Kävitkö tänään sittarissa mies

Anonyymi-ap

Olin siellä mutten huomannut!

55

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En käynyt. Huomenna vasta.

• Anonyymi

Minut näkee aina kotimaisissa omenissa kun käyn siellä.

• Anonyymi

Huomenna täytyy mennä. Sielä on europäivät. Hedelmiä ja vihanneksia eurolla!

• Anonyymi

Minä ostin pari viipaletta joulukinkkuakin ja humusta kokeeksi 😊

• Anonyymi

En käynyt mutta minä taas näin sinut viikonloppuna Minimanissa. Olit siellä näköjään töissä ja esitit ettet näe minua.

• Anonyymi

Ei täälläpäin mitään Minimaneja ole, enkä ole koskaan olllut kaupassa töissä. Näkemäsi ei ole aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täälläpäin mitään Minimaneja ole, enkä ole koskaan olllut kaupassa töissä. Näkemäsi ei ole aloittaja.

Jep, Imatra, Joutseno, Lappeenranta, Mäntyharju tai Juva on se kylä mistä toi kirjoitti. En ole ehtinyt vielä mihinkään noista paikoista enkä osaa paiskata niitä edes kartalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, Imatra, Joutseno, Lappeenranta, Mäntyharju tai Juva on se kylä mistä toi kirjoitti. En ole ehtinyt vielä mihinkään noista paikoista enkä osaa paiskata niitä edes kartalle.

Ei kannata mennäkään koska tuo kommentoija on kohteensa jo nähnyt kassalla töissä.

• Anonyymi

Missä vitun kaupungissa on vielä minimani tätä nykyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata mennäkään koska tuo kommentoija on kohteensa jo nähnyt kassalla töissä.

Montakin nättiä kaunista kassaneitoa kerennä nähdä täsä kun ol ajalle muuta käyttöä kun kuluttaa sitä

• Anonyymi

Eilen kävin ja maanantaina myös. Tänään ei ollut käyntiä, eikä luultavammin huomennakaan. Ehkä perjantaina uudestaan.

• Anonyymi

Minä kävin sunnuntaina lidlissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kävin sunnuntaina lidlissä.

No hieno homma että kävit lidlissä.

• Anonyymi

Toiletissa kävin tänään, entä sinä?

• Anonyymi

Ei sen miehen tarvitse olla Cittarissa, sähän aloittaja näet sen miehen mielessäsi koko ajan.🤠

• Anonyymi

Aloitus ei ole naiselta, kuten varmaan tiedät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus ei ole naiselta, kuten varmaan tiedät

Tämä kommentti ei ole aloittajanaiselta kuten varmaan kaikki fiksut tietävätkin.

• En kun olin kilpailevalla.

• Anonyymi

Kilpailu vähän hillitsee hintojen nousua. Alvia voisi kyllä vähän pienentää kun ruokien hinnat on nousseet 16% vuodessa. Valtio saa nyt ansiotonta nousua tuloissa, niin ei ole kiire puuttua hintoihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kilpailu vähän hillitsee hintojen nousua. Alvia voisi kyllä vähän pienentää kun ruokien hinnat on nousseet 16% vuodessa. Valtio saa nyt ansiotonta nousua tuloissa, niin ei ole kiire puuttua hintoihin.

Olipas kuivakasta tekstiä. Mutta informatiivista.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Olipas kuivakasta tekstiä. Mutta informatiivista.

Olen joskus tahallisen kuivakka 😂 varsinkin jos kirjoitan ohjeita (työrutiineista peräisin). Ne ovat väsyttävän perusteellisia ja selkosuomeksi 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Olen joskus tahallisen kuivakka 😂 varsinkin jos kirjoitan ohjeita (työrutiineista peräisin). Ne ovat väsyttävän perusteellisia ja selkosuomeksi 😂

No onhan tuokin huumorinlaji. Minuakaan ei ymmärretä useinkaan. Saatan laukoa täysin totisella naamalla jotain humoristista, ja porukka ottaa sen ihan tosissaan.

• PalstaRinssi kirjoitti:

No onhan tuokin huumorinlaji. Minuakaan ei ymmärretä useinkaan. Saatan laukoa täysin totisella naamalla jotain humoristista, ja porukka ottaa sen ihan tosissaan.

Siihen samaan törmää täälläkin. Kukaan ei tiedä että täysin vitsinäkin joskus kirjoitan jotain, ja tullaan hyppimään silmille, että miten sika saatoit sanoa jotain tuollaista?!

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Siihen samaan törmää täälläkin. Kukaan ei tiedä että täysin vitsinäkin joskus kirjoitan jotain, ja tullaan hyppimään silmille, että miten sika saatoit sanoa jotain tuollaista?!

😂😂😂 näitä täytyy yrittää ymmärtää 👍👍👍

• Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂 näitä täytyy yrittää ymmärtää 👍👍👍

Kai niitä vielä joskus oppii sietämään ja ymmärtämään. Sarkasmi on vaikea laji täällä netin maailmassa.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kymenlaaksolainen huumori varsinkin on sellaista, ettei sitä ymmärrä hyvin kuin toinen kymenlaaksolainen. Eikä se mihinkään ole hävinnyt vaikka aikuisiän olen asunut pääkaupunkiseudulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Kymenlaaksolainen huumori varsinkin on sellaista, ettei sitä ymmärrä hyvin kuin toinen kymenlaaksolainen. Eikä se mihinkään ole hävinnyt vaikka aikuisiän olen asunut pääkaupunkiseudulla.

Se seutu, kymenlaakso, ei ole minulle yhtään tuttu. Pääkaupungissa asuin nuorena pari vuotta opiskelemassa. Se oli ihan kivaa aikaa se.

• Anonyymi

Uskalsit Linnanpellon salella käydä varo si näitä ilmoja sielä on liukasta voi olla et saattaa helposti kaatua vahingossakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittävän selvät ja ymmärrettävät ettei mulle jää liikaa miettimisen varaa niei pitäs olla ongelma jos itse pystyt pitämään yhdessä sovitusta kiinni

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ongelma lienee että vaikka olet kömpelö rähmäkäpälä sua ei pidetä vitsikkäänä

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Pitäisikö sitten kenties miettiä kirjoitus asua jos tuollaisia ongelmia tulee sanatkin kun voi pukea kauniisti

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kai niitä vielä joskus oppii sietämään ja ymmärtämään. Sarkasmi on vaikea laji täällä netin maailmassa.

Sarkastinen huumori ei koskaan toimi jos et opi ensin nauramaan itsellesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meil kymiläisilä kun ei sillai tuota hjuumorin tajua ol ollaha kuulemma liian totisia torven soittajia

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Se seutu, kymenlaakso, ei ole minulle yhtään tuttu. Pääkaupungissa asuin nuorena pari vuotta opiskelemassa. Se oli ihan kivaa aikaa se.

Et ole ainakaan mistään koulusta koskaan valmistunu liekö olet saanu edes peruskoulua käytyä oletko ollu äitisi kotiopetuksessa opitko edes lattiaa kuuraamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meil kymiläisilä kun ei sillai tuota hjuumorin tajua ol ollaha kuulemma liian totisia torven soittajia

Muualla sanotaan, että meidän huumori on mustaa huumoria. En ymmärrä miksi, kun siihen on lapsuudestaan tottunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskalsit Linnanpellon salella käydä varo si näitä ilmoja sielä on liukasta voi olla et saattaa helposti kaatua vahingossakin

Missä hevonkuusessa on joku Linnapellon sali?

• Anonyymi kirjoitti:

Katso Googlella.

• Anonyymi kirjoitti:

Jossain Kuopiossa yllättäen taas. Minä olen jkylässä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Jossain Kuopiossa yllättäen taas. Minä olen jkylässä.

Minä taas Espoossa (eli aloittaja)

• Anonyymi kirjoitti:

Minä taas Espoossa (eli aloittaja)

Ok. Tuttu paikka sekin. Täti asui siellä aikoinaan ja olin usein kylässä.

• Anonyymi

En, mutta toi cittari on 24/7 eli voisin käydä vaikka nyt. :D

• Anonyymi

Kaupat voisivat siirtyä pienempiin aukioloihin. Sähköä säästyisi kun kauppakeskukset olisivat pimeinä sunnuntaisin ja lauantai-iltapäivisin.

K-kaupat voisi olla kiinni kokonaan, niin luonto säästyisi kun ei tartteisi tuoda ulkomailta herrojen herkkuja.

• Anonyymi

Helsingissä saattaakin olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupat voisivat siirtyä pienempiin aukioloihin. Sähköä säästyisi kun kauppakeskukset olisivat pimeinä sunnuntaisin ja lauantai-iltapäivisin.

K-kaupat voisi olla kiinni kokonaan, niin luonto säästyisi kun ei tartteisi tuoda ulkomailta herrojen herkkuja.

Ei taida enään passata nykyiseen elämän tapaan tai edes rytmiin

• Anonyymi

En ole vähään aikaan käynyt. Kukas söpöläinen se siellä on? Ompa hyvin kaunis ja lanne on.... köh... herkullisen näköinen.

• Anonyymi

Vähä-älyistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähä-älyistä

Niin on. Aivot sijaitsee päässä. Se on eri osoitteessa kuin tämä kaveri äänessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähä-älyistä

Olenkin sanonut, että yöllä kaikki ihmiset on vailla järkeviä ajatuksia.
        Terveisin Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähä-älyistä

Miten tuo on vähä-älyistä jos hän piti näkemästään

• Anonyymi

En käynyt kävin Prismassa, mutta en sua nähnyt❤

• Anonyymi

Yleensä käynkin prismassa neljän jälkeen. 😊

• Anonyymi

Onko AP töissä kaupassa, vai muuten vain kyyläilemässä ihastuksiaan kaupassa toivoen että näkisi vilauksen?

• Anonyymi

AP ei ole kaupassa töissä. Eikä AP:lla ole kuin yksi ihastus. Kyyläily ei kuulu tuntemieni ihmisten sanavarastoon, joten mun asiat eivät luulu sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AP ei ole kaupassa töissä. Eikä AP:lla ole kuin yksi ihastus. Kyyläily ei kuulu tuntemieni ihmisten sanavarastoon, joten mun asiat eivät luulu sulle.

No sehän on hyvä että tarkensit. Muuten vain koitat etsiä ihastustasi kaupasta, jos edes olet AP.

• Anonyymi

Pikkasen on turhan pitkä matka jalkasi citarille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1083
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      525
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      521
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe