Kyllä vai ei? Totta vai valhetta?

Anonyymi-ap

Kyllä vai ei? Totta vai valhetta?

Suomi24 kristinusko: evlut, hell- advent - lest


1) Saako kirjoittaa JULKISTA valhetta?
----------------------------------------------

Jos Jumalan Pyhä Henki on asialla, kukaan ei kirjoita "valhetta"?

Mutta?

Täällä on jonkin aikaa ollut esillä Eräs Tyyppi - joka esiintyy erittäin (itse) korotetussa roolissa? Siis miten? Hän väittää olevansa niin pätevä, että "Tuntee Jumalan ihan täysin"?

Me kaikki tavalliset uskovat emme näe Raamatusta, UT - että sellainen olisi KOSKAAN, kenellekään syntiselle mahdollista! ( Sanan mukaan.)

Kun tästä ongelmasta on käyty täällä (S24 hell) palstalla kapelia, on nyt UUTTA ilmaantunut.

Sellaista, joka selvityksissä ja mm. rikostutkinnoissa nousee esille?


2) Kumpi on totta? A- vai B?
___________________


A) Anonyymi 2022-11-03 16:23:12 (= Alla olevat lauseet samasta kommenttikirjoituksesta)


• "Minä ymmärrän Jumalan ihan täysin. Hänessä ei ole minulle mitään mysteeriä eikä epäselvää."

• "Mitä enemmän olen oppinut tuntemaa Jumalaa sellaisena kuin hän todellisuudessa on.."



B) Anonyymi 2022-11-12 12:35:01

• "Minä todellakin rupesin tuntemaan Jumalan enempi sellaisena kuin hän oikeasti on..


Kun tarkka lukija lukee kohdan A) tekstiä (= 3.11.2022)
ja vertaa sitä

kohdan B) tekstiin? - Ne eivät ole samanlaisia ( Vaikka sama tyyppi on ne kirjoittanut.)

Huomatkaa?

B) "Minä todellakin rupesin tuntemaan Jumalan ENEMPI sellaisena kuin hän oikeasti on."
12.11.2022

A) "Kun olen oppinut tuntemaan Jumalan sellaisena kuin hän oikeasti on niin.."
03.11.2022


Vain yksi sana: ENEMPI....

Juurikin niin?

----------------------------------------------------------------------------------------------

2) Pysykää totuudessa!
----------------------------

Kun mm tutkinnoissa kuulustellaan rikoksesta epäiltyjä ---- joskus YKSIKIN (lisätty sana) voi olla relevantti? Todistajan vala; vakuutus:

• ”Minä N. N. lupaan ja vakuutan kunniani ja omantuntoni kautta, että minä todistan ja kerron kaiken totuuden tässä asiassa
• - siitä mitään salaamatta
• - tai siihen mitään lisäämättä
• - taikka sitä muuttamatta.”

Kun siitä tämä mies joka kehuu olevansa "Jumalan täysin tunteva mies" --- muuttaa JULKISTA tekstiään - voidaan ymmärtää, että kyseessä ei ole rehellinen ja totuudessa oleva linjaus?

Hän on MUUTTANUT julkista tekstiään ajalla 3.11.-2022 - 12.11.2022

A)

Ensin hän väittää (3.11.2022) että " "Kun olen oppinut tuntemaan Jumalan sellaisena kuin hän oikeasti on niin.." Sitten?

B) Hän väittää ( 12.11.2022) "Minä todellakin rupesin tuntemaan Jumalan ENEMPI sellaisena kuin hän oikeasti on."

Kyseessä on julkinen nettinäyttö. Epärehellisyydestä.

On ERI asia tuntea Jumala (sellaisena kuin hän oikeasti on) 3.11.2022

On TOINEN asia tuntea Jumalaa "enempi". ( 12.11.2022=

Herramme Jeesus muistutti sanojen täsmällisyydestä?

"Matteus 5:37
"vaan olkoon teidän puheenne: 'On, on', tahi: 'ei, ei'. Mitä siihen lisätään, se on pahasta.

Maallisissa järjestelmissä se tarkoittaa, , että KUN joku vastaaja MUUTTAA sanojaan alkuperäisestä (3.11.2022) erilaiseksi? - Hänen uskottavuutensa on romuttunut.

Vieläkin pahempi tilanne on -kun tämä Itsensä Korottaja esiintyy uskonnollisissa raameissa?

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "B) "Minä todellakin rupesin tuntemaan Jumalan ENEMPI sellaisena kuin hän oikeasti on."
      12.11.2022

      A) "Kun olen oppinut tuntemaan Jumalan sellaisena kuin hän oikeasti on niin.."
      03.11.2022"

      Seison edelleen molempien lausuntojeni takana. Suomen kielellä kumpikaan lause ei sulje pois toisiaan. Ensimmäisessä (3.11.2022) kerrotaan fakta nykytilanteesta. Jälkimmäisessä (12.11.2022) siitä, kuinka se prosessi alkoi, jonka aikana aloin tuntea häntä paremmin sellaisena kuin hän oikeasti on.

      Kuvittelet, että Raamatussa pitäisi lukea, että joku voisi tuntea hänet selkaisena kuin hän todella on. Ei siellä niin tarvitse lukea. Tämä on minun omakohtainen kokemukseni. Sovellatko sinä Raamattua jokaiseen asiaan elämässäsi? Vessareissuihinkin?

      Pidäpäs taas hauskaa omien kuvitelmiesi parissa!

      • Anonyymi

        Säälittävää "meriselitystä".

        KUKAAn hengellinen uskova ei tuota usko.

        Eikä Totuuden Jumala senkään vertaa!


        "Seison edelleen molempien lausuntojeni takana."

        Kumman "lausunnon"

        A___ 3.11.2022 vai
        B____12.11.2022?

        Oletko sattunut lukemaan suomenkielisestä Raamatusta?

        "Sentähden joka luulee seisovan, katsokoon ettei lankea." ( 1 Kor 10:12)

        (Osannet sen varmaan kymmenillä käännöskielilläkin? - Ehkä?)
        -----------------------------------------------------------------------------------

        Nyt? Voisi olla KORKEA aika palata tavallisten kuolevaisten ja savi-ihmisten tasolle?

        Jos ei se vapaaehtoisesti maistu? Ja aiot jatkaa itsesi korottamista, ja harhaisuuksiesi puolustelua - niin voin (kaikessa nöyryydessä) todeta, että

        HERRA ITSE tulee pudottamaan sinut syntisten kuolevaisten taholle.

        Miksi?

        Sana sanoo, että "Jumala on ylpeitä vastaan.."

        Voit inttä vastaan vaikka hamaan maailman tappiin? - Mutta Herra pysyy aina sanassaan.

        Ei muuta mitä alvariinsa!


      • Anonyymi

        Hyvä, että paljastat todellisen tasosi? Mee vessaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävää "meriselitystä".

        KUKAAn hengellinen uskova ei tuota usko.

        Eikä Totuuden Jumala senkään vertaa!


        "Seison edelleen molempien lausuntojeni takana."

        Kumman "lausunnon"

        A___ 3.11.2022 vai
        B____12.11.2022?

        Oletko sattunut lukemaan suomenkielisestä Raamatusta?

        "Sentähden joka luulee seisovan, katsokoon ettei lankea." ( 1 Kor 10:12)

        (Osannet sen varmaan kymmenillä käännöskielilläkin? - Ehkä?)
        -----------------------------------------------------------------------------------

        Nyt? Voisi olla KORKEA aika palata tavallisten kuolevaisten ja savi-ihmisten tasolle?

        Jos ei se vapaaehtoisesti maistu? Ja aiot jatkaa itsesi korottamista, ja harhaisuuksiesi puolustelua - niin voin (kaikessa nöyryydessä) todeta, että

        HERRA ITSE tulee pudottamaan sinut syntisten kuolevaisten taholle.

        Miksi?

        Sana sanoo, että "Jumala on ylpeitä vastaan.."

        Voit inttä vastaan vaikka hamaan maailman tappiin? - Mutta Herra pysyy aina sanassaan.

        Ei muuta mitä alvariinsa!

        "HERRA ITSE tulee pudottamaan sinut syntisten kuolevaisten taholle."

        Sinähän se vasta tuomitsija olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "HERRA ITSE tulee pudottamaan sinut syntisten kuolevaisten taholle."

        Sinähän se vasta tuomitsija olet!

        Oikaisu. SIis Herra on se, joka jotakin tekee, tuomitseekin. Ei kukaan ihminen.
        Ei pidä sotkea asioita.


    • Anonyymi

      1Moos.37:31-33 Biblia (1776) Niin he ottivat Josephin hameen ja tappoivat kauriin ja tarasivat hameen vereen, Ja lähettivät sen kirjavan hameen, ja antoivat kantaa isällensä, ja sanoivat: tämän me löysimme: tunnustele, jos tämä on poikas hame taikka ei? Ja hän tunsi sen, ja sanoi: tämä on minun poikani hame, paha peto on hänet syönyt: raadellen on Joseph revelty.

    • Anonyymi

      Todiste epärehehellisyydestä:

      "Seison edelleen molempien lausuntojeni takana.
      Suomen kielellä kumpikaan lause ei sulje pois toisiaan.!"

      Suomen kielellä:

      A) on eri asia TUNTEA JUMALA TÄYSIN...
      B) on toinen asia tuntea Jumalaa ENEMMÄN!

      Ne ovat AIVAN kaksi eri asiaa!

      A) Tarkoittaa täydellistä tuntemista, perfecto!

      B) Tarkoittaa tuntea Jumalaa "enemmän"-

      Tämä itseään korottava mies?

      Hän on epärehellisyytensä omilla sanoillaan todistanut.

      Seuratkaa häntä jotka tahdotte?

      Aloittajlle riittää seurata Jeesusta!

      • Anonyymi

        Niinku Raamatussaki, jokasella sanalla on tarkotuksensa ja asiayhteys merkkaa. Sä oot kykenemätön paitsi ymmärtämään ton Raamattua lukiessas, myöski näköjään tällä palstalla tulkitessas sitä, mitä joku on muka oikeesti tarkottanu kun se on sanonu sitä tai tätä. Ja teet tään kaiken vaan pilkatakses toista kirjoittajaa. Hakeudu ny oikeesti hoitoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku Raamatussaki, jokasella sanalla on tarkotuksensa ja asiayhteys merkkaa. Sä oot kykenemätön paitsi ymmärtämään ton Raamattua lukiessas, myöski näköjään tällä palstalla tulkitessas sitä, mitä joku on muka oikeesti tarkottanu kun se on sanonu sitä tai tätä. Ja teet tään kaiken vaan pilkatakses toista kirjoittajaa. Hakeudu ny oikeesti hoitoon!

        Aivan?

        Kun joku LISÄÄ omaan kertomukseensa YHDEN sanan,
        se alkuperäinen lause muuttuu olennaisesti!

        A) On eri asia tuntea Jumala ihan täysin.

        B) On toinen asia tuntea ENEMPI Jumalaa.


        Täysin tunteminen on totaalista lajia.


        Enempi tunteminen on vajavaista.

        Näin se menee.

        Turha on enempää selitetellä---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan?

        Kun joku LISÄÄ omaan kertomukseensa YHDEN sanan,
        se alkuperäinen lause muuttuu olennaisesti!

        A) On eri asia tuntea Jumala ihan täysin.

        B) On toinen asia tuntea ENEMPI Jumalaa.


        Täysin tunteminen on totaalista lajia.


        Enempi tunteminen on vajavaista.

        Näin se menee.

        Turha on enempää selitetellä---

        "Aivan?

        Kun joku LISÄÄ omaan kertomukseensa YHDEN sanan,
        se alkuperäinen lause muuttuu olennaisesti!"

        Et näköjään usko, vaikka tarjoillaan suoraan nenän eteen. Vain narsisti ei kykene näkemään muuta kuin oman napansa.

        Kertojalla on kertojan oikeus. Minä näin heti, mitä noilla sanamuodoilla tarkoitettiin ja hyvin hän sen osasi tuoda esillekin. Ei mitään sellaista kuin sinä väität. Olet ottanut oman tulkinnanvapauden toisen tekstiin, vaikka tekstin kirjoittaja on itse kertonut mitä hän on tekstillään tarkoittanut. Jos tulkitset Raamattuakin noin, niin Herra armahda!


    • Anonyymi

      Tämä "jumalan iahn täysin tunteva" mies kirjoittaa:

      "Tämä on minun omakohtainen kokemukseni-"

      Okei! Mutta "omakohtaisista kokemuksista" ei VOI TEHDÄ uutta oppia!

      Niitä ei voi NOSTAA Ylitse Raamatun. Ei ylitse Jeesuksen opetusten....

      Eikä niillä voi nostattaa ITSEÄÄN yli toisten uskovien.....

      Sellainen on YLPEYTTÄ, paisumista - Raamatun Sanan mukaan.

      JUmala pudottaa YLPEÄT alas.

      Koska? HÄN on Korkein, ylistettävä!

      • Anonyymi

        》》Okei! Mutta "omakohtaisista kokemuksista" ei VOI TEHDÄ uutta oppia!《《

        Siehän niin teet! Uuden opin toisen sanomisesta.


    • Anonyymi

      No? Tää IhmeMies? Joka nostatti itseään jonakin Raamatun-Käännösten- Eksta- Tyyppinä?

      Loppuu tarina lyhyeen kuin "kanan lento" - koska näyttöä on sen verran kuin "kanalla on hampaita"....

      Koska? Herra valvoo. On hereillä. Hän suojelee Omi Lampaitaan...
      Tahtoo varjella heitä eksytysten kavalilta juonilta.

      Johannes 10: 27-30

      Room 8: 29-39

      Kiittäkää Herra Te kaikki Hänen lampaansa! Te Hänen rakkaat omansa, joita PImeys koettaa saalistaa.

      Pian Jeesus saapuu!!

      • Anonyymi

        "Koska? Herra valvoo. On hereillä. Hän suojelee Omi Lampaitaan...
        Tahtoo varjella heitä eksytysten kavalilta juonilta."

        Ja nytkö pidät itseäsi jo Herranakin? Etkös sä ollu vaginaoletettu?


    • Anonyymi

      Matt.12:36-37 Biblia (1776) Mutta minä sanon teille; jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset puhuvat, pitää heidän luvun tekemän tuomiopäivänä; Sillä sanoista sinä hurskaaksi tehdään, ja sanoistas sinä tuomitaan. 1Piet.4:5 Niiden pitää luvun tekemän hänelle, joka on valmis tuomitsemaan, eläviä ja kuolleita.

    • Anonyymi

      Joo?

      Näkyihän se alun alkaen, että se tyyppi joka kehui itteään joksiksin spesiaalimieheksi Raamatun käännöksiin --oli ja ON täysi Huijari!!

      • Anonyymi

        Ai näkyi. Kukaan ei todistanut hänen väitteitään Raamatulla vääräksi. Missä siis huijaus? Jos väittää jotakuta huijariksi, on myös pystyttävä todistamaan väitteensä. Pelkkä suunsoitto sinulla ei riitä.

        Ei jatkoon!


    • Anonyymi

      Tää on hauska ketju! Yks ja sama kirjoittaja kirjoittaa samanhenkisiä kommentteja esiintyen toisina henkilöinä. Eksää nää, että se näkyy ilmiselvästi!

    • Anonyymi

      Voi sua raukkaa! Haaskaat elämäsi tuollaisiin täysin yhdentekeviin aloituksiin. Eikä nuo sunkaan aloituksesi ole kovin järkeviä. Pelkkää marinaa vailla todellista asiaa.

      Käyttäydyt kuin pikkukakara.

      • Anonyymi

        Eikö sulla ressukalla oo muuta hommaa kuin syynätä tällasii palstoja!!!

        Sä vasta oot pikkukakara...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ressukalla oo muuta hommaa kuin syynätä tällasii palstoja!!!

        Sä vasta oot pikkukakara...

        Me ateistitkin osataan lukea. Ei tarvita kummostakaan osaamista tollasten erottamiseen.


    • Anonyymi

      Millainenkohan sinun elämä on kun sinun pitää näitä tälläisiä rustailla. Surullista.

      • Anonyymi

        Sellaisen elämä se vasta surkeaa voi olla, joka ei mitään saa aikaiseksi?Aloittajaa voi pitää erittäin toimeliaana? Ei joka tyypin taholta nouse etes muutamaa järkisanaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisen elämä se vasta surkeaa voi olla, joka ei mitään saa aikaiseksi?Aloittajaa voi pitää erittäin toimeliaana? Ei joka tyypin taholta nouse etes muutamaa järkisanaa!!

        Ainoa suoltamista voi pitää kovin ansiokkaana. Siinä edes määrä ei korvaa laatua. Päin vastoin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa suoltamista voi pitää kovin ansiokkaana. Siinä edes määrä ei korvaa laatua. Päin vastoin!

        Sulla ei siis edes paria sanaa enempää?
        Ei määrää eikä laatua! Vain hyttysen ininää...
        Onnea"


    • Anonyymi

      Aloittaja esittää asiaa! Mutta toisia se kirvelee?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2246
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      131
      1320
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe