että kun loppuu seksi, loppuu elämäkin. Vois kuolla vaikka pois. Öitä!
Olen vähän sillä kannalla,
34
58
Vastaukset
- Anonyymi
Noo eikö suhteessa saa
- Anonyymi
Kaikki eivät ole missään suhteessa. Silti samat tarpeet.
- Anonyymi
H6vin pärjää ilmankin. Ylimainostettu juttu.
- Anonyymi
No joo ei ne tarpeet kaikilla taida ihan samanlaisia olla.
- Anonyymi
Entäs jos ei koskaan saa seksiä? Onko se silloin niin, että elämä ei ole alkanutkaan?
- Anonyymi
Öitä Eipä kai sillä elämällä mitään merkitystä kai ole jos seksi on se syy miksi elää en tiedä kun seksi omasta mielestäni on osa toimivaa parisuhdetta
- Anonyymi
Vähän silläkin kannalla on hyvä olla
- Anonyymi
Monella kannalla hyvä olla
- Anonyymi
Toki se kuuluu vakituiseen parisuhteeseen ja siinä se on turvallistakin, jos luottamus ja kunnioitus molemminpuolista.
Muuten on hyvä ihmisen harjoittaa myös itsehillintää. Se tekee aina henkisille voimavaroille hyvää, kun ei ole minkään vietin vietävissä. Voimia! Niin se loppui, naisten kiinnostus kun täytti 50. Elämä loppusuoralla.
- Anonyymi
Ootko 50 v?
Ihan muuten vaan kysyn. - Anonyymi
Niin se loppui, miehen kiinnostus kun täytti 60v , ei kykene .Elämä loppusuoralla, tupakointi ja kalja kiinnostaa miestä enempi, vaikka on ahtautumaa ja apneaa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen. Täytin viime kesänä.
Ok.Toivon,että löydät naiskumppanin itsellesi. Älä ota tätä palstaa vakavasti.Ennenkin sinua neuvonut mies.
Anonyymi kirjoitti:
Ok.Toivon,että löydät naiskumppanin itsellesi. Älä ota tätä palstaa vakavasti.Ennenkin sinua neuvonut mies.
Minä mitään enää löydä. Ei tässä iässä enää kelpaa kuin mummoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se loppui, miehen kiinnostus kun täytti 60v , ei kykene .Elämä loppusuoralla, tupakointi ja kalja kiinnostaa miestä enempi, vaikka on ahtautumaa ja apneaa.
Minullapa onkin sängyssä 62v, viriili mies. Tosin olen itse nuorempaa vuosikertaa ja pidän itsestäni huolta ja mielestäni samalla. Mutta siis vaikka seksiä on kyllä riittävästi, niin ikäero välillä mietityttää ja siksipä nuorempaan kuin mieheni ihastuin. Mutta se ihastus on van päässäni ja sinne jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullapa onkin sängyssä 62v, viriili mies. Tosin olen itse nuorempaa vuosikertaa ja pidän itsestäni huolta ja mielestäni samalla. Mutta siis vaikka seksiä on kyllä riittävästi, niin ikäero välillä mietityttää ja siksipä nuorempaan kuin mieheni ihastuin. Mutta se ihastus on van päässäni ja sinne jää.
Mielestäni = miehestäni
- Anonyymi
No heikoissa kantimissa on sitten ollukkin koko elämä, ei ole kovin vahvoista aineista koottu sitten, jos tollaseen loppuu.
-Jasu-- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sinä et ole mies, niin et ymmärrä.
Ei elämää ja seksiä tartte sukupuolittaa, kokeilkaapa elää vaan kuten ihmiset ilman mies ja nainen, et voi ymmärtää.
-Jasu-
- Anonyymi
Eikö tuoll ole vapaana kirmaavia nuorikkoja, jolla on samat tarpeet? Vai onko valistus vihdoin mennyt perille, ettei ihan jokaista tarvitse läpi käydä..
- Anonyymi
Ihminen on tainnut jäädä eläimen tasolle, jos seksi olisi ainoa syy elää.
- Anonyymi
Juu aika tylsää, jollei muita harrastuksia, kun paneminen.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Läheisyys ja seksi on kuitenkin aika tärkeitä.
Siitä nyt ei ollutkaan kyse ettei olisi tärkeitä. Mutta surullista lukea tällaista, kun samalla tavallaan teilaatte hengiltä kaikki muutkin, jotka ei syystä tai toisesta seksiä harrasta.
Anonyymi kirjoitti:
Siitä nyt ei ollutkaan kyse ettei olisi tärkeitä. Mutta surullista lukea tällaista, kun samalla tavallaan teilaatte hengiltä kaikki muutkin, jotka ei syystä tai toisesta seksiä harrasta.
Se voi olla valinta olla harrastamatta. Taikka sitten ei ole oma valinta ja se voi kyllä syödä miestä. Kun haluaisi mutta ei saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä just. Kauhea mekkala, jos joku kritisoi seksivouhottajia. Itse kuitenkaan eivät kestä arvostelematta ja teilaamatta muitakin, jotka ei syystä tai toisesta seksiä harrasta. Tai pidä sitä ykkösasiana elämässä tai edes parisuhteessa.
-Jasu- - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se voi olla valinta olla harrastamatta. Taikka sitten ei ole oma valinta ja se voi kyllä syödä miestä. Kun haluaisi mutta ei saa.
Voin lohduttaa, ettei naisetkaan saa aina valita. Naps vaan, ei se mee niin kun miehet moni kuvittelee.
-Jasu-
- Anonyymi
Kun erinomainen seksi loppuu.
Sain viikolla pitkästä aikaa ihanaa, vaikka melko nopeasti, mutta se on sina yhtä tyydyttävää kyseisen hlön kanssa.
Olisi vielä hänen kanssaan sillä saralla paljon annettavaa tousillemme.
Kehnolla seksillä ei ole niin väliä.- Anonyymi
No yksinkertaiset ihmiset kaipaa yksinkertaisia asioita, siinä se !
vai onko pienen lihanpalan nitkutus jossain lävessä ihmisen elämisen tarkoitus, onko?
- Anonyymi
Tiukkaa tekee tuo föörpiikin lenssaaminen nykyään :(
Vanha Skönö- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Toisille ei taas riitä mikään
Heikki kantoi seksinukkea rappukäytävässä – naapurin rouvan tokaisu naurattaa vieläkin https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009191760.html
En ehkä kattelis, varsinkaan pidempään tallaista kaveria.
- Nainen sivusta - Anonyymi
Miksi tällaista haluat tänne kirjoittaa? Toivottavasti kukaan ei sunlaiselle ihmiselle ”anna”.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6002136- 1081078
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,191008Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4887Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79795
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563