Kyllä sen tiedän

Etten kelpaa. Hyvää huomenta. 🤴

20

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomenta! Kyllä kelpaat...miksi noin negatiivinen heti aamusta?

• Anonyymi

Ei ole keksinyt uutta nicciä vielä

• Anteeksi. Luin taas jotain herättyäni... Hyvää huomenta. 🤴

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole keksinyt uutta nicciä vielä

Minäkö? Pitikö minun keksiä uusi?

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Minäkö? Pitikö minun keksiä uusi?

En osaa sanoa, mutta keksi itselle taas joku uusi mielikuvitustyttöystävä niin tulee parempi mieli. Tahdin perusteella olettaisi, että on erittäin euforista

• Anonyymi kirjoitti:

En osaa sanoa, mutta keksi itselle taas joku uusi mielikuvitustyttöystävä niin tulee parempi mieli. Tahdin perusteella olettaisi, että on erittäin euforista

Jaa sinä olet taas se mies, joka kuvittelee minun tehtailevan tänne hahmoja. Jaksat täällä vahtia palstaa 247.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Jaa sinä olet taas se mies, joka kuvittelee minun tehtailevan tänne hahmoja. Jaksat täällä vahtia palstaa 247.

Just se olen, ainoa varjo perässäsi sovitaan näin

• Anonyymi

Aloittaja kuten monet monet muutkin kelpaavat hyvin pitämään palstoja aktiivisina...

• Justiin... Kelpaa vaikka verkon painoksi. Sitähän nyt tarkoitinkin...

• Anonyymi

Sinäkin riität ihminen💙

• Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin riität ihminen💙

Kiitos ihminen. 💜

• Anonyymi

Hyvää huomenta kaikille ja Hyvää isäinpäivää myös vaareille.Viellä on itä-Helsingin lähiössä pimeää.Katu valot palaa.Mutta katulampun alla tänään koivun oksat paikoilla rauhassa levossa. Eilen oli samaan aikaan jo kova tuuli ja vanhan koivun oksat katuvalon lähesyys tai melkein alla: Kuitenkin tanssi notkeasti sinne tänne,Sen verran valoa taivaan rannalta että taivaan kannen alla ei tähtiä näy.Näkyi viellä aamulla kello 5 ,kun heräsin nukuttuani yöni 7h putkeen herämättä kertaakaan.Minä en herää koskaan yöllä pissalle,Tähti taivas oli ihana nähdä,Ajatella me kaikki olemme kuitenkin saman taivaan kannen alla ja halutessamme jos katsomme taivalle pimeä aika näemme ne.Minä kelpaan itselleni ihan hyvin vanhempana naisena. Asenne se ratkaisee,ei muiden mielipiteet. Selkä suorana kävelen ja itse tiedän kuka olen.Serani valitsen myös saman oloisten kanssa olemisen.Eli jolla samat arvot kuin itselläni.Aina edessä olevan ihmisen kuniotus, kuntelen mitä hän oikeasti puhuu ja itse kuntelen mitä itse puhun.Enkä suolla sustani puhe kuin pika viestit konsanaan.Kutelematta ihmistä edessäni.Terveisiä vaan ja hyvää tätä päivää kuin alkavaa viikko.Ulkoilkaa paljon päivtäin nostaa mietänne,tuo myös hyvät unenlahjat teille. Tulokas: Itä Helsigistä kerostalo lähiöstä ja viellä vanha nainen lukihäiröinenkin.

• Anonyymi

Hyvää huomenta ja hyvää Isäinpäivää ☕️🌹✨

• Kiitos ja hyvää huomenta. 😊☕

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kiitos ja hyvää huomenta. 😊☕

Kiitos 😊☕️✨

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 😊☕️✨

😊🙏

• Anonyymi

Kiitos ja huomenta☕🍞

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ja huomenta☕🍞

Huomenta kiitos. Alkaa olla lounastauon paikka. 🥣🥪🍝🍜🍔🍕🍖🌮

• Anonyymi

Lopetappas surkuttelu heti alkuun Isänpäivän aamuna. Tottakai kelpaat ja tulet kelpuuttamaan sopivaisen vierellesi.

Hyvää isänpäivää ☕️🥐

• Minä lopetinkin sen jo. Kiitos ja samoin sinne hyvää isänpäivä sunnuntaita. 😊🙏☕

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8563
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4668
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4198
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3742
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3196
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2960
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2461
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2183
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2107
    Aihe