Kohtalo ratkaisee ongelman...

Anonyymi-ap

Oikea kävelee vastaan joskus sitten..Pysyy vaan rauhallisena eikä hätiköi..Kaikki tapahtuu automaattisesti..

24

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meinaatko että kun kohtaa Vin Tiiselin niin pysyy rauhallisena? Niin sitähän vähän minäkin.

• Anonyymi

Käännä asia niin, että jos me miehetkin ajateltaisiin noin. Ei tapahtuisi ikinä mitään. Kyllä ne asiat pitää laittaa tapahtumaan. Tilausuuksiin pitää osata tajuta tarttua. Se kannattaa naisten myös pitää mielessä, kun leikkii vaikeasti tavoiteltavaa.

• Tämä. Siinä auttaa huomattavasti, jos jompikumpi avaa suunsa ja aloittaa kommunikoinnin. Vihjailee että kiinnostaa tuntea paremmin. Tilaisuuteen tarttuminen on kyllä vaikeaa, kun sitä tilaisuutta ei tajua siinä hetkessä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tämä. Siinä auttaa huomattavasti, jos jompikumpi avaa suunsa ja aloittaa kommunikoinnin. Vihjailee että kiinnostaa tuntea paremmin. Tilaisuuteen tarttuminen on kyllä vaikeaa, kun sitä tilaisuutta ei tajua siinä hetkessä.

Jos kiinnostaa siihen kyllä palaa kummiskin pikemmiten...

• Anonyymi kirjoitti:

Jos kiinnostaa siihen kyllä palaa kummiskin pikemmiten...

Onhan se niin varmasti. Jos todella kiinnostaa.

• Anonyymi

Typeriä miehiä

• Anonyymi

Lähentely ei ole merkki kiinnostuksesta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähentely ei ole merkki kiinnostuksesta...

Ei niin, vaan se on merkki lähentelystä- mikä pointti tässä? Sivusta

• Anonyymi

Minkä ongelman? Kerro omin sanoin

• Anonyymi

Kohtaloakin pitäisi toisinaan avittaa voidakseen sattua oikeaan paikkaan oikeaan aikaan

• Anonyymi

Kohtalo hoitaa senkin.

• Anonyymi

Oikea voi kävellä tai on jo kävellyt.

• Anonyymi

Kohtalolla on kiireitä.....

• Anonyymi

Sekin on mahdollista että päässyt livahtamaan ohi...

• Anonyymi

Itse en ymmärrä miten kohtalo syntyy. Ihminen itse valitsee ja tahtoo mutta kaikki valintansa ihminen tekee ennalta-asetettujen ehtojen mukaan. Esimerkiksi jos pitää valita lempivärin mukaan jotain, niin sellaisen kenellä ei ole mieltymystä johonkin väriin, on mahdoton tehdä tuota valintaa. Mutta ehkä kun etsii täydellisyyttä, sitä sitten saa kohtalon, joka on juuri oikea itselle, vaikka asiat eivät helppoja ole eikä kaikki aina onnistu. Mikä sitten on ihmisen oma rooli ja minä ulkoisten tekijöiden? Vaikeaa. Toisaalta ihmisen oma toiminta vaikuttaa asioihin mutta toisaalta joku joka ei syystä tai toisesta toimi elää todeksi kohtaloa jonka seurausta tuo toimimattomuus on.

• Anonyymi

Aiheesta on paljon täälläkkin ollut kirjoituksia on mielenkiintoinen aihe..

• Anonyymi

Ehkä

• Anonyymi

Jos on traumaattisia kokemuksia ja haluaa olla yksin niin aivan sama ketä kävelee vastaan.

• Anonyymi

No jollain voi olla tuostakin kyse mutta en usko et kyse siitä...

• Anonyymi

Entäs jos se ei kävele, vaan tuleekin vaikkapa pyörällä vastaan?

• Anonyymi

Kohtalo ajaa nopsaa ohi....

• Anonyymi

Ei todellakaan kävele, kun ei ole mitään tarvettaa saada sitä oikeaa. En etsi kaveria, ystävää enkä kumppania.

• Anonyymi

Viisasti sanottu kyllä..

• Anonyymi

Ajatukset luovat todeöisuuden mitä elämme ja koemme...
      Mutta vain jos ajatukset siirtyvät asioiden tekemiseen myös....
      Minä luin kauhukirjalisuutta nuorena paljon.
      Ja elämästäni muokkantui todelinen kauhutarina/jänmäri .
      Minun elämässäni on osattava toimia oikeilla hetkillä niikuin kauhutarinossakin et selviää elossa....
      Ymmärtän kyllä miks mihet haluaa et naiset toimii...
      Toimininnaliset ja käytännöliset naiset on monen miehen märkiä unia toisin kun nämä odotteliat jotka ei saa mitään aikaan mutta jotka joku lopulta huolii kun muuta ei saa....
      Minä en oikein voi odotella jonki kohtalon tai muun typerän tekosyyn tyyliin jesse tms oikkuja kun kun elämä on pitkälti omissa käsissä ja teossa ...
      Minäkin leikin vaikesti tavoiteltvaa niile miehille jotka eivt sopisi kauhutarinan hahmoiksi...
      Liian kiltit ja nössöt torjun heti....
      Sasti ne vätykset jotka vaan ootelee 😂
      Mun elämän osaks ei käy ns massan edustajat elämineen kun minäkään en ole tavallinen muutakun pintasilaukselta.....
      Pahintahan on että....
      Voin olla just se sun viattoman oloinen naapurin tyttö.... Yhtään ei näy päälle elämä mitä elän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      612
      2246
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1098
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      25
      1095
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      944
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      855
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      845
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      752
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65