"Alussa Jumala loi atomit ja tilavuuden"

Anonyymi-ap

Tuo otsikon asia tapahtui samoina aikoina, muutamakin sykli ennenkin kun "Jumala loi Taivaan ja Maan lopullisiin muotoihinsa".

Mutta, väitättekö, esim. ateistit, ettei tämän nykyisen universuminkin alussa(yksi luomisviikko Galaksin luomiseen kestää 4 miljardia vuotta), ollut aiempia luojia jollain tavalla ihmistäkin muistuttavia - ainakin ne seitsemän henkeä, ja vain omassakin auringossamme yksi "Galactuksen"(MARVEL!) kaltainen luoja. Siinä tämä toteutui, että ne henget, vain muutamassa kehossaankin, kykenivät pakottamaan informaationsa avulla palvelijoitaan tekemään mitä tahansa, joka oli mahdollista, ei kukaan/mikään ole koskaan luonut/kehittänyt mitään "oikeasti mahdotonta". Mutta emme me itse kaikesta tiedä, mikä on todella mahdotonta, jos jokin on IHMISELLE mahdotonta, niin ei se noille Luojillemme välttämättä ole, vaikka voi ihminen esittää sellaisiakin pyyntöjä, että jos NE ahneetkin toiveet toteutuisivat, vanhempansa siitäkin syystä kuolisivat liian nuorina, se ei ole välttämättä hyvä syy kuolla silti heillekään, jos menivät ajassa edelle, koska siihen kuolee, siihen tulee vääryyttä väliin, ja todellisuus vääristyy..


Raamattu sanoo, että on "vain yksi poikansa Jeesus =>": Urantia sanoo, että Lucifer oli ennen vedenpaisumusta, "planeettaprinssimme", muuan vasenkätinen Haltija.

Minä väitän, että Jeesus oli yksi humanoidi, kuten itsekin, klooninsa olen minäkin, jälkeensäkin tullut, vaikka en ehkä liian samanlainen... Jos on yksi IHMINEN kuitenkin enää elossa jossakin huoneessan, niin jos onkin monta ihmistä, ne ovat erilaisia siksi juuri. Samanlaisia emme kaikessa olisi syystä, että meitä ei ole enää vain yhtä. Kuitenkin, jos ei ole muita tekemässä sitä mitä sinä teet, sinäkin olet ainoa Jumala sille, mitä SINÄ teet, älä toivo poikaa välttämättä, aloita palvelijan palkkaamisella tai menemällä Mestarisi töihin.. Maailmassa on liikaa köyhiä isiä, juuri nyt..

Scientologit muistaakseni väittävät, että pelimaailmoja oli 7 x X määrälle henkiään, kauan ennen ja montakin kertaa ennen, nykyistä Universumia. Ei pelit, tavalliset musta/valkoinen pelit ole alunperin ihmisen keksintöjä pelkästään..

Ennen Taivaan ja Maan luontia oli EENOKIN mukaan edellinen maailmankaikkeus, jossa HENGET olivat kaaosruumiissaan, enimmäkseen olemattomissa ruumiissa. Silloin keksittiin mm. tila ja atomit, mutta kuinka kauan meni, ennenkuin niistä muovailtiin mitään?!

Kokeilkaa päästä - kuten joogailijat, kaiken alkuun, tuskin sairastutte heti, jos nukahdatte toivoen kaiken alkua takaisin, omaan elämäänne, ATEISTIEN JUMALAA, joka uskomattoman kokoisen värittömän valheen vuoksi kyennyt olemaan kauan olemattomana, kunnes joku kyllästyy siihen/häneen ja tekee sen/hänetkin olevaiseksi.

Älkää pitäkö minua outona, jos outo haluaisin olla, sanoisin vaikkapa:
"Brestos galibeera, men shanksos das kieli"
"Mukavaa mittaamista, mutta sekavalla neutraalilla kielellä."

Mentaalinen poika parka siihen: "Vaikuttaa tuhmeliinien puheelta".

0

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

        Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
        Maailman menoa
        422
        1816
      2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

        Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
        Maailman menoa
        185
        1461
      3. Minua itkettää tämä tilanne

        Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
        Ikävä
        108
        1402
      4. Miksi koulut pakottavat

        Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
        Maailman menoa
        144
        1341
      5. Mitkä oli suurimmat

        Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
        Ikävä
        45
        1046
      6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

        Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
        Suomi24 Blogi ★
        0
        970
      7. Minulla oli tunteita

        Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
        Ikävä
        63
        956
      8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

        Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
        Ikävä
        119
        913
      9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

        Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
        Maailman menoa
        93
        900
      10. Se katse silloin

        Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
        Ikävä
        32
        886
      Aihe