Lehtien ilmestyminen

Anonyymi-ap

Miksi Herätkää ja Vartiotorni eivät enää ilmesty?

35

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tiedän ihmisiä, joilla ei ole tietokonetta, tablettia eikä älypuhelinta. He lukevat vain paperilehtiä. Samoin minäkin olen tilannut kaksi lehteä, joita luen vain paperiversioina. En edes vilkaise netistä mitään lehtiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ihmisiä, joilla ei ole tietokonetta, tablettia eikä älypuhelinta. He lukevat vain paperilehtiä. Samoin minäkin olen tilannut kaksi lehteä, joita luen vain paperiversioina. En edes vilkaise netistä mitään lehtiä.

        Minä en tee enää kenttää. Tein vain lehtityötä, ja se on nyt loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tee enää kenttää. Tein vain lehtityötä, ja se on nyt loppu.

        Sama täällä, en mitään raamattukursseja mene tarjoamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, en mitään raamattukursseja mene tarjoamaan.

        En minäkään mitään Raamattukursseja kenellekään mene tarjoamaan. Minä en sellaisia kenellekään pidä. Sitä en tietänyt ennen, että ovilla pyritään saamaan tutkistelu aikaan. Nykyisin se on kai se Raamattukurssi. Turhaan siellä ovilla yritin käydä. En tavoitellut mitään tutkisteluja. Lehtityötä voi tehdä muuallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, en mitään raamattukursseja mene tarjoamaan.

        Kaikki eivät ole opettajia, eivätkä sellaisiksi tule.


      • Anonyymi

        Onhan se siinä mielessä hyvä, että internetistä löytyy tiedot, niin ei tarvitse enää käydä kentällä. Ihmiset oppivat itse hakemaan tietoa sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se siinä mielessä hyvä, että internetistä löytyy tiedot, niin ei tarvitse enää käydä kentällä. Ihmiset oppivat itse hakemaan tietoa sieltä.

        Nythän asiat menevät oikeaan suuntaan. Nyt voi keskustella Raamatusta oikeasti. Nyt voi ottaa pelkän Raamatun käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tee enää kenttää. Tein vain lehtityötä, ja se on nyt loppu.

        Miksi teit lehtityötä ja mksi se ei sitten ollut kenttää?


    • Anonyymi

      Ovat unessa eivätkö vartiossa.

      • Anonyymi

        Ja taas mainosvaltuutettu, tuo armoitettu nirppanokka suuttui kun vertasin heidän lehtiään hauskuttaviin lastenlehtiin, joita nuo vartiokorni ja hävetkää lehti ovat.
        Tyhmä typerys tuo VT kyttä.
        Mene Venäjälle, niin saat oikeaa kohtelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas mainosvaltuutettu, tuo armoitettu nirppanokka suuttui kun vertasin heidän lehtiään hauskuttaviin lastenlehtiin, joita nuo vartiokorni ja hävetkää lehti ovat.
        Tyhmä typerys tuo VT kyttä.
        Mene Venäjälle, niin saat oikeaa kohtelua.

        No, mikä mättää vartiotornikyttä?
        Alahan poistamaan edellistä viestiä.
        Vai tuliko vellit housuun?


    • Anonyymi

      Vartiotorniin osui venäläinen ohjus.

    • Olen varmalta taholta kuullut, että jeesus kielsi. Sanoi, että koska maailmanloppu on juuri aivan pian tulossa, niin jt on syytä keskittyä vain olennaiseen, eli Peräilmaan.

    • Anonyymi

      Julkaisuympäristö on muuttunut koko Järjestön toiminnan ajan. 1879 lehdet olivat hubin askeettisia taitoltaan, luonnollisesti mustavalkoisia ja paperi ei ollut pinnoitettua. Ihanat värikuvat tulivat mukaan jo 1950-luvulla, jolloin lehtien ulkoasua alkoivat uudistaa lisävärit - nuo oranssit, vihreät ja punaiset sekä siniset!

      1900-luvun loppupuolella värijulkaisut ilahduttivat Raamatun tutlistelijoiden silmiä! 4-väripainatus pinnoitetulle paperille herätti valokuvat mahtavaan loistoon! 4-väripainatuksessa sivu painetaan neljä kertaa, keltainen, magentanpinkki, syaaninsininen ja musta. Sadat kieliversiot toteutettiin Järjestön itse kehittämällä MEPS-julkaisujärjestelmällä.

      2000-luvilla ollaan siirrytty paperittomaan julkaisuun. Videot, ääniartikkelit ja vuosikymmenten lehtiarkistot hakuineen. Raamattuhaku.

      Mitä toivoisit vielä?

      • Anonyymi

        Järjestö, tuo saakutillinen laitos on muuttunut huonompaan suuntaan koko ajan.
        Aluksi oli asiaakin kirjoituksissa, ulkoasusta viis. Ihmiset olivat ilahtuneita asiasta. Heitä ei tarvinnut mielistellä kuvilla.
        MEPS järjestelmä oli ja on viihdykettä, niinkuin mainitsit, muodossa; " ilahduttivat".
        Näin väärä profeetta, eksyttäjät tekee.
        "Mitä toivoisit vielä?"
        Lopettaisitte koko onnettoman touhun.
        Jokainen, vähääkään Raamattua lukeva tajuaa, että lahkonne on valkeuden enkeliksi tekeytyvän petos.


      • Anonyymi

        " Mitä toivoisit vielä? "

        Että miettisit, mikä uskonnoitsija vartiotorni on lajiaan, kun se käskee repimään vanhoja julkaisujaan

        "Osa Jehovan todistajien kirjallisuudesta on nyt vaarassa. Ne on määrätty hävitettäväksi. Tuhottavista kirjoista, lehdistä ja muusta materiaalista on laadittu 2-sivuinen dokumentti. Sen voi lukea tämän sivun lopusta."
        https://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_w817.html


      • Anonyymi

        Toivoisin rinnalle paperilehdet. Kaikilla ei ole muuta kuin peruspuhelin, eivätkä mitään tietokonetta tai muuta laitetta aio hankkia. Tein jatkuvasti lehtityötä. Nyt ei voi tehdä enää kenttää. Olen toimeton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisin rinnalle paperilehdet. Kaikilla ei ole muuta kuin peruspuhelin, eivätkä mitään tietokonetta tai muuta laitetta aio hankkia. Tein jatkuvasti lehtityötä. Nyt ei voi tehdä enää kenttää. Olen toimeton.

        "Tein jatkuvasti lehtityötä. Nyt ei voi tehdä enää kenttää. Olen toimeton."

        Voithan varata lehtityölle aikaa kalenteristasi esim. tunnin viikossa eli 4 tuntia kuussa, mutta koska ei ole lehtiä, niin ei voi levittääkään mitään. Merkkaat silti tunnit "Jehovalle" tärvättynä aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tein jatkuvasti lehtityötä. Nyt ei voi tehdä enää kenttää. Olen toimeton."

        Voithan varata lehtityölle aikaa kalenteristasi esim. tunnin viikossa eli 4 tuntia kuussa, mutta koska ei ole lehtiä, niin ei voi levittääkään mitään. Merkkaat silti tunnit "Jehovalle" tärvättynä aikana.

        Näkymättömiä lehtiä levittämällä voi ostaa näkymättömästi palanneelta Jeesukselta lipun paratiisiin, jota ei koskaan tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkymättömiä lehtiä levittämällä voi ostaa näkymättömästi palanneelta Jeesukselta lipun paratiisiin, jota ei koskaan tule.

        Tämä olisi yhdenmukainen käytäntö. Painetut ja myös digitaaliset lehdet olisivatkin tyylirikko kaikkien näiden kuviteltujen asioiden joukossa.


    • Anonyymi

      Nyt ei kannata takertua pikkuseikkoihin! En suosittele näitä Verkkopalvelusivuston ulkopuolelle johtavia linkkejä! Niissä voi olla Järjestölle vieraita tekstejä! Mitään kirjallisuutta ei ole suinkaan pakko siirtää esim. olohuoneen paraatipaikalta - käytäntö on osoittanut vain, että pienten kaupunkiasuntojen ahtaissa olohuoneissa halutaan vapauttaa kallista pinta-alaa myös seiniltä!

      Itse käytän eniten Verkkopalvelusivustoa, koska siellä kaikki ovat luettavissa helposti! Nyt joku haluaa antaa täysin väärää kuvaa tästä aineistojen siirrosta nettiin! Onhan suuri Siunaus, että kaikki julkaisut löytyvät helposti yhdestä paikasta!

      • Anonyymi

        Holhoojako kuvittelet olevasi?


      • Anonyymi

        Tuohon viimeiseen lauseeseen; "onhan se suuri siunaus. . . .plää plaa", sanoisin; joopa joo.
        Minulla on edessäni vielä suurempi siunaus tuossa metrin päässä pöydälläni:RAAMATTU.
        En tarvitse mitään verkkopalvelusivustoa, joka kuitenkin on valheita pullollaan.
        Raamatusta löytyy se mitä tarvitsen. PISTE!


      • Anonyymi

        Mitä se sinun uskontotuottajasi on sanonut syyksi tuottaa aikaisemmin niitä painotuotteitaan, kun ne nyt onkin todettu revittäviksi ?
        Uutta valoahan se on lahkoslangilla. Mutta kun se tuottaja leuhkii olevansa jehovakanava
        Ja tulisi niistä veloitetut kauppahinnat palauttaa, eikö niin ? Niinhän maitokauppasikin pitäjä tekee, jos huomaat ostoksesi pilaantuneeksi että se haisee kuin lahko pahimmillaan, ainakin melkein.

        Joka kiinnostuu saatuaan vartiotornikaupustelijan rakkauspommitusta, hänen olisi arvokasta saada nähdä ne uskonnon varhaisemmatkin vaiheet painotuotteista


      • Anonyymi

        Kaikilla ei ole laitteita, millä pääsee nettiin. Minä luen muutenkin kaikki lehdet vanhanaikaisella tavalla eli paperisina. Mutta kentät on nyt sitten käyty, ja voi jäädä odottamaan Harmagedonia.


      • Anonyymi

        On hyvä, että kaikki on siirtynyt nettiin. Mutta kyllä siinä rinnalla tarvitaan ihan omaan käyttöön paperisia lehtiäkin. Todellakin on myös ihmisiä, jpilla ei ole muuta kuin tavallinen peruspuhelin. Kaikki eivät juokse nykyajan perässä. Itse arvostan esimerkiksi paperisia lehtiä niin paljon, että en koskaan lue digiversioita netista, vaikka ne kuuluvat yleensä tilaukseen. Enkä tilaisi lehtiä pelkän digiversion takia.


    • Anonyymi

      Nämä lehtiset menee postilaatikosta seuraavaan laatikkoon,eli roskalaatikkoon.Minun puolesta nuo jahvettiroistot saa seista tornissaan maailmanloppuun asti,mikä piti jo olla heidän mukaansa......

      • Anonyymi

        Ja päätit sitten tästä avautua.


    • Anonyymi

      Kaikki on jo heränneet ja vartiotorni kävi tarpeettomaksi, kun kaikki on hereillä.

      • Anonyymi

        Niistä vartiotorneista saa arvokkaan tiivistelmän ilmaisella kirjastolainalla, Turusella.
        Hän esittelee lahkon vartiotornisitaatein.

        Jos joku aktiivitodistaja sen lukee, niin hän alkaa haukkumaan Turusta.
        Nyt tulisikin päätellä että miksi ?
        Miksi hän ei käsittele kirjan antia, kommentoi vartiotornin tekstiä, jonka Turunen on tuonut esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä vartiotorneista saa arvokkaan tiivistelmän ilmaisella kirjastolainalla, Turusella.
        Hän esittelee lahkon vartiotornisitaatein.

        Jos joku aktiivitodistaja sen lukee, niin hän alkaa haukkumaan Turusta.
        Nyt tulisikin päätellä että miksi ?
        Miksi hän ei käsittele kirjan antia, kommentoi vartiotornin tekstiä, jonka Turunen on tuonut esiin.

        Kirjastossa myös Herrick Åbergin Nykyajan Baabelin orjat

        Hän aloitti että oven avaaminen vartiotornikauppiaille tuli maksamaan vuosikymmeniä hänen elämästään.
        Lopetuksessaan hän kerytoi, kuinka lahko ei hyväksynyt eroamista. Hänelle sanottiin, että lahkolle antaudutaan ja eroaminen ei ole mahdollista.

        Tuo oli totta tuolloin, 1970 -luvun alkupuolella. Nykyjänsä on tässä nöyrrytty lain kannalle ja eroaminen on vain ilmoitusasia.

        Nyt on tosiaan netti.
        Entisten todistajain foorumi on antoisa https://veljesseura.org/foorumi/index.php


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjastossa myös Herrick Åbergin Nykyajan Baabelin orjat

        Hän aloitti että oven avaaminen vartiotornikauppiaille tuli maksamaan vuosikymmeniä hänen elämästään.
        Lopetuksessaan hän kerytoi, kuinka lahko ei hyväksynyt eroamista. Hänelle sanottiin, että lahkolle antaudutaan ja eroaminen ei ole mahdollista.

        Tuo oli totta tuolloin, 1970 -luvun alkupuolella. Nykyjänsä on tässä nöyrrytty lain kannalle ja eroaminen on vain ilmoitusasia.

        Nyt on tosiaan netti.
        Entisten todistajain foorumi on antoisa https://veljesseura.org/foorumi/index.php

        Niin se on se jehovakanavaksi itsensä kastanut lahkojohto ruvennut lain kannalle


    • Anonyymi

      Vastaus ensiksi kysymykseen joka alussa esitettiin: kyllä lehdet edelleen ilmestyvät, tosin harvemmin kuin aikaisemmin ja vähemmällä sivumäärältään.. Siihen on hyvät syyt ja perusteet miksi näin.

      Millaisia laiskimuksia te oikein olette, te joille tuottaa vaivaa esimerkiksi tarjota Raamatun tutkisteluja tai saarnata sanaa tänä vaikeana aikana?
      Yritätte vain luikerrella helpoimman kautta eli noukkia pelkät rusinat pullasta. Eipä teille luultavasti kunniankukko laulaa tulevaisuudessa.
      Muistuu mieleen Jeesuksen sanat Ilmestyskirjassa eräälle seitsemälle seurakunnalle osoittamassaan nuhteessa kauan sitten. Jeesuksen sanoma kuului : ….” sinä et ole kuuma etkä kylmä, olet haalea. Minä olen oksentava sinut suustani”.
      Jokainen löytää tämän varoituksen hengellisestä laiskuudesta Ilmestyskirjasta. Onko Jumalalla mitään velvollisuuksia antaa henkeään yksilöille, joilla ei ole todellisuudessa rakkautta totuuteen ja lähimmäisiinsä? Rakkaus ilmenee aidossa tottelevaisuudessa ja aktiivisissa uskon teoissa. Miettikääpä edellä sanomaani vakavasti. Kaikki löytyy Raamatuista jos edes sitä jaksatte avata.

      • Anonyymi

        Joo
        Raamatusta löytyy
        Mutta UM on siitä väärennös

        Vartiotorniseura on muuten määrännyt vanhoja painotuotteitaan hävitettäväksi.
        Että semmoisia on siellä valtakunnansalilla alleviivattu.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe