Ja niin taas aamu valkeni

Prinssin simmut aukesi. Oikein makoisaa ja hyvää kahvihuomenta. 😋☕

38

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomenta☕

• Pakkasaamuista huomenta 😊

• Kiitos ja huomenta. 😊

• Anonyymi

Tpa tes

• Anonyymi

Onko siellä liukasta

• Anonyymi kirjoitti:

Onko siellä liukasta

Ketkä tässä höoöttää keskenään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siellä liukasta

Ei erityisemmin, kiva sulle jos olet löytänyt sielunkumpparin mihin samaistua.

• Anonyymi

Pari kuppia kahvia kiire ....?..

• Ei ole kiirettä vielä minnekään. Edelleen sängyssä peiton alla. Tosin nyt kurnii vatsa...

• Anonyymi

Olet rinssi pelkkä kiusaaja nykyään ja toisten tilanteisiin puuttuja. En olisi uskonut sinusta sitä.

• Eilinen oli poikkeus. Nyt olen taas nätisti, enkä häiritse ketään.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Eilinen oli poikkeus. Nyt olen taas nätisti, enkä häiritse ketään.

Keskity vain omiin asioihisi. En olisi uskonut sinun olevan kiusaaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Keskity vain omiin asioihisi. En olisi uskonut sinun olevan kiusaaja.

En minä kiusaaja ole. Minulla oli eilen ihan oma missio menossa. Sitten kävitte kimppuuni. Vastasin aina kun minulle haastettiin jotakin.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En minä kiusaaja ole. Minulla oli eilen ihan oma missio menossa. Sitten kävitte kimppuuni. Vastasin aina kun minulle haastettiin jotakin.

Oma missio on joka päivä jokaisella🤏😋

• Anonyymi kirjoitti:

Oma missio on joka päivä jokaisella🤏😋

Totta kyllä. Jokaisella omansa. 🙂

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kyllä se kiusaamista on jos selkeästi sanoo miten asia on ja haluat itse väittää muuta. Et usko lainkaan sitä mitä sinulle sanotaan ja puutut muiden asioihin samalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se kiusaamista on jos selkeästi sanoo miten asia on ja haluat itse väittää muuta. Et usko lainkaan sitä mitä sinulle sanotaan ja puutut muiden asioihin samalla.

Mitä en usko? Kuten sanoin, minulla ei ole nyt enää mielenkiintoa puuttua muiden asioihin. Eilinen oli poikkeus.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Totta kyllä. Jokaisella omansa. 🙂

Mitäpä Rinssillä on ohjelmassa tälle päivälle ootkos muistanut levätä kunnolla?🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä Rinssillä on ohjelmassa tälle päivälle ootkos muistanut levätä kunnolla?🙂

Ihan ok yöunet sain, vaikka taas heräilin ainakin 2 kertaa. Tänäänkin on ilta töitä, joten en varmaankaan ennen sitä nyt mitään ihmeitä harrastele. Parempi keräillä voimia ja palautua toissapäiväisestä treenipäivästä joka oli ihan hullu. Tuntuu vieläkin paikoissa. Ruokaa ja lepoa varmaan nyt. Luulenpa että tänään saa sykkiä töissäkin. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl taas jaksaa psykoil palstalla ihan prinssinakkina ja uhriutua välillä menee muuten ihan työstä olenhan kova miekkailija unissani ja kova kundi netissä mut tuol oikees elämäs pelottaa tosi paljo et joku kerhotyyppi tulee ja lyö nenään T. Vtun pieni prinssi

• Anonyymi kirjoitti:

Kyl taas jaksaa psykoil palstalla ihan prinssinakkina ja uhriutua välillä menee muuten ihan työstä olenhan kova miekkailija unissani ja kova kundi netissä mut tuol oikees elämäs pelottaa tosi paljo et joku kerhotyyppi tulee ja lyö nenään T. Vtun pieni prinssi

Sori mutta tuo meni monelta osin täysin metsään, tuo huikea imitaatiosi.

• Anonyymi

Kyllä on saanut olla taas ihan huolissaan...maailman tilasta 😐😏😄

• Joo kyllä siitä täytyy huolissaan vähän olla, mutta mitä me maan matoset paljon sille mahdetaan?

• Anonyymi

Zykoosin aste vielä aamusta aavistuksen miedompana, mutta kyllä ne rinssin kierrokset kasvaa taas iltaa kohti..

• Anonyymi

Niinpä, nämä on näitä teennäisiä aamupäivähyräilyitä kunnes repeää. Parilla muullakin on ilmeisesti samantyyppistä käytöstä, että iltaa kohti meno kiihtyy ja kovenee.

• Anonyymi

....."Tulkoon valkeus" Ja valkeus tuli.....
      Maailman luominen 🐔

• Niin, maailma tavallaan luodaan joka aamu uudelleen. :)

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Niin, maailma tavallaan luodaan joka aamu uudelleen. :)

Valo voittaa pimeyden...🐔

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Niin, maailma tavallaan luodaan joka aamu uudelleen. :)

Elämä on ihanaa ja viimeistään kuudelta olet taas nirhaamassa ittees, mene nyt vttu hoitoon ja pysy siellä

• Anonyymi kirjoitti:

Elämä on ihanaa ja viimeistään kuudelta olet taas nirhaamassa ittees, mene nyt vttu hoitoon ja pysy siellä

Elämä on varmasti ihanaa kaikilla muilla, paitsi minulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Valo voittaa pimeyden...🐔

Niiden täytyy olla balanssissa. Molempia tarvitaan. Jin jang. ☯️

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole sen tarson psykiatri, että voit määrätä minua hoitoon.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Sinä et ole sen tarson psykiatri, että voit määrätä minua hoitoon.

Katsotaan kuinka käy.

• Anonyymi kirjoitti:

Katsotaan kuinka käy.

No on kyllä isot luulot.

• Ihan sama. Minä olen täällä jo maineeni pilannut ja kaikki mahdollisuuteni yhtään mihinkään. Ei ole enää mitään menetettävää minulla. Kaikki meni elämässäni vtuiksi.

• Anonyymi

No siis voi ei- tosi ikävää jos vuosikymmenten muiden maineen pilaamisen yritykset on menneet mönkään ja tulleet bumerangina takaisin ja ainoa mitä jäi lapaan on ihminen erittäin nihkeän liikkumavaran kanssa yhtään minnekään

• Anonyymi kirjoitti:

No siis voi ei- tosi ikävää jos vuosikymmenten muiden maineen pilaamisen yritykset on menneet mönkään ja tulleet bumerangina takaisin ja ainoa mitä jäi lapaan on ihminen erittäin nihkeän liikkumavaran kanssa yhtään minnekään

En ole täällä vuosikymmeniä vielä ollut, mutta nyt ei taida enää olla muutakaan elämää jäljellä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2268
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1873
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1530
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      23
      1517
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1244
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1184
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1084
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      939
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      932
    Aihe