Nyt täytyy sanoa että oli tuurissa heikko joulunavaus ja ilotulitus jota ei olisi kyllä tarvinnut mainostaa mahtavana
Joulun avajaiset
6
152
Vastaukset
- Anonyymi
Millaisen joulunavauksen ja ilotulituksen itse aiot järjestää?
- Anonyymi
Vähän klo 18 jälkeen paukkui varmaan n. 2 minuutin ajan, sitten loppui. Odottelin vähän aikaa että tässäkö tämä nyt oli?! Jatkoa ei kuulunut ja moni lähti pois, minäkin. Sitten ajaessani pois alkoi ilotulitus uudestaan. Onneksi olin sen verran lähellä vielä että ehdin nähdä sen. Kohta en olisi enää nähnyt ja moni ei varmaan nähnytkään kuin sen minitulituksen. 🎇🥴
- Anonyymi
Vesa kusi piippuun niin kastu raketit😝😝😝.... Mutta kiitos keskisen kaupalle kuitenkin..
Kaikki jouluostokset tehtiin - Anonyymi
Ajatekaas ukrainan kansaa, siell on pojat kovetut tulitukset, eivät vaan aina niin iloosia.
- Anonyymi
Sielä Ukarainas mummut, äireet ja lapset orottelee että eikö se tulitus jo lopu.
Itte en tykkää "ilotulituksesta". Karmiaa raskasmetalli suolojen levitystä luontoon, eikä mitää iloa.
- Anonyymi
Jaahas oliko vetsku pikku hiprakassa myyny raketit sukarille että saisi ruokaan rahaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014