Mukavalle tänne. Olen nyt rauhoittunut.
Huomentapäivää miehelle
192
1012
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkan. Aion kaikkiin muihin viesteihin olla jatkossa vastaamatta. Viimeksi ketju sotkettiin. Ja teen sen selväksi jo alussa etten täältä ole ketään hakemassa vain juttelemassa ajankuluksi. Jlle kirjoititko eilen minulle mitään aloituksia?
- Anonyymi
Vautsi mies mekossa, tämä kerronta varmasti poikkeaa muista vastaavista radikaalisti vai puhuinko ehkä joillekin muille nyt
- Anonyymi
En ole kirjoitellu aloituksia vastaillut sinne tänne ettei olisi liian helppoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vautsi mies mekossa, tämä kerronta varmasti poikkeaa muista vastaavista radikaalisti vai puhuinko ehkä joillekin muille nyt
Eihän tolvanat halua ymmärtää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tolvanat halua ymmärtää
Kun mieli suojelee ihmistä itseltään 🤔
- Anonyymi
Huomenta. Mistä olit sitten hermostunut
- Anonyymi
Siitä kun tuo aiempi ketju sotkettiin. Alkoi ärsyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se mies merkitsee sinulle kun ketjujasi ns sotketaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se mies merkitsee sinulle kun ketjujasi ns sotketaan?
Ei mitään se pettää mies ja nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just just. Avaisitko vielä hieman tätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki nämä sotkuiseksi jossain vaiheessa menee mu lisää vaikeustasoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sulla menee pettämisen raja ja missä miehellä menee pettämisen raja onko yhteisesti keskusteltu raja vai soveltaako kumpikin omin säännöin ja lopputulos on sama kuin se yhteisesti sovittujen rajojen noudattamatta jättämisessä on et mitäkö pitää tietää parisuhdetta kaivatessa halutessa viettä elämänsä jonkun kanssa onnellisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ap joten älä viitsi jauhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olet mies joka tehtailee näitä aloituksia eikö niin?
- Anonyymi
Senat sakasin huomella tänne, mukavanne tälleen.
- Anonyymi
Laske nyt niitä kierroksia ja jatka elämääsi. Et tule kaipaamaasi henkilöä ikinä saamaan.
Sivusta vaan- Anonyymi
Tiedän etten sitä virallista kaivattua koskaan tule saamaan.
- Anonyymi
Miten sinulle voi olla niin sydämenasioissa päättää jonkun henkilön puolesta, että kenet hän tulee saamaan tai kenet hän ylipäätään haluaa? Psykologiselta kannalta on kiinnostavaa, että mitä milloinkin keksit hölistä näihin provoihin. Oletko itse saanut jotkut rukkaset vuonna nakki ja muikku , jotkayhdistät jollain kieroutuneella tavalla tähän henkilöön minkä näet joka aloituksen takana? Jos näin on, niin sillä tuskin on mitään yhteyttä keneenkään muuhun kuin itseesi. Tuollaiseen maaniseen hakemiseen on lie jokin syy.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sitähän teille molemmille koitin täällä teroittaa eilen. Että miksi ette sitten ala yhdessä styylaamaan, kun teillä synkkaa ja tiedostatte sen, että ette saa niitä aiemmin kaipaamianne kuitenkaan. Noh, antaa ajan kulua. Uskon että teistä tulee vielä hyvä pari. Nyt en puutu teidän rakkausasiaan yhtään enempää. Minä siirryn takavasemmalle. Minua ei rakasta kukaan missää ikinä. Olen sen paskan ansainnut.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin, sitähän teille molemmille koitin täällä teroittaa eilen. Että miksi ette sitten ala yhdessä styylaamaan, kun teillä synkkaa ja tiedostatte sen, että ette saa niitä aiemmin kaipaamianne kuitenkaan. Noh, antaa ajan kulua. Uskon että teistä tulee vielä hyvä pari. Nyt en puutu teidän rakkausasiaan yhtään enempää. Minä siirryn takavasemmalle. Minua ei rakasta kukaan missää ikinä. Olen sen paskan ansainnut.
En halua tällä hetkellä ketään suhteeseen. Siinä sinulle lyhyesti selitys. Usko kun sanotaan.
Anonyymi kirjoitti:
En halua tällä hetkellä ketään suhteeseen. Siinä sinulle lyhyesti selitys. Usko kun sanotaan.
Uskon uskon. Jos et halua. Mutta kuitenkin, jos juttu luistaa, niin se voi tapahtua kuin itsestään. Ja nyt arvon lady, siirryn oikeasti sivuun enkä vastaa mitään tähän. Ettet menetä hermojasi.
PalstaRinssi kirjoitti:
Uskon uskon. Jos et halua. Mutta kuitenkin, jos juttu luistaa, niin se voi tapahtua kuin itsestään. Ja nyt arvon lady, siirryn oikeasti sivuun enkä vastaa mitään tähän. Ettet menetä hermojasi.
Siis miksi muuten tänne vaivautuisit tulla miestä huhuilemaan, jos ei mielessä ole jonkin sortin sutina?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mitä hlvettiä sinäkin täällä ätmikäinen jokellat joistain tulevista pareista
Ainoa pari mitä kukaan ätmi täällä tulee näkemään on reiska ja panu jotka tyybbaa takaboxiin teille sitä mitä ansaitsette kun liskolle päädytte - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Siis miksi muuten tänne vaivautuisit tulla miestä huhuilemaan, jos ei mielessä ole jonkin sortin sutina?
Kaipaan vain sitä omaa kaivattua ja se ei ole täällä. Tuon toisen kanssa on ollut mukava jutella täällä ja siinä se. Sillä ei ole mitään tekemistä normaaliin elämään irl enkä halua hänen kanssaan suhdetta.
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaan vain sitä omaa kaivattua ja se ei ole täällä. Tuon toisen kanssa on ollut mukava jutella täällä ja siinä se. Sillä ei ole mitään tekemistä normaaliin elämään irl enkä halua hänen kanssaan suhdetta.
Toivottavasti hän ei pahoita mieltään tuosta kovin. Itseäni ainakin saattaisi masentaa, niin kuin masentaakin se, ettei edes täällä enää kukaan rakasta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Toivottavasti hän ei pahoita mieltään tuosta kovin. Itseäni ainakin saattaisi masentaa, niin kuin masentaakin se, ettei edes täällä enää kukaan rakasta.
On se kumma kun ei mene sinulla mikään sanoma ensimmäisellä kerralla kaaliin. Taidat olla vähä-älyinen. Hän tietää tuon kun olen kertonut jo aikaa sitten eikä välitä.
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma kun ei mene sinulla mikään sanoma ensimmäisellä kerralla kaaliin. Taidat olla vähä-älyinen. Hän tietää tuon kun olen kertonut jo aikaa sitten eikä välitä.
No se ei silti takaa mitään. Ainahan voi noin sanoa, ja kuitenkin ajatella jotain muuta. Kaikki haluaa tulla rakastetuiksi. Ja sinä vaan koitat siinä kieltää. Sisimmässäsi tiedät kuitenkin mikä on homman nimi. Hänkin nauttii ja nukkuu hyvin yönsä, kun on saanut sinun kanssa vaihtaa ajatuksia ja teillä on hyvä yhdessä. Sydämiäkin on vilkkunut näytöllä rakkauden osoituksena. Eli miksi kiellät tosiasiat? Miksi on vaikeaa myöntää että rakkautta se on?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No se ei silti takaa mitään. Ainahan voi noin sanoa, ja kuitenkin ajatella jotain muuta. Kaikki haluaa tulla rakastetuiksi. Ja sinä vaan koitat siinä kieltää. Sisimmässäsi tiedät kuitenkin mikä on homman nimi. Hänkin nauttii ja nukkuu hyvin yönsä, kun on saanut sinun kanssa vaihtaa ajatuksia ja teillä on hyvä yhdessä. Sydämiäkin on vilkkunut näytöllä rakkauden osoituksena. Eli miksi kiellät tosiasiat? Miksi on vaikeaa myöntää että rakkautta se on?
Ei olla sydämiä laitettu kertaakaan. Sekoitat tekstejä keskenään. Me vain jutellaan halusit tai et. Ja on se kyllä ihme kun et vaan voi uskoa sanaa en halua mitään sen kanssa. Hän sen tietää myös. Eikö ihmiset voi keskustelupalstalla jutella ja vaihtaa ajatuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa pari mitä kukaan ätmi täällä tulee näkemään on reiska ja panu jotka tyybbaa takaboxiin teille sitä mitä ansaitsette kun liskolle päädytteOnko tällä tyypillä oikeasti joku apuri tässä trollaamisessa yms kuten vuosia sitten on huhuiltu? Se tyyppi on varmasti joku vielä heikkolahjaisempi jos näin on. Joku nuori ja kehityshäiriöinen joka ei ymmärrä mitä tekee. En kyllä itse usko, mutta ehkä jossain vaiheessa joku kukkakeppipitsanaama on roikkunut menossa mukana
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla sydämiä laitettu kertaakaan. Sekoitat tekstejä keskenään. Me vain jutellaan halusit tai et. Ja on se kyllä ihme kun et vaan voi uskoa sanaa en halua mitään sen kanssa. Hän sen tietää myös. Eikö ihmiset voi keskustelupalstalla jutella ja vaihtaa ajatuksia?
No onko sitten joku toinen samanlainen pariskunta täällä, että olen voinut sekoittaa teidät? Sinähän kirjoitat sille haavemaan Jiille? Vai kuinka?
PalstaRinssi kirjoitti:
No onko sitten joku toinen samanlainen pariskunta täällä, että olen voinut sekoittaa teidät? Sinähän kirjoitat sille haavemaan Jiille? Vai kuinka?
Sille niin sanotulle väärälle jiille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tällä tyypillä oikeasti joku apuri tässä trollaamisessa yms kuten vuosia sitten on huhuiltu? Se tyyppi on varmasti joku vielä heikkolahjaisempi jos näin on. Joku nuori ja kehityshäiriöinen joka ei ymmärrä mitä tekee. En kyllä itse usko, mutta ehkä jossain vaiheessa joku kukkakeppipitsanaama on roikkunut menossa mukana
Joku ylilaudan uumenista löydetty entinen koulukiusattu saanut elämänsä tilaisuuden olla jossain suuressa mukana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tällä tyypillä oikeasti joku apuri tässä trollaamisessa yms kuten vuosia sitten on huhuiltu? Se tyyppi on varmasti joku vielä heikkolahjaisempi jos näin on. Joku nuori ja kehityshäiriöinen joka ei ymmärrä mitä tekee. En kyllä itse usko, mutta ehkä jossain vaiheessa joku kukkakeppipitsanaama on roikkunut menossa mukana
Samaa ätmiä eri hahmoissa, vuosikymmenten trollaus takana ja tästä löytyy dataa aika vtusti
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä ihan sama tapaus on. Mutta sydämiä ei olla kertaakaan laitettu. Ne on sinun keksimää. Anna asian nyt olla ja keskity omaasi. Sanon tämän vielä hyvässä kun et usko mitä sinulle sanotaan äläkä puutu muiden asioihin.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihan sama tapaus on. Mutta sydämiä ei olla kertaakaan laitettu. Ne on sinun keksimää. Anna asian nyt olla ja keskity omaasi. Sanon tämän vielä hyvässä kun et usko mitä sinulle sanotaan äläkä puutu muiden asioihin.
Hei, kyllä eilen taisit juuri sinä vastata sydämin, hänen kirjoittamaan tervehdykseen sinulle. Ei niitä usein näykään, mutta silti. JA toisekseen enhän minä sitä ole teiltä kieltänyt, vaan päinvastoin iloinen olen ja kateellinenkin siitä että noin hienosti menee. Menisipä itsellänikin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hei, kyllä eilen taisit juuri sinä vastata sydämin, hänen kirjoittamaan tervehdykseen sinulle. Ei niitä usein näykään, mutta silti. JA toisekseen enhän minä sitä ole teiltä kieltänyt, vaan päinvastoin iloinen olen ja kateellinenkin siitä että noin hienosti menee. Menisipä itsellänikin.
Enpä ole vastannut. Voi kuule kun on muitakin kirjottajia täällä kuin vain minä ja sinä tai tuo j. Sekoitat toiseen. Parhaillaan jotkut matkivat. Meillä ei ole mitään edelleenkään. Me vain jutellaan kun tilanteet osui omien kaivattujen kanssa. Vertaistukea. Koita nyt jo ymmärtää.
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole vastannut. Voi kuule kun on muitakin kirjottajia täällä kuin vain minä ja sinä tai tuo j. Sekoitat toiseen. Parhaillaan jotkut matkivat. Meillä ei ole mitään edelleenkään. Me vain jutellaan kun tilanteet osui omien kaivattujen kanssa. Vertaistukea. Koita nyt jo ymmärtää.
Ei se ole mitenkään vaikea harhautua luulemaan toista joksikin muuksi, kun kaikki haluaa olla kasvottomia anonyymejä. Pahoittelen jos olen erehtynyt. Matkiminen on mielestäni typerää. Ok, nyt jätän teidät kaksi rauhaan. Anteeksi kaikki aikaisempi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei se ole mitenkään vaikea harhautua luulemaan toista joksikin muuksi, kun kaikki haluaa olla kasvottomia anonyymejä. Pahoittelen jos olen erehtynyt. Matkiminen on mielestäni typerää. Ok, nyt jätän teidät kaksi rauhaan. Anteeksi kaikki aikaisempi.
Eipä tässä ole vain me kaksi koskaan ollutkaan. Katso tätä ketjua näyttääkö se miltä. Luulet varmaan kaikkien vastauksien olevan joko minulta tai häneltä tai jos joku erehtyisi laittamaan sydämen johonkin niin tulisi kommentti katso mitä sanoin. Me ei kirjoiteta sydämillä eikä muutenkaan paljoa yhtään. Satunnaisesti kuulumisia vaihdettu ja omasta kaipauksen kohteesta päivitelty asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ätmiä eri hahmoissa, vuosikymmenten trollaus takana ja tästä löytyy dataa aika vtusti
Aivan, on onnistunut ilmeisesti olemaan moniäänisenä kovinkin vakuuttava jossain vaiheessa, minä jo mietinkin ettei kai edes kukaan typerä penikka hervannasta ym rupeaisi taustatueksi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tässä ole vain me kaksi koskaan ollutkaan. Katso tätä ketjua näyttääkö se miltä. Luulet varmaan kaikkien vastauksien olevan joko minulta tai häneltä tai jos joku erehtyisi laittamaan sydämen johonkin niin tulisi kommentti katso mitä sanoin. Me ei kirjoiteta sydämillä eikä muutenkaan paljoa yhtään. Satunnaisesti kuulumisia vaihdettu ja omasta kaipauksen kohteesta päivitelty asiaa.
No se ei todellakaan sillä tavalla välity ulkopuoliselle. Jos totta on että sivulliset tulevat vastailemaan romanttisemmin ja sydämin. Mikä heidän motiivinsa siinä on? Ja millä sitten itse tiedät, että vastaat aina sille samalle ihmiselle?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No se ei todellakaan sillä tavalla välity ulkopuoliselle. Jos totta on että sivulliset tulevat vastailemaan romanttisemmin ja sydämin. Mikä heidän motiivinsa siinä on? Ja millä sitten itse tiedät, että vastaat aina sille samalle ihmiselle?
Varmaan kuvittelevat kirjottaneensa omalle kaivatulle. Vastaavat aloitukseen. Sama ihminen tietää mitä ollaan aiemmin puhuttu siitä tunnistaa.
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kuvittelevat kirjottaneensa omalle kaivatulle. Vastaavat aloitukseen. Sama ihminen tietää mitä ollaan aiemmin puhuttu siitä tunnistaa.
Eikö helpottaisi elämää, jos molemmat rekkautuisi. Tämä ei ole mitään mainostamista, vaan ihan vilpitön vinkki.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eikö helpottaisi elämää, jos molemmat rekkautuisi. Tämä ei ole mitään mainostamista, vaan ihan vilpitön vinkki.
Kyllä tunnistetaan jos halutaan joskus satunnaisesti vaihtaa ajatuksia kaivatuistamme tai muuten vaan elämästä ilman mitään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee aika eeppiseksi tämä miehen yksinpuhelujen tulkitseminen…
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tunnistetaan jos halutaan joskus satunnaisesti vaihtaa ajatuksia kaivatuistamme tai muuten vaan elämästä ilman mitään muuta.
Mutta se on vain bonusta, jos siinä sattuisikin lempi leiskumaan. On teillä kuitenkin hyvä yhteisymmärrys.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mutta se on vain bonusta, jos siinä sattuisikin lempi leiskumaan. On teillä kuitenkin hyvä yhteisymmärrys.
No eipä leisku lempi kenenkään tuntemattoman kanssa täällä. Ihan kun joku tulisi väittämään että meillä leiskuisi lempi kun puhutaan ja ollaan mies ja nainen. Meilläkin on hyvä yhteisymmärrys
Anonyymi kirjoitti:
No eipä leisku lempi kenenkään tuntemattoman kanssa täällä. Ihan kun joku tulisi väittämään että meillä leiskuisi lempi kun puhutaan ja ollaan mies ja nainen. Meilläkin on hyvä yhteisymmärrys
on tämä ihan erilaista kirjoittelua kuitenkin minun kanssa, kuin sen toisen jiin kanssa.
PalstaRinssi kirjoitti:
on tämä ihan erilaista kirjoittelua kuitenkin minun kanssa, kuin sen toisen jiin kanssa.
Olet häntä täällä kehunut, kuinka hän on kaikkein fiksuin koko palstalla ja mukavin ja hempein ihminen...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ihan samanlaista kirjoittelua on. Hänelle olen avautunut asioista samalla tavalla.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olet häntä täällä kehunut, kuinka hän on kaikkein fiksuin koko palstalla ja mukavin ja hempein ihminen...
Olen sinua kehunut aikoinaan samalla tavalla kun luulin sinun olevan kaivattuni. Tuliko kukaan väittämään lemmeksi?
Anonyymi kirjoitti:
Olen sinua kehunut aikoinaan samalla tavalla kun luulin sinun olevan kaivattuni. Tuliko kukaan väittämään lemmeksi?
Niin mutta siinä on se ero, että tämän toisen jiin tiedät olevan muu kuin kavattusi, ja silti hän on kaikista paras ihminen nyt sinulle. :)
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin mutta siinä on se ero, että tämän toisen jiin tiedät olevan muu kuin kavattusi, ja silti hän on kaikista paras ihminen nyt sinulle. :)
Edelleen, niin saa ollakin, en sitä tarkoita ettei sais olla. Huvittaa vaan tuo kieltäminen. Mutta missä se sinun Jii nyt viipyilee?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En ole sitä täysin kieltänyt etteikö voisi olla kaivattuni ja esittää että kaipaa muuta kuin minua.
Anonyymi kirjoitti:
En ole sitä täysin kieltänyt etteikö voisi olla kaivattuni ja esittää että kaipaa muuta kuin minua.
No sitä minäkin. Tuo on kanssa yksi vaihtoehto, ja nyt alkaa niitä tunnustuksia tulemaan kun jaksaa vähän aikaa onkia. Kerro, miksi haluat peitellä sitä? Mikä psykologinen ilmiö tuossa on taustalla?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No sitä minäkin. Tuo on kanssa yksi vaihtoehto, ja nyt alkaa niitä tunnustuksia tulemaan kun jaksaa vähän aikaa onkia. Kerro, miksi haluat peitellä sitä? Mikä psykologinen ilmiö tuossa on taustalla?
No eihän siitä täysin varma voi olla. En halua muiden kanssa mitään kuin sen oman kaivatun kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
No eihän siitä täysin varma voi olla. En halua muiden kanssa mitään kuin sen oman kaivatun kanssa.
Miksi ihmeessä niin... Jos hyvin synkkailee ja on kivaa keskustelua tämän ns väärän jiin kanssa? Ja oma kaivattu on ties missä... Ei kai minunkaan kannata omaan kaivattuun energiaa tuhlata, kun tiedän ettei hän minusta tykkää ensinkään.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Miksi ihmeessä niin... Jos hyvin synkkailee ja on kivaa keskustelua tämän ns väärän jiin kanssa? Ja oma kaivattu on ties missä... Ei kai minunkaan kannata omaan kaivattuun energiaa tuhlata, kun tiedän ettei hän minusta tykkää ensinkään.
Ei minua muut kiinnosta. Tiedät sen itse yhtä hyvin.
Anonyymi kirjoitti:
Ok, onhan se niin ollut omallakin kohdalla. Mutta jos tietäisit varmasti, ettei se sinun jii sinua halua, niin olisiko sitten tilanne toinen?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ok, onhan se niin ollut omallakin kohdalla. Mutta jos tietäisit varmasti, ettei se sinun jii sinua halua, niin olisiko sitten tilanne toinen?
No enhän minä voi sitä mitenkään tietää. Häntä odotan niin kauan kunnes tiedän.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se odotus voi osoittautua pitkäksi. Sinä olet varmaan se sama, joka hokee minulle aina, ettei se minun N täällä ole viestejäni lukemassa... Niin mites sitten omalla kohdallasi?!
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mutta se odotus voi osoittautua pitkäksi. Sinä olet varmaan se sama, joka hokee minulle aina, ettei se minun N täällä ole viestejäni lukemassa... Niin mites sitten omalla kohdallasi?!
En ole hokenut pitkään aikaan mitään. Anna jo asian olla.
Anonyymi kirjoitti:
Et voinut tunnustaa, että olitko se sinä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Joskus olen tuota jankannut. En enää pitkään aikaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä kovin pitkä aika kuule ole, kun sen kävit minulle viimeksi sanomassa. Tiedätkö kuinka pahasti se viiltää sydämessä?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei siitä kovin pitkä aika kuule ole, kun sen kävit minulle viimeksi sanomassa. Tiedätkö kuinka pahasti se viiltää sydämessä?
On siitä. Sitten ollut joku toinen joka sanonut samaa.
Anonyymi kirjoitti:
No sitten se oli joku toinen. Näistä kun ei ikinä tiedä.
- Anonyymi
Elämääni elän koko ajan miksi sitä pitäisi jatkaa kun ei mun elämä ole ainakaan missään kohti edes pysähtynyt sillai mitään oleellista elämästä puutu toisinaan sitä vai kaipaa viereensä jota kuta johon luottaa kenenkä kanssa on hyvä olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on virallinen kaivattu
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Vaikea styylata jos ei keskustelu yhteys toimi kun täällä virtuaalisesti jonkun kuvitellun henkilön ihmisen kanssa
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea styylata jos ei keskustelu yhteys toimi kun täällä virtuaalisesti jonkun kuvitellun henkilön ihmisen kanssa
Anna niille nyt rauha.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja ehkä sustakin joskus joku jossain välittää sen verran että pitää susta huolen jollain tavalla
Anonyymi kirjoitti:
Ja ehkä sustakin joskus joku jossain välittää sen verran että pitää susta huolen jollain tavalla
En ymmärrä. Minä pidän itse itsestäni huolta siten kuin jaksan ja kykenen. Jo 10 vuotta mennyt näin. Nobody cares for me.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieto ei ole uskon asia tiedon takaa löytyy useimmiten todisteetkin kun vain muistaa mihin ne laittoi itse aikanaan turvallisin paikka on aina jonkin pankin pankkiholvi siellä kun on niitä tallelokeroita yksityisasiakkaille niistä tartti kui muistaa maksaa se maksu minkä on pankin kanssa sopinut niissäkin on kai mahdollisuus jonkin laiseen suoraveloitukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäkö hänen kanssaan si mahtaisit haluta katotaan josko saadaan teidät samalle aaltopituudelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina joku jostakin välittää tai jostakusta ei ny noi helpolla pidä kirvestä kaivoon heittää
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Siihen voi riittää jopa se että joku läheinen on joskus pettänyt luottamuksen edes kerran
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttis kaikkien mielestä kun näinkin voi syntyä niitä kiintymys suhteita mutta onko se oikeaan ihmiseen vai mielikuvaan syntynyt kiintymys
Anonyymi kirjoitti:
Siihen voi riittää jopa se että joku läheinen on joskus pettänyt luottamuksen edes kerran
Niin se voi tehdä. Olet siis tullut varovaiseksi... Minulla ei ole tuosta kokemusta, mutta nyt ymmärrän paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan tuo mun yläkerran naapuri se on just sen näköin ja kevyt kui höyhen että nainenkin vaikka puhaltaa kumoon kuvittelee kai olevansa entinen nyrkkeilijä kun pomppii kui vitun vieteriukko edessä jos kadulla sattuu vastaan kävelee
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kuinka voi olla haavemaasta jos on käsinkosketeltava tuolla tulkinnalla si taas jokainen meistä on vain jonkun mielikuvaa tai harhaa onko näin sattuuko se kun nipistät itseäsi kipu on vähintäänkin se mistä tietää olevansa elossa jos ei sitä muutoin ymmärrä
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kukas si on tuo väärä j taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku ylilaudan uumenista löydetty entinen koulukiusattu saanut elämänsä tilaisuuden olla jossain suuressa mukana
Hyvinkin mahdollista
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka voi olla haavemaasta jos on käsinkosketeltava tuolla tulkinnalla si taas jokainen meistä on vain jonkun mielikuvaa tai harhaa onko näin sattuuko se kun nipistät itseäsi kipu on vähintäänkin se mistä tietää olevansa elossa jos ei sitä muutoin ymmärrä
Kysy näiltä kahdelta, jotka ovat tuon teeman keksineet. Minä olen vain sivujuonne tässä rakkaustarinassa ja lakkaan häiritsemästä heitä nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat vähintäänkin tietää mitä haluat kenties ainakin kokea😘 mu oletko varma että haluat ottaa sen riskin
Anonyymi kirjoitti:
Kukas si on tuo väärä j taas
Jos ei seuraa palstaa aktiivisesti, niin ei pysy sen juonen kulussa mukana.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Voisitko sinä edes keneltäkään mitään kieltää edes niin halutessasi etkö hän sä ole kokeillut kaikki mahdolliset virheet ja laittomuudet mitä yhdessä ihmiselämässä vain kerkeää keski-ikään mennessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ain meillä kuitee on pientä kiusimista puolin ja toisin sillai kivasti mieltä stimuloivasti mu pääasia että siitä tulee sulle hyvä olo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinulle voi olla niin sydämenasioissa päättää jonkun henkilön puolesta, että kenet hän tulee saamaan tai kenet hän ylipäätään haluaa? Psykologiselta kannalta on kiinnostavaa, että mitä milloinkin keksit hölistä näihin provoihin. Oletko itse saanut jotkut rukkaset vuonna nakki ja muikku , jotkayhdistät jollain kieroutuneella tavalla tähän henkilöön minkä näet joka aloituksen takana? Jos näin on, niin sillä tuskin on mitään yhteyttä keneenkään muuhun kuin itseesi. Tuollaiseen maaniseen hakemiseen on lie jokin syy.
No mitäpä lottoot? Katso ap. tyypin kirjoittamia ketjuja täällä ja mitä tulee maanisuuteen niin se on ite joka ensin haukkuu. Niih.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisinaan sitä voi kaivata tätä kirjoitteluakin siu kansai sillai tulee hyvä mieli kuitee kirjoitella sulle eikä si taas täysin varma voi olla kuitee vaiks vahingossa jopa kaivattaisiin toinen toisiamme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, on onnistunut ilmeisesti olemaan moniäänisenä kovinkin vakuuttava jossain vaiheessa, minä jo mietinkin ettei kai edes kukaan typerä penikka hervannasta ym rupeaisi taustatueksi
Eipä tiedä vaikka rupiaisi mutta ei kai tuo kiellettyä ole voi olla jollekin muulle apua näistä kirjoituksien lukemisesta pelkästään jo
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Onko sillä niin väliä kelle vastaa jos voi jonkun toisenkin päivää ilahduttaa
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Menis liian helpoksi jommalta kummalta tai molemmilta saattaisi loppua mielenkiinto tutustua sen kummemmin jopa jos olisi niin helppoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee aika eeppiseksi tämä miehen yksinpuhelujen tulkitseminen…
Meinaakko että hää heittää legendaa vai
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Parhaamme kai ainakin yritetään mitä näissä puitteissa pystyy toki tässä on sekin joku toinen saattaa kiinnostua enempi ja viedä välistä se on si taas elämää koskaan ei voi tietää jos on jonkun toisen kanssa mahdollisesti jopa onnellisempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet ehkä jopa liian ankara itseäsi kohtaan ei itse itseään ole syytä rangaista kyllä sen osaa joku tehdä puolesta paremmin jos ja kun tarpeellista Eipä itse itseään voi kai suurelta osin kui syyllistää tapahtumien kulkuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samanlaista kirjoittelua on. Hänelle olen avautunut asioista samalla tavalla.
Kasvotusten voisi olla mukavampaa niin sun ei tarvisi olla niin varautunut sen suhteen ettäkö sanoisit jotain josta sun tarttis nolostua vaikka täälä ny ei sillai voi kukaan kunnolla ja varmasti ketään tunnistaa mu toisinaan sitä voi joku kokea silti joitain asioita liian noloiksi kertoa näinkin
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sopivan ehkä tähän hetkeen kun hän tukea ja apua tarvitsee mu sitä voi koskaan mistään ennalta tietää kuinka elämä kuljettaa jatkossa asiat tilanteet ja hetket kun elää siinä samalla kuin ihmisetkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voip ol niinkin tai voip ol olemattakii kun ny katotaan kui toipumisesi etenee ellet itse ole sitten valmis ottamaan riskiä minkään muun suhteen
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No minulla ei ole muuta elämää...
Miksi sinulla ei ole muuta elämää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi estäisit itseltäsi mahdollisuuden onneen jonkun toisen kanssa jos siihenkin tarjoutuisi tilaisuus
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Silloin se on hukkaan heitettyä aikaa jos sitä tuhlaa toivottamaan mutta menikö se aika lopulta silti hukkaan jos siitä jotain kuitenkin oppi oppii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua sitten estää tekemästä mitään hänen suhteensa rajoittamalla itse itseäsi kiellät itse itseltäsi mahdollisuuden olla onnellinen kenties koskaan
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mistä hän voi sen tietää varmasti jos hän ei edes uskalla ottaa itse henkilökohtaisesti yhteyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa tilanteessa sun ainoa mahdollisuus saada edes tietää on ottamalla yhteyttä kaipaamaasi j:hin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieressäni kainalossani voisin helposti antaa sun olla ja vaikka vartioida sun unta sen aikaa ennen kuin itse nukahdan viereesi käteni sun ympärillä alastomat vartlomme kietoutuneina toinen toisiaan vasten... 😘
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tunnustitko sinä kuka sinä olet oikeasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö enää jaksanu ku ei uskonu muutoinkaan
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mikä on sulle lyhyt tai pitkä aika ja mikä näiden ero on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häne kansai saa samasta asiasta melko pitkään jankata todella pitkät piuhat tai erittäin huonot yhteydet josko linjat toimii lain
Anonyymi kirjoitti:
Onko sillä niin väliä kelle vastaa jos voi jonkun toisenkin päivää ilahduttaa
Kyllä sillä on jotain väliä.
Anonyymi kirjoitti:
Menis liian helpoksi jommalta kummalta tai molemmilta saattaisi loppua mielenkiinto tutustua sen kummemmin jopa jos olisi niin helppoa
Ahaa vai että sen täytyykin olla salamyhkäistä ja jännittävää, että kipuna säilyy... Juu juu.
Anonyymi kirjoitti:
Parhaamme kai ainakin yritetään mitä näissä puitteissa pystyy toki tässä on sekin joku toinen saattaa kiinnostua enempi ja viedä välistä se on si taas elämää koskaan ei voi tietää jos on jonkun toisen kanssa mahdollisesti jopa onnellisempi
Alkaa se totuus sieltä paljastua.😃
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinulla ei ole muuta elämää
Kun ei ole muuta kuin työ ja treeni. Ei ole omaa rakasta.
Anonyymi kirjoitti:
Silloin se on hukkaan heitettyä aikaa jos sitä tuhlaa toivottamaan mutta menikö se aika lopulta silti hukkaan jos siitä jotain kuitenkin oppi oppii
En minä täällä ole oppinut yhtään mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Tunnustitko sinä kuka sinä olet oikeasti
Täh? En kai minä voi itsestäni tässä julkisesti kovin paljon kertoa. Aika paljon olen jo paljastanut kuukausia sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on sulle lyhyt tai pitkä aika ja mikä näiden ero on
Voin kaivaa sen esiin tuolta jos tahdot. Se löytyy kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäpä lottoot? Katso ap. tyypin kirjoittamia ketjuja täällä ja mitä tulee maanisuuteen niin se on ite joka ensin haukkuu. Niih.
Niin, varmasti monikin, kuten esimerkiksi naisena anonyymipalstalla esiintyvä mies, kuten aina näiden aloitus kohdalla missä roikut tämä legendaarinen ”ap tyyppi” puhuu rumasti, mutta pointti onkin siinä, että tekeekö se hänestä sen henkilön jonka sinä mielivaltaisesti päätät. Ap ei ole mikään synonyymi yksityishenkilölle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa pari mitä kukaan ätmi täällä tulee näkemään on reiska ja panu jotka tyybbaa takaboxiin teille sitä mitä ansaitsette kun liskolle päädytteAamen.
- Anonyymi
Mahmudin kyydissä on mukavampi kuin Jaskan.
- Anonyymi
Oot keksinyt jonkin uuden emävaleen? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot keksinyt jonkin uuden emävaleen? Sivusta
Nämä palstojen ja omien perättömien puheidensa vangit on kyllä oma lukunsa, siinä vaiheessa voi katsoa alamäen alkaneen kun näitä irrallisuuksia jupistaan anonyymin keskustelupalstan rivien välissä. Toki suuri saavutus on se, että joku v***un nukkuneen kylän väki on vielä massapsykoosissa
- Anonyymi
Surullista, että olet jollain tapaa seonnut. Harmittaa jos kaivattuni luulisi että kirjoittelen kuten sinä :(
- Anonyymi
En tajunnut nyt mitä yrität sanoa. Ensinäkin olen sanonut täällä usein että olen sekaisin ja toinen miksi se kaivattusi luulisi mitään kun olemme eri sukupuolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tajunnut nyt mitä yrität sanoa. Ensinäkin olen sanonut täällä usein että olen sekaisin ja toinen miksi se kaivattusi luulisi mitään kun olemme eri sukupuolta.
Mistä hevon hatusta voin tietää mitä olet aiemmin sanonut, kun sinulla ei ole mitään nimimerkkiä. Olet todella sekaisin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä hevon hatusta voin tietää mitä olet aiemmin sanonut, kun sinulla ei ole mitään nimimerkkiä. Olet todella sekaisin!
Ihan mistä vaan haluat tietää. No et taida olla se väärä j kuitenkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Just tästä syystä ehdotini sitä rekkautumista... Molemmille. Toiselle on jo nimikin olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus ollu sitäkin kun pikakännit vitutukseen vetässy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekö j lainenkaan
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Just tästä syystä ehdotini sitä rekkautumista... Molemmille. Toiselle on jo nimikin olemassa.
Kaipa meidät kaikki on kasteessa nimetty joksikin ainakin jos kirkkoon kuuluu minun kumpainenkin lapsonen on kastettu kirkon menoin tyttö Haminan kirkossa ja poika Vanajaveden seurakunnalta vuokratuissa lainatuissa tiloissa
Anonyymi kirjoitti:
Kaipa meidät kaikki on kasteessa nimetty joksikin ainakin jos kirkkoon kuuluu minun kumpainenkin lapsonen on kastettu kirkon menoin tyttö Haminan kirkossa ja poika Vanajaveden seurakunnalta vuokratuissa lainatuissa tiloissa
Niiin tätähän minä tarkoitinkin... Tuo yksi kutsuu itseään nimellä väärä jii. Siinä mitä mainioin nikki.
PalstaRinssi kirjoitti:
Niiin tätähän minä tarkoitinkin... Tuo yksi kutsuu itseään nimellä väärä jii. Siinä mitä mainioin nikki.
Voisiko tuo nainen olla sitten vaikka väärä änn?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Miksi mikään puhuisi minkään muun puolesta kuin sen, että sinä itse käytöt tuota kyseistä tunnistetta sekä naisena että miehenä? Näiden sinun ketjujesi seuraamista saattaa vaikeuttaa se, että hölötät pitkiä pätkiä itseksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mikään puhuisi minkään muun puolesta kuin sen, että sinä itse käytöt tuota kyseistä tunnistetta sekä naisena että miehenä? Näiden sinun ketjujesi seuraamista saattaa vaikeuttaa se, että hölötät pitkiä pätkiä itseksesi.
Se tosin koskee vain niitä epätoivoisia joilla in tarve löytää näistä sellaisia kuriositeetteja mitä ei ole olemassakaan. Joskus ihminen RU vainnsuostu antamaan periksi jopa niin mitättömästä asiassa kuin omat luulot trollipalstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tosin koskee vain niitä epätoivoisia joilla in tarve löytää näistä sellaisia kuriositeetteja mitä ei ole olemassakaan. Joskus ihminen RU vainnsuostu antamaan periksi jopa niin mitättömästä asiassa kuin omat luulot trollipalstalla.
Ei suostu*
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuokin tapa seurata palstaa ja olla samalla täysin pihalla kontekstista ja hahmoista, keitä täällä kulloinkin parrasvaloissa esiintyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on se asian ydin, sitten sitä ollaankin jumissa vuosikausia huru-ukon jutuissa
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Onhan tuokin tapa seurata palstaa ja olla samalla täysin pihalla kontekstista ja hahmoista, keitä täällä kulloinkin parrasvaloissa esiintyy.
Parrasvaloissa esiintyy lähtökohtaisesti sinä ja fiktiiviset mielikuvituskaverisi siinä se konsepti, ei konteksti
Joudut tekemään uuden aloituksen taas. Sinne en tule enää sotkemaan. Lupaan sen.
- Anonyymi
Näköjään. Enpä jaksa enää tehdä. Meni fiilis koko hommasta.
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä se fiilis vielä tulee toivottavasti. Ethän saanut jutella sen ihanan jiin kanssa vielä ollenkaan. Varastin tämän shown sinulta... En tee sitä enää.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No kyllä se fiilis vielä tulee toivottavasti. Ethän saanut jutella sen ihanan jiin kanssa vielä ollenkaan. Varastin tämän shown sinulta... En tee sitä enää.
Ei se mikään ihana ole ellei ole se minun oma kaivattu. Tuo oli vain mukava juttuseurana.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mikään ihana ole ellei ole se minun oma kaivattu. Tuo oli vain mukava juttuseurana.
Juu juu... Niin sinä nyt sanot... Annetaan sille aikaa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin sanonkin ja tiedän mitä tunnen. Hän voisi ajatella minua tämän ketjun perusteella ihan hulluna. Oma kaivattu taas jotenkin että söpösti kun olen kaivannut sitä vain.
Anonyymi kirjoitti:
Niin sanonkin ja tiedän mitä tunnen. Hän voisi ajatella minua tämän ketjun perusteella ihan hulluna. Oma kaivattu taas jotenkin että söpösti kun olen kaivannut sitä vain.
Ainakin toivot niin, mutta entä jos hän on mustasukkainen sille toiselle jiille joka on tullut hänen apajilleen?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ainakin toivot niin, mutta entä jos hän on mustasukkainen sille toiselle jiille joka on tullut hänen apajilleen?
En tiedä onko se oma j täällä vai ei.
Anonyymi kirjoitti:
Niin se ei ollutkaan pointti tässä. Mitä jos olisi? sitä tarkoitin...
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja et tiedä, ja silti tiedät että minun N ei ole täällä. Millä logiikalla näin?
PalstaRinssi kirjoitti:
Tulikin jo itselleni mieleen, että tietysti niin, että se N ei ole minun vaan jonkun toisen Jiin... aivan aivan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Enpä tiedä onko. Enkä kuvittele mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tiedä onko. Enkä kuvittele mitään.
Sinä olet kyllä mestari väistelemään kysymyksiä ja ohittamaan puheenaiheita..
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eipä ole mitään järkevää tässä mistä puhua enää kanssasi.
Anonyymi kirjoitti:
No senhän päätät toki itse. Hei hei.
- Anonyymi
Turhapa sun on mitään lupailla pystyny pitämään lupauksiasi edes tämän viestiketjun aikana taidat olla kyvytön suoritetaan siitäkin mu yhdessä olet luultavasti hyvä pettämään lupauksesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milläs hommalla me voitaisiin neidon fiilistä si nostaa taase... 😘
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Taas uusi tyhjääkin tyhjempi lupaus sinulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa juttuseuraa olet sinäkin vaiks tuo yksi tuosa välissä soutaa ja huomaakin mu johtunee siitä ettei tiedä varmaksi onko menossa vai tulossa ehkäpä sun pitäisi tehdä asia hänelle selväksi kerta heitolla eikä sääliä tunteita joita hänellä ei edes ole näin sivusta havainneena hänen tyylistään keskustella kirjoitella
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sulta taitaa aika olla jo niin vähissä että sulla tuskin on aikaa edes saada tietää lopputulosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillai suloisen sievästä kui voisi sitä kaunista pakaraa silittää ja söpösti suudella sun poskea ja siitä hitaasti edetä suudellen sun kaulalle mmm... 😘
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ikäväkseni mun täytyy sanoa että mä en osaa olla mustasukkainen jos kaipaa mustasukkaista miestä elämäänsä mä en ole oikea ihminen tällöin mä vain suljen ihmisiä pois omasta elämästäni silloin kun hänet koen ongelmaksi ei mun tarvitse ainakaan omaa elämääni pilata sen takia että toinen ei tiedä edes mitä elämältään haluaa
Anonyymi kirjoitti:
Turhapa sun on mitään lupailla pystyny pitämään lupauksiasi edes tämän viestiketjun aikana taidat olla kyvytön suoritetaan siitäkin mu yhdessä olet luultavasti hyvä pettämään lupauksesi
Sanoin että en tule häiritsemään teitä uuteen ketjuun. Vastaan koska saan ilmoituksia, en muuten...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaapi olla tai suattaapi olla olematta nii
Anonyymi kirjoitti:
Milläs hommalla me voitaisiin neidon fiilistä si nostaa taase... 😘
Vaihtakaa ketjua niin saatte rauhan. Ja johan alkaa pusuttelu heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillai suloisen sievästä kui voisi sitä kaunista pakaraa silittää ja söpösti suudella sun poskea ja siitä hitaasti edetä suudellen sun kaulalle mmm... 😘
No tuota noin. Et varmaan ole oikea j viime vuodelta? Eikä puhuttu tai tunneta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mitäkö hän se sulle mahtaisi kuulua mitä he päätyisivät tekemään keskenään tai missä he sitä tekisivät
Anonyymi kirjoitti:
Taas uusi tyhjääkin tyhjempi lupaus sinulta
Menkää ja tehkää siis uusi ketju, joka on tuleva, teidän uusi paratiisinne. Jonne minun lonkeroni eivät yllä ja jossa saatte rauhan, tutustua toisiinne.
Anonyymi kirjoitti:
Sulta taitaa aika olla jo niin vähissä että sulla tuskin on aikaa edes saada tietää lopputulosta
Se on totta olen toinen jalka haudassa. Vanha kurppa patu vaan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Naisen logiikalla mitä sä tuskin koskaan olet edes ymmärtänyt naisella on siitä kaunis mieli että he miettivät monimutkaisesti pitkään mutta lopulta ratkaisu on kuitenkin yksinkertainen vastaus monimutkaiseen ongelmaan kun ei hoputa ja painosta hätähousut hoputtaa ja painostaa monasti heillä on aina kiire jonnekin useimmin kai karkuun jotain vähintäänkin
Anonyymi kirjoitti:
Mitäkö hän se sulle mahtaisi kuulua mitä he päätyisivät tekemään keskenään tai missä he sitä tekisivät
Ei kuulu yhtään sen enempää kuin sinullekaan.
Anonyymi kirjoitti:
Naisen logiikalla mitä sä tuskin koskaan olet edes ymmärtänyt naisella on siitä kaunis mieli että he miettivät monimutkaisesti pitkään mutta lopulta ratkaisu on kuitenkin yksinkertainen vastaus monimutkaiseen ongelmaan kun ei hoputa ja painosta hätähousut hoputtaa ja painostaa monasti heillä on aina kiire jonnekin useimmin kai karkuun jotain vähintäänkin
Olen hyvin tietoinen siitä etten ymmärrä naista yhtään mitään.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ehkä hän on jotain oppinut sinultakin hyvin säkin väistelet muiden kysymyksiä sulle mu si vastailet kysymyksiin joita olet itse esittänyt muille kaunis soikea ympyrä😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksittäiskös me ehä kenties jokin järkeväkin puheenaihe noiden mun vihjailujen sijaan sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksittäiskös me ehä kenties jokin järkeväkin puheenaihe noiden mun vihjailujen sijaan sulle
Tämäkin feikkivuoropuhelu on aloituksen kirjoittanut trollaava mies ”ihan todella uskottava”, kyllä kannattaa jäädä seuraamaan näitä vastaavia illat pitkät se on kuin rahaa pankkiin laittais👍😉 uskomatonta se miten typeriksi ihmiset heittäytyy uteliaisuuden edessä🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin feikkivuoropuhelu on aloituksen kirjoittanut trollaava mies ”ihan todella uskottava”, kyllä kannattaa jäädä seuraamaan näitä vastaavia illat pitkät se on kuin rahaa pankkiin laittais👍😉 uskomatonta se miten typeriksi ihmiset heittäytyy uteliaisuuden edessä🥱
Ja joka kerta sama nolouden tunne ikäänkuin tämä muuksi kyyläämällä muuttuisi.
- Anonyymi
No hyvvöö huomenta silloin mikä sut sai rauhoittumaan
- Anonyymi
Nukutun yön yli kaikki on kirkkaampaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukutun yön yli kaikki on kirkkaampaa.
Hyvä jot päivä näyttää valoisammalta
- Anonyymi
Siis montako vuotta olet täällä yhtäjaksoisesti kirjoittanut?
- Anonyymi
Tarpeeksi kauan on oltu.
- Anonyymi
Sinun tulkintalinjasi riippuu varmasti siitä, että kuinka monta vuotta olet itse näitä trollauksia lukenut ja milloin meinasit viisastua aikuisten oikeasti näissä asioissa ja mahdollisesti lakata sinuttelemasta tuttavallisesti tätä trollaavaa miekkosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tulkintalinjasi riippuu varmasti siitä, että kuinka monta vuotta olet itse näitä trollauksia lukenut ja milloin meinasit viisastua aikuisten oikeasti näissä asioissa ja mahdollisesti lakata sinuttelemasta tuttavallisesti tätä trollaavaa miekkosta.
Se on kyllä jännä kuinka ihmisen mieli on taivutettavissa hänen itsensä toimesta tietenkin johonkin hyvin yksipuoliseen sekä epärealistiseen moodiin jolle haetaan mieluummin näennäistä irrationaalista tukea mieluummin kuin herätään tähän todellisuuteen.
- Anonyymi
Voitko aloittaja lopettaa nämä juttusi. Hävettää kun sinua luullaan muiksi.
- Anonyymi
Hyvä jos luulevat minua muiksi.
- Anonyymi
Keneksi sinä koet, että tätä aloittajaa luullaan ja eikö se ole vähän psykoottista kuvitella aloittajaa joksikin tietyksi ihan vaan sellaisen aloituksen perusteella jossa lukee ”huomentapäivää miehelle, olen nyt rauhoittunut”? Selvä provo jonka ainoa koukku on kyylätä jotain trollaajamiehen kuvitteellisia tunnereaktioita.
- Anonyymi
Mä vastasin sulle uudella alotuksella. Tässä ei ole mun kommentteja muita. T. jii
- Anonyymi
Joo käy niinkin. Annetaan tämän aloituksen hävitä.
- Anonyymi
Piippari taskuun ja menoksi. Ensin saunaan hikinen iltapäivä
- Anonyymi
Selevä juttu.
- Anonyymi
Soita ennemmin äläkä tänne jaa noita tyhmyyksiä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891316
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570