Etten kelpaa. Hyvää huomenta. 🤴
Kyllä sen tiedän
20
57
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta! Kyllä kelpaat...miksi noin negatiivinen heti aamusta?
- Anonyymi
Ei ole keksinyt uutta nicciä vielä
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minäkö? Pitikö minun keksiä uusi?
En osaa sanoa, mutta keksi itselle taas joku uusi mielikuvitustyttöystävä niin tulee parempi mieli. Tahdin perusteella olettaisi, että on erittäin euforista
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa, mutta keksi itselle taas joku uusi mielikuvitustyttöystävä niin tulee parempi mieli. Tahdin perusteella olettaisi, että on erittäin euforista
Jaa sinä olet taas se mies, joka kuvittelee minun tehtailevan tänne hahmoja. Jaksat täällä vahtia palstaa 247.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Jaa sinä olet taas se mies, joka kuvittelee minun tehtailevan tänne hahmoja. Jaksat täällä vahtia palstaa 247.
Just se olen, ainoa varjo perässäsi sovitaan näin
- Anonyymi
Aloittaja kuten monet monet muutkin kelpaavat hyvin pitämään palstoja aktiivisina...
- Anonyymi
Sinäkin riität ihminen💙
- Anonyymi
Hyvää huomenta kaikille ja Hyvää isäinpäivää myös vaareille.Viellä on itä-Helsingin lähiössä pimeää.Katu valot palaa.Mutta katulampun alla tänään koivun oksat paikoilla rauhassa levossa. Eilen oli samaan aikaan jo kova tuuli ja vanhan koivun oksat katuvalon lähesyys tai melkein alla: Kuitenkin tanssi notkeasti sinne tänne,Sen verran valoa taivaan rannalta että taivaan kannen alla ei tähtiä näy.Näkyi viellä aamulla kello 5 ,kun heräsin nukuttuani yöni 7h putkeen herämättä kertaakaan.Minä en herää koskaan yöllä pissalle,Tähti taivas oli ihana nähdä,Ajatella me kaikki olemme kuitenkin saman taivaan kannen alla ja halutessamme jos katsomme taivalle pimeä aika näemme ne.Minä kelpaan itselleni ihan hyvin vanhempana naisena. Asenne se ratkaisee,ei muiden mielipiteet. Selkä suorana kävelen ja itse tiedän kuka olen.Serani valitsen myös saman oloisten kanssa olemisen.Eli jolla samat arvot kuin itselläni.Aina edessä olevan ihmisen kuniotus, kuntelen mitä hän oikeasti puhuu ja itse kuntelen mitä itse puhun.Enkä suolla sustani puhe kuin pika viestit konsanaan.Kutelematta ihmistä edessäni.Terveisiä vaan ja hyvää tätä päivää kuin alkavaa viikko.Ulkoilkaa paljon päivtäin nostaa mietänne,tuo myös hyvät unenlahjat teille. Tulokas: Itä Helsigistä kerostalo lähiöstä ja viellä vanha nainen lukihäiröinenkin.
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja hyvää Isäinpäivää ☕️🌹✨
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos ja hyvää huomenta. 😊☕
Kiitos 😊☕️✨
- Anonyymi
Kiitos ja huomenta☕🍞
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ja huomenta☕🍞
Huomenta kiitos. Alkaa olla lounastauon paikka. 🥣🥪🍝🍜🍔🍕🍖🌮
- Anonyymi
Lopetappas surkuttelu heti alkuun Isänpäivän aamuna. Tottakai kelpaat ja tulet kelpuuttamaan sopivaisen vierellesi.
Hyvää isänpäivää ☕️🥐
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793