman (amerikkalainen?) naisen,
jonka kasvojen ihon perusteella oli ilmeistä, että
puukkoon on tutustuttu.
Tuli ihan mieleen Chape elokuvassa Kuningas New
Yorkissa.
Eräs arvostettu plastiikka-kirurgi kertoi, että
50-kymppisen tupakoivan naisen kasvoja ei enää
olisi syytä viillellä tuhoutuneen hiusverisuonis-
ton takia. Tupakoimattomien asiat lienee paremmin.
Näin voisi myös epäillä muunkin kehon osalta.
Toisaalta ymmärrän asiaa rintojen supistusleik-
kausta, jos rauhaset ovat pienentyneet ja iho ei
seuraa mukana.
Sitten on nämä silikonit... En todellakaan ymmärrä
naisia, jotka istuttavat kehoonsa elimistölle vie-
raita materiaaleja. Monet ovat sairastuneet, mut-
niin makaa kuin petaa.
Kyllä elämän pitäisi näkyä kasvoilla ja kehossa,
mutta jos nuorennusta etsii, niin muulla kuin
raudalla ja pumpulla. - nannukkaN
se on jokaisen omien korvien välissä, kuinka timmi haluaa olla. Kyllähän sitä pienestäkin leikkuusalille naiset menee vaikkei niin toisten mielestä tarvetta olisikaan.
Minua ei saa leikeltäväksi, pieni pyöreys lisää vain iän tuomaa karismaa ja kyllähän miehellä pitää olla mistä kiinni pitää:))
Niin kauan kuin kelpaa jollekkin, niin ei ole mitään hätää.
Sitten kun rupeaa ukot juoksoon karkuun voipi vilkaista peiliin:)
Miksi ei ihminen voisi olla onnellinen luonnollisena jos muut sen hyväksyy ja tulee hyväksytyksi. Ajattelin, että nouseeko siinä itsetunto kun on pystymmät rinnat tai isommat, tai jotain kasvoleikkauksia, saahan ne rahat parempaankin tuhlattua. Itse taistelen ikääntymisen merkkejä vastaan, mutta kaikellehan ei voi mitään. Rinnat on yksi sellainen asia. Jos ne kovasti lörpähtää tuonne vatsa seutuville, aion kyllä mennä nostattamaan ne ylemmäksi, siis jos vain rahaa silloin on.
- Lyyli-Sisko
ilman muuta näyttää täydelliseltä. Viime viikkoina olen kuluttanut paljon aikaa netissä tehden hintavertailuja eri toimenpiteistä. Lähinnä mielenkiintoisilta toimenpiteiltä vaikuttaa vartalon muokkaus ja luomien leikkaus (ja ne kymmenen muuta toimenpidettä, joita en edes kehtaa luetella).
Ajatus vieraan aineen (silikonin) laittamisesta kehooni iljettää kylläkin ja pelottaa ajatella niitä kipuja. Vielä kun on lukenut niitä kauhukertomuksia silikoneista jotka ovat koteloituneet tai lähteneet liikkeelle ihon sisällä.
Mitää väärää ei minusta ole kohentaa ulkonäköään kirurgisin keinoin. Niin paljon kuin sielu sietää ja rahaa riittää. Turha on myöskin huolehtia, miltä ne kaunneusleikkausten jäljet sitten vanhempana näyttää. Mistä sitä tietää elääkö edes niin vanhaksi. - Tyytyväinen
Kävin muutama vuosi sitten korjauttamassa vatsani ja olen tyytyväinen.
Seuraavaksi on vuorossa kasvojen kohotus koska saan isänperintönä ilkeät sivujuonteet suupieliini - tekevät minusta v...maisen näköisen akan, elämäänsä kyllästyneen oloisen.
Mikään piukkis en tahdo olla, vain hieman paranneltu. Rintoja en aio laittaa, korkeintaan pienennän jos vielä tuosta C-kupista alkavat suurentua itsekseen.- Lyyli-Sisko
kävitkö suomessa vai Virossa? Sattuiko paljon? Olitko kauan kipeä?
- ja näin se meni
Lyyli-Sisko kirjoitti:
kävitkö suomessa vai Virossa? Sattuiko paljon? Olitko kauan kipeä?
Se oli markka-aikaa, maksoi 24 000mk. Koska roikkovatsa neljän lapsen jälkeen oli niin löysä ja iho pahasti venynyt, ei siitselvinnyt kuin veitsellä. En ollut ylipainoinen, oikeastaan laiha, sen nahkani alla. Se vaivasi minua esim. kesähelteellä kun istui - roikkuessaan se hiostutti allaan olevaa ihoa ja aiheutui kauheaa kutinaa, jolloin tietysti raavin ja iho rikkoutui, ja tulehtui,ja ja ja...You know, yritin kuvata tuolla sitä kierrettä minkä se aiheutti.
Lopulta sisuunnuin, otin pankista lainaa ja varasin ajan plastiikkakirurgilta.
Operaatio tehtiin päiväkirurgialla: aamulla sisään, iltapäivällä kotiin.
Teetin työn kesäloman aikana, heinäkuun helteillä. Tiesin varautua, että jokin tulehdus siitä tulee kumminkin koska olen aina saanut nokkosrokkoa ja antibioottikuurit jokaisen pikkuhaavankin vuoksi!
No, niinhän tässäkin kävi - haava tulehtui huuhteluista huolimatta joten kipuilin kolmisen viikkoa operaation jälkeen.
Nyt, 6 vuoden jälkeen, olen ihan tyytyväinen - kehtaan mennä uimahalliin yleiseen saunaan!
Kirjoitin asiasta joskus aiemminkin tässä ikäryhmäsaitissa.
Mikäli kasvoissa/kehossa on jokin sellainen ongelma, mikä ei kotikonstein yhtään hoidu, ja peiliin katsominen masentaa rankasti - niin kyllä!
Mielestäni omaa nahkaa voi poistattaa, jos se parantaa elämänlaatua. Noihin lisävarusteisiin en voi ottaa kantaa, sillä minulla on tahdistin:)- 49nainen
varsinkin yläluomet voi leikata jos roikkuu,se on näköä haittava juttu ja saa kelalta jonkun verran takisin.
Multa leikattiin noin kaksi viikkoa sitten ja olen tosi tyytyväinen,että leikkautin. - jpntar
49nainen kirjoitti:
varsinkin yläluomet voi leikata jos roikkuu,se on näköä haittava juttu ja saa kelalta jonkun verran takisin.
Multa leikattiin noin kaksi viikkoa sitten ja olen tosi tyytyväinen,että leikkautin.ei nuo kurkun palatkaan aina näy auttavan..:)) Pitääkin kokeilla teepusseja seuraavaksi..
- Kokenut
Vai olet onnistunut pudottamaan elopainoasi ja nyt Jotkut paikat ruvenneet roikkumaan. Älä huoli, uottele vähän aikaa. Iho ei ole vielä päässyt perässä. Kyllä se jkv. kutistuu. Ja tätä ei pittäis sannoo: ne muodot pyrkii tulemaa takasi. Jos sie lähet niie leikkelöihi mukkaa, ni ei se sit yhtee kertaa jää. Korjauksii pittää tehhä aika ajoin. Ehotan liivikauppaan männöö. Hyvä myyjä siut mallillee saap hyvien liivien kans. Mut itsehä sie päätät.
- vio-letti
Kiitoksia vaan kovasti , juu on kiva kun mahtuu taas vaateisiin :)
Minulla ei oikeasti ole mitään valittamista, kroppani näyttää ihan mukavalta ikäisekseni. Mutta halusin vain vähän huumorin avulla saada keskustelua aikaan tästä kropan-nuorennus-vouhotuksesta jota nykyään toitotetaan joka tuutista... niinkuin luonnollinen vanheneminen olisi jollainlailla "hävettävää". Sitähän se ei ole, sehän on oikeastaan hyvinkin kaunista, jos sen niin haluaa nähdä.
Elämäniloisia ja aurinkoisia Hellunta-terveisiä kaikille kivoille ihmisille tällä palstalla.. :) ;) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684286
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684136Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163123Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342792En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142562Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102324IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm211446Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571272Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli741049