Rokotetut on superlevittäjiä

Anonyymi-ap

16

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

"G20 – johtajat ovat juuri allekirjoittaneet julistuksen, jossa todetaan, että rokotepassit otetaan käyttöön kaikkien kansainvälisten matkojen "helpottamiseksi". Tämä tarkoittaa mitä tahansa rokotusta, joka WHO:n mukaan sinun tulisi ottaa."

WHO on umpikorruptoitunut lääketeollisuuden rahoittama laitos.

Tuossa taisi olla ydinasia näistä nykypäivän natseista. Meno maailmassa kuin mielisairaalassa mutta oikeat hullut riehuu silti vapaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"G20 – johtajat ovat juuri allekirjoittaneet julistuksen, jossa todetaan, että rokotepassit otetaan käyttöön kaikkien kansainvälisten matkojen "helpottamiseksi". Tämä tarkoittaa mitä tahansa rokotusta, joka WHO:n mukaan sinun tulisi ottaa."

WHO on umpikorruptoitunut lääketeollisuuden rahoittama laitos.

Tuossa taisi olla ydinasia näistä nykypäivän natseista. Meno maailmassa kuin mielisairaalassa mutta oikeat hullut riehuu silti vapaana.

Eliitin omistama roskalaitos🤣😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eliitin omistama roskalaitos🤣😂

Sitähän se on. Tuolla sopimuksella rikotaan myös Nurnbergin säännöstöä, jos "rokotteeksi" vaaditaan kokeellisia piikkejä.

• Anonyymi

Mitäpä tuosta kun vain rokottamattomat sairastaa vakavan muodon taudista.

• Anonyymi

Ja rokotetut taas kuolee tautiin hyvä vaihtokauppa😂😂

• Anonyymi

Jaa rokotettuja kuolee joka viikko koronaan onko se lievä kuoleman muoto johon kuolevat vai mitenkä se rokotteen lievyys noissa kuolemissa oikein näkyy?

• Anonyymi

Paras oli kyllä kun rokotetuille annetiin passi käteen jolla pääsi levittämään tautia vapaasti k passi olisi siis kulkutaudin levityspassi ja moni ylpeilli sillä.

• Anonyymi

Natsipassi.

• Anonyymi

No, tauti tuli, rokotteet otettiin, ohjeita seurattiin. En ole levittänyt tautia, ei minulla ole sitä ollutkaan. Maskeja olen pitänyt, kun on pyydetty.
      Kai me ollaan samalla viivalla. Paitsi alussa, jolloin piti yrittää pitää huolta, että rokottamattomia pystytiin hoitamaan teholla se 30-40 vrk , kun normaalisti siellä ollaan muutama päivä.

• Anonyymi

vaalit tulossa.se saattaa olla konsti jolla voi estää nämä pässi ja passit.

• Anonyymi

Todellakin rokotetut levittää tautia, ja piikkien jälkeen heti taas kipeinä.
      Rokotetuilla mitä kummallisemmissa paikoissa vyöruusua. Tulehduksia, kaikkea mahdollista, mutta tuntuu että tämä on normaalia heidän mielestään..
      Lievänä itse sairastin kotitestillä todetun koronan keväällä.
      En ole ottanut piikkejä eikä perheeni, eikä suurin oikeista ystävistäni.
      En voi kuin vain surullisena katsoa tätä valtavaa ylikuolleisuutta josta vaietaan.
      Nyt niitä ruumiskontteja on oikeasti vähän joka paikassa.

• Anonyymi

Talvella käy huonosti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      535
      1470
    2. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      73
      1320
    3. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1103
    4. Martinan jorailut

Ai että Martina on jäykän näköinen kun hän joraa muiden naisten kanssa botskilla Dubaissa..Ja onpa hänellä hiirenhäntä ponnariksi🙄 Tämä ei ole provo,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1013
    5. Sano sano todella

Onko sinulla Ikävä minua?
      Ikävä
      66
      802
    6. Arvaapa mies

montako vuotta oon sua ihaillut salaa?
      Ikävä
      71
      760
    7. Miehet hoi!

Kysymys teille Jos näätte ja tapaatte naisen,joka on mielestänne mukava ja haluaisitte jatkaa vaikka siitä mihin jäitte tai haluatte nähdä tämän nais
      Ikävä
      38
      680
    8. Hyvää perjantaita haaveisiin

Onko omaa kaivattua löytynyt? Miehelle kysymystä. :)
      Ikävä
      92
      655
    9. Voiko yksi kohtaaminen

jäädä pysyvästi mieleen?
      Ikävä
      45
      641
    Aihe