helsinkiläiset ovat mun4tt0mi4 nössöjä!

Anonyymi-ap

16

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos Vesilahdessa tapahtuisi vastaavaa 55 linjan bussissa ja sattuisi olemaan nyrkki mäksä samassa kyydissä ei ryöstäjiä tunnistaisi mäksän käsittelyn jälkeen vaikka kuinka rippikuvaa rypistäisi. Onneksi täällä ei ole lakupellejengejä kuten siellä missä on eduskuntakin joka voisi asialle jotain tehdä ettei paskasakkia asutettaisi Suomeen eläteiksi . Ruotsin meininki on nyt rantautunut Suomeen pysyvästi.

• Anonyymi

Siksi kannattaa äänestää perussuomalaiset maan johtoon ettei ruotsin tauti pääse rehottamaan enempää. Nykyhallitus ottaa kaikki mutakuonot tänne elelemään avosylein sossun piikkiin eli kaikkien veronmaksajien riesaksi.

• Anonyymi

Jep, ja nyt Kuukleen : suomenuutiset.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei paranis Vesilahtelaisen nuoren mennä iltaajelulle mönkijällänsä hesaan , koska se varastettaisi heti. Salen ja Koon pihassa on turvallisempi rällätä ja rikkoa liikenteessä liikennesääntöjä jatkuvasti.

• Anonyymi

tamperekin on pilalla rikastajien takia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

YLE uutisoi Tampereella katuryöstöistä.

Lähestyy.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin Vesilahdessa? https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000009218977.html

Mutanaamoja ja köyhien kakaroita nuo ryöstäjät pääsääntöisesti. Ei enään yksin kulkeva maalaisjuoppo selviä Kaijakan reisusta ilman ongelmia jos ei heti ovelta saa taksia jolla palaa kotiinsa yön pimeydessä. Kai tässä pitää hankkia käsiase povariin että voi puolustaa itseään jos hyökkääjät yrittää tulla päälle.

• Anonyymi

Väärä palsta aiheelle.

• Anonyymi

Suoli 24 palstalla on sana vapaa. Miten niin väärä palsta, pitäisikö mennä Vesilahden seurakunnan sivuille ja rukoilla armoa henkimaailmalta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Taitaa olla parempi pysyä poissa pääkaupunkiseudulta ja Tampereelta ja Turusta ja ...

Ja toivoa, ettei leviä tänne meille.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009221936.html

Hän kuvailee nousua alaikäisten tekemissä ryöstöissä ”poikkeukselliseksi” ja ”äärimmäisen huolestuttavaksi”.

• Anonyymi

Pitäisikö vesilahtelaisille alkaa opettaa itsepuolustustaitoja? Grav Magaa ja mitä niitä onkaan?

Meinaan, että kun aikanaan tulee nuorisojoukko vaatimaan kenkiä jalasta ja kännykkää taskusta, niin voisi parilla nopealla ja terävällä liikkeellä tiputtaa nuorison maahan ennen kuin soittaa poliisin noutamaan kuspäät putkaan ja oikeuteen.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kehu kaivattuasi yhdellä lauseella

"Hän on todella mielenkiintoinen henkilö. "
      Ikävä
      171
      2888
    2. Taisit vihdoin ymmärtää

Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.
      Ikävä
      15
      2141
    3. En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona

Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va
      Ikävä
      203
      2024
    4. Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"

Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa
      Maailman menoa
      464
      1781
    5. Tänään sen huomasin ja se tuntuu

Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t
      Ikävä
      124
      1528
    6. En ymmärrä

Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.
      Ikävä
      98
      1093
    7. Olipa kiva nähdä pitkästä aikaa

Joku ihminen vaan kolahtaa! Ei sille voi mitään!
      Tunteet
      9
      953
    8. Saatat yllättyä mitä mun sisällä.

Oikeasti on. Luulen että saatat tietää.
      Ikävä
      77
      939
    9. Nyt on elämäni viimeinen viikko

Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.
      Suhteet
      165
      900
    10. Sekopään intensiivinen kaipaus

Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise
      Ikävä
      113
      879
    Aihe