Monta kertaa olen sanonut ettei tuo tule käytännön ongelmien takia toteutumaan, mutta yllätyin itsekin kuinka nopeasti EUn johto alkaa vetämään päätöstä takaisin :)
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/354bdea5-1c57-4fdc-8fa1-ccbef574b49c
IL: EU päätti lokakuussa polttomoottorikiellosta, komissaari vetää jo nyt takaisin
7
157
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköauto fanaatikot jo kurat housuissa.
- Anonyymi
Miksi tuota säikkymään? Ajan sähköautolla jos haluan, ei minua liikuta pätkääkään saako polttisautoja myydä vaikka sadan vuoden päästä, se on niiden murhe jotka polttiksia haluaa.
- Anonyymi
Hype törmäsi todellisuuteen.
- Anonyymi
Eihän mitään vielä ole vedetty takaisin. Seuraavan kerran aikataulua tarkistetaan vasta vuonna 2026. Mitään aikataulua ei ole vielä muutettu. Mutta kun typeränä idioottina katsoo vain klikkiotsikon niin eihän sille mitään voi.
- Anonyymi
Miten olisi edes mahdollista että kaikki ajaisi sähköllä kun hyvin suuri osa ei saa kotona ladattua?
- Anonyymi
Bensan hinta ei sentään heittele montaa sataa prosenttia yhdessä vuorokaudessa.
- Anonyymi
Erittäin huonoa lupaa tuolle suunnitelmalle jos jo muutaman viikon jälkeen korkea-arvoiset EU päättäjät pitää hyvin vaikeana toteuttaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749