Kirjopyykki piikkien antamiseen on nyt sitten lingottu kunnille, joissa voidaan päättää piikkien tarjoamisesta väestölle. Siellä sitten lääkäri arvioi, kenelle piikki annetaan.
Vatulointi piikkien ympärillä vain jatkuu nyt sitten alemmalla tasolla ja näin sekä Stm että Thl säilyttivät kasvonsa tässä hullussa härdellissä.
Mielenkiinnolla seuraan myös tuon uutisissakin jo olleen vyöruusun ilmaantumista ja varsinkin vasta alkanutta rokotuskampanjaa ko. tautiin.
Hussin infektiolääkäri Veli-Jukka Anttilan mukaan vyöruusun puhkeamisen syynä voi olla koronarokote. (Yle-uutiset)
Onhan se hyvä, että rokotehaittaankin on saatavilla rokote!
Ei muuta kuin piikille!
Kiurun kirjopyykki
2
215
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset nyt vaan tuppaa pysymään terveenä ilman inj. Tollasen koktailin jälkeen en ihmettele, että kaikille tulee mitä ihmeellisempiä oireita. (Ei tietenkään johdu noista) Lääkäriin et oikeen pääse ja pahaltahan se tuntuisi, että on ollut huono piikki. Mielummin ollaan hiljaa ja kokeillaan buranalla, jos hiukset kasvais takasin. :(
- Anonyymi
Tässä asiantunjan kommentti mahdollisesti tulevista rajoituksista "pandemian" takia:https://t.me/c/1676723473/222
The global fiat currencies are about to fail!
If this collapse is imminent, it just means one thing from my perspective.
The RV is right around the corner. RV stands for the Re-Valuation of the current currencies. This is the birthing of a new financial system on the horizon. The new currency will be backed by gold. No more inflations and no more making money from thin air.
I can’t wait for this to happen. What an exciting time to be living in.
Koska koronan aikana painettiin 65% lisää rahaa liikenteeseen, tulee niin Taala kuin Eurokin romahtamaan täysin ja uusi RV (revaluation) on oikeasti jo tehty kulisseissa 1,5 vuotta sitten. Kryptojen romahdus on alkanut.
Kyse ei siis ole taudeista, vaan talouden uudelleenjärjestelystä. BRICS-maat ovat jo uudessa kvanttisysteemissä ja taala ja euro on validoitu uusilla arvoilla järjestelmään, mutta niitä ei ole vielä aktivoitu käyttöön.
Politikkomme tietävät paljon enemmän tulevasta, mutta eivät uskalla kertoa, mitä on edessä. Enpä haluaisi olle Kiurun housuissa, kun Nyrnberg 2 oikeudenkäynnit alkavat piikkien pakkosyötöstä. Malesiassa jo ensimmäinen lääkäri on teloitettu siitä syystä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429