Taas miljoona leluautoon ja potkuja tulee. Hinnat kaupassa eivät tällä ainakaan halpene.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b8010564-8773-4dea-8f97-dca3c5412103
Keskinen lomauttaa/irtisanoo taas
15
1156
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ole noin lapsellinen ja kateellinen !
Jokainen voi ostaa omilla rahoillaan mitä haluaa.. Sinäkin voit hakea lisää sitä tuttua oranssia lageria.. ei sekään ole muilta pois. Relax😊- Anonyymi
Pakko on lomauttaa.. Ei riitä muuten rahat autoihin..
- Anonyymi
En oo keskisellä käyny pariin vuoteen, sielon hinnat samat kuin alajärvellä ta Seinäjoella, tai jopa kalliimpia. Ei näillä pensan hinnolla palio viiti ajella.
- Anonyymi
No pakkoahan ei ole. Piisaa se väki muutenkin
- Anonyymi
Mistä tiedät jos et ole pariin vuoteen käynyt?
- Anonyymi
Luulen niin ja tuo Osku sanoi huoltsikalla. Osku ei valehtele koskaan.
- Anonyymi
Kyösti Kakkonen remontoi kesämökin kymmenellä miljoonalla! Eiks Keskinen punkkaa jossakin rivarissa tuontilihan kans? On siinä eroo kauppiaalla ja kauppiaalla.
- Anonyymi
Omalla rahalla saa vaikka pyyhkiä perseensä.
- Anonyymi
Hyvä Vesa! Kateus pitää ansaita kovalla työllä
- Anonyymi
Taidat olla aika ääliö kun et erota firman rahoja ja henkilökohtaisia rahoja toisistaan.
- Anonyymi
Mistä se käppänä olisi omia rahoja saanut? Nekin mitä saa, vie Brasilian mafia.
- Anonyymi
Tottakai ne irtisanotaan, joita ei tarvita, ei yrittäjä mikään sosiaalitoimisto ole!
- Anonyymi
Nallekarhuvarasko täällä meluaa?
- Anonyymi
Hankala ostaa vaatteita kun samaa tavaraa myydään eri paikoissa tuotemerkkien mukaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014