Ihmetyttää keskustelun yleisistä naisista poisto

Anonyymi-ap

Ymmärrän että poistetaan yksittäisiä mielipiteitä jos ne ovat sääntöjen vastaisia. Mutta miksi koko keskustelu???? Eikö yhteisistä hyvistä saa puhua? Hehän kuitenki ovat totisinta totta ja aiheuttavat paljon pahaa toiminnallaan. Kysyn vaan.

68

1795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuten varatuista naisista,jotka nauttivat vieraista miehistä. Himot ne niilläkin on,kun kotona miehet saamattomia. Yhteiseen käyttöön vain rouvat ja niitä löytyy alajärveltä monta.

    • Anonyymi

      varhaisesta universumista ja oudosta pi- meästä aineesta, jota on kaikkialla universu- missa mutta jonka selitystä ei vielä tunneta.

      oia

      ndously large black holes. avaittu.
      U
      me SLABit mustiksi au-

      a voi olla tuntemattomia mustia aukk rtaa niin suuri kuin Auringon. Jos näitä pudon pimeän aineen arvoituksen.

    • Anonyymi

      Lopeta jo tekopyhät panettelus. Tiedämme että aloittaja on lahkolainen joka haluaa tuomita toisia

      • Anonyymi

        Kuinka monessa kodissa isäinpäivää vietetään oikean isän ollessakin rouvan lenkkeilykaveri tai muu harrasteystävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monessa kodissa isäinpäivää vietetään oikean isän ollessakin rouvan lenkkeilykaveri tai muu harrasteystävä?

        Varmaan monessa paikassa on nalli napsahtanut vieraan miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan monessa paikassa on nalli napsahtanut vieraan miehen kanssa.

        Kannattaa tehdä sellainen testi jolla selviää helposti onko jälkikasvu oma vai rouvan ystävän. Eivät kuulema maksa edes montaa kymppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa tehdä sellainen testi jolla selviää helposti onko jälkikasvu oma vai rouvan ystävän. Eivät kuulema maksa edes montaa kymppiä.

        Ei Kait rouva kerro onko ystävän. Sanoo vain et olen raskaana omalle miehelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Kait rouva kerro onko ystävän. Sanoo vain et olen raskaana omalle miehelleen.

        testi kertoo totuuden eikä rouvan puheet dna-testituloksiin vaikuta


      • Anonyymi

        Minä joka tämän aloitin en suinkaan oo lahkolainen. Miten väärässä ootkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monessa kodissa isäinpäivää vietetään oikean isän ollessakin rouvan lenkkeilykaveri tai muu harrasteystävä?

        Mitä se sua liikuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä joka tämän aloitin en suinkaan oo lahkolainen. Miten väärässä ootkaan.

        Aivan varmasti olet. Kateellinen perus alajärveläinen helsu


      • Anonyymi

        Ootko ihan oikeasti sitä mieltä että oman puolison pettäminen jonkun toisen aviomiehen kans ei oo tuomittavaa???? Itse en oo lahkolainen mutta tommonen huoraaminen on mielestäni tuomittavaa ja tosi ällöttävää! Tiiän että moni mies ottaa kun ilimatteeks saa ja harva kehtaa kieltätyä kun sinä tarjoot. Käy se välillä tommonen jakorasiaki.


    • Anonyymi

      Niinkauan on mukavaa,kun asiat pysyy salassa,entä sitten kun jää kiinni teoistaan.

      • Anonyymi

        Osa puolisoista sallii vaimolleen vieraan miehen kyydit ja osa tykkää kimppakivastakin. Tiedän joitain naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa puolisoista sallii vaimolleen vieraan miehen kyydit ja osa tykkää kimppakivastakin. Tiedän joitain naisia.

        Minä sallisin myös muttei vaimo syty hirveästi ajatukselle. Mut silti epäilen että antaa.


    • Anonyymi

      Sinkkunaiset jahtaa toisten miehiä.

      • Anonyymi

        Kyllä rouvat on niitä ketkä jahtaavat varattuja miehiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rouvat on niitä ketkä jahtaavat varattuja miehiä

        joillakin on puolison luvalla vakipanot jotka hoitelee rouvaa eri paikoissa. välillä yhdessä mennään toiselle paikkakunnalle panetuttamaan vierailla miehillä rouvaa oikein kunnolla yhden tai useamman miehen voimalla. mies katsoo vieressä tai odottaa muualla. tata varten on omia sivustojakin olemassa jossa voi hakea seuraa. kylla muutaman tiedän ja ei nämä syrjähypyt salassa tai luvalla pysy salaisina. moni päälle päin siveä on oikeasti jotain muuta. itseä ei tuollaiset naiset kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joillakin on puolison luvalla vakipanot jotka hoitelee rouvaa eri paikoissa. välillä yhdessä mennään toiselle paikkakunnalle panetuttamaan vierailla miehillä rouvaa oikein kunnolla yhden tai useamman miehen voimalla. mies katsoo vieressä tai odottaa muualla. tata varten on omia sivustojakin olemassa jossa voi hakea seuraa. kylla muutaman tiedän ja ei nämä syrjähypyt salassa tai luvalla pysy salaisina. moni päälle päin siveä on oikeasti jotain muuta. itseä ei tuollaiset naiset kiinnosta.

        Tiedän myös muutaman jotka harrastusten lomassa käyvät myös vieraan luona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rouvat on niitä ketkä jahtaavat varattuja miehiä

        Niin minäkin oon kuullu että rouvat jotka ei enää ihan nuoria oo jahtaavat toisten miehiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin oon kuullu että rouvat jotka ei enää ihan nuoria oo jahtaavat toisten miehiä

        Samaa tietoa.


    • Anonyymi

      Meitä on moneen junaan.

    • Anonyymi

      Nyt nimiä kehiin yleisistä rouvista. Ketkä antaa.

      • Anonyymi

        Ketjun aloittajan vaimo antaa kaikille.


    • Anonyymi

      Onkohan taas kolahtanut jonkun nilkkaan. Ihmettelen samaa.

      • Anonyymi

        Parisuhteet käy ylikierroksilla.


    • Anonyymi

      Itse antaisin vaimolle luvan jos sitä kiinnostaa vieras tai jos joku haluaa yrittää sitä. Voihan joku hoidella sitä jo harrastusten lomassa. Kotona ainakin saa enään niin harvoin.

      • Anonyymi

        Melkoista keskustelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoista keskustelua?

        Niin on. Koskaan ennen tiennyt että tällaisia kaikille antavia akkoja Alajärvellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoista keskustelua?

        Tänä tyyppisten keskustuluketjujen aloittaja on Helsingistä, Tuomai....


    • Anonyymi

      Aloittajan oma vaimo jakaa vieraille. Siitä tämä ketju sai alkuunsa. Harmittaahan se, mutta kun ketjun aloittajassa ei ole miestä hoitamaan omaa eukkoonsa, niin pitää sitten täällä päteä.
      Aloittajan rouvalla on kyllä hyvä perä

      • Anonyymi

        Ihan vaan tiedoksi että mulla ei oo vaimoa. Olen nimittäin nainen. Mutta sehän on ilmiselvää että sinä olet se kaikille antava. Mutta voit mun puolesta kuvitella ihan mitä lystäät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksi että mulla ei oo vaimoa. Olen nimittäin nainen. Mutta sehän on ilmiselvää että sinä olet se kaikille antava. Mutta voit mun puolesta kuvitella ihan mitä lystäät.

        Ei kukaan viitti sua tuutata. Taidat olla kamalan näköinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan viitti sua tuutata. Taidat olla kamalan näköinen

        Niinkuin sanoin voit kuvitella ihan mitä lystäät.


    • Anonyymi

      Yleisin jakopaikka on lenkkipolut

      • Anonyymi

        Miksi arvosteletta näitä kaikkien yhteisiä rouvia? Eikö oo hyvä että on tällaista ilmaista palvelua. Ja mikä tärkeintä on että se on luotettavaa. Eihän nuo yhteishyvät voi mennä miesten vaimoille kertomaan panoistaan. Eivätkä yhteishyvät vaadi mitään, antavat vaan jos joku haluaa. Ja sen oon kuullu että hanakoita ovat ihte tekemään aloitteet. Eli KIITOS noille anteliaille rouville. Jatkoon van tällaiset.


    • Anonyymi

      En pahastu jos joku ottaa vaimoani. Pitäähän niiden saada nauttia,kun itsekin käytän varattuja rouvia.

    • Anonyymi

      hwppini eiw enäöä seisso!

      • Anonyymi

        Minulla seisoo koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla seisoo koko ajan.

        Ei muuta kuin aloittajaa katsomaan, niin lakkaa jöpöttämästä. On sen verran karsee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta kuin aloittajaa katsomaan, niin lakkaa jöpöttämästä. On sen verran karsee

        Kuka se on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka se on...

        Pirkko Reva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka se on...

        Eti pitäjän rumin lyyti, niin se se on


    • Anonyymi

      Minun vaimoa ottaa vieras. Välillä harrastuksissa venähtää pidempään. Olen saanut vihiä et antaa.

      • Anonyymi

        Antaa se ja hyvin.


    • Anonyymi

      Laittakaa etunimiä ja minkä näköisiä rouvia on antopäällä.

    • Anonyymi

      Jos on avioliitossa niin isyys perustuu isyysolettamaan. Ei tutkita. Avoliitossa pitää tunnustaa että on pannut lapsen äitiä.

    • Anonyymi

      Laihat pienirintaiset naiset on kaikista antavaisimpia.

      • Anonyymi

        H onko itselläsi kokemusta ja millä alkaa jos on


    • Anonyymi

      Montako varattua naista olet iskenyt

    • Anonyymi

      Muuta Pyhäjärvelle, Nurminen välittä kyllä.

    • Anonyymi

      Minä jo kerkesin säikähtää, että onko tämäkin jo poistettu

    • Anonyymi

      Ei sellaisia ole Alajärvellä.

      • Anonyymi

        On useita varattuja tiukoissa trikoissa


    • Anonyymi

      Keskustelen avaaja itse elänyt oman antovaiheensa, kun ei muistanut et on naimisissa. Nyt sitten moralisoi muille, kun oma oma tuntu kolkuttaa.

      • Anonyymi

        Ei epäilystäkään että tämän on kirjoittanut jakorasia. Heh heh...
        Minkä ihmeen takia sinä syytät keskustelun avaajaa? Minä ainakin tykkäsin kun sain tietää kaltaisistasi missä ja milloin vaan antajista. Mulla ei ollu aavistustakaan että tällaisia yhteishyviä on alajärvellä. Ja muuten olis kyllä hyvä jos sunkin omatunto edes joskus kolkuttais...


    • Anonyymi

      Antamisen iloa!

    • Anonyymi

      Hienosti alajärveläiset kepulit ja lahkolaiset pystyy tätäkin foorumia sensuroimaan. Hyvin ovat lonkeronsa levittäneet.
      Äkkiä loppuu heistä keskusteleminen. Oisko paikallinen verkko asialla

    • Anonyymi

      Khyllä poka jotku kuulema anthasivat mut ei tuhkanen värkhi kelephoo.

    • Anonyymi

      Nimiä nyt kehiin jos on yleisiä jakoja.

      • Anonyymi

        Ei voi, nimet poistetaan sääntöjen vastaisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi, nimet poistetaan sääntöjen vastaisina.

        Nimikirjaimet ja ikä. Ulkonäköä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimikirjaimet ja ikä. Ulkonäköä.

        Kaikkien on panonsa itse etsittävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimikirjaimet ja ikä. Ulkonäköä.

        RK yli 50 ehkä yli 60. vaikea sanoa.Tukan väri vaihtelee. sporttinen lenkkeilijä.


    • Anonyymi

      M.S n.50v. Varattu brunette. Polkka tukka ja ei mitkään isot rinnat.

      • Anonyymi

        154 cm pitkä ja 125 kg. Kuorsaa ja käy seuroissa


    • Anonyymi

      Nii se on se mies,jolla on vaa reunoilla ne hiukset.

    • Anonyymi

      Onko taas tullut thaikkunaisia bussilastillinen??? Ovatkohan menneet jo kaikki kaupaksi?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe