Ien on valkoinen heti hampaan juuresta lähtien, vuotaa verta ja on kipeä. Ien näyttää vähän aftalta, löysin netistä kuvan: https://imgur.io/gallery/DqEJCga Mahtaakohan olla vain ientulehdus vai kenties muuta? En pääse näytille hammaslääkäriin kun sairastuin koronaan.
Tulehtunut ien vai pahempaa?
Anonyymi-ap
1
246
Vastaukset
- Anonyymi
Mätäpaise lienee. Minulla oli ja hammas poistettiin. Sinuna tilaisin heti hammaslääkäriajan. Siihen asti huuhdo gorfosylillä tai ehkä vielä parempi laittaa gordosyligeeliä vain siihen hampaaseen ja ikeneseen. Ettei muut hampaat altistu desinfioivalle aineelle turhaan.
Ei kannata rynnätä poistamaan, minun siksi että tuli sama juttu aina vaan uudestaan. Olikin juuri vaurioitunut.
Hammas kuvataan ensin ja sitten katsotaan mikä juuri sinun kohdallasi on paras toimenpide.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351