Prinssin simmut aukesi. Oikein makoisaa ja hyvää kahvihuomenta. 😋☕
Ja niin taas aamu valkeni
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta☕
Pakkasaamuista huomenta 😊
- Anonyymi
Tpa tes
- Anonyymi
Onko siellä liukasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä liukasta
Ei erityisemmin, kiva sulle jos olet löytänyt sielunkumpparin mihin samaistua.
- Anonyymi
Pari kuppia kahvia kiire ....?..
Ei ole kiirettä vielä minnekään. Edelleen sängyssä peiton alla. Tosin nyt kurnii vatsa...
- Anonyymi
Olet rinssi pelkkä kiusaaja nykyään ja toisten tilanteisiin puuttuja. En olisi uskonut sinusta sitä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eilinen oli poikkeus. Nyt olen taas nätisti, enkä häiritse ketään.
Keskity vain omiin asioihisi. En olisi uskonut sinun olevan kiusaaja.
Anonyymi kirjoitti:
Keskity vain omiin asioihisi. En olisi uskonut sinun olevan kiusaaja.
En minä kiusaaja ole. Minulla oli eilen ihan oma missio menossa. Sitten kävitte kimppuuni. Vastasin aina kun minulle haastettiin jotakin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En minä kiusaaja ole. Minulla oli eilen ihan oma missio menossa. Sitten kävitte kimppuuni. Vastasin aina kun minulle haastettiin jotakin.
Oma missio on joka päivä jokaisella🤏😋
Anonyymi kirjoitti:
Oma missio on joka päivä jokaisella🤏😋
Totta kyllä. Jokaisella omansa. 🙂
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä se kiusaamista on jos selkeästi sanoo miten asia on ja haluat itse väittää muuta. Et usko lainkaan sitä mitä sinulle sanotaan ja puutut muiden asioihin samalla.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kiusaamista on jos selkeästi sanoo miten asia on ja haluat itse väittää muuta. Et usko lainkaan sitä mitä sinulle sanotaan ja puutut muiden asioihin samalla.
Mitä en usko? Kuten sanoin, minulla ei ole nyt enää mielenkiintoa puuttua muiden asioihin. Eilinen oli poikkeus.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Totta kyllä. Jokaisella omansa. 🙂
Mitäpä Rinssillä on ohjelmassa tälle päivälle ootkos muistanut levätä kunnolla?🙂
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä Rinssillä on ohjelmassa tälle päivälle ootkos muistanut levätä kunnolla?🙂
Ihan ok yöunet sain, vaikka taas heräilin ainakin 2 kertaa. Tänäänkin on ilta töitä, joten en varmaankaan ennen sitä nyt mitään ihmeitä harrastele. Parempi keräillä voimia ja palautua toissapäiväisestä treenipäivästä joka oli ihan hullu. Tuntuu vieläkin paikoissa. Ruokaa ja lepoa varmaan nyt. Luulenpa että tänään saa sykkiä töissäkin. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl taas jaksaa psykoil palstalla ihan prinssinakkina ja uhriutua välillä menee muuten ihan työstä olenhan kova miekkailija unissani ja kova kundi netissä mut tuol oikees elämäs pelottaa tosi paljo et joku kerhotyyppi tulee ja lyö nenään T. Vtun pieni prinssi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl taas jaksaa psykoil palstalla ihan prinssinakkina ja uhriutua välillä menee muuten ihan työstä olenhan kova miekkailija unissani ja kova kundi netissä mut tuol oikees elämäs pelottaa tosi paljo et joku kerhotyyppi tulee ja lyö nenään T. Vtun pieni prinssi
Sori mutta tuo meni monelta osin täysin metsään, tuo huikea imitaatiosi.
- Anonyymi
Kyllä on saanut olla taas ihan huolissaan...maailman tilasta 😐😏😄
Joo kyllä siitä täytyy huolissaan vähän olla, mutta mitä me maan matoset paljon sille mahdetaan?
- Anonyymi
Zykoosin aste vielä aamusta aavistuksen miedompana, mutta kyllä ne rinssin kierrokset kasvaa taas iltaa kohti..
- Anonyymi
Niinpä, nämä on näitä teennäisiä aamupäivähyräilyitä kunnes repeää. Parilla muullakin on ilmeisesti samantyyppistä käytöstä, että iltaa kohti meno kiihtyy ja kovenee.
- Anonyymi
....."Tulkoon valkeus" Ja valkeus tuli.....
Maailman luominen 🐔- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin, maailma tavallaan luodaan joka aamu uudelleen. :)
Valo voittaa pimeyden...🐔
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin, maailma tavallaan luodaan joka aamu uudelleen. :)
Elämä on ihanaa ja viimeistään kuudelta olet taas nirhaamassa ittees, mene nyt vttu hoitoon ja pysy siellä
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on ihanaa ja viimeistään kuudelta olet taas nirhaamassa ittees, mene nyt vttu hoitoon ja pysy siellä
Elämä on varmasti ihanaa kaikilla muilla, paitsi minulla.
Anonyymi kirjoitti:
Valo voittaa pimeyden...🐔
Niiden täytyy olla balanssissa. Molempia tarvitaan. Jin jang. ☯️
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole sen tarson psykiatri, että voit määrätä minua hoitoon.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sinä et ole sen tarson psykiatri, että voit määrätä minua hoitoon.
Katsotaan kuinka käy.
Ihan sama. Minä olen täällä jo maineeni pilannut ja kaikki mahdollisuuteni yhtään mihinkään. Ei ole enää mitään menetettävää minulla. Kaikki meni elämässäni vtuiksi.
- Anonyymi
No siis voi ei- tosi ikävää jos vuosikymmenten muiden maineen pilaamisen yritykset on menneet mönkään ja tulleet bumerangina takaisin ja ainoa mitä jäi lapaan on ihminen erittäin nihkeän liikkumavaran kanssa yhtään minnekään
Anonyymi kirjoitti:
No siis voi ei- tosi ikävää jos vuosikymmenten muiden maineen pilaamisen yritykset on menneet mönkään ja tulleet bumerangina takaisin ja ainoa mitä jäi lapaan on ihminen erittäin nihkeän liikkumavaran kanssa yhtään minnekään
En ole täällä vuosikymmeniä vielä ollut, mutta nyt ei taida enää olla muutakaan elämää jäljellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717