Kansa ei luota hallitukseemme!

Anonyymi-ap

Valitettavasti tässä vaiheessa maa ajautuisi vielä pahempaan kriisiin, jos tyttöhallitukselle näytettäisiin nyt ovea. Siinä mielessä hiukan turhia nämä luottamusäänestykset.

63

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et sinä ole mikään kansa.

• Anonyymi

Itse et ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse et ole.

Tarkoitin SDP:tä
        tekee omiaan a- ei auta kansaa
        ANTEEKSI jos epäselvästi kirjoitin
        olen kännissä kuin marini

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ette vaan kuin viitasaaren suhari, tai kokkeli samhsa??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse et ole.

5 v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muu kansa ole kännissä niin kuin sinä.

• Anonyymi

Hallitus on ollut alusta asti epäpätevä ja onneton.....selkeästi huomaa että ainoa intressi on ollut pitää itsellään suojatyöpaikka hyvillä eduilla, muu ei ole kiinnostanut pätkääkään hallitusta.

• Anonyymi

Et taida itse nähdä ristiriitaa tekstissäsi. Poliitikko saa pidettyä "suojatyöpaikkansa" vain jos häntä äänestetään tarpeeksi. Hallitus on istunut pian 3 vuotta ja nousee kautensa aikana Suomen kautta aikojen top kymppiin hallitusten pitkäikäisyys-listalla.

Miksi hallitusta ei ole kaadettu jos se on noin epäpätevä ja onneton? Se kaataminenhan on opposition hommia. Eikö oppositiossa osata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida itse nähdä ristiriitaa tekstissäsi. Poliitikko saa pidettyä "suojatyöpaikkansa" vain jos häntä äänestetään tarpeeksi. Hallitus on istunut pian 3 vuotta ja nousee kautensa aikana Suomen kautta aikojen top kymppiin hallitusten pitkäikäisyys-listalla.

Miksi hallitusta ei ole kaadettu jos se on noin epäpätevä ja onneton? Se kaataminenhan on opposition hommia. Eikö oppositiossa osata?

Oppositio saa vain sääliä aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi hyvin on tämä hallitus pitänyt pintansa, vaikka "kansa ei luota".:D:D Ansaitsee kunniamerkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan kuten kommenttisikin!!!!!!!!!!!!
        - Sanoin ISRUNTUT EN ETTÄ OLISI SAANUT MITÄÄN AIKAAN
        KUTEN E T SINÄKÄÄN EDES PERUSTELUJA

• Anonyymi

Miten eroaa muista hallituksista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan kukas siellä edes olisi pätevä kaatamaan muuta kuin kuppia.

• Anonyymi

Suomessa ei ole työttöhallitusta, vaan ihmisten hallitus. Monenikäisiä ja montaa sukupuolta.

• Anonyymi

Ei vaan kakarahallitus ja tyhmä sellainen .

• Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkerat boomerit asialla. Kasvakaa aikuisiksi ennen kuin on liian myöhäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkerat boomerit asialla. Kasvakaa aikuisiksi ennen kuin on liian myöhäistä.

Menkää vaikka lapsianne hoitamaan ja tilalle oikea hallitus siis. Vainhat kuluneet kanat katsoo kameraan. lapsetkin piti nyt hankkia ja lomailla
        työt jäi hallitukselta tekemättä ja katkeria toisilleen vielä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites se eroaa edellisestä viiksihallituksesta jolla tunkki oli mukana vai hävinny porvarihallitus se vasta tuhoa aikaan sai me pannaan taseet tuottamaan, uniper vain paljonkos se tuotti??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkää vaikka lapsianne hoitamaan ja tilalle oikea hallitus siis. Vainhat kuluneet kanat katsoo kameraan. lapsetkin piti nyt hankkia ja lomailla
        työt jäi hallitukselta tekemättä ja katkeria toisilleen vielä

Ketkä ovat katkeria kaikille ja kaikelle?

Aika avutonta ja suuntaa vailla olevaa itkua vuotaa ja tulvii totutusti. Ehdotus kasvamisesta ennen vanhuutta voi olla aika hyvä.

• Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi

Mihinkään kriisiin ei maa ajautuisi. Sensijaan punikkihallitus tekee kriisin tällä ennallistamisella. Se tuhoaa metsätalouden sekä maataloutemme kun kaikki suojellaan.

• Anonyymi

Toivon nälänhätää maahan että ihmiset oppisivat tietämään mikä on tärkein ammatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon nälänhätää maahan että ihmiset oppisivat tietämään mikä on tärkein ammatti.

Se tulee punikkien toimesta. Kommunismi on aina aiheuttanut nälänhädän siellä missä vaikuttaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppohan sinun on jos on omaa ruokaa
        Kohta ne syövät sähköautotkin egergian toivossa
        ja elokapinalliset tien varresta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppohan sinun on jos on omaa ruokaa
        Kohta ne syövät sähköautotkin egergian toivossa
        ja elokapinalliset tien varresta

Ei ole minun helppoa. Minulla ei ole ruokaa varattu nälänhätää ajatellen, mutta se tarvittaisiin että ihmisten arvot tulisivat kohdilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole minun helppoa. Minulla ei ole ruokaa varattu nälänhätää ajatellen, mutta se tarvittaisiin että ihmisten arvot tulisivat kohdilleen.

Muuten ne arvot eivät tule kohdilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten ne arvot eivät tule kohdilleen.

Nyt kansa hyväksyy punikkien tuhoaikeen eli tämän ennallistamisen. Se tuhoaa maataloutta entisestään kun tuottajat joilla on metsää, eivät voi saada sieltä tuloja että voisivat pyörittää maataloutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kansa hyväksyy punikkien tuhoaikeen eli tämän ennallistamisen. Se tuhoaa maataloutta entisestään kun tuottajat joilla on metsää, eivät voi saada sieltä tuloja että voisivat pyörittää maataloutta.

Se nälänhätä olisi niin hyvä asia tälle uppiniskaiselle ja vasemmistolaiselle kansalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nälänhätä olisi niin hyvä asia tälle uppiniskaiselle ja vasemmistolaiselle kansalle.

Ai että minä nautin kun punikki joka ikänsä on vihannut maatalouttamme, tulee uikuttaamaan että olisiko ruokaa antaa. Vittu minä sanon tällaiselle sällille että painu vittuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että minä nautin kun punikki joka ikänsä on vihannut maatalouttamme, tulee uikuttaamaan että olisiko ruokaa antaa. Vittu minä sanon tällaiselle sällille että painu vittuun.

Mulla on lihaa mutta se ei ole tarkoitettu Suomen maatalouden vihaajille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on lihaa mutta se ei ole tarkoitettu Suomen maatalouden vihaajille.

Se on tarkoitettu isänmaallisille ihmisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne punikit kun nyt ovat lähinnä olemassa teidän pahnanpohjimmaisten turtiaisperseilijöiden mielikuvituksissa.

• Anonyymi

Jatkan. Etkö sinä poloinen tiedä mitä tarkoittaa punikki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan. Etkö sinä poloinen tiedä mitä tarkoittaa punikki?

Rautalangasta: punikki on demari, vihreä tai Vasemmistoliiton edustaja. Uuspunikkeina kokoomus ja keskusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rautalangasta: punikki on demari, vihreä tai Vasemmistoliiton edustaja. Uuspunikkeina kokoomus ja keskusta.

Korjaan. Siis vasemmistoliiton edustaja.

• Anonyymi

Ei minullakaan ole mitään naisia vastaan, mutta nykyisen hallituksen kokemattomuus ja taipumus oikoa joka asiassa käy meille vielä kohtalokkaan kalliiksi.

• Anonyymi

Mites jos olisi aivot niin kerros mikä hallitus ei olisi käynnyt kalliiksi? Kerros miksi yhä maksetaan Iiro Viinasen väliaikaista veroa 1995? Kerros miksi Suomen tiestö on rapakunnossa kun yli 30 miljardia autolijat maksaa veroina vaalikaudessa? Miksi sähkönsiirto on kallista Fortum Katainen kukas sillä rahastais? Ketä idiootti meinasit ensi keväänä äänestää?

• Anonyymi

Kokemattomuus? Nykyhallitus on jo Top kympissä Suomen kokeneimpien hallitusten listalla. Ohittaa vielä muutaman ennen kuin tulee seuraavan aika.

Nykyhallituksen jäsenet ovat hallitustasolla kokeneempia kuin esim. yksikään persu.

• Anonyymi

Taas mölöoppositiota harmittaa, kun Suomi ei ajautunut katastrofeihin vaikeina aikoina mölöoikeistohallituksen johdolla.

Mitään ei ole mölöjä vastaan sinänsä, mutta tätä mölötystä on nyt saatu seurata aika monta vuotta jo, ja mihinkään muuhun kuin melko aivottomaan tyhjäkäyntiinhän se ei näytä johtavan tai etenevän.

• Anonyymi

Ei ole mitään erityisen vaikeita aikoja ollut, niistä vain tehtiin sellaisia.

• Anonyymi

Ei nykyhallitus ole Suomen hallitus, se on jotakin ihan muuta. Muodollisesti on kyllä, mutta käytännössä ei, nykyhallitus on Vihreä mamuhallitus, joka on toimillaan vienyt Suomen syvään kriisiin lähes joka asiassa. Seuraavalla hallituksella on kovasti työtä korjata nykyhallituksen surkeat laiminlyönnit.

Nykyhallitus on selvästi tuonut esiin, että se jättää kaikki Suomen asiat seuraavan hallituksen tehtäväksi, kun ei ole niihin ennättänyt keskittyä, kun on täysin syventynyt muun maalaisten asioiden parantamiseen meillä ja muualla, kaikella tavalla suomalaisille kalliiksi tulevan korkealentoisen Vihreän siirtymän hoitamiseen ja sukupuolisesti erilaisten korjausleikkausten mahdollistamiseen kun mutu- tuntuma saattaa joka päivä muuttua muuksi.

• Anonyymi

Marginaaliputinistin väsynyttä öyhötystä.

• Anonyymi

Vai ei persut ja muu venäjänkansa luota. hih hih

• Anonyymi

Valitettavasti se kansa ei luota politiikonloisiin oli puolue mikä tahansa. Kerros ketä tolloa meinaat äänestää kevään kusetus vaaleissa?

• Anonyymi

Et sinäkään ole kansa tai mikään puhumaan kansan puolesta yhtään mitään.

• Anonyymi

Hallitus on sekalainen joukko idiootteja jotka on helposti korvattavissa, virkamiehet ne työt tekee, ministerit esittelee.

• Anonyymi

Pahin virhe on luulla, että Mariinilla tai Ohisalolla olisi aivot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahin virhe on luulla, että Mariinilla tai Ohisalolla olisi aivot.

Niitten päässä ei ole muuta kuin oikosulku.

• Anonyymi

Nämä onnettomat persuavaukset ovat sitten huvittavia.

Ensinnäkin hallituksen ei tarvita nauttia kansan luottamusta, riittää kun se nauttii Eduskunnan luottamusta. Kansalta kyllä sitten aikanaan vaaleissa kysytään heidänkin mielipidettään.

Sitäpaitsi väite ei vosi olla enempää väärässä, sillä Marinin hallituksella on poikkeuksellisen suuri kansan suosio tässä vaiheessa hallituskautta, yhä enemmistö pitää hallituksen toimintaa onnistuneena.

• Anonyymi

Kun kansa on sumutettu punikkien valheeseen, se on sitten sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se aate perustuu valheeseen. Sata miljoonaa ihmistä tappaneen aatteen ihmisiin ei normaali ihminen voi luottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te näette punikkejanne joka puolella hiukan samaan tapaan kuin jenkkien trumphörhöt näkevät liskoihmisiään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin te ulvotte ettei kansa hyväksy hallitusta. Seuraavaksi ulvotte että kansa on sumutettu.

Yrittäkääpä nyt päättää mitä mieltä olette.

• Anonyymi

Jos hallitus nyt kaatuisi jota ei valitettavasti tapahdu, virkamieshallitus jatkaisi vaalikauden loppuun. Mitään ei tapahtuisi siinä.

• Anonyymi

Väärin. Ei tulisi virkamieshallitusta, vaan nykyinen hallitus jatkaisi toimitusministeriönä. Ihan eri asia kuin virkamieshallitus.

• Anonyymi

Yhtä valitettavaa kuin porvarihallituksen taksilaki joka toimii kuin se....Tai et Katainen osaa kok valehdella kukas sitä sähkönsiirolla rahastais...Caruna nostaa ensivuoden alusta jälleen........

• Anonyymi

Luotan täysin!!

• Anonyymi

Ei pahempaan voida enää mennä vaikka maata hallitsi mikä.

• Anonyymi

Älähän aloittaja yleistä. Minä ainakin luotan ja olen Suomen kansalainen.
      Niin myös moni muu tuntemani.
      Että jätetäänkö turha vouhkaaminen näissä aloituksissa vähemmälle.

• Anonyymi

Hallitus edistää eu asiaa ei suomen.

• Anonyymi

Meillä on ollut paras mahdollinen hallitus uskomattomaan kriisiaikaan. Kansa tukee sitä täysin. Toki kaikki eivät voi olla Putinin mieleen, mutta me suomalaiset seisomme hallituksen takana!

Putintyypit vois oikeasti mennä sinne, missä kaikki on niin helvetin hyvin!

• Anonyymi

Suomen kansa luottaa hallitukseen ja presidenttiin! Me ei uskota yhtään Venäjän propagandaa. Muumit eivä ole natseja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      495
      2677
    2. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      469
      1626
    3. Vähän välillä tuntuu kuin jos.

Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.
      Ikävä
      122
      1558
    4. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      129
      1444
    5. Mitä oikeasti tuo koronarokote on ?

Minun faijan proidi nyt puolisonsa kera koronassa. Ja 3 rokotetta ottaneena. Ikää noin 75v , Ja tuntuu ettei hengissä pysy . Hyi helvetti mitä tää rok
      Maailman menoa
      304
      1352
    6. Tulen hulluksi

Joka päivä mielessä. Typerä mies ei vaan voi mennä pois päästäni. Mitä enemmän pyristelen vastaan sitä enemmän siellä asuu. Olisipa joku katkaisija, j
      Ikävä
      65
      1085
    7. Riittääkö sulle nainen

Seurustelu vai pitäskö jossain kohtaa sitte olla ihan sormuksia sovittelemassa?
      Ikävä
      98
      1028
    8. Suomessa on perheiden yhä vaikeampi saada apua - Supernanny Pia Penttala kohtaa nämä ongelmat

Järkyttävää, että Suomessa on yhä vaikeampi saada apua, olipa kyse sitten perheen ongelmista, lapsen haasteista, päihde- tai mielenterveysongelmista.
      Maailman menoa
      23
      893
    Aihe