Rakastellaanko mies jo

Anonyymi-ap

ennen joulua jooko? Oon tosi puutteessa.

214

3590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota joku muu. Minusta ei oo mihinkään.

• Anonyymi

Minä voisin avittaa. Saadaan me se toimimaan vielä. Et ole niin vanha vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voisin avittaa. Saadaan me se toimimaan vielä. Et ole niin vanha vielä.

Kyllä muuten toimii kun noin kiihotat tarvita mitään:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin sen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oletko koiran kanssa kokeillut

• Anonyymi

• Anonyymi

Riippuu oletko hän?

• Anonyymi

Eihän se muuten onnistuisikaan, jos ei olla ne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se muuten onnistuisikaan, jos ei olla ne.

Mistä tuo tiedetään?

• Anonyymi

Kuka hän ketä etsit ja miksi etsit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tuo tiedetään?

Tietämällä mitä ja ketä kaipaa elämäänsä ensisijaisesti mitä elämäänsä kaipaa huilia ongelmia hyvää oloa onnellisuutta vaihtoehtoja on todella paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tuo tiedetään?

Ihan yhtä hyvin kui pitääkö se ääntä kun puu kaatuu metsässä eikä sitä ole kukaan kuulemassa kuinka mahtaa olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan yhtä hyvin kui pitääkö se ääntä kun puu kaatuu metsässä eikä sitä ole kukaan kuulemassa kuinka mahtaa olla

Mielestäni toinen typerimmistä aiheista joka kaivetaan aina esiin. Tottakai puun kaatumisesta kuuluu ääni ei se ääni ihmisen näkemisestä johdu. Toinen typerä juttu on kissa laatikossa. Kissa on joko elävä tai kuollut kenenkään ihmisen luulemiset ei sitä todellisuutta miksikään muuta tai muuta todellisuutta mitenkään.

• Anonyymi

Nainen joo rakastellaan vaan.

• Anonyymi

Hyvä homma.

• Anonyymi

en muuten olettanutkaan

• Anonyymi

Vastasit itsellesi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasit itsellesi!

En muuten vastannutkaan. Tämän kirjoittelun tarkoitus on se, että joku muu vastaa kuin itse. Miksi kirjoittaisin tänne, jos vastaisin itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasit itsellesi!

Tuosta on poistettu yksi kommentti välistä. Nyt vasta huomasin.

• Anonyymi

Noinko yksinkertaisesti luulet sen onnistuvan paneminen ehkä on noin helppoa nosto pisto ravistus ni hetken helpotus on miehelle siinä nainen sattoi jopa tulla entistäkin vihaisemmaksi noin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasit itsellesi!

Ei tarvi vastailla itselle kun ei kysele itseltään kysymys toiselle on tyhmä silloin kun itse tietää vastauksen kysymykseen jo ennen kuin tämän kysyi

• Anonyymi

Vastaaja on nainen vai vastaus on naiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En muuten vastannutkaan. Tämän kirjoittelun tarkoitus on se, että joku muu vastaa kuin itse. Miksi kirjoittaisin tänne, jos vastaisin itse?

Ehkä sulla ei ole muuta seuraa kuin oma itsesi

• Anonyymi

Eikös sinulla ole se satisfyer aviomiehenäsi? Rikkikö se meni kun olit liian kovakourainen sen kanssa vai simahtiko siitä kenties moottori? Tiedoksesi ettei minulla ole mitään vippaskonsteja eli siis seksileluja käytössäni.

• Anonyymi

Ei mitään leluja täälläkään. Luomu on parasta.

• Anonyymi

En tiedä kuinka imeminen klitorikseen toimii kun en omaa moista mu voisin kuvitella että yksikään nainen ei tykkää ainakaan siitä että sitä imee kuin mehupilliä ilman mitään lopputulosta ainakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään leluja täälläkään. Luomu on parasta.

Tuntuu toki parhaimmalta omasta mielestäni mu omaa harkintaa käyttäen hyvällä tai huonolla tuurilla mahdollinen seuraus saattaa olla sylissä yhdeksän tai noin kymmenen kuukauden kuluttua jos niiltä sukupolitaudeilta ny si välttyisikin

• Anonyymi

Ne on niitä jouluhaaveita jotka ei koskaan toteudu ja katkeroittaa deadlineillaan

• Anonyymi

Älä katkeroidu vaan liity "syntisten pöytään"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit tokaistakin, että "täytyyhän sitä joku synti olla ... "
        Ja olisin vaikka heti valmis.

Miesreilunelikymppinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesreilunelikymppinen

En ole noin tokaissut muistaakseni koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ny! Ei syntisten pöytään oteta ihan ketä vaan! Pitää olla kelvollinen syntiin jotta siihen pöytään pääsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ny! Ei syntisten pöytään oteta ihan ketä vaan! Pitää olla kelvollinen syntiin jotta siihen pöytään pääsee.

Helvetissä on tilaa ja sinne Sodoman väki meni edeltä, kärsimään ikuisen tulen rangaistusta, menetkö perässä?

• Anonyymi

Miksi elämä pitää olla aikataulutettu eikö riitä että työ on aikataulutte vähintäänkin jollain tapaa että edes hommat joskus valmistuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en itseasiassa muista oliko tuo ahneus jopa perisynti jota voisi kai kuvata kaiken pahan pääsyyksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesreilunelikymppinen

Jos sitä ny voi synniksi sano ni mä kait olen hyvän seksin aikana enempikin kai sillai kui pieni lapsi karkkihyllyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetissä on tilaa ja sinne Sodoman väki meni edeltä, kärsimään ikuisen tulen rangaistusta, menetkö perässä?

Taidan olla sinne liian kiltti ja taivaaseen taas kai liian tuhma pitää vain yrittää siinä välissä jotenkin luovia olosuhteista riippuen

• Anonyymi

Saat olla päällä, olethan pienikokoinen nainen. Sellainen tuntuu erittäin hyvältä päällä.

• Anonyymi

Olen aika pitkä, mutta ota sinä joku kääpiö päällesi pomppimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pitkä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pitkä olet?

Suunnilleen saman pituinen kuin presidentti Halonen ja Jenni Vartiainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteensä?

• Anonyymi

Enempi tukin kai riippu naisen jalkavoimista miksi miehen pitäisi tykätä että nainen lisätään koko painolla päälle jos ei nainenkaan tykkää siitä että mies röhnää päällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pituus ero käy enemmän naisen kui miehen itsetunnolle varsinkin jos mies on lyhyempi kuin nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei aavistustakaan heidän pituudestaan jos Tarja Halosta kahtoo ni hän vaikutti enempikin narsistilta Jenni Vartiainen taas siihen nähden kuinka hyvältä hän näytti näyttää hän oli ehkenkin jo hieman liian kiltti voi varmuudella sanoa kummastakaan kun kumpaakaan tunne henkilökohtaisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm...Vaimollasi on sitten parta sekä muskelit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm...Vaimollasi on sitten parta sekä muskelit.

Onneks on noi kiinalaiset piilolihakset ni ei tarvitse pullistella olemattomalla voimalla

• Anonyymi

Jos olisin tämän eilen nähnyt niin olisi onnistunut vaikka koko yön ❤

• Anonyymi

Mennään jonnekkin🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mennään jonnekkin🥰

Mulla on talvellakin enemmän aikaa.:)

• Anonyymi

Se olisi ollut mukavaa. Tuo kolmas pyörä ei nyt saa orkkua meiltä vaikka kovasti tunkee väliin, Saa se vähän hieroa mua sieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mennään jonnekkin🥰

Minekkä mentäisiin olet jo syvästi ihastunut johonkuhun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on talvellakin enemmän aikaa.:)

Ainahan sitä jotain keksii kuinka saa hetken kahdenkin viettää tarvittaessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisi ollut mukavaa. Tuo kolmas pyörä ei nyt saa orkkua meiltä vaikka kovasti tunkee väliin, Saa se vähän hieroa mua sieltä.

Niska hartia alaselkä vaiko ihan sieltä ja sillai kivan ihanasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mennään jonnekkin🥰

J
        0
        0
        🖕
        J
        0
        0

• Anonyymi

Oliko tää Jannelle?

• Anonyymi

Ei todellakaan ole Jannelle eikä edes J miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko A miehelle M naiselta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko A miehelle M naiselta?

Ei osu kumpikaan kirjain kummallekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei osu kumpikaan kirjain kummallekaan.

Onko sitte Hannalta Tuomolle? 😍❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sitte Hannalta Tuomolle? 😍❤️

Eipä oo.

• Anonyymi

Saattoi olla ihan kenelle tahansa miehelle naiselle heikille pentille Viiville Jaanalle kuka tietää eikö ole kivempaa kirjoittaa nimettömänä jää enemmän sijaa kohtalolle vaikka ehkä mielessään tietääkin ketä kaipaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

H miehellekö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

H miehellekö

HH.. Miehelle!

• Anonyymi

Mielellään ennen joulua, jouluna ja monta kertaa.

• Anonyymi

Sinä olet varmaan jouluna varattuna muualle, mutta minä ihan vapaa silloinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet varmaan jouluna varattuna muualle, mutta minä ihan vapaa silloinkin.

Älä huoli tyttöseni, pukki ehtii moneen paikkaan perä jälkeen kun sitä on haluttu ja tarve talollisilla suuri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä huoli tyttöseni, pukki ehtii moneen paikkaan perä jälkeen kun sitä on haluttu ja tarve talollisilla suuri!

Pukkikeikkaa jouluna? Kelpaisi häneltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa-a, katotaa, josko säkeissä vielä lahjoja sillon sullekki piisais. Keppiä ainakin jos hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa-a, katotaa, josko säkeissä vielä lahjoja sillon sullekki piisais. Keppiä ainakin jos hän.

Sekin on jo jotain.

• Anonyymi

Voisiko olla kauniimpaa joululahjaa kuin avioliitto toisaalta toinen antaa toiselle oman lupansa että toinen voi halutessaan omistaa mutta ei pitää itsestäänselvyytenä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitosorille vai kuinka pian kylästä tulee sisäsiittoinen mistä Sallan tauti johtuu tai on seurausta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei riitä vatsa tuohon ettäkö olisin uskottava pukki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuhmille lapsille on ennen kuulemma annettu risuja joululahjaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin on jo jotain.

On kai sekin tyhjää lupausta parempi jos ei suoriudukkaan

• Anonyymi

Kyllä mulle käy, jos olet hän jota kaipaan ja haluan. Sama tilanne.

• Anonyymi

Olisinpa hän. Annettaisiin muuan maailman kadota hetkeksi kokoaan ja oltaisiin hetki ihan kahden maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisinpa hän. Annettaisiin muuan maailman kadota hetkeksi kokoaan ja oltaisiin hetki ihan kahden maailmassa.

Niin juuri. Hyvää alkavaa viikkoa naiselle! Kyllä mulle käy, jos...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juuri. Hyvää alkavaa viikkoa naiselle! Kyllä mulle käy, jos...

kiitos. Hyvää alkavaa viikkoa sinulle miehelle!

• Anonyymi

Ketä mahtanet haluta ja kaivata hän ketä voisi sanoa että kaipaan mahtanee ymmärtää kirjoituksistani piilo vihjeet jos tietää mitkä ovat minun kirjoittamiani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä vaikka sulkisi silmänsä kaikelta maailmassa ei olla yksin ei vain nähdä minne mennä mennään ja yksinselviytyminen pärjääminen taas sokeana vaikeutuisi melko lailla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiitos. Hyvää alkavaa viikkoa sinulle miehelle!

Kiitos samoin sinulle suloinen

• Anonyymi

6 . 12 . Pienet harjoitus joulut aluksi ok

• Anonyymi

Tuo päivä sopisi hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo päivä sopisi hyvin

Mihinkä ymmärtääkseni tuo on itsenäisyyspäivä jolloin on normaalisti ollu linnanjuhlat jotka ny koronan takia on jääny väliin parina kolmena vuotena kai itse olen niitä kutsunut herrojen ryyppy bileiksi pääosin kai siksi kun sai lehtien otsikoista lukea kuinka jatkoilla enemmistö heistä oli käyttäytynyt itse henkilökohtaisesti olen tuota päivää pitäny itsepäisyyspäivänä

• Anonyymi

No miks ei jos vaan sulle käy myös

• Anonyymi

Hänen kanssa käy kun olen aika pitkään jo odotellut sitä.

• Anonyymi

Miks ei kävis ihan mikä vaan jos vain ehdot on riittävän selvät ettei jää liiaksi tulkinnan varaa

• Anonyymi

Kuka mies?

• Anonyymi

Joku kumma ja kuuma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kumma ja kuuma.

Eli ei kukaan provo aloitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vajaaälyistä kuvitella, että joku laittaisi tänne idioottipalstalle kunnon tunnisteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kumma ja kuuma.

Millainen on kumma ja kuuma mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vajaaälyistä kuvitella, että joku laittaisi tänne idioottipalstalle kunnon tunnisteita.

Epäselvän tarkkoja ni ei kukaan sellainen ainakaan ymmärrä viestin todellista sisältöä kenelle kyseinen viesti ei ole tarkoitettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen on kumma ja kuuma mies

Hmm.Varmaankin janoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm.Varmaankin janoinen.

Jos saan maistaa mettäsi sun 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä, mutta taitaa sama provoileva mies kyselläkin itseltään sekä vastailla itselleen perinteisensä mukaan.

• Anonyymi

Ei kukaan.

• Anonyymi

Huulillani sua rakastelen. Oletko valmis?

• Anonyymi

Aina valmiina!

• Anonyymi

Mistä mahtaisi tarttis ennen tuota hikiset vähintäänkin käydä huuhtasees

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina valmiina!

Oleks nää partion käynynnä kun olet valmiina mihin tahansa milloin tahansa

• Anonyymi

Kannattaa yrittää rakastella palstan ulkopuolella niin voi saada oikeaa läheistä kontaktia eikä tumputtaa karvaiseen tumppuun näyttöä hiplaillen.

FAKTA TIETO!

• Anonyymi

Ei ol onneks kovinkaan karvaset kädet saattaisi tulitöitä tehdessä olla haittan jos hankalaan koloon joutuisi

• Anonyymi

Niin, jos nyt viittaat esimerkiksi siihen, että aloittaja olisi nainen joka ei ole lähestynyt tällaista elämäsi kuningasta, niin silloin se varmasti tarkoittaisi, että tuo henkilö kehen yrität yhdistää näitä internetin anonyymeja tekstejä ei ole lähestymässä tätä elämäsi rakkautta kaikesta sinnikkäästä tuntemattomien ihmisten psyykkaamisesta sekä absursista haukkumisesta huolimatta. Vähemmän sitä hapanta, niin pää taas selkenee. Oli jo hyvällä mallilla kunnes ilmeisesti pikkusieluisuus/ego ja dystooppinen vallanhimo voitti

• Anonyymi

Olen vastannut jo tähän. Öitä❤

• Anonyymi

Huomenta ihanainen vaikka päivä jo pitkällä onkin

• Anonyymi

Öitä suloinen nuku hyvin

• Anonyymi

Kyllä vois harkita,missä vaikutat,naista tekee mieli,jo kovasti.tulis tarpeeseen,minkä ikäinen olet?Ongelma on että miten saa yhteyden,puhelin seksi ei kiinnosta,eihän tänne voi numeroitakaan laittaa,jos olis prepad liittymä niin ehkä sit,mulla normi Elisa.

• Anonyymi

Ongelma on se, että sinä et osaa kirjoittaa edes kelvollisesti. Ei kiitos.

• Anonyymi

Ainahan numeron voi vaihtaa jos häiriköt soittelee ei kai maksa sekään sen enempää kui se prepaid kään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma on se, että sinä et osaa kirjoittaa edes kelvollisesti. Ei kiitos.

Pystyy lukemaan kuitenkin jot mikä on ongelma jos noin kirjoittaa saattoi olla kiire töihin tai tauolle tai jonnekin tärkeään tapaamiseen eikä kerenny vain keskittyä tarpeeksi

• Anonyymi

Mikä on normi Elisa

• Anonyymi

Vaikka heti jos vain onnistut mut löytämään sun ei tarvi pelätä ettäkö mä sua pettäisin se miksi itse sitä pääsääntöisesti pelkään niin en itse koe olevani naiselle riittävä edes näin lähtökohtaisesti

• Anonyymi

Ei kannata itkeä kun on itse kaiken pilannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole aloittajan kommentti. En kaipaisi ihmistä, joka on jo kaiken pilannut. En ole koira vaan nainen.

• Anonyymi

Kyllä minä varmaan hänet löytäisin jostain, jos oikein etsisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko mitä mä olen pilannu jos en ole edes vaivautunut yrittämään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole aloittajan kommentti. En kaipaisi ihmistä, joka on jo kaiken pilannut. En ole koira vaan nainen.

Tuo ny tuosa välisä oli jonkun miehen kommenttini joka on elämänsä ryssiny kai melko totaalisesti jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun haukkus tännekin asti kantaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko koira naapurissa varo ettei tule ovesta läpi oleks nähny Turner ja täys tuho lehvan muistatko mistä se kertoi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne sinun mielestä jonkun anonyymin naista leikkivän pelleilijän ääni tarkemmin ottaen kiinni kantaa? Tämähän on kiinnostava joukkohallusinaation tapainen. Mies uskoo itse olevansa vakuuttuvasti nainen anonyymipalstalla ja joku kokee tietävänsä kuka hän on. Alkoholin pitkäaikainen käyttö voi sumentaa loogista ajattelua.

• Anonyymi

Jos tommosta pitää kysellä, vaihda jännämieheen.

• Anonyymi

Onhan noita..

• Anonyymi

Hän on tarpeeksi jännittävä minulle. Tiedä mikä jännämies sieltä kuoriutuisi. Saattaa ollakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan noita..

Ei ole aloittajalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on tarpeeksi jännittävä minulle. Tiedä mikä jännämies sieltä kuoriutuisi. Saattaa ollakin.

Sulla lähti ainakin mielikuvitus laukalle tunsitko kihelmöintiä vai oliko ihan trooppisuutta havaittavissa 😘

• Anonyymi

Kukaan nainen ei puhu/kirjoita näin. Piste

• Anonyymi

Kyllä muuten kirjoittaa. Minä olen nainen ja minä kirjoitan juuri noin ja härskimminkin, jos sille päälle satun. En tietenkään puhu noin. Olen kiltti ja kiva nainen. Täällä anonyymia provosoituneena voi vähän irrotella. Palstalla käy niin onnettomia inttäjiä, että se vaan lisää provosoitumista. Sinä aiheutat noita ylilyöntejä.

• Anonyymi

Oletko koskaan kirjoitellut tai puhunut naisen kanssa tietääksesi tämän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä muuten kirjoittaa. Minä olen nainen ja minä kirjoitan juuri noin ja härskimminkin, jos sille päälle satun. En tietenkään puhu noin. Olen kiltti ja kiva nainen. Täällä anonyymia provosoituneena voi vähän irrotella. Palstalla käy niin onnettomia inttäjiä, että se vaan lisää provosoitumista. Sinä aiheutat noita ylilyöntejä.

🤗😘👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan kirjoitellut tai puhunut naisen kanssa tietääksesi tämän

Joo kerran torilla kioski likkaa juttutin sanoi olevansa Kuopiosta juttu oli kerrassaan hieman huvittava..... Koska minunkin naapurikin on Kuopiosta nauroin ihan kokonaisen viikon en tiedä kyllä miksi...... Että kyllä naisista on kokemusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kerran torilla kioski likkaa juttutin sanoi olevansa Kuopiosta juttu oli kerrassaan hieman huvittava..... Koska minunkin naapurikin on Kuopiosta nauroin ihan kokonaisen viikon en tiedä kyllä miksi...... Että kyllä naisista on kokemusta

Mistäs mahdat itse olla tai missäkö kaupungissa mahdat itse tällöin olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luvalla vai ilman on kokemusta naisista mä ny itse lähinnä tarkoitin että oletko koskaan keskustellut naisen kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luvalla vai ilman on kokemusta naisista mä ny itse lähinnä tarkoitin että oletko koskaan keskustellut naisen kanssa

Näiden miehen monologien ja hömppäaloitusten perusteella luulisi, että ei

• Anonyymi

Se in totta, ettei kukaan nainen kirjoita eikä puhu näin. Ilmeisesti pari misogyynisesti ajattelevaa miestä suutahtaa siitä, että joku kehtaa viedä heidän unelmia pois kirjoittamalla päivänselviä faktoja auki. Toinen ryhmä on seksuaalisesti tukahtuneet naiset, jotka saattaa uskoa näihin höpinöihin projisointien kautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko joku oikeasti niin säälittävä, että käy provosoitumassa jonkun liveroolipeliä pelaavan miehen fantasioista?

• Anonyymi

Sama täällä mitä kiistämään naiselta🤫😉

• Anonyymi

Mitä naiselta voisi kiistää jos tätä aidosti rakastaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä naiselta voisi kiistää jos tätä aidosti rakastaa

👍 nainen sivusta

• Anonyymi

sovitaan kuitenkin 5 vuoden päähän

• Anonyymi

Hyvä.Ehdin varmasti jo siihen mennessä löytämään ihannemieheni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä.Ehdin varmasti jo siihen mennessä löytämään ihannemieheni.

Et sinä ole ap. Löysin jo ihanteeni ja aloitus on hänelle.

• Anonyymi

Ehkä sinun pitäisi sanoa hänelle, jota kaipaat, jos olette molemmat vapaita ja normaaleja ihmisiä.

• Anonyymi

Joo vaikka heti.

• Anonyymi

Pannaan pannaan sanoi katolinen inkvisiittori.

• Anonyymi

Nice nice jos vähän sais vaiko nais nais jos vähän sais

• Anonyymi

Aloitus ei ole tuolta kenen kanssa yleensä tällä puhutte omasta mielestänne kovinkin hauskoja. Minusta olette vain typeriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus ei ole tuolta kenen kanssa yleensä tällä puhutte omasta mielestänne kovinkin hauskoja. Minusta olette vain typeriä.

Minusta sinulla ei ole kaikki kunnossa jos luot kovin vahvoja assosiaatioita eri trollsuksista ja psyykkaat itsesi yhä uudelleen uskoon sen suhteen, että niissä miehen monologeissa olisi mukana naispuolinen kirjoittelija. Et voi hyvin

• Anonyymi

Oli niin kiihottava aloitus että tulin jo 🤭

• Anonyymi

Olitpa herkillä vaik vie alku pitemmäl kuis si kun koskeen pääsee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitpa herkillä vaik vie alku pitemmäl kuis si kun koskeen pääsee

3 sekuntia puheineen päivineen.

• Anonyymi

Kyllikki Nyrkki, mun ainut ystävä. Meill on orkiat joka päivä.

• Anonyymi

Joko sait lyötyä itseltäsi silmän mustaksi

• Anonyymi

Sen mies huomaa mäistä patoutumeista aloituksistasi

• Anonyymi

Huomena kuten aina ennenkin ! Olethan hmmmm.... mimmi .

• Anonyymi

Mimmi matami taisi men nii jot sexikäs mirri mu topakka täti tästä sitä vasta monta eri mielikuvaa si voikin repiä😊

• Anonyymi

Onko noi pornovideot Google hellareiden tekemiä

• Anonyymi

Mitä sä tarkoit jos sä katsot itse kuvaamaasi materiaalia ni häh täh mitä

• Anonyymi

Meillähän on toistemme yhteystiedot . Miksi et puutostilaasi esitä siellä ? vaikka vähän kierrellen kaarrellen jos olet niin häveliäs !

• Anonyymi

Ei kuulu tapoihini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulu tapoihini.

Sitten et ole puutteessa. Jos on kunnolla siinä tilassa ja vailla , se värinä ei ihan vähällä lakkaa . Tiedät kyllä missä se värinä on.

• Anonyymi

Mulla varmaan on sun numero mu tiedä si et onko sun henkilökohtainen vai työ ja onko enään käytössä mun numero sulla ehkä hyvällä säkällä on jossain ylhäällä mu Haminassa on jonkin verran sellaisia ihmisiä keneltä saat mun numeron mitä luultavammin tarvi kuin kysyä ei tarvi edes miettiä sitä kehtaamista välimatka ei ole lyhyt parempi sopia etukäteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten et ole puutteessa. Jos on kunnolla siinä tilassa ja vailla , se värinä ei ihan vähällä lakkaa . Tiedät kyllä missä se värinä on.

Osaan arvailla kyllä varmasti tiedä ennen kuin voi omin silmin nähdä

• Anonyymi

No perkele mikä ettei.

• Anonyymi

Mies ota….yhteyttö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ota….yhteyttö

Sivusta pyyntö yhteydenotosta. Ap ottaa itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ota….yhteyttö

Ota sinä sinulla on numero minulla ei ole kun poistin sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ota….yhteyttö

Ottaisin muutoin mu tiedä kaipaatko just mua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota sinä sinulla on numero minulla ei ole kun poistin sen.

Jaa no miksi poistit, eihän se toinen sitten ota kun ei kerta kiinnosta numeroakaan pitää.

• Anonyymi

hyi.

• Anonyymi

Kuink monta vuotta olet jo kirjoitellut näitä joutavia näihin seksuaalisesti turhautuneen miehen provoihin? Haetko itse jotain helpotusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuink monta vuotta olet jo kirjoitellut näitä joutavia näihin seksuaalisesti turhautuneen miehen provoihin? Haetko itse jotain helpotusta?

Tuollainen teennäinen päivittely kertoo lähinnä kyvyttömyydestä käsitellä omia vihan ja riittämättömyydentunteita, vaikka tietää itse ihan hyvin kommentoivansa incelin provoa. On se tämäkin tapa kastaa vähän naiseuttaan, mutta millaiseen dippiin. Groteskia retoriikkaa? Kyllä varmaan

• Anonyymi

Ei mitään toivoo...rakastelu on sitäpaitsi hieman väärä sana naiminen ja köyriminen kuvaa tapahtumaa paremmin. Ei sanoilla maailma muutu paremmaksi eikä tulitikut paljon lämmitä valaisee vain pienen hetken jonka jälkeen palaa vain sormet.

• Anonyymi

Naimista ja köyhimmistä se on silloin kun ei ole mitään tunteita toista kohtaan ja sekin loppuu jo viimeistään siinä vaiheessa kun nainen ei tykkää siitä rakastellessa se tunne on sillai kivasti kokonaisvaltaisempi

• Anonyymi

Minä rakastelen, kouri sinä ketä kourit.

• Anonyymi

Maltahan vielä! Jos vaikka sitten pääsiäisen jälkeen????

• Anonyymi

Mä en sillaitti odottel varsinkaan kun ol mitään sovittua kunhan kulutan aikaa joutessain ajankuluksi

• Anonyymi

Sekin on ihan ok.

• Anonyymi
    • Anonyymi

no tottahan toki odotan sinua joka päivä julia

• Anonyymi

Ei ole aloittajan kommentteja nuo sekavat. Joku nappasi aineissa tämän itselleen.

• Anonyymi

Kyllä me kaikki tajutaan että sinä mies se tuuppaat nämä seksuaalista turhautumista purkavat älyvapaat aloituksesi täyteen sekalaista settiä. Ehkä joku kanssaätmi lueskelee silmät kiiluen

• Anonyymi

Hmm. Marin se tais olla naama valkeena

• Anonyymi

Ei kiinnosta röllitär.

• Anonyymi

Vastailetko mies itsellesi aloituksiisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastailetko mies itsellesi aloituksiisi?

Tai onhan sekin mahdollista, että tämä vuosikausia toista naista mustamaalannut eukko koittaa psyykata tätä psykedeelisten luuloharhojensa kohdetta vihjailemalla olevansa joku abstrakti mies. Näin ne trollit alkaa muistuttaa toisiaan

• Rakastavaiset täälläkin

• Anonyymi

Ei minullakaan ole enää numeroasi. Poistin sen, sen jälkeen kun kerroit etten kiinnosta sinua romanttisessa mielessä... Miksi haluat seksiä eikait suhdetta kannata niin aloittaa? Älä enää kirjoita minua koskevia viestejä tänne koska et tarkoita mitä tänne laitat sen opin. Älä laita edes kirjaintani en minäkään laita sinun. En usko enää mitään jos oikeassa elämässä ei tapahdu mitään.

• Anonyymi

Täh? Kyllä mulla on hänen numeronsa enkä ole sitä poistamassa. Miksi niin tekisin. Minusta rakastelu on aika romanttista. En rakastelisi ketään joka ei kiinnosta romanttisessa mielessä.

• Anonyymi

Onko nämä sinun feikkivuoropuhelut mies omasta mielestäsi niin kiinnostavia mitä tänne aloituksiisi kirjoittelet?

• Anonyymi

Rakastelen mieluummin rahakkaampana. Keskityn siis hetken alla olevaan ja sitten voidaan ratsastella tms..

Aiheena Crypto.com:n visakortti, joka sisältää hyvät edut pienellä panostuksella. Mahdollisuuksia on ja lisää etuja tulee Crypton palveluun alvariinsa.

Tästä tutustumaan:
      https://kokemuksia-crypto-visa-kortista.webnode.fi/

• Anonyymi

Et tarvitse rahaa rakasteluun jos joku haluaa sinua.

• Tätäkin luettu lyhyessä ajassa 2461 kertaa... Kyllä sexi myy. Se on pakko todeta.

• Anonyymi

Niin ihan niinkuin kekkulimies et olisi todennut tätä aiemmin sen parinkymmenen vuoden aikana mitä olet täällä näitä naurettavia aloituksiasi tehtaillut. Tosin vastaukset joudut enimmäkseen kirjoittamaan itse, ei näihin paria syrjäytynyttä lukuunottamatta juuri vastauksia tule muilta. Fakta😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ihan niinkuin kekkulimies et olisi todennut tätä aiemmin sen parinkymmenen vuoden aikana mitä olet täällä näitä naurettavia aloituksiasi tehtaillut. Tosin vastaukset joudut enimmäkseen kirjoittamaan itse, ei näihin paria syrjäytynyttä lukuunottamatta juuri vastauksia tule muilta. Fakta😉

Ps totuus sattuu eikö

• Anonyymi kirjoitti:

Hahh. Minä olen täällä ollut vasta viime vuoden syksystä saakka kaipailemassa. Kuka se niissä harhoissa elää?

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Hahh. Minä olen täällä ollut vasta viime vuoden syksystä saakka kaipailemassa. Kuka se niissä harhoissa elää?

Tuo kuvittelee, että sinä kirjoitat tänne palstalle kaiken, koska sulla on tuo nikki. Osa täällä ei ole järjissään ja kannattaa ohittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo kuvittelee, että sinä kirjoitat tänne palstalle kaiken, koska sulla on tuo nikki. Osa täällä ei ole järjissään ja kannattaa ohittaa.

Sen olen havainnut, että osa kuvittelee minun olevan joka ikisen kirjoituksen takana. Se on niin absurdi ajatus ettei mitään rajaa. Luulkoon mitä luulee. Ainoa vaan että ne tuolla kirjoittelullaan pilaa minun mainettaan tehokkaammin kuin minä itse. Siksi menen puolustuskannalle. Mutta parempi olisi vaan unohtaa moiset.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Sen olen havainnut, että osa kuvittelee minun olevan joka ikisen kirjoituksen takana. Se on niin absurdi ajatus ettei mitään rajaa. Luulkoon mitä luulee. Ainoa vaan että ne tuolla kirjoittelullaan pilaa minun mainettaan tehokkaammin kuin minä itse. Siksi menen puolustuskannalle. Mutta parempi olisi vaan unohtaa moiset.

Kyllä sinä ainakin nämä aloituksen kaltaiset provokaatiot kirjoittelet ihan itse, kuten jokainen järjissään oleva ymmärtää

• Anonyymi

Ei. Vain jouluna ja juhannuksena.

• Anonyymi

Mää luulen että juoksisit kaukana jos ehdottaisin että rakastellaanko 🥰

• Anonyymi

Olisi kyllä ihanaa kanssasi♥️

• Anonyymi

..🤏❤

• Anonyymi

Aikamoista vastapuhepeliä pelattu taas tässäkin incelprovossa, sillä toisilla ei vaan millään mene jakeluun, että vaikka kuinka ahkerasti proosailee niin se ei totuudeksi muutu. Tämähän toistuu aloituksesta toiseen ja joutuu toistamaan, sillä aina joku tallukka jää tietopimentoon ja yrittää elää edelleen jänniä aikojaan.

• Anonyymi

Nähdäänkö mielummin ensin?

• Anonyymi

Mikäs siinä. Ensi viikon lopulla. Koko viikonloppu aikaa.

• Anonyymi

Koko ensi viikko aikaa

• Anonyymi

No miten on?😄

• Anonyymi

Kyllä se Elina minulle käy👍 T Otmi

• Anonyymi

Taas nähtiin nää jutut

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      765
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      731
    Aihe