Ärsyynnytkö itseäsi lihaksikkaammista ihmisistä?

Anonyymi-ap

Ja miksi? Monet rimpulat tuntuvat suhtautuvan vihamielisesti lihaksikkaisiin.

21

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja miksi lyhyet miehet vihaa pitkiä miehiä?

      • Anonyymi

        Aikanaan kun olin valtavien lihaksieni kanssa ovihommissa, kaikki pätkät ja kääpiö, luikut haastoivat aina riita ihan väkisin, aina joku narukäsi oli tulossa päälle ja kaikille viisastelijoille , aivan syyttä suotta, alkoholi oli aina osana ylipursuavaa epätodellista itsetuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikanaan kun olin valtavien lihaksieni kanssa ovihommissa, kaikki pätkät ja kääpiö, luikut haastoivat aina riita ihan väkisin, aina joku narukäsi oli tulossa päälle ja kaikille viisastelijoille , aivan syyttä suotta, alkoholi oli aina osana ylipursuavaa epätodellista itsetuntoa.

        Pätkät vihaa pitkiä vaikka eivät olisi alkoholin vaikutuksen alaisina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikanaan kun olin valtavien lihaksieni kanssa ovihommissa, kaikki pätkät ja kääpiö, luikut haastoivat aina riita ihan väkisin, aina joku narukäsi oli tulossa päälle ja kaikille viisastelijoille , aivan syyttä suotta, alkoholi oli aina osana ylipursuavaa epätodellista itsetuntoa.

        Kesällä sattui hauska tilanne, kun kuljin jonkun räkäkännissä olevan mikkihiiren ohi, joka käveli siinä vissiin äitinsä kanssa. Ihan aikuinen mies siis. Mulkoili pitkään käsivarsiani ohi kävellessäni ja takaa kuulin myöhemmin, kun hän sanoi sille toiselle: ”pitäiskö mennä haastaa riitaa?”. Ainakin alkoholia suurkuluttaville laihaläskeille lihakset tuntuvat olevan jokin ongelma.


    • Anonyymi

      Sitten kun nämä katkerat ja kateelliset lihaksista miehille,
      kun heidän kanssa juttelee , tutustuu huomaa . että he yrittävät itse epätoivoisesti saada lihaksia ja voimaa, kun on lampaanluonne, eikä ole siihen hommaan , kun ne lihakset ei tule kuin kovalla työllä, ei millään poppakonsteilla , kuten yleinen harhaluulo , vaan vuosien työllä, homma ei onnistu ja taas jatkuu haukkuminen näistä adoniksista hautaan asti.

    • Anonyymi

      Isot lihakset saa ainoastaan roinalla. Ei siinä minkään kovan työn kanssa ole juurikaan mitään tekemistä.

    • Anonyymi

      Millähän perusteella kuvittelet noin?

    • Anonyymi

      Ei ole kuvittelua vaan puhdas fakta.

    • Anonyymi

      Päin vastoin! Minusta on mukava nähdä ympärilläni eri asioissa onnistuneita ihmisiä.
      Kun panostus näkyy kropassa niin sehän on merkki siitä ettei uurastus ole mennyt hukkaan.
      Olen muutamalle salikaverilleni sanonut, että saavat olla myöhempinä vuosina kiitollisia hankittuaan aikanaan lihasmassa.
      Jossakin ikävaiheessa sitä alkaa katoamaan ja on erinomaista, että on jotain mistä hiljalleen luopuu. Vaikka vastententahtoisestikin.

      Toinen asia on se, löytyykö voimaa, saatikka tehoa niin paljon kuin päältä katsoen voisi olettaa.

    • Anonyymi

      Ärsyynnyn tietenkin,
      itseä hävettää ja jännittää kun on ihan ruikku reppana,
      olis voinu äitee kahtoa hieman riskimmän kukkakepin tilalle kun raotti,
      ei sille enään voi mitään, olen hävennyt ja itkenyt aina kun joudun ottaan paidan pois, ei sille voi mitään.
      Naiset nauraa ja pilkkaa, sitä on olla urheilematon ressukka, kapeharteinen luikku.

      Kaikki atleetit saa naiset, työpaikat ja ihan kaiken, kyllä lihaksilla ja hartioilla vaan saavuttaa ja elämä hymyilee todella, ite oon tällainen luuseri rääpäle reiska.

      • Anonyymi

        Mikä estää tehdä asian hyväksi jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää tehdä asian hyväksi jotain?

        En mä ehdi tekeen mitään kun roikun vain näissä sivustoilla ja pyörin netissä,
        muut sillä välin kasvattavat valtavia lihaksia ja hoitavat kuntoa,
        minä täällä kalu kädessä selaan nettiä,
        se estää minua elämästä omaa elämää,
        elän vain ja ainoastaan muiden elämää ja varsinkin kaikkien muiden, oma kun ei kiinnosta enkä voi asialle mitään, olen niiiiiiiin surkea ressukka.
        Juon , poltan, nuuskaan, ja käytän lääkkeitä, en liiku , en urheile,
        syytän kaikkia muita omasta saamattomuudestani, en saa naisia , enkä kavereita,
        netti vei minut ja täällä itken ja valitan.


    • Anonyymi

      En ärsyynny koska kaikki minua lihaksikkaammat tyypit on vetänyt roinaa ja kuolevat nuorina pois. En ole kade roinanarkeille.

    • Anonyymi

      Lihaksikkuus on jokaisen oma päätös. Jokaisen on mahdollista olla lihaksikas. Minä olen päättänyt olla voimakas.

      • Anonyymi

        Ei voimaa ole ilman lihaksia, ainakaan isompia voimia,
        olen ollut tuossa maailmassa kymmeniä vuosia, ja ei koskaan ole ollut paljon voimaa, siis oikeasti voimaa, jos ei ole ollut lihaksia.
        Kyllä painonnostajilla ja voimanostajilla jotka tekee ennätyksiä on aina lihaksia reilusti.
        Käsi kädessä nämä menee, ja noin se vaan on, sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voimaa ole ilman lihaksia, ainakaan isompia voimia,
        olen ollut tuossa maailmassa kymmeniä vuosia, ja ei koskaan ole ollut paljon voimaa, siis oikeasti voimaa, jos ei ole ollut lihaksia.
        Kyllä painonnostajilla ja voimanostajilla jotka tekee ennätyksiä on aina lihaksia reilusti.
        Käsi kädessä nämä menee, ja noin se vaan on, sori.

        Pelkkä lihasmassa ei takaa ulkonäön edellyttämää voimatasoa suorituskyvystä puhumattakaan mutta pelkässä lihashermotuksen suorituskyvyssä tulee lihasten tarve nopeasti vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä lihasmassa ei takaa ulkonäön edellyttämää voimatasoa suorituskyvystä puhumattakaan mutta pelkässä lihashermotuksen suorituskyvyssä tulee lihasten tarve nopeasti vastaan.

        Voi olla,
        yhtään mikkihiirtä tai narukättä tai kynäniskaa , ruikkua , riisikeppiä luikkua,
        en oo koskaan nähnyt joka käsittelee isoja painoja,
        yli 4 vuosikymmentä saleilla ympäri maailmaa pyörineenä voi todeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voimaa ole ilman lihaksia, ainakaan isompia voimia,
        olen ollut tuossa maailmassa kymmeniä vuosia, ja ei koskaan ole ollut paljon voimaa, siis oikeasti voimaa, jos ei ole ollut lihaksia.
        Kyllä painonnostajilla ja voimanostajilla jotka tekee ennätyksiä on aina lihaksia reilusti.
        Käsi kädessä nämä menee, ja noin se vaan on, sori.

        Ei mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla,
        yhtään mikkihiirtä tai narukättä tai kynäniskaa , ruikkua , riisikeppiä luikkua,
        en oo koskaan nähnyt joka käsittelee isoja painoja,
        yli 4 vuosikymmentä saleilla ympäri maailmaa pyörineenä voi todeta.

        Lue uudestaan: PELKKÄ LIHASMASSA EI TAKAA - - - !!!!
        Muutaman vuosikymmen ajan saliseurustelua panonnoston Suomen mestareiden, Euroopan mitalistien, MM-kisa pistemiehien yms. kanssa.
        Pn-liiton 50v julkaisussa on tuttaviani!
        Saleilla olen nähnyt myös luíhasassan hankkijoita ja havaintoja hietän voimatasoistaan ja liikkuvuudestaan, -mattomuudestaan.

        Jos olet liikkunut ympäri maailmaan kuntosaleilla niin niillä voi varjeltua havainnoilta joihin on majdollisuus oikeilla punttisaleilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue uudestaan: PELKKÄ LIHASMASSA EI TAKAA - - - !!!!
        Muutaman vuosikymmen ajan saliseurustelua panonnoston Suomen mestareiden, Euroopan mitalistien, MM-kisa pistemiehien yms. kanssa.
        Pn-liiton 50v julkaisussa on tuttaviani!
        Saleilla olen nähnyt myös luíhasassan hankkijoita ja havaintoja hietän voimatasoistaan ja liikkuvuudestaan, -mattomuudestaan.

        Jos olet liikkunut ympäri maailmaan kuntosaleilla niin niillä voi varjeltua havainnoilta joihin on majdollisuus oikeilla punttisaleilla.

        Ei tietenkään lihasmassa takaa mitään,
        en ole nähnyt yhtään joka työntää 200kg päänsä päälle tai ottaa sen penkkipunnerruksessa jolla ei olisi lihaksia , bodarit on toki erikseen.
        Tunnen hlökohtaisesti olympiamitallisteja painonnostossa ym voimailu lajeissä,
        ja yleensä ovat kyllä lihaksikkaita.
        Ei siitä pääse mihinkään.


    • Anonyymi

      Jos ette treenaa,

      älkää sitten hävetkö,

      jännittäkö,

      pelätkö,

      ja kateellisena sönköttäkö,

      (Atleetit ja lihaksiikkammat vie naiset aina, näin se on aina ollut ja tulee olemaan, sori näin vaan on.)
      miksi joku on lihaksikkaampi tai atleettisempi,
      miksi näitä mietit jos olet laiska , saamaton,
      ja luuseri luonne.
      Kyllä hyväkroppainen nainen tai mies on aina parempi vaihtoehto jos puhutaan yksin ulkonäöstä, kaikki muu on sitten jo muuta josta voi tehdä vaikka oman kirja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe