Mikä on mielestänne hyvää elämää?
Mitä siihen kuuluu?
Mistä haaveilette?
Mikä tekee onnelliseksi?
LS
Hyvä elämä
40
113
Vastaukset
- Anonyymi
Aito ja täysipainoinen eri maisemineen ja tunnelmineen.
Vaatii tietty kohtalaisesti tärkeintä eli rakkautta. Jonka perusta on Jumalassa.
Nykykulttuurissa jo ehkä lähes mahdotonta.- Anonyymi
Huomaan itsessäni vikoja ja luulen että kaikissa meissä ihmisissä täytyy olla jotain ei niin täydellistä. Olen tehnyt elämässä paljon virheitäkin, niin jokainen kait.
Nyky-yhteiskunnassa tavoitellaan menestystä, rahaa, kauneutta...tärkeintä todellisesti on ihan jokin muu. Sellaista ideaalia tuputetaan jatkuvasti, jolla ei ole elämässä todellisesti merkitystä.
LS
- Anonyymi
Job.7:6-7 Päiväni kiitävät nopeammin kuin sukkula, ne katoavat toivottomuudessa. Muista, että minun elämäni on tuulen henhäys; minun silmäni ei enää saa onnea nähdä. Saarn.6:4-6 Sillä se turhaan tulee ja pimeyteen menee, ja pimeyteen peittyy sen nimi. Ei ole aurinkoa nähnyt eikä tuntenut. Sen lepo on parempi kuin hänen. Ja vaikka hän eläisi kaksi kertaa tuhannen vuotta, mutta ei saisi onnea nähdä - eikö kuitenkin kaikki mene samaan paikkaan? Saarn.3:20-22
- Anonyymi
Harmi, ettei sinulla ole mitään omaa sanottava.
- Anonyymi
Ps.14:7 Oi, että Israelin pelastus tulisi Siionista! Kun Herra kääntää kansansa kohtalon, silloin Jaakob riemuitsee, Israel iloitsee. Ps.53:7 Oi, että Israelille tulisi pelastus Siionista! Kun Jumala kääntää kansansa kohtalon, silloin Jaakob riemuitsee, Israel iloitsee.
- Anonyymi
Mikään ei siis ei sinua onnelliseksi...
- Anonyymi
Haaveilen, että olisin terve ja vapaa alkoholista.
- Anonyymi
Toivon sinulle sitä.
Kiitos ajatusten jakamisesta.
LS
- Anonyymi
On menestyvä, terve, kovakuntoinen, täynnä Pyhää Henkeä. Kokee ja tekee ihmeitä. 3. Joh. alkupuoli kirjoitetaan näistä asioista, noin ulkomuistista.
- Anonyymi
Onni on sitä että on ihmisiä joista välitän ja jotka välittävät minusta. Että on lähes aina ihminen jolle voi soittaa jos jokin hyvä tai paha asia on mielen päällä, ja pystyy kuuntelemaan heitä jo he soittavat.
Että elämässa ainakin muutama asia kiinnostaa, liikunta, terveelliset elämäntavat, kirjat, käsityöt, elokuvat, luonto, eläimet...
Pysyisi kiinnostus, eikä tulisi välinpitämättömäksi kuten evvk.
Että saisi voimaa päästä tavoitteisiin, pieniin tai isompiin ja näin pitää itsetunto kohdallaan.
Että elämän vaikeuksista voisi selvitä niin että pystyisi jatkamaan elämää katkeroitumatta, anteeksi antaen ja saaden.
Että voi olla kiitollinen, aidosti, pakottamalla se ei tule.
Itse näitä noudatan ja pääosin onnistun. On turva Jumalassa ja häntä kiitän usein.- Anonyymi
Hienoa, että elämässäsi on asioita, mitä olet halunnutkin.
LS
- Anonyymi
Aloitukseen...
Hyvä elämä on:
-Tapahtukoon sinun tahtosi! ( sanoi Jeesus Getsemanessa...)
Herran oma ei ETSI hyvää elämää?
Vaan sitä, mitä HERRA tahtoo,
Se on PARAS....- Anonyymi
No tuo kuvastaa yhdenlaista ajattelutapaa. Se on vähän kuin että mistään ei tulisi iloita, eikä mitään elämässä toivoa tai tahtoa, koska aina pitää itsensä alistaa ja nöyrtyä. Tunnistan tuollaisen ajattelutavan, itse edustan vapaampaa "siipeä". Usko edustaa sitä, että Jumala tahtoo hyvää ja tahtoo johdattaa aina hyvään ja hyvää voi myös aina odottaa ja toivoa.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuo kuvastaa yhdenlaista ajattelutapaa. Se on vähän kuin että mistään ei tulisi iloita, eikä mitään elämässä toivoa tai tahtoa, koska aina pitää itsensä alistaa ja nöyrtyä. Tunnistan tuollaisen ajattelutavan, itse edustan vapaampaa "siipeä". Usko edustaa sitä, että Jumala tahtoo hyvää ja tahtoo johdattaa aina hyvään ja hyvää voi myös aina odottaa ja toivoa.
LSHerran tie on paras! Sisältää iloa ja kaiken aikaa jännittävää johdatusta!
Vapaata. Haasteellista!! Voi toivoa. Voi nähdä yllätysihmeitä.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herran tie on paras! Sisältää iloa ja kaiken aikaa jännittävää johdatusta!
Vapaata. Haasteellista!! Voi toivoa. Voi nähdä yllätysihmeitä....Ei se usko mitään jatkuvaa nostetta ole, vaan ihan tavallista elämää.
LS
- Anonyymi
Jes.22:13 Biblia (1776) (Vaikka nyt) katso, ilo ja riemu, teurastaa härkiä, tappaa lampaita, syödä lihaa, ja juoda viinaa, (ja sanoa): syökäämme ja juokaamme, meidän pitää kuitenkin huomenna kuoleman. Jer.17:5
Kumpa laihtuisin, ja pääsisin ostelee uusia vaatteita.olen ihan ähky.kaveri tarjosi lounaan ja söin suklaakakkuakin.vahingossa näin itseni kaupassa kenkäosaston peilistä ja muistui mieleen että olen lihonut tässä kuussa neljä kiloa...oisko sun"syö vaan ei se maailmanloppu ole"-jutut...sinä et ainakaan tahdo että hoikistuisin!
No tällä tietysti saan siut suuttumaan, mutta eikö ihmissuhteissa myös kritiikki kuulu silloin tällöin asiaan.- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Kumpa laihtuisin, ja pääsisin ostelee uusia vaatteita.olen ihan ähky.kaveri tarjosi lounaan ja söin suklaakakkuakin.vahingossa näin itseni kaupassa kenkäosaston peilistä ja muistui mieleen että olen lihonut tässä kuussa neljä kiloa...oisko sun"syö vaan ei se maailmanloppu ole"-jutut...sinä et ainakaan tahdo että hoikistuisin!
No tällä tietysti saan siut suuttumaan, mutta eikö ihmissuhteissa myös kritiikki kuulu silloin tällöin asiaan.Olen miettinyt viime päivinä tuota kritiikkiä. Joskus tulee sanottua asioista ja ihminen voi loukkaantua, vaikka sanoisi ihan aiheesta, niin toki toinen osapuoli näkee asian omasta viitekehyksestään aina ja eihän se mukavaa ole jos joku esittää ääneen kritiikkiä...tosin sen kritiikin voi esittää myös sanattomasti ja joskus ihminen voi vetää esimerkiksi rajan, että ei halua olla tekemisissä, esimerkiksi siksi, että kokee toisen ihmisen seuran negatiiviseksi, että jos se ihminen vaikka kokee toisen ihmisen vahingoittavan, eikä koe ihmissuhteen antavan omaan elämään mitään hyvää ja positiivista...
Tällaisia olen viime aikoina tutkaillut mielessäni..
LS Anonyymi kirjoitti:
Olen miettinyt viime päivinä tuota kritiikkiä. Joskus tulee sanottua asioista ja ihminen voi loukkaantua, vaikka sanoisi ihan aiheesta, niin toki toinen osapuoli näkee asian omasta viitekehyksestään aina ja eihän se mukavaa ole jos joku esittää ääneen kritiikkiä...tosin sen kritiikin voi esittää myös sanattomasti ja joskus ihminen voi vetää esimerkiksi rajan, että ei halua olla tekemisissä, esimerkiksi siksi, että kokee toisen ihmisen seuran negatiiviseksi, että jos se ihminen vaikka kokee toisen ihmisen vahingoittavan, eikä koe ihmissuhteen antavan omaan elämään mitään hyvää ja positiivista...
Tällaisia olen viime aikoina tutkaillut mielessäni..
LSNiinkuin se sinun ns.mysteerimies.no ei millään pahalla, eihän nämä mun läskit sinun syy ole.toivottomalta tuntuu.
- Anonyymi
Niinkuin se sinun ns.mysteerimies.no ei millään pahalla, eihän nämä mun läskit sinun syy ole.toivottomalta tuntuu.
No se ei kokonaan liity pohdintaan.
Olen joutunut eräässä ihmissuhteessa ja vuosien takaisessa ystävyyssuhteessa tekemään itsekin ratkaisun, että otan etäisyyttä, koska jotkin ihmissuhteet eivät vahvista vaan nujertavat enemmän. Sen kautta kuitenkin olen ymmärtänyt mainitsemaasi "mysteerimiestä", että miksi ja ymmärtänyt, että jos toinen on kokenut asian tarpeelliseksi itsensä suojelemiseksi.
No, mielestäni et saa vaipua epätoivoon. Ihminen ei ole yhtä kuin miltä näyttää ulkoisesti. Oma hyvinvointi on toki tärkeää, mutta se on kokonaisvaltaista. Laihuuskaan ei takaa hyvinvointia, ei liikuntakaan. Jos laihduttaminen tekee elämäsi paremmaksi niin sinulla on kaikki syy siihen ja eihän suunta ylöspäin siinäkään ole tavoite varmaan. Luin lehdestä että jotain sen painoinen mitä olet, on suomalaisilla naisilla keskiarvo paino...en tiedä lohduttaako tieto sinua lainkaan.
LS - Anonyymi
Niinkuin se sinun ns.mysteerimies.no ei millään pahalla, eihän nämä mun läskit sinun syy ole.toivottomalta tuntuu.
Mandariinit ja klementiinipaasto tekee hyvää.Lähtee läskit käveleen.
Ja omenaa suuhun kanssa.
Haastan sinut huomisesta klo 17 lähtien - 2.12.2022 jKr. kokeilemaan hetelmäpainotteista ruokavalijota.
Kova mies,
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mandariinit ja klementiinipaasto tekee hyvää.Lähtee läskit käveleen.
Ja omenaa suuhun kanssa.
Haastan sinut huomisesta klo 17 lähtien - 2.12.2022 jKr. kokeilemaan hetelmäpainotteista ruokavalijota.
Kova mies,
Selef UrgeOkei!mutta miksi just hedelmät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se ei kokonaan liity pohdintaan.
Olen joutunut eräässä ihmissuhteessa ja vuosien takaisessa ystävyyssuhteessa tekemään itsekin ratkaisun, että otan etäisyyttä, koska jotkin ihmissuhteet eivät vahvista vaan nujertavat enemmän. Sen kautta kuitenkin olen ymmärtänyt mainitsemaasi "mysteerimiestä", että miksi ja ymmärtänyt, että jos toinen on kokenut asian tarpeelliseksi itsensä suojelemiseksi.
No, mielestäni et saa vaipua epätoivoon. Ihminen ei ole yhtä kuin miltä näyttää ulkoisesti. Oma hyvinvointi on toki tärkeää, mutta se on kokonaisvaltaista. Laihuuskaan ei takaa hyvinvointia, ei liikuntakaan. Jos laihduttaminen tekee elämäsi paremmaksi niin sinulla on kaikki syy siihen ja eihän suunta ylöspäin siinäkään ole tavoite varmaan. Luin lehdestä että jotain sen painoinen mitä olet, on suomalaisilla naisilla keskiarvo paino...en tiedä lohduttaako tieto sinua lainkaan.
LSNe on pidempiä naisia. Mun normaali paino olis noin -12kg laihempi.en viihdy tässä painossani.yleensä en tosin ajattele asiaa. Siksi en ole ajatellut mitä syön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on pidempiä naisia. Mun normaali paino olis noin -12kg laihempi.en viihdy tässä painossani.yleensä en tosin ajattele asiaa. Siksi en ole ajatellut mitä syön.
Keskiarvo pituus oli 164...ja paino varmaankin sen 72, tai sinne suuntaan ainakin kumpikin. Samassa jutussa oli kummatkin. Kiinnitin huomiota juttuun varmaan, koska palstalla olet murehtinut painoasi ja sitten tuli eteen se juttu...
Ei ole ollut puhetta pituudestasi koskaan. :)
LS Anonyymi kirjoitti:
Keskiarvo pituus oli 164...ja paino varmaankin sen 72, tai sinne suuntaan ainakin kumpikin. Samassa jutussa oli kummatkin. Kiinnitin huomiota juttuun varmaan, koska palstalla olet murehtinut painoasi ja sitten tuli eteen se juttu...
Ei ole ollut puhetta pituudestasi koskaan. :)
LSNo oho.ompa piristävä tutkimus.olen 160cm pitkä.toi vaan kertoisi sen että ylipaino on tosi yleinen ongelma..en mäkään ymmärrä kaikkia laihduttelijoita.jollain,varsinkin nuorilla, on paino oikeasti turhaan huolena
- Anonyymi
No oho.ompa piristävä tutkimus.olen 160cm pitkä.toi vaan kertoisi sen että ylipaino on tosi yleinen ongelma..en mäkään ymmärrä kaikkia laihduttelijoita.jollain,varsinkin nuorilla, on paino oikeasti turhaan huolena
Juu, se oli yllättävää kyllä, koska yhteiskunnassa mitataan painoindeksiä lapsuudesta lähtien ja kuitenkin moni ei ehkä siihen yllä todellisesti. Naiset oli kooltaan vastekoossa, m ja l koossa.
Itse olen kyllä selkeästi ylipainoinen että tavallaan en koe oikeudeksi ketään neuvoa niin ettei saisi laihduttaa, joka itselläni on laihdutettavaa.. kunhan olet onnellinen...mutta ei se ole kiinni yksistään painosta mitenkään. Minulla laihoilla voi olla myös vääristynyt näkemys omasta kehosta ja se tyytyväisyys elämässä ei tule välttämättä vastaan silti.
Toivon että toki saavuta elämässä asioita, mitkä saavat sinut voimaan hyvin ja jos se on laihempi sinä, niin sekin on ok kyllä...mutta haluan kertoa, että olet arvokas juuri tuollaisena kuin nyt olet, tänään ja nyt.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, se oli yllättävää kyllä, koska yhteiskunnassa mitataan painoindeksiä lapsuudesta lähtien ja kuitenkin moni ei ehkä siihen yllä todellisesti. Naiset oli kooltaan vastekoossa, m ja l koossa.
Itse olen kyllä selkeästi ylipainoinen että tavallaan en koe oikeudeksi ketään neuvoa niin ettei saisi laihduttaa, joka itselläni on laihdutettavaa.. kunhan olet onnellinen...mutta ei se ole kiinni yksistään painosta mitenkään. Minulla laihoilla voi olla myös vääristynyt näkemys omasta kehosta ja se tyytyväisyys elämässä ei tule välttämättä vastaan silti.
Toivon että toki saavuta elämässä asioita, mitkä saavat sinut voimaan hyvin ja jos se on laihempi sinä, niin sekin on ok kyllä...mutta haluan kertoa, että olet arvokas juuri tuollaisena kuin nyt olet, tänään ja nyt.
LSMonilla...ei minulla ..
Saavutat... Anonyymi kirjoitti:
Monilla...ei minulla ..
Saavutat...Kiitti!Mutta tuo, kun sanoit ettei paino vaikuta onnellisuuteen..en ole samaa mieltä,tokikaan en Yleistä.sinulla ilmeisesti ei vaikuta, mutta nyt kun pohdin kaikkia ylipainoisia ihmisiä, mitä ovat puhuneet niin monella se vaikuttaa.
Toki ihmisillä on ongelmansa,olivat ylipainoisia tai ei..
Mutta esimerkiksi ne ihmiset jotka muutoksessa kertaavat onnistumisiaan,ovat syystäkin onnellisempia kuin läskeinä.- Anonyymi
Kiitti!Mutta tuo, kun sanoit ettei paino vaikuta onnellisuuteen..en ole samaa mieltä,tokikaan en Yleistä.sinulla ilmeisesti ei vaikuta, mutta nyt kun pohdin kaikkia ylipainoisia ihmisiä, mitä ovat puhuneet niin monella se vaikuttaa.
Toki ihmisillä on ongelmansa,olivat ylipainoisia tai ei..
Mutta esimerkiksi ne ihmiset jotka muutoksessa kertaavat onnistumisiaan,ovat syystäkin onnellisempia kuin läskeinä.Ei se laihtuminen tuo parempaa itsetuntoa.
On ihmisiä jotka laihduttaan kokevat tarvetta esitellä muuttunutta olemusta, mutta sekään ei välttämättä kerro onnellisuudesta ja siitä että on itsensä kanssa tasapainossa.
Toki syöminen jo itsessään voi vaikuttaa jopa mielialaan ja se jos väsyy..
....ja eihän sitä ylipainoisena välttämättä esimerkiksi uimahallin halua lähteä, koska tietää vartalon olevan ihanteesta poikkeava. Ainakin se vaikeuttaa lähtemästä, vaikka ei estä. Joku voi haluta joskus tulla juttelemaan painoasioista, "hyvää tarkoittaen", millä tavalla ei tehtäisi jos ei olisi ylipainoinen, tai ylipainoisia puhutellaan muiden kesken "se lihava", normipainoisilla on nimensä siis......saa ystäviä helpommin, ihmiset haluavat seuraasi, jopa työpaikan saantiin voi vaikuttaa ulkonäkö...toki laihuus on valttikortti "maailman markkinoilla"...mutta ne eivät tee hyvää elämää...se kaikki on pintaa.
Jostain syystä minulle tosi harvoin painosta mitään sanotaan...siitä on vuosia kun jotkinbteinit on jotain keskenään naureskelleet...lasten kouluun johonkin keskusteluun voi olla inhottava mennä nuorison ohitse, koska ne huonot kokemukset enemmän liittyy alaikäisten juttuihin, että olen sivukorvalka kuullut esim naureskellen, että onpa iso perse...tai jotain ...loppuviimein nekin on olleet tosi harvassa...vanhemmat ihmiset ovat hienovaraisesti mukamas tuoneet "terveyspuheen kautta"...niin että tyhmä saa olla jos ei huomaa ajatusmaailmaa sen taustalla...mutta aika vähällä olen päässyt...moni muu lihava saa kokea enemmän ja joka päiväkin pahaa ihmisiltä.
Toki surua olen kantanut ja se on tuonut myös katkeruutta... että tiedän lihavuuden voivan olla seikka, joka voisi vaikuttaa työn saantiin toisin kuin jos olisin trimmattu ja laitettu ulkoisesti, en siis jaksa tehdä paljoa vaivaa ulkoisen eteen...tavallaan koen epäoikeudenmukaiseksi maailman, koska aina ei ratkaise se mitä osaa, vaan se miltä näyttää ja miten osaa itseään markkinoida. Se on tosiasia, mutta ei se vaikuta halukkuuteeni laihtua. Kyse on enemmän siitä, että minulla on alkanut tulla jalkaongelmaa, en halua diabetesta ja muutenkin haluan kokea itseni niin, että olisi jaksamista.
LS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se laihtuminen tuo parempaa itsetuntoa.
On ihmisiä jotka laihduttaan kokevat tarvetta esitellä muuttunutta olemusta, mutta sekään ei välttämättä kerro onnellisuudesta ja siitä että on itsensä kanssa tasapainossa.
Toki syöminen jo itsessään voi vaikuttaa jopa mielialaan ja se jos väsyy..
....ja eihän sitä ylipainoisena välttämättä esimerkiksi uimahallin halua lähteä, koska tietää vartalon olevan ihanteesta poikkeava. Ainakin se vaikeuttaa lähtemästä, vaikka ei estä. Joku voi haluta joskus tulla juttelemaan painoasioista, "hyvää tarkoittaen", millä tavalla ei tehtäisi jos ei olisi ylipainoinen, tai ylipainoisia puhutellaan muiden kesken "se lihava", normipainoisilla on nimensä siis......saa ystäviä helpommin, ihmiset haluavat seuraasi, jopa työpaikan saantiin voi vaikuttaa ulkonäkö...toki laihuus on valttikortti "maailman markkinoilla"...mutta ne eivät tee hyvää elämää...se kaikki on pintaa.
Jostain syystä minulle tosi harvoin painosta mitään sanotaan...siitä on vuosia kun jotkinbteinit on jotain keskenään naureskelleet...lasten kouluun johonkin keskusteluun voi olla inhottava mennä nuorison ohitse, koska ne huonot kokemukset enemmän liittyy alaikäisten juttuihin, että olen sivukorvalka kuullut esim naureskellen, että onpa iso perse...tai jotain ...loppuviimein nekin on olleet tosi harvassa...vanhemmat ihmiset ovat hienovaraisesti mukamas tuoneet "terveyspuheen kautta"...niin että tyhmä saa olla jos ei huomaa ajatusmaailmaa sen taustalla...mutta aika vähällä olen päässyt...moni muu lihava saa kokea enemmän ja joka päiväkin pahaa ihmisiltä.
Toki surua olen kantanut ja se on tuonut myös katkeruutta... että tiedän lihavuuden voivan olla seikka, joka voisi vaikuttaa työn saantiin toisin kuin jos olisin trimmattu ja laitettu ulkoisesti, en siis jaksa tehdä paljoa vaivaa ulkoisen eteen...tavallaan koen epäoikeudenmukaiseksi maailman, koska aina ei ratkaise se mitä osaa, vaan se miltä näyttää ja miten osaa itseään markkinoida. Se on tosiasia, mutta ei se vaikuta halukkuuteeni laihtua. Kyse on enemmän siitä, että minulla on alkanut tulla jalkaongelmaa, en halua diabetesta ja muutenkin haluan kokea itseni niin, että olisi jaksamista.
LSNiin noh...ajattelin lähinnä muutoksen elämäntapansa muuttaneiden kertomuksia.terveys on parantunut monella ym.
Minäkin pelkään sitä diabetestä. Verenpaine koholla ja rasva-arvot pielessä..että miten he tekee sen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin noh...ajattelin lähinnä muutoksen elämäntapansa muuttaneiden kertomuksia.terveys on parantunut monella ym.
Minäkin pelkään sitä diabetestä. Verenpaine koholla ja rasva-arvot pielessä..että miten he tekee sen?Miten tekevät mitä?
Kumma ettei ole rasva-arvot kohentuneet, jos olet jo laihtunut paljon ..yleensä näkyy arvoissa kymmenen kilon pudotuksetkin hyvin, ja olet kuitenkin lähellä normaalipainoa.
Verenpainetautia voi olla aika laihoillakin, siinä varmasti sukurasituksilla on aika isokin osa...toki elämäntavoilla voi vaikuttaa..
LS Anonyymi kirjoitti:
Miten tekevät mitä?
Kumma ettei ole rasva-arvot kohentuneet, jos olet jo laihtunut paljon ..yleensä näkyy arvoissa kymmenen kilon pudotuksetkin hyvin, ja olet kuitenkin lähellä normaalipainoa.
Verenpainetautia voi olla aika laihoillakin, siinä varmasti sukurasituksilla on aika isokin osa...toki elämäntavoilla voi vaikuttaa..
LSNiin. Ja just söin taas jätskiä.masensi niin tää maailman tilanne ja epävarmuus.no se ei painoon vaikuta.
Rasva-arvoihin kyllä.
Sinun viestisi on niin ihania,et taida tajuta itsekkään...jaa että 10kg painon lasku näkyy arvoissa.?
Mun laihispyrähdys oli pari vuotta sitten.siitä sitten pari vuotta tämä nykyinen paino ja itsesääli.ja paljon rasvaa ja varsinkin sokeria.- Anonyymi
Niin. Ja just söin taas jätskiä.masensi niin tää maailman tilanne ja epävarmuus.no se ei painoon vaikuta.
Rasva-arvoihin kyllä.
Sinun viestisi on niin ihania,et taida tajuta itsekkään...jaa että 10kg painon lasku näkyy arvoissa.?
Mun laihispyrähdys oli pari vuotta sitten.siitä sitten pari vuotta tämä nykyinen paino ja itsesääli.ja paljon rasvaa ja varsinkin sokeria.Hyvä jos koet viestit ihanaksi...mietin, että jos käy vielä niin...että tuntisit minun vähättelevän sinun ongelmiasi....ja loukkaannut minuun.
LS - Anonyymi
Niin. Ja just söin taas jätskiä.masensi niin tää maailman tilanne ja epävarmuus.no se ei painoon vaikuta.
Rasva-arvoihin kyllä.
Mun laihispyrähdys oli pari vuotta sitten.siitä sitten pari vuotta tämä nykyinen paino ja itsesääli.ja paljon rasvaa ja varsinkin sokeria.Jos olet saanut pidettyä painon jo pari vuotta suurinpiirtein samassa, se on jopa suurempi saavutus kuin itse laihtuminen.
Aina voi korjata ruokavaliota...mitä jos menikin yksi jäätelö, kunhan se oli yksi eikä useampi, joka päivä ties kuinka monen viikon ajan.
Hoksasin yhden jutun...me ihmiset jaamme asioita vuorokauden sykleihin, ei meidän keho toimi pelkästään sen mukaan, vaikka toki silläkin on vuorokauden vaihteluihin liittyviä asioita, kuten unen tarve... Kuitenkin kyse on suuremmista kokonaisuuksista...ei siitä söitkö jäätelön tänään ja eilen jotain muuta ikävää, se on ihan korjattavissa.
LS - Anonyymi
Rasva-arvoihin kyllä.
Mun laihispyrähdys oli pari vuotta sitten.siitä sitten pari vuotta tämä nykyinen paino ja itsesääli.ja paljon rasvaa ja varsinkin sokeria.En väitä etteikö ruokailuissasi olisi parantamisen varaa, useimmilla ihmisillä on. Kait se pääsääntö on että pitäisi aika kurinalaisesti elää, jos on taipumusta lihomiseen...se ei tarkoita mielestäni ihan kaikesta herkusta luopumista ikuisesti. Joskus voi varmasti poiketa säännöistä eikä mikään kaadu siitä.
LS Anonyymi kirjoitti:
En väitä etteikö ruokailuissasi olisi parantamisen varaa, useimmilla ihmisillä on. Kait se pääsääntö on että pitäisi aika kurinalaisesti elää, jos on taipumusta lihomiseen...se ei tarkoita mielestäni ihan kaikesta herkusta luopumista ikuisesti. Joskus voi varmasti poiketa säännöistä eikä mikään kaadu siitä.
LSJoo, näin on.äsken kaupasta ostin pähkinöitä ja appelsiinin.en juustoa kuten aiemmin mietin.
Jos tämä nyt tästä lähtisi..paino puoli kiloa vähemmän kuin eilen.
Kurinalaisesti elämää...Niin ..se liikuntakin.ei musta ole siihen.
Mutta tästä siis haaveilen.ja että Suomen rauha pysyisi.
- Anonyymi
tämä vaikuttaa olevan aika hyvää elämää !
ei ainuttakaan ihmissuhdetta rasitteena, ei äitiväkeä räksyttämässä, iso oma talo ei velkaa tilillä piisaa ja kohtalainen terveyskin on.
jja toki Jumalan lepo ja rauha ja sata muuta mielenkiintoista harrastetta jne... ei tämä hullumpi ole.- Anonyymi
elinkumppanin asettelin arkkuun kauan sitten eikä uudet kiinnosta vähän vähää.
sain tarpeekseni liian monesta asiasta joka ei ollut minusta kotoisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elinkumppanin asettelin arkkuun kauan sitten eikä uudet kiinnosta vähän vähää.
sain tarpeekseni liian monesta asiasta joka ei ollut minusta kotoisin.Näinhän se onkin. Ihmissuhteet ja naimisissa eläminen on vaan niin raskas paketti, että ken siitä kerran erkanee ihana vapaus urkenee. Jo maan päällä, ei tarvitse taivaaseen odotella.
- Anonyymi
Jumalattomasta tulevaisuudesta kun kämpän ovea ei tarvitse lukita kun ateistirikolliset eristetty helveddiin.
Täysin jumalattomista vapaa maa on vastaus joka kyssäriin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833805
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322669Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201657Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261478- 281461
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251451Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71434Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731408Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284