Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

USAn vaalit suunnitelman mukaan

Anonyymi-ap

Kiva olla taas täällä. Täällä on paljon osaajia.

Asiaan siis.

Toisin kuin Venäjällä, USA etenee suunnitelman mukaan, sitä johtaa valkohattujen johtaja, Trump. Liittouma taistelee ihmiskuntaa orjuuttavaa Cabal eliittiä vastaan. Tämä on ihmiskunnan suurin projekti, aloitettiiin 40 vuotta sitten. Tavoitteena on cabalin ehdoton pidätys.

Kaikki mikä ulospäin näyttää lupausten toteutumattomuudelta, on valkohattujen harkittuja liikkeitä saada cabal pajastamaan korttinsa.

Cabal on ajattu nurkkaan. Ensin ne piiloutuivat BLM joukkoihin eli piilossa esillä. Sitten taas kerran ulkonäon muutos ja menivät pakoon ukrainaan.

Moni cabal johtaja on vaihdettu näköiskopiolla ja on oikeasti valkohattu.

Suomessa on vain muutama politiikko joka ei kuulu cabaliin, yksi on Ano.

Verkko kiristyy!

Asiallisia kommentteja otetaan vastaan. Noin faktat pääpiirteissään ovat, mutta saa täydentää.

49

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Asiallisia kommentteja otetaan vastaan. "

      Miten tämmöistä sontaa voi kommentoida asiallisesti?

      • Anonyymi

        Olet väärällä foorumilla. Voit todistaa olevani väärässä esittämällä samaan teemaan liittyvän näkökulman tai faktan mikä ei ole valtamediasta.


      • Anonyymi

        Sontaa vai? Kaveri on taidokkaasti yhdistänyt faktoja mitkä valtamedia sivuuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärällä foorumilla. Voit todistaa olevani väärässä esittämällä samaan teemaan liittyvän näkökulman tai faktan mikä ei ole valtamediasta.

        Miten niin olen väärällä foorumilla? Kuka sinä olet määräämään kuka saa olla milläkin foorumilla.

        Miksi minun pitäisi osoittaa mitään kun et itse saanut yhtään faktaa laitettua? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sontaa vai? Kaveri on taidokkaasti yhdistänyt faktoja mitkä valtamedia sivuuttaa.

        Mikä tuossa sonnassa muka oli faktaa? Ei yhtään linkkiä mihinkään, pelkkää sanan helinää. Ei jatkoon. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuossa sonnassa muka oli faktaa? Ei yhtään linkkiä mihinkään, pelkkää sanan helinää. Ei jatkoon. :D

        Tomi Varjola on kertonut hyvin valkohattujen projektista ottaa cabal kiinni.

        Valkohattujen peliliikkeet tuntuvat oudoilta jos ymmärrä niiden logiikkaa.

        BLM liikehän oli cabalin yritys hojuttaa Trumppia ja joutuivat jopa soluttautumaan sinne. Simon Parker kirjoittaa tästä.

        Cabalia on paennut Ukrainaan, tästä on paljon evidenssiä. Valkohatut ovat nyt niskam päällä.

        Jyrki Pykäri kertoi taas luotettavan meedion kertoneen että vain muutama politiikko ei kuluu cabaliin, Ano on yksi niistä.

        Ihan vapaasti, näytä omat taitoai kerro jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tomi Varjola on kertonut hyvin valkohattujen projektista ottaa cabal kiinni.

        Valkohattujen peliliikkeet tuntuvat oudoilta jos ymmärrä niiden logiikkaa.

        BLM liikehän oli cabalin yritys hojuttaa Trumppia ja joutuivat jopa soluttautumaan sinne. Simon Parker kirjoittaa tästä.

        Cabalia on paennut Ukrainaan, tästä on paljon evidenssiä. Valkohatut ovat nyt niskam päällä.

        Jyrki Pykäri kertoi taas luotettavan meedion kertoneen että vain muutama politiikko ei kuluu cabaliin, Ano on yksi niistä.

        Ihan vapaasti, näytä omat taitoai kerro jotain?

        Ja miksi minun pitäisi välittää mitä joku toinen hörhö on sanonut? Sontaa se siltikin on. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärällä foorumilla. Voit todistaa olevani väärässä esittämällä samaan teemaan liittyvän näkökulman tai faktan mikä ei ole valtamediasta.

        Mitä väliä sillä on mistä se näkökulma on kotoisin, jos se todistaa sinun olevan väärässä?

        Lähdit heti alkumetreillä aloittamaan keskustelua joka pohjautuu tunnettuun argumentointivirheeseen, jota kutsutaan geneettiseksi virhepäätelmäksi.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Geneettinen_virhepäätelmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi minun pitäisi välittää mitä joku toinen hörhö on sanonut? Sontaa se siltikin on. :D

        Vai sontaa? Taidat olla valtamedia vanki

        Kaikki täällä tietävät ettei valtamediaan voi luottaa. Sama koskee pitkälti myös tiedettä.

        Et kai väitä ettei näitä ohjata ja niillä taas ihmisiä?

        Sinulla on tähän varmaan linkki?😂

        Luotatko valtamediaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on mistä se näkökulma on kotoisin, jos se todistaa sinun olevan väärässä?

        Lähdit heti alkumetreillä aloittamaan keskustelua joka pohjautuu tunnettuun argumentointivirheeseen, jota kutsutaan geneettiseksi virhepäätelmäksi.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Geneettinen_virhepäätelmä

        Itse taidat syyllistyä jos pidät valtamediaa oletusarvoisesti luotettavana.

        Tuon päättelyvirheen kanssa kannattaa olla tarkkana jos sitä käyttää. Sehän on uskonnoissa tyypillistä. Oletko tunnuksellinen kristitty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taidat syyllistyä jos pidät valtamediaa oletusarvoisesti luotettavana.

        Tuon päättelyvirheen kanssa kannattaa olla tarkkana jos sitä käyttää. Sehän on uskonnoissa tyypillistä. Oletko tunnuksellinen kristitty?

        Nyt taisi osua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taidat syyllistyä jos pidät valtamediaa oletusarvoisesti luotettavana.

        Tuon päättelyvirheen kanssa kannattaa olla tarkkana jos sitä käyttää. Sehän on uskonnoissa tyypillistä. Oletko tunnuksellinen kristitty?

        En minä niin sanonut. Minä tarkistan oleelliset väitteet tarvittaessa välittämättä mistä ne ovat kotoisin.

        Ei myöskään ole olemassakaan mitään "valtamediaa". Tämä on huuhaaväite jo itsessään, jonka esittäjä kuvittelee että kakkien lukemattomien eri uutistoimistojen henkilöstöt tekisivät jotain yhteistyötä sopien aiheista mistä saa uutisoida. Näin ei tietenkään tapahdu, vaan kaikki uutistoimistot itsenäisesti päättävät omista uutisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä niin sanonut. Minä tarkistan oleelliset väitteet tarvittaessa välittämättä mistä ne ovat kotoisin.

        Ei myöskään ole olemassakaan mitään "valtamediaa". Tämä on huuhaaväite jo itsessään, jonka esittäjä kuvittelee että kakkien lukemattomien eri uutistoimistojen henkilöstöt tekisivät jotain yhteistyötä sopien aiheista mistä saa uutisoida. Näin ei tietenkään tapahdu, vaan kaikki uutistoimistot itsenäisesti päättävät omista uutisistaan.

        Olet siis lammas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis lammas.

        Jos asioiden tarkistaminen järjestelmällisesti on lampaan määritelmä, niin ilomielin olen sitten lammas. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai sontaa? Taidat olla valtamedia vanki

        Kaikki täällä tietävät ettei valtamediaan voi luottaa. Sama koskee pitkälti myös tiedettä.

        Et kai väitä ettei näitä ohjata ja niillä taas ihmisiä?

        Sinulla on tähän varmaan linkki?😂

        Luotatko valtamediaan?

        Et ole vieläkään saanut yhtään todistetta tällä väitteelle, joten sontaa se on. Turhaa yrität minua haukkua siitä että et osaa laittaa linkkejä mitkä todistaisivat näitä väitteitä, mutta itse olet niitä kyselemässä. Huomaatko miten ammuit itseäsi jalkaan koska et ole mikään penaalin terävin kynä? :D

        "Luotatko valtamediaan?"

        paljon enemmän kuin teihin sonnan puhujiin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sontaa vai? Kaveri on taidokkaasti yhdistänyt faktoja mitkä valtamedia sivuuttaa.

        Niinpä. Cabal on nykypäivän suuri vitsaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin olen väärällä foorumilla? Kuka sinä olet määräämään kuka saa olla milläkin foorumilla.

        Miksi minun pitäisi osoittaa mitään kun et itse saanut yhtään faktaa laitettua? :D

        Viheriö.ioottien foorumille sä kuulut. Usko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viheriö.ioottien foorumille sä kuulut. Usko!

        Hihi miksi olet noin hermona kun kukaan ei ota teitä tai teidän sonta puheita tosissaan. Minä en mene minnekään, koska teitä hörhöjä on hauska tökkiä ja katsoa miten reagoitte. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihi miksi olet noin hermona kun kukaan ei ota teitä tai teidän sonta puheita tosissaan. Minä en mene minnekään, koska teitä hörhöjä on hauska tökkiä ja katsoa miten reagoitte. ;)

        Joku toinen, ei aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku toinen, ei aloittaja.

        No samanlaisia hörhöjä molemmat, joten mitä sitten? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärällä foorumilla. Voit todistaa olevani väärässä esittämällä samaan teemaan liittyvän näkökulman tai faktan mikä ei ole valtamediasta.

        Miten ilmaan heitettyihin juttuihin vailla mitään totuutta edes ohuesti voi liittää mitään näkökulmaa tai muuta "faktaa" siis keksiä itse ???
        -Tai uskoa herkkyyttään tai olla uskomatta kumpi on parempi!??

        Ainakin toistaiseksi valtamedia on totuudella päässyt pidemmälle että uskottavuudessa ja totuudessa ,kamalaa jos fake news ottaa ja voittaa
        , kun sieltä valita vain itselle sopivaa "tieto" ja rummutetaan sitä!
        Kun normaali sivistyneen, kuoluttatuneen , oppineen salaliittoihin epäillen suhtautuvan media on se valtamedia ja sen tuottama informaatio,
        josta suodatettu se mikä totta ja todistettavaa ja kertoja vastuulla jota ei valtamedian "uutisilla" ole.


    • Anonyymi

      Näyttää siltä palsta on löytänyt uuden henkisen johtajan. Aloittajalta tulee tiukkaa settiä.

      Täydennän tätä vielä että NWOn suunnittelu alkoi jo keskiajalla. Silloin nähtiin että tarvittiin maailmansodat, internet, kultakannasta luopuminen, EU, YK, NATO…

      • Anonyymi

        Palstalle on saapunut joku harhaanjohdettu Qanonteorioihin uskova kaveri. Hän toistelee väitteitä ja uskomuksia, mitkä on jo monta kertaa todistettu valheeksi. Esim noita Qanon Cabal ennusteita pidätyksistä ja ties mistä, on päivämäärien kanssa toitotettu jo useita kertoja ja joka kerta ne ovat jääneet toteutumatta. Ainoastaan kaikkein jääräpäisimmät, hyväuskoisimmat ja siitä jotenkin rahaa tienaavat ovat jääneet tähän huijareiden johtamaan Qanon kulttiin mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalle on saapunut joku harhaanjohdettu Qanonteorioihin uskova kaveri. Hän toistelee väitteitä ja uskomuksia, mitkä on jo monta kertaa todistettu valheeksi. Esim noita Qanon Cabal ennusteita pidätyksistä ja ties mistä, on päivämäärien kanssa toitotettu jo useita kertoja ja joka kerta ne ovat jääneet toteutumatta. Ainoastaan kaikkein jääräpäisimmät, hyväuskoisimmat ja siitä jotenkin rahaa tienaavat ovat jääneet tähän huijareiden johtamaan Qanon kulttiin mukaan.

        On siis totta olevia salaliittoja ja vääriä. No, mikä on totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siis totta olevia salaliittoja ja vääriä. No, mikä on totta?

        No, Panamapaperit olivat ihan tosi juttu. Ihan oikeasti monet kiersivät veroja jne. Panaman kautta. Vaikka se on totta, niin kaikki siihen liittyvät teoriat eivät tietenkään ole totta. Eli siitäkin on kehitelty vaikka mitä mielettömiä teorioita, jotka sitten ovatkin taas huuhaata.

        Myös Snowdenin paljastukset ovat totta. Tästäkin kiertää lisäksi myös epätosia teorioita ja tarinoita, jotka ovat ihan keksittyjä ja joita Snowden ei itse ole sanonut.

        Myös kryptovaluutoiden ympärillä pyörii kaikenlaista hämäräperäistä toimintaa.
        Monet rikollisorganisaatiot myös salailevat paljon asioita ja usein niiden rikollinen liiketoiminta toimiikin näiden kryptovaluutoiden ympärillä. Niiden tavoitteena on pitää kryptot hengissä, joten välillä on myös tarpeellista koittaa huijata tavallisia ihmisiä mukaan niihin.

        Rahan ympärillä yleensäkin on kaikenlaista epämääräistä toimintaa. Voidaan myydä vaikka olemattomia tuotteita, tai tuotteita joiden lähettäjä itse tietää olevan toimimattomia. Esimerkiksi kaikenlaisia "ilmainen energia" -laitteita, tai "parantavia" lääkkeitä jne. Nämä pyörivätkin usein samoissa paikoissa missä salaliittoteoreetikot, sillä huijarit ovat huomanneet, että tälle kohderyhmälle on helppo myydä kaikenlaista roskaa.

        Kaikilla valtioilla on myös salaisuuksia, mutta varsinaisia valtiotasolla toimivia salaliitoiksi sanottavia juttuja tuskin kovin monia on. Valtiot tekevät yhteistyötä toisten valtioiden kanssa ja osa yhteistyöstä on salaista. Toisen maailmansodan ajalta voisi ajatella, että esim. Molotov-Ribbentropsopimus olisi tavallaan jonkunlainen salaliitto. Neuvostoliitto ja Natsisaksa teki silloin sopimuksen, että mitä muita valtioita he saisivat valloittaa toistensa hyväksymänä itselleen.

        Nyt tällä hetkellä voimassa olevista tämän kaltaisista sopimuksista ei voi tietää hirveästi, koska ne ovat luonnollisesti salaisia. Jonkunlainen sopimus on varmasti olemassa esim. Venäjän ja Iranin välillä, mutta sen sisällöistä ei voida sanoa toistaiseksi paljoa. Venäjällä on ollut myös Pohjois-korean kanssa sopimuksia, esimerksi siitä, että Pohjois-Korea saa lähettää Venäjälle työläisiä metsätöihin Siperiaan ja Venäjä antaa sitten korvauksia Pohjois-korealle tämän työvoiman takia. Sopimuksen tarkkoja sisältöjä ei tietenkään tiedetä, vaikka Pohjois-Korealaisten työleirejä on löydetty Siperiasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, Panamapaperit olivat ihan tosi juttu. Ihan oikeasti monet kiersivät veroja jne. Panaman kautta. Vaikka se on totta, niin kaikki siihen liittyvät teoriat eivät tietenkään ole totta. Eli siitäkin on kehitelty vaikka mitä mielettömiä teorioita, jotka sitten ovatkin taas huuhaata.

        Myös Snowdenin paljastukset ovat totta. Tästäkin kiertää lisäksi myös epätosia teorioita ja tarinoita, jotka ovat ihan keksittyjä ja joita Snowden ei itse ole sanonut.

        Myös kryptovaluutoiden ympärillä pyörii kaikenlaista hämäräperäistä toimintaa.
        Monet rikollisorganisaatiot myös salailevat paljon asioita ja usein niiden rikollinen liiketoiminta toimiikin näiden kryptovaluutoiden ympärillä. Niiden tavoitteena on pitää kryptot hengissä, joten välillä on myös tarpeellista koittaa huijata tavallisia ihmisiä mukaan niihin.

        Rahan ympärillä yleensäkin on kaikenlaista epämääräistä toimintaa. Voidaan myydä vaikka olemattomia tuotteita, tai tuotteita joiden lähettäjä itse tietää olevan toimimattomia. Esimerkiksi kaikenlaisia "ilmainen energia" -laitteita, tai "parantavia" lääkkeitä jne. Nämä pyörivätkin usein samoissa paikoissa missä salaliittoteoreetikot, sillä huijarit ovat huomanneet, että tälle kohderyhmälle on helppo myydä kaikenlaista roskaa.

        Kaikilla valtioilla on myös salaisuuksia, mutta varsinaisia valtiotasolla toimivia salaliitoiksi sanottavia juttuja tuskin kovin monia on. Valtiot tekevät yhteistyötä toisten valtioiden kanssa ja osa yhteistyöstä on salaista. Toisen maailmansodan ajalta voisi ajatella, että esim. Molotov-Ribbentropsopimus olisi tavallaan jonkunlainen salaliitto. Neuvostoliitto ja Natsisaksa teki silloin sopimuksen, että mitä muita valtioita he saisivat valloittaa toistensa hyväksymänä itselleen.

        Nyt tällä hetkellä voimassa olevista tämän kaltaisista sopimuksista ei voi tietää hirveästi, koska ne ovat luonnollisesti salaisia. Jonkunlainen sopimus on varmasti olemassa esim. Venäjän ja Iranin välillä, mutta sen sisällöistä ei voida sanoa toistaiseksi paljoa. Venäjällä on ollut myös Pohjois-korean kanssa sopimuksia, esimerksi siitä, että Pohjois-Korea saa lähettää Venäjälle työläisiä metsätöihin Siperiaan ja Venäjä antaa sitten korvauksia Pohjois-korealle tämän työvoiman takia. Sopimuksen tarkkoja sisältöjä ei tietenkään tiedetä, vaikka Pohjois-Korealaisten työleirejä on löydetty Siperiasta

        Nyt venyy ja paukkuu. Verokierto ei ole salaliitto. Valtiosopimukset eivät ole salaliittoja elleivät ne riko kv-lakeja, mitä esim. 1939 ei tainnut olla voimassa. Lakeja rikkomattomat yritysopimukset kuuluvat yrityssalaisuuden piiriin. Jne…

        Salaliitto täällä tarkoittaa jotain pahaa mitä länsi suunnittelee ja Venäjä vastustaa - ja Trump.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt venyy ja paukkuu. Verokierto ei ole salaliitto. Valtiosopimukset eivät ole salaliittoja elleivät ne riko kv-lakeja, mitä esim. 1939 ei tainnut olla voimassa. Lakeja rikkomattomat yritysopimukset kuuluvat yrityssalaisuuden piiriin. Jne…

        Salaliitto täällä tarkoittaa jotain pahaa mitä länsi suunnittelee ja Venäjä vastustaa - ja Trump.

        Joo, venytin tämän koskemaan salassa tehtyjä sopimuksia.

        Panamapapereihin liittyy paljon korkean tason rikollisuutta suurten firmojen toimesta.

        Salaliiton ei myöskään tarvitse olla lännen tekemä. Kyllä idässäkin tehdään ihan yhtä lailla kaikenlaista, ellei enemmänkin kieroja sopimuksia toisten ihmisten ja jopa valtioiden pään menoksi. Siitä antaa hyvää osviittaa ihan vaan seuraamalla kuinka paljon Putin vastustajia vähän väliä sattuu tipahtelemaan ihan vaan vahingossa kerrostalojen ikkunoista ja kuolemaan kaikenlaisiin myrkytystiloihin jne.

        Ja eikös Putinilla ollut jonkunlainen salainen suunnitelma Kiovassa tehtävään aseelliseen vallankaappaukseen? Aluksi eivät mukamas olleet hyökkäämässä ollenkaan.

        Ihan muuten vaan olivat sillä armeijallansa hengailemassa Ukrainan rajalla ja sitten lopulta päädyttiin laittamaan jopa varusmiehiä tulilinjalle, kun palkkasotilaat eivät enää riittäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, venytin tämän koskemaan salassa tehtyjä sopimuksia.

        Panamapapereihin liittyy paljon korkean tason rikollisuutta suurten firmojen toimesta.

        Salaliiton ei myöskään tarvitse olla lännen tekemä. Kyllä idässäkin tehdään ihan yhtä lailla kaikenlaista, ellei enemmänkin kieroja sopimuksia toisten ihmisten ja jopa valtioiden pään menoksi. Siitä antaa hyvää osviittaa ihan vaan seuraamalla kuinka paljon Putin vastustajia vähän väliä sattuu tipahtelemaan ihan vaan vahingossa kerrostalojen ikkunoista ja kuolemaan kaikenlaisiin myrkytystiloihin jne.

        Ja eikös Putinilla ollut jonkunlainen salainen suunnitelma Kiovassa tehtävään aseelliseen vallankaappaukseen? Aluksi eivät mukamas olleet hyökkäämässä ollenkaan.

        Ihan muuten vaan olivat sillä armeijallansa hengailemassa Ukrainan rajalla ja sitten lopulta päädyttiin laittamaan jopa varusmiehiä tulilinjalle, kun palkkasotilaat eivät enää riittäneet.

        Olet selvästi mustahattuja.


    • Anonyymi

      Hienoa että siis ne Amerikan Ihmevallan vaalit meni aivan oikein eikä mitään väitteitä vilpistä tarvitse esitellä.

      • Anonyymi

        Suunnitelma etenee kuin juna. Nyt Trumpin ei-uskolliset republikaanit tulevat esiin. Tämä oli välttämätöntä jotta operaatio voi jatkua.

        Vaaleja kyllä manipuloitiin mutta sen tekivät republikaanit itse. Heillähän on kongressi ja tulos näyttää tappiolta ja sitä se ei ole.

        Trump antaa pian merkin jolloin sisäinen puhdistus käynnistyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnitelma etenee kuin juna. Nyt Trumpin ei-uskolliset republikaanit tulevat esiin. Tämä oli välttämätöntä jotta operaatio voi jatkua.

        Vaaleja kyllä manipuloitiin mutta sen tekivät republikaanit itse. Heillähän on kongressi ja tulos näyttää tappiolta ja sitä se ei ole.

        Trump antaa pian merkin jolloin sisäinen puhdistus käynnistyy.

        Ja ihan oikeastikko uskot että joku uskoo tämmöistä sontaa?


    • Anonyymi

      Käykää katsomassa Ukraina on fiktio keskustelua. Siinä paljastetaan huolellisesti kuinka länsi on luonut näennäisidentiteettiä Ukrainalle.

      • Anonyymi

        "Käykää katsomassa Ukraina on fiktio keskustelua. Siinä paljastetaan huolellisesti kuinka länsi on luonut näennäisidentiteettiä Ukrainalle."

        Miksi ketään kiinnostaisi mitä satuja te hörhöt taas keksitte? Onhan se tietysti huvittavaa lukea teidän höpötyksiä, mutta ei niissä ole mitään kosketusta tänne todellisuuteen. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Käykää katsomassa Ukraina on fiktio keskustelua. Siinä paljastetaan huolellisesti kuinka länsi on luonut näennäisidentiteettiä Ukrainalle."

        Miksi ketään kiinnostaisi mitä satuja te hörhöt taas keksitte? Onhan se tietysti huvittavaa lukea teidän höpötyksiä, mutta ei niissä ole mitään kosketusta tänne todellisuuteen. ;)

        Olemme kiinnostuneet oikeasta todellisuudesta, mutta siihen ei kuulu litta maa mutta kriittinen tarkkailija ei poissulje sitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme kiinnostuneet oikeasta todellisuudesta, mutta siihen ei kuulu litta maa mutta kriittinen tarkkailija ei poissulje sitäkään.

        "litta maa mutta kriittinen tarkkailija ei poissulje sitäkään."

        Eli toisin sanoen sinulle menee aika lailla kaikki sonta lävitse, jopa täysin mahdottomat asiat. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "litta maa mutta kriittinen tarkkailija ei poissulje sitäkään."

        Eli toisin sanoen sinulle menee aika lailla kaikki sonta lävitse, jopa täysin mahdottomat asiat. :D

        Tällä palstalla vain ne jotka puhuvat Kennedyn murhasta, eivät tietoisesti puhu roskaa. Tämä koskee vihtoria ja tämän aloittajaa.


    • Anonyymi

      Kansalliskaartin bussit Valkoisen Talon edessä siirtämässä pidätettyjä sotilastuomioistuimen tuomittaviksi viime viikolla. Ei mitään reaktiota medialta.
      Ainoastaan molempien "puolueiden" ostetut nukkujat ajamassa kiilaa Trumpin ja muiden väliin. Näin nuo sleeperit ajetaan näkyville ja poistetaan näytelmästä.
      Seuraavat pari viikkoa tulevat olemaan aika pomppuisia paljastusten suhteen.
      Ensimmäinen lääkäri on teloitettu Malesiassa koronpiikkien takia. Taas media vaikenee.
      Ukraina pesi vaalirahoja takaisin demareille ja menetti satoja miljoonia "avustusrahojaan" krypton konkurssissa. Kukahan tuon oli järjestänyt?
      Mitä saammekaan tietää huomena 15.11.?

      • Anonyymi

        Katsopa Jyrki Pykärin videot. Ei lopettanut kuten Davidson. Nyt on jo Trumpin häviön jälkeen kaksi vuotta kehottanut syömään popkornia.

        Mitään ei ole tapahtunut. Aloittajan teoriat ovat paljon realistisempia.


      • Anonyymi

        Uskotko oikeasti tuollaiseen sontaan?


    • Anonyymi

      Aloittaja on järeä kingi ja kommemtaattori.

    • Anonyymi

      "Moni cabal johtaja on vaihdettu näköiskopiolla ja on oikeasti valkohattu."

      Tuossa tiivistyy aloituksen ydin.

      Kun näitä näyttäviä "pidätyksiä" ei koskaan tule se kuitataan sillä että väki vaihdettiin kopioon ja oikea istuu vankilassa.

      Miksi kopiot jatkaa kuten vaihtoa ei olisi tapahtunut?
      Miksi Trumpin pitää ilmoittaa ehdokkuudestaan mihinkään jos hän jo johtaa muutakin kuin sähköä?

      Mikäli Trump olisi jo johdossa olisi se perustuslainvastaista pyrkiä kolmannelle kaudelle.

      Koita jo ymmärtää, Trump EI OLE JOHDOSSA, ja häntä enää kannattaa noin 15% väestöstä (eli noin puolet siitä noin kolmanneksesta jotka ylipäätään kannattavat Amerikan Ihmevalloissa Republikaaneja).

      Kyllä, toi 15% on vielä aivan vitusti väkeä jos mietitään mitenkä sillä täyttää stadionia; siellä kun on reilu 210 miljoonaa rekisteröitynyttä äänestäjää (luku kasvanut huomattavasti 2020 vaaleista joissa niitä oli 170 miljoonaa) ja nuo jakautuvat noin useampaan ryhmään, Republikaaneiksi, Denokraateiksi, Libertariaaneiksi, sitoutumattomiksi yms rekisteröityneet.

      Rebuiksi on rekisteröitynyt vain vajaa 40 miljoonaa.

      Sitoutumattomiksi, eli äänestävät vapaasti, on enemmän kuin Rebuiksi rekisteröityneitä; toki sitoutumaton saa siis äänestää Republikaaniakin jos niin haluaa.

      https://worldpopulationreview.com/state-rankings/registered-voters-by-party

      Kyllä siinä parit stadikat täyttyy helposti, varsinkin kun se on alueellista.

      Mutta se että stadikat joihin menee vain kymmeniä tuhansia täyttyy ei todellakaan tarkoita että koko kansa olisi jonkun asian kannalla, tai edes enemmistö.

      Äänestyskäytöksestä on nyt saatu taas tilastotietoa, ja nuoriso kuulemma oli äänillään merkittävästi estämässä "punaista tulvaa"; nuoria äänestäjiä on taas 2024 enemmän, ja osa vanhoista on kuollut pois.

    • Anonyymi

      Tilannekatsaus tältä päivältä 18.11.22 :https://www.bitchute.com/video/9nwU9BNYHZNu/
      Koskaan ei tapahdu mitään! Ei kai, kun pitää silmät ja korvat kiinni ja katsoo vain valtamedian propagandaa. Eikä varsinkaan uskalleta käydä lukemassa USA:n ja osavltioiden korkeimpien oikeuksien päätöksiä niiden omilta sivuilta.
      Luuleko joku, että Mafian media julkaisee jotain sitä vastaan olevia tietoja?

      • Anonyymi

        Täällä räkyttävät ei oikeasti tiedä mitään mistään, vaan kuten itse sanoivat, räkyttävät vain kiusatakseen omaksi huvikseen. Näitähän riittää mutta emme anna sen häiritä.
        Sanoit muuten aika osuvasti tuossa.


    • Anonyymi

      Kyllä se Trump nyt vaan on johdossa. Tässä siitä esimerkki:
      https://t.me/projectcamelotKerry/11318
      Hän aktivoi Kansalliskaartin kansainvälisiin tehtäviin Executive Order 13912 and 10 US Code Chapter 1209 in March 2020 via 10 US Code Chapter 1211 Section 12406.
      Sen voi tehdä vain commander in chief. Katso päivämäärät.
      Suurin osa ihmisistä ei ymmärrä, että District of Columbia = Washington DC, ei ole osa Amerikkaa, vaan itsenäinen Englannin kruunun alainen alue, jonka yhtiön presidentti voi olla joku sleepy Joe.
      Asian ydin on, puhutaanko presidenteistä järjestysnumeroilla 45. tai 19.

      • Anonyymi

        District of Columbia ei kuulu mihinkään osavaltioon vaan on suoraan kongressin alaisuuteen kuuluva alue millä on rajattu itsehallinto.

        Työnnä se englannin kruunu sanonko minne…


    • Anonyymi

      Pidätykset ovat menossa kaikkialla maailmassa. Tässä Intian, Japanin ja Australian erikoisjoukot ovat toiminnassa USA/Meksiko rajalla ja kaupungeissa:
      https://t.me/projectcamelotKerry/11317
      Klobalistit ovat paniikissa ja pakenevat nykyisin suoraan joko Sveitsiin tai Brysseliin. Miksi Eurooppaan? Koska koko EU:n hallinto on WEF:n soluttama. Senkin puhdistuksen aika tulee, kun europpalaiset itse heräävät orjuuteensa.
      Keski-Europassa on jo herätty, mutta media jättää kertomatta nykyään kaikki mielenosoitukset, jotta paniikki leviä.

      • Anonyymi

        Jos orjuutta etsit sitä on venäjällä. Se päättyi hetkeksi 1991, ihmiset saivat vapaan muutto-oikeuden ja media oli hetken vapaa. Nyt venäjän kanssa on taas kerran orjan asemassa kuolemassa turhaan sodassa diktatuurin nähden.


    • Anonyymi

      Oikeesti, tää on jo niin väsynyttä juttua ettei jaksa enää.

      • Anonyymi

        Tämä on totta!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2112
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      29
      1744
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1510
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1461
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1378
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1261
    Aihe