niin syötävän ihanalle mies? Luulin jo pääseväni eroon tästä ikävästä. Mutta ei.
miksi sun pitää näyttää
32
804
Vastaukset
Kohta mies vastaa ja pari on syntynyt.
- Anonyymi
Ei ne asiat täällä palstalla tapahdu. Tämä on vain kirjoittelua, haaveiden purkua.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne asiat täällä palstalla tapahdu. Tämä on vain kirjoittelua, haaveiden purkua.
Joopa joo. Kyllä nuo silti ovat onnellisia kun saavat huomioo ja sydämiä. Nukkuvat yönsä hyvin. Minä saan vaan paskaa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Joopa joo. Kyllä nuo silti ovat onnellisia kun saavat huomioo ja sydämiä. Nukkuvat yönsä hyvin. Minä saan vaan paskaa.
Täällä on osa allergisia nimimerkeille. Tuo kommentti oli aloittajalta sulle.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sä et taida olla päässyt ohi pettymyksestä?
Anonyymi kirjoitti:
Sä et taida olla päässyt ohi pettymyksestä?
En ole enkä tule koskaan pääsemäänkään siitä ohi.
- Anonyymi
Miten syötävän?
- Anonyymi
Syötävän ihanan?
- Anonyymi
Meneekö pitkälle tummalle miehelle?
- Anonyymi
En sanoisi tummaksi mutta en lyhyeksikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanoisi tummaksi mutta en lyhyeksikään.
Hän on sänkihiuksinen ja jumalaiset silmät. Hyvin muodostunut takapuoli....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hän? Aloitus ei ole pitkälle tummalle miehelle eikä pyllymallillekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka hän? Aloitus ei ole pitkälle tummalle miehelle eikä pyllymallillekaan.
Valkeakoskelta tunnen erään tuohon kuvaukseen sopivan, ei lihan lyhyt mutta ei ihan tummakaan,jenkkitukkaa tykkää tykkää pitää ja peba...hmmm,ihan kiva. eräs nainen olen hänen vaikutuspiiristään. e ja t mutta kumpi etu,kumpi sukunimenkirjain ?!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkeakoskelta tunnen erään tuohon kuvaukseen sopivan, ei lihan lyhyt mutta ei ihan tummakaan,jenkkitukkaa tykkää tykkää pitää ja peba...hmmm,ihan kiva. eräs nainen olen hänen vaikutuspiiristään. e ja t mutta kumpi etu,kumpi sukunimenkirjain ?!?
Sotkit kaksi kirjoittaa ja heidän kuvaukset toisiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotkit kaksi kirjoittaa ja heidän kuvaukset toisiinsa.
Tietenkin vaimo sotkee. Ylöjärveltä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaako rouva kenties uutta elättäjää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetkinen, hän on mun!!
- sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetkinen, hän on mun!!
- sivustaPidä. aloittaja ei huoli tuota.
- Anonyymi
Menee ainakin samat ajatukset ❤️😘 sivusta
- Anonyymi
Kiitos 🥰 hyvä ruoka, lempeä mieli 😋
- Anonyymi
Mitä söit?
- Anonyymi
Näin on😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä söit?
Kanaa tää kukko 😁🥰
- Anonyymi
Ehkä olet katsonut pökäleesi syöneenä mielenhäiriöissä toisen vain syömättömäksi pökääleksesi, senkin umpikiero hu0ra valtavan taivahan alla, taikka et.
Hymyile, näin.
:)
https://m.youtube.com/watch?v=VARadS0zLTo - Anonyymi
Jospa ei niin kovin kohdennettua vinoilua tänään, ei ilmeisesti ole enää niin tarpeellista ja kuuri uusitaan vain tarvittaessa. Ajattelin vain tässä ns ääneen ja enhän minä ilkeä halua olla jos ei ole aivan pakko
- Anonyymi
^ vakaan vajaat
- Anonyymi
Onko sulla kaikki hyvin? Taitaa olla vähän rankkaa kun et saa vastakaikua. Tässä heruttelet ja toisessa
ketjussa ihan jotain muuta.
Sivusta vaan.- Anonyymi
Sull on kova tahti päällä, sivusta vaan. En tiedä onko sinun itsesi kannalta fiksua asettua maalitauluksi ivalle joka provossa. Ja muuten, nytkö niitä on jo taas monta, eikä joku tietty josta olet tarinoinut yhtä lailla kuin tästä toisestakin. Ikäänkuin väitteet eivät olisi ajautuneet myös sille rajalle, että kirjoittajia on ollut kaksi. Miten sitä ihminen ei omaan pesään pissisi kun on niin korkea ja moraalisesti ylevä tavoite täytettäväksi. Kyllä se kävi jossain vaiheessa ilmi rivien välistä, että myös näin on hämmennetty.
- Anonyymi
En tee toisessa ketjussa mitään muuta. Heruttelen jokaisessa jonka kirjoitan hänelle :) Kannattaa pitää järki päässä ja ymmärtää, että tämä on avoin palsta. Se ihan muuta kirjoittava on joku muu AINA :)
- Anonyymi
Huomannut, että teistä osa on uponnut tänne palstalle omiin harhoihinsa eikä näe metsää puilta. En ole mikään vakituisesti palstalla asuva heruttelija :) Tuntuu tosi järjettömältä kun pitkästä aikaa tänne jotain laittaa ja puolet porukasta käyttäytyy kuin olisin tuttu ja joku jonka kanssa eilenkin kirjoittelin. Ettekö te enää muista, että tämä on avoin palsta ja lukijoita voi olla kuka tahansa Suomen kielen taitoinen? Kirjoitan harvoin joten järki päähän nyt. Nyt olen täällä taas, huomenna jo ehkä muualla. Minä olen kunnossa ja voin hyvin, kiitos kysymästä. Kirjoitin aloituksen eilen, olen se sama henkilö. En ole se sama henkilö joka kirjoitti jossain toisessa ihan muuta :)
- Anonyymi
Se on varmaan se vitaeproo?
- Anonyymi
Pitää varmaan itsekin sitä tilata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731