Että se pistää vaakakuppiin oman puolison ja ihastuksen. - Että onko sitä oikean ihmisen kainalossa? Meillä kun on vain tämä yksi elämä ja sekin pirun lyhyt.
Varattuna saan varmaan ryöpyn niskaan, mutta tiedoksi että varatutkin saattaa ihastua. Toiset ottavat ihastuksistaan rakastajan. Toiset haaveilevat palstalla.
- Varattu n
Maailmantilanne on tällä hetkellä sellainen
82
395
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä miettii moni pitkässä parisuhteessa oleva. Ensirakastumisen huuma menee ohi muutaman vuoden sisällä. Suhde muuttuu arkisemmaksi. Ymmärrän.
- Anonyymi
Minusta arkisessa suhteessa ei kyllä ole mitään vikaa. Nimenomaan se arjen turva ja tasaisuus on sitä mitä minä kaipaan. Ei mitään uuden suhteen räiskyntää niinkään.
Nainen sivusta
- Anonyymi
Maailmantilanne ei voi olla syynä tuohon.
- Anonyymi
Ei niin. Ainahan sitä syitä keksii ulkopuolelta.
- Anonyymi
Kyllä voi, nyt istut ja kuuntelet tätä miehen provoilua tai naulaan toisenki jalkas lattiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Ainahan sitä syitä keksii ulkopuolelta.
Oh my god tätä tyhmyyttä miehen trollauksissa, mikä vaan menee läpi kunhan liittyy muka naiaen kerrontaan huhhuh
- Anonyymi
Parempi että palstan pariskunnat pysyvät yhdessä.
- Anonyymi
Kyllä. Nykyajan meininki on kyllä sellasta, että ois vaikea löytää parisuhdetta. Varsinkaan luotettavaa sellaista.
- Anonyymi
Olikohan ennen kuitenki helpompaa löytää kun ei ollut näitä tindereitä ja muita. Nykyajan meininki on jotenki sellaista, ettei pysty varmaan moneenkaan luottamaan.
- Anonyymi
Ei kyllä pysty!!
- Anonyymi
Mun ennen niin vakaa vaakakuppi on keikkunut jo hyvän aikaa, riippumatta maailmantilanteesta.
- Anonyymi
Niin, jotkut ottavat, jotkut eivät ota, toiset saavat, toiset eivät saa. Aina joku joutuu kuitenkin valitsemaan, jotta kukaan saa mitään tai ketään.
Jasu - Anonyymi
Ihmiset ovat eronneet paljon jo 80-luvulta lähtien. Ei se ole enää nykyisin niin iso juttu. Harvat pysyy yhdessä hääpäivästä hautajaisiin.
- Anonyymi
Älä eroa hyvästä suhteesta, petät vaikka salaa, etkä koskaan kerro, mikäli valintasi on muuten moraalinen eikä joku miehesi läheinen.
- Anonyymi
Täällä eletään idioottien ehdoilla. Pelottava paikka
- Anonyymi
Minkälainen on hyvä aviosuhde josta ei kannata erota?
Sinkkuna sitä toivoo että löytäisi miehen.
Ja toisilla on vara jopa valita kenet ottaa...PalstaRinssi kirjoitti:
Näin se on.
Mistähän tuo johtuu, että toisilla on ottajia vaikka kuinka?
Kesä209 kirjoitti:
Mistähän tuo johtuu, että toisilla on ottajia vaikka kuinka?
Minä näen sen niin, että ne ovat normaaleja ihmisiä ja minä en ole. Minussa on jotain vikaa ja pahasti kun en kelpaa.
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä näen sen niin, että ne ovat normaaleja ihmisiä ja minä en ole. Minussa on jotain vikaa ja pahasti kun en kelpaa.
Mitä sinussa muka on vikaa?
Kesä209 kirjoitti:
Mitä sinussa muka on vikaa?
Ikä. Ulkonäkö. Varmaan liian hiljainen ja tyhmä. Ties mitä.
PalstaRinssi kirjoitti:
Ikä. Ulkonäkö. Varmaan liian hiljainen ja tyhmä. Ties mitä.
Höpö höpö. Minkä ikäinen olet?
PalstaRinssi kirjoitti:
Vtun viisikymmentä.
Saako kysyä mistä päin olet? Eihän tuo ole ikä eikä mikään. Mä olen melkein samanikäinen, enkä pidä itseäni vanhana 😊
Kesä209 kirjoitti:
Saako kysyä mistä päin olet? Eihän tuo ole ikä eikä mikään. Mä olen melkein samanikäinen, enkä pidä itseäni vanhana 😊
En minäkään pidä itseäni vanhana. Olen oikeasti hyvässä ja timmissä kunnossa nykyisin. Mutta ei se näytä riittävän. Kaikki näkee vaan mun vanhat kasvot ja harmaat hiukset.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En minäkään pidä itseäni vanhana. Olen oikeasti hyvässä ja timmissä kunnossa nykyisin. Mutta ei se näytä riittävän. Kaikki näkee vaan mun vanhat kasvot ja harmaat hiukset.
Tutustukaa ja pariutukaa tää on univermin käsky .
Sivusta. - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei kiinnosta.
olit vuonna 2022 timmissä kunnossa ja olet antanut itsesi läskistyä
Anonyymi kirjoitti:
olit vuonna 2022 timmissä kunnossa ja olet antanut itsesi läskistyä
Koska masennuin siitä ettei minua rakastanutkaan ja seurustelee mahtavan bodarin kanssa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Koska masennuin siitä ettei minua rakastanutkaan ja seurustelee mahtavan bodarin kanssa.
eli sä olet kateellinen nuorelle miehelle joka pitää itsestään huolta.
Anonyymi kirjoitti:
eli sä olet kateellinen nuorelle miehelle joka pitää itsestään huolta.
Kai sitä luonnollisesti on kateellinen jos on saanu sellasen, mihin itse on ollu 3 vuotta ihan turhaa ihastunut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kai sitä luonnollisesti on kateellinen jos on saanu sellasen, mihin itse on ollu 3 vuotta ihan turhaa ihastunut.
Mä olen iloinen että vihdoin tajusit ettei Netta rakasta sua. Eli parikymppinen netta ei saa rakastaa ikäistänsä miestä vaan hänen pitäisi seurustella yli 50 vuotiaan miehen kaa. Sä ite puhut naisista rumasti mutta et halua että netalla on ikäisensä poikaystävä
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen iloinen että vihdoin tajusit ettei Netta rakasta sua. Eli parikymppinen netta ei saa rakastaa ikäistänsä miestä vaan hänen pitäisi seurustella yli 50 vuotiaan miehen kaa. Sä ite puhut naisista rumasti mutta et halua että netalla on ikäisensä poikaystävä
Ole sinä vaan iloinen toisen surusta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ole sinä vaan iloinen toisen surusta.
sun pitäis olla ite ilonen että olet päättänyt mennä eteenpäin elämässä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jokaisesta ihastuksesta oppii jotain .
- Anonyymi
Jani sä lupasit ettet enää hauku ittees ja elämääsi. Mutta näin ne lupaukset taas kerran on rikottu. Sä ite pistät ruokaa suuhun niin syytä ittees vaan. Ite en tunne itteeni vanhaksi. Ota yhteyttä niihin sun ystäviin tai kavereihin .
Anonyymi kirjoitti:
Jani sä lupasit ettet enää hauku ittees ja elämääsi. Mutta näin ne lupaukset taas kerran on rikottu. Sä ite pistät ruokaa suuhun niin syytä ittees vaan. Ite en tunne itteeni vanhaksi. Ota yhteyttä niihin sun ystäviin tai kavereihin .
En ota yhteyttä yhtään kehenkään. Ei ne jaksa minua ymmärtää eikä tätä asiaa mitä käyn läpi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ota yhteyttä yhtään kehenkään. Ei ne jaksa minua ymmärtää eikä tätä asiaa mitä käyn läpi.
Mitäpä käyt läpi sinä?🥱
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin toivottavasti et nyt puhu Netasta
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kateutta ja masennusta.
Niin oot katellinen netan poikaystävälle ja kaikille näteille teineille joilla on poikaystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oot katellinen netan poikaystävälle ja kaikille näteille teineille joilla on poikaystävä
Klangisi on mies aivan insane
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Onko mies tämä uudempi nikkisi mustasusi ikäänkuin 2.0? Höhö
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kateutta ja masennusta.
Huomaatko itse miten olet muuttunut esimerkiksi vuoden aikana. Tai kuukausien aikana. Tunne tasolla.
Mitä ajattelet siitä. Tai miltä se susta tuntuu.
Ei ole pakkoa vastata. Kunhan mietin. Anonyymi kirjoitti:
Huomaatko itse miten olet muuttunut esimerkiksi vuoden aikana. Tai kuukausien aikana. Tunne tasolla.
Ei ole pakkoa vastata. Kunhan mietin.On vaan menny synkemmäksi jotenki. Sen jälkeen ku tajus, että hänellähän on poikakaveri, johon nykään törmään jatkuvasti... En voi olla vertaamatta itseäni häneen. mikään mene omassa elämässä koskaan niin ku tykkäisin. Kai mun on vaan tarkoitus olla masentunut aina.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pakkoa vastata. Kunhan mietin.Miltä tuntuu, no helvetin pahalta jatkuvasti. Pitää varmaan alkaa popsimaan noita mielialalääkkeitä taas.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miltä tuntuu, no helvetin pahalta jatkuvasti. Pitää varmaan alkaa popsimaan noita mielialalääkkeitä taas.
et sä ala koska sä et saa sitten orgasmia ja sulle se seksi on tärkeää vaikka se olis oma käsi
Anonyymi kirjoitti:
et sä ala koska sä et saa sitten orgasmia ja sulle se seksi on tärkeää vaikka se olis oma käsi
Ihan ku ihmiselle ei olis seksi tärkeää? Ihme frigidi siellä arvostelee...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihan ku ihmiselle ei olis seksi tärkeää? Ihme frigidi siellä arvostelee...
Mähän sanoin sulle ettet sä mitään masennuslääkkeitä ala käyttää kun sulle ei tuu oragasmia. Jos et halua orgasmia niin ala käyttää, ei se multa ole pois
Anonyymi kirjoitti:
Mähän sanoin sulle ettet sä mitään masennuslääkkeitä ala käyttää kun sulle ei tuu oragasmia. Jos et halua orgasmia niin ala käyttää, ei se multa ole pois
Jaa niin sanoit sen ihan positiivisella mielellä, etkä pottuillen? Tarkoitit sitä mitä sanoit?
Onko silläkään niin väliä. Eikös se ole hyvä että jaksaa töissä käydä robottina hymssä suin loppu elämän. Ei tarvii miettiä naisia eikä mitään muutakaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On vaan menny synkemmäksi jotenki. Sen jälkeen ku tajus, että hänellähän on poikakaveri, johon nykään törmään jatkuvasti... En voi olla vertaamatta itseäni häneen. mikään mene omassa elämässä koskaan niin ku tykkäisin. Kai mun on vaan tarkoitus olla masentunut aina.
Toi kuulostaa haastavalta ja oudolta joutua törmäämään noin ja jos vielä useasti. Oletko kohdannut ja puhunut asiat sen kanssa suoraan ja loppuun. Vai onko niin että kumpikin tiedostaa toisen tyyliin näkee ja mittaa että mikä tyyppi on? Tiedätkö siitä esimerkiksi sanoa, onko hyvä tyyppi? Tarkoitan. Että jos ette niin voi saada kyllä aika paranoideja keloja aikaan kumpikin molemmille. Jos ette tiedä ja molemmat miettii vaan jotain omiaan päässään jos törmäätte. Tosi outo kuvio. Ja ei ihme jos ahdistaa. Ei se vertaaminen auta. Mutta onhan se tavallaan ymmärrettävää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Onko silläkään niin väliä. Eikös se ole hyvä että jaksaa töissä käydä robottina hymssä suin loppu elämän. Ei tarvii miettiä naisia eikä mitään muutakaan.
No sitten sä voit alkaa käyttää mielialalääkkeitä jos ne saa sut unohtaa netan ja netan poikaystävän ja varsinkin kun törmäät poikaytsävään niin voit napsia niitä pillereitä vieläkin enemmän
Anonyymi kirjoitti:
Toi kuulostaa haastavalta ja oudolta joutua törmäämään noin ja jos vielä useasti. Oletko kohdannut ja puhunut asiat sen kanssa suoraan ja loppuun. Vai onko niin että kumpikin tiedostaa toisen tyyliin näkee ja mittaa että mikä tyyppi on? Tiedätkö siitä esimerkiksi sanoa, onko hyvä tyyppi? Tarkoitan. Että jos ette niin voi saada kyllä aika paranoideja keloja aikaan kumpikin molemmille. Jos ette tiedä ja molemmat miettii vaan jotain omiaan päässään jos törmäätte. Tosi outo kuvio. Ja ei ihme jos ahdistaa. Ei se vertaaminen auta. Mutta onhan se tavallaan ymmärrettävää.
On hän tullut ihan esittäytymään mulle kerran... Mutta aina se tilanne on jotenki ahdistava. Ja just näitten minun tänne kirjoittamien juttujen takia se on sellaista. Näitä on luettu ja ehkä luetaan edelleenki. Ei meillä ole mitään puhuttavaa sikäli. Kai sitä ny on kateellinen toiselle kaikesta. Toisille annetaan täällä elämässä kaikki mahtavimmat asiat. Minä synnyin tämmösenä kakkoslaatuna ja saan vaan kärsiä.
Anonyymi kirjoitti:
No sitten sä voit alkaa käyttää mielialalääkkeitä jos ne saa sut unohtaa netan ja netan poikaystävän ja varsinkin kun törmäät poikaytsävään niin voit napsia niitä pillereitä vieläkin enemmän
Kyllä unohtuu koko maailma, kun vetää niitä kourallisen kerralla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä unohtuu koko maailma, kun vetää niitä kourallisen kerralla.
niin ja maksa tykkää
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miltä tuntuu, no helvetin pahalta jatkuvasti. Pitää varmaan alkaa popsimaan noita mielialalääkkeitä taas.
No jos ne auttaisi vähän tasaamaan tai saisit nukuttua vaikka tai hetken "levätä jotenkin" helpommin arjessa. Niin ei siinä mitään väärää ole. Se selviää vaan kokeilemalla ja sitten näet oliko oikea ratkaisu tohon tilanteeseen. Ja voithan sitten katsoa ja päättää mitä teet jatkossa. Täällä ei aina muisteta sitä. Että masennus on aika vakava juttu kuitenkin tai voi olla. Ei siihen ole yhtä tai oikeaa reittiä millä sieltä tulisi ulos. Omalla kohdallani käytin kaikki mahdolliset keinot mitä vaan keksin ja silti tuntui välillä että roikuin kuin kynsin hampain juuri ja juuri elämän langassa kiinni. Kunnes alkoi helpottamaan. Se, mitä ikinä itse koet oikeaksi. On se tie sieltä parempaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On hän tullut ihan esittäytymään mulle kerran... Mutta aina se tilanne on jotenki ahdistava. Ja just näitten minun tänne kirjoittamien juttujen takia se on sellaista. Näitä on luettu ja ehkä luetaan edelleenki. Ei meillä ole mitään puhuttavaa sikäli. Kai sitä ny on kateellinen toiselle kaikesta. Toisille annetaan täällä elämässä kaikki mahtavimmat asiat. Minä synnyin tämmösenä kakkoslaatuna ja saan vaan kärsiä.
No ei ihme. Että on ahdistava. Mutta muista kuitenkin se. Että sinä et ole tänne kirjoitellut mitään loukkaavaa tai tunnisteellista kummastakaan. Sitä tekee muut täällä. Ja toinen juttu on se. Että kaikilla on oikeus tunteisiinsa. Ja sinulla myös niistä luoa täällä kirjoittaa. Sen tajuaa kuka tahansa, ettet sinä käytä täällä esimerkiksi nimiä. Tai vie keskustelija siihen. Vaan se joku kertoja ääni. Joka muuten rikkoo törkeästi sääntöjä ja etikettiä täällä jo ensinnäkin käyttämällä nimiä ja ohjailemalla keskusteluja aina näihin teemoihin. Et ole syypää siihen. Ja jo pelkästään se masennus. Saa ihmiset kokemaan kakkoslaatuisuutta. Laatu on pitkälle arvottamista. Ja arvon luovat ihmiset itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun jutut on ala arvoista aivopieruja. Tottakai seksi ja orgasmi on tärkeitä. Ihan vaikka yksinkin. Onko susta jotenkin eri asia, että nainen on masentunut ja joutuu luopumaan orgasmista tai isosta osasta seksuaalisuutta ja edes sen tuomaa tervettä mielihyvää elämään masennuksen tai lääkkeen takia. Mitä eroa sillä on onko kuka kyseessä. Ja mitä sinä vastailet kuin eläisit toisen elämää. Ihan yhtä tervettä ja normaalia on seksuaalinen nautinto molemmille sukupuolille. Ja yhtä masentavaa on jos se terve osa kyvystä nauttia olisi pois keneltä tahansa mistä syystä tahansa. Mitä käsiteltävää sinulla on kommentoida jotakin itsestään selvää asiaa. Ja miettiä mitä joku toinen tekee tai on tekemättä? Tai väitellä siitä. Siihen ei voi kukaan vaikuttaa mitä ihmiset tekee tai on tekemättä omista syistään. Miksi edes jauhat tyhjää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No mitä sitten? Paljos Dannyn oli kun Helmi syntyi? Aina vedetään joku ikäerokortti esiin.
Helmillä olikin siinä kiikarissa rahaa ja mainetta. Mun on henkilökohtasesti todella vaikea ymmärtää miten 20v nainen voi ihastua 80v mieheen aidosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ne auttaisi vähän tasaamaan tai saisit nukuttua vaikka tai hetken "levätä jotenkin" helpommin arjessa. Niin ei siinä mitään väärää ole. Se selviää vaan kokeilemalla ja sitten näet oliko oikea ratkaisu tohon tilanteeseen. Ja voithan sitten katsoa ja päättää mitä teet jatkossa. Täällä ei aina muisteta sitä. Että masennus on aika vakava juttu kuitenkin tai voi olla. Ei siihen ole yhtä tai oikeaa reittiä millä sieltä tulisi ulos. Omalla kohdallani käytin kaikki mahdolliset keinot mitä vaan keksin ja silti tuntui välillä että roikuin kuin kynsin hampain juuri ja juuri elämän langassa kiinni. Kunnes alkoi helpottamaan. Se, mitä ikinä itse koet oikeaksi. On se tie sieltä parempaan.
Et tainnut tietää että susi on kokeillut masennuslääkkeitä mutta lopetti ne kun ei saanut orgasmia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun jutut on ala arvoista aivopieruja. Tottakai seksi ja orgasmi on tärkeitä. Ihan vaikka yksinkin. Onko susta jotenkin eri asia, että nainen on masentunut ja joutuu luopumaan orgasmista tai isosta osasta seksuaalisuutta ja edes sen tuomaa tervettä mielihyvää elämään masennuksen tai lääkkeen takia. Mitä eroa sillä on onko kuka kyseessä. Ja mitä sinä vastailet kuin eläisit toisen elämää. Ihan yhtä tervettä ja normaalia on seksuaalinen nautinto molemmille sukupuolille. Ja yhtä masentavaa on jos se terve osa kyvystä nauttia olisi pois keneltä tahansa mistä syystä tahansa. Mitä käsiteltävää sinulla on kommentoida jotakin itsestään selvää asiaa. Ja miettiä mitä joku toinen tekee tai on tekemättä? Tai väitellä siitä. Siihen ei voi kukaan vaikuttaa mitä ihmiset tekee tai on tekemättä omista syistään. Miksi edes jauhat tyhjää.
Koska jani itse ei ite kerro että lääkkeet ei tee hyvää orgasmille. Jani ei voi syyä siis masennuslääkkeitä koska ei saa orgasmia. Itse en harrasta seksiä mutta kyllä mä saan orgasmin vaikka mulla on ollut 20 vuotta sitten masennus. Ei klitoriksesta tunto lähtenyt silloin
- Anonyymi
Ihastumisia tulee ja menee. Mutta omista rakkaista on tärkeä pitää huoli❤️.
- Anonyymi
Ei mulla noin vaan ihastumisia tapahdu, ei tule eikä mene. Ihastuminen on harvinaista. En ole mikään sarjaihastuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla noin vaan ihastumisia tapahdu, ei tule eikä mene. Ihastuminen on harvinaista. En ole mikään sarjaihastuja.
Suurimmalla osalla ihmisistä se noin vaan menee. Ehkä kannattaa miettiä mikä omassa elämässä tökkii ja ja sitä kautta etsiä ratkaisua. Tsemppiä❤️
- Anonyymi
siis joo..voisit alkaa oleen mieluummin mun kaa😊
- Anonyymi
Se on vaaka jonka kanssa sun on itse tasapainoltava kukaan ei pysty sulle sillai sanomaan mikä olisi oikein tai väärin voithan sä toki kysy udella miten muilla on käynyt vastaavissa tilanteissa ja sen mukaan tehdä päätöksesi tiedät niin ainakin riskit jos et ny kuitee muusta voi olla täysin varma
- Anonyymi
Taasko esiinnyt naisena!
- Anonyymi
Jep, kyllähän tuo esiintyy ja nolot yrittää värittää taustalla
- Anonyymi
Tee plussat ja miinukset -lista. Jos ei vakavissaan, niin ihan muuten vaan.
Ihmisen mieli muuttuu niin paljon ajan kuluessa, että tottakai jokainen miettii, että haluaako olla loppu elämänsä saman henkilön kanssa. - Anonyymi
Kaikki tunteet ovat sallittuja. On ihana tuntea ihastumisen tunteita. Varsinkin pitkässä suhteessa ei aina jaksa kaikkea. Esim. jos oma puoliso on jörrikkä, niin voi ihastua tyyppiin, joka juttelee kaikesta mahdollisesta ja on avoin. Mutta aina ei tiedä, mitkä toisen ihmisen motiivit on. On epäreilua pitää jotakuta "varalla". Pitäisi olla vain yhden kanssa kerrallaan.
- Anonyymi
Jättäkää toisten suolisot rauhaan nytten 1!1!
- Anonyymi
Kumpaako rakastat? Ihastunut ja rakastava ovat kaksi eri asiaa. Kumpaako kohtaan tunnet syvempää tunnetta? Ole tässä rehellinen itsellesi. Nämä tällaiset asiat eivät ole niitä maailman helpoimpia asioita.
Kirjoituksesi on lähtökohdiltaan asti väärin, "maailmantilanne" ei vaikutat sinun suhteisiisi yhtään mitenkään. "Vain yksi elämä" on klise joka ei ollenkaan pidä paikkaansa, "lyhyt" mistä tiedät sen etukäteen? entäs jos elät 101 vuotiaaksi.
Minusta tämä elämä on toivottoman pitkä, jo nyt tässä vaiheessa missä olen menossa. Muutamia satoja vuosia sitten elinaikaodote oli noin 40 vuotta. Nyt se on 80 vuotta, aivan järjetöntä, siinä on puolet liikaa.
Nyt itse asiaasi; jos mietit jotain toista, et ole tyytyväinen siihen mitä sinulla nyt on. Ehkä vain "haaveilet", mutta mieti sitä tarkkaan että miksi haaveilet, mistä syystä, mistä se johtuu.
Hoida se oma asiasi ensin ja mikäli eroat niin sitten ota yhteyttä siihen toiseen.
Nyt vaikuttaa vaan siltä että haluat keräillä useampia "kumppaneita".- Anonyymi
Putinin vika, että ihastuttiin nainen. Se pirulainen on syypää.
- Anonyymi
Who woman? Taiat kuvitella vaan!
- Anonyymi
Tuo on asia jonka vain sinä itse voit tietää mutta tunnetko heistä kumpaakaan tarpeeksi voidaksesi tehdä oikeasti valinnan jompaan kumpaan suuntaan
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413182
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582572Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292019- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?801463Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651425- 891115
- 901069
- 841065