Mene vaan sariprinsessan luo
En ole prinsessa
44
151
Vastaukset
- Anonyymi
Sari odottaa prinssiään ikävöiden mene hänen luo
- Anonyymi
Sari ikävöi sinua
- Anonyymi
Älä pilaa teidän love tarinaa
- Anonyymi
Väärä ketju.
- Anonyymi
En jaksa sinun valheita enään
- Anonyymi
Oletko lespo? Sarillahan on tupakka huulessa, että tuskin Sari nyt olisi lespo.
Hei, mene sinä sarveen, huulias niisteleen, en usko muki juttuus, senkin irtokarki.......
T.kakka on ollut hieman jumissa, en tiedä, silkkaa kurasattumaa aamuisin, ehkä olen juonut olueni.
Ps.minua et saalista, et todista
Näin katsomme, moro
https://m.youtube.com/watch?v=uq05v8356vU- Anonyymi
Hän on julma ihminen pysyköön kaukana minusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on julma ihminen pysyköön kaukana minusta
Niin ja piian ja annun syleilyyn hypätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei kiinnosta joka paikkan höylääjät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei kiinnosta joka paikkan höylääjät
Ps. Monta naista sulla on samaan aikaan kierroksessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden annan tiedän kyl mu tietääkseni hän ei seurustele naisen kanssa enhän voi varmaksi sanoa kaunis neito nainen mitä olen viimeksi nähny mu siitäkin on jo vuosia aikaa ellei jopa vuosikymmen melkein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Monta naista sulla on samaan aikaan kierroksessa
Silloi kun olen suhteessa ni vai ja ainoastaan hän kenen kanssa suhteessa olensi kun on poikamies ni sillai ei pitäisi olla mitään merkitystä vaikka niitä olisi sata mu samaan aikaan poikamiehenä ollessa enimmillän kaksi kun tytön äiti alkoi pintaan tytön syntymän jälkeen ja si kun se suhde ei lopulta vaan toiminu tytön äiti toki käski silloin poistumaan ja olin lähdössä ovesta ulos ni yritti vielä kuitenkin estellä poistin hänet väkivalloin oven edestä että pääsin lähtemään ja si josai kohti itse varmistin saannin niin että tapailin seksin merkeissä yhtä naista Karhulassa joka oli jo raskaana ja tyttäreni äiti näin ajattelin itse että ainakin toiselta saan silloin kun haluan mu kävikin niin että sai kummaltakin päivittäin pikkasen otti jaksamisen päälle hereillä pysymisen osalta töissä aamuisin mu työt hoituu silti vaikka silmät ristissä olikin et kai vois oikeista sanoa että kävi paremmin kui oli itse suunnitellu Eipä muuten loukkaa se lopullinen ero vielä täsä kohti kun täsä kohti olisi sitä tyttären äidin osalta veivaamista hän aina lähti jätti voidakseen käydä vieraissa hyvällä omallatunnolla joten jos suhteesta tarvii taukoa fiksuinta päättää koko suhde
- Anonyymi
Aloituksen kirjoittanut jatkuvasti naisiksi rekisteröitävä mies hoi- pitäisikö sinun kirjoittaa tälle Sarille vaikka ihan oma aloitus? Ei sillä että sinänsä kannustaisin haukuumaan ketään oikein erikseen, kunhan tolvanoita ohjaan ohimennen. Koko ketju on pelkkää yhden miehen showta taas ja tästä muistuttaminen on aina yhtä ajankohtaista, sillä tolvanat ei joki lopu kesken tai sitten ne samat tolvanat ei luovuta disinformaatio himonsa kanssa
- Anonyymi
Monta panoa sulla on tänään ollut
- Anonyymi
Ei yhtään kerran tai kaks vetänyt käteen vielä olis suunnitelmissa josko vielä kerran kiellon piälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään kerran tai kaks vetänyt käteen vielä olis suunnitelmissa josko vielä kerran kiellon piälle
Eikö tuohonkin touhuun kyllästy - silmienpyörittelijä sivusta
- Anonyymi
Ei muuta kun uusi prinsessa kierrokseen
- Anonyymi
Ei mikään ruusu mutta kukka kumminkin muistutukseksi miehelle miehille että jokainen nainen on jokin jonkinlainen kukka väärin kohdeltuna hauras ja helposti rikottavissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään ruusu mutta kukka kumminkin muistutukseksi miehelle miehille että jokainen nainen on jokin jonkinlainen kukka väärin kohdeltuna hauras ja helposti rikottavissa
Ressukalla aika heikot fantasiat ja jo parikymmentä vuotta koitettu murtaa anonyymien ihmisten psyykeä anonyymipalstalla🥱
- Anonyymi
Älä jaksa valheita kertoa enään
- Anonyymi
Muikkis kiss
- Anonyymi
No Montako valhetta olet itse tänään jo kertonut
- Anonyymi
Itse menit muiden naisten petiin
Turha luulla että lämpeisin uudeleen
Petturiin - Anonyymi
Elä sä vaan elämääsi Sarin kanssa
Jätä mut rauhaan - Anonyymi
Oma vika kun pilasit tarinan naimalla muiden kassa
- Anonyymi
Niin turhaan itket perään
- Anonyymi
Luottamuksen kun menettää sitä ei takaisin saa
- Anonyymi
Mua ei kiinnosta kenen kanssa nait
- Anonyymi
Sari haluaa lempiä sinua
- Anonyymi
Anna Sarille nautontoja
- Anonyymi
Mene nyt Sarin luo kun se sinua niin odottaa
- Anonyymi
Sari on sun rakas
En minä - Anonyymi
Laiha sari tekee sinut onnelliseksi
- Anonyymi
Olen muumi mamma ja liian lihava sulle
- Anonyymi
Joo haukkuit mua lihavaksi
- Anonyymi
Mua ei prinssit vedätä
- Anonyymi
Meinasit vaan ryöstää mun rahat
- Anonyymi
Sari sopii sinulle laihana paremmin
- Anonyymi
Jos itseään sanoo pullukkaksi muumi mammaksi
Kommentti poistetaan - Anonyymi
Raha on sulle tärkeempää kun mikään muu
- Anonyymi
Olen varattu pari-suhteessa
Joten jätä mut rauhaan
Mun kulta rakastaa mua vaikka olen pullukka - Anonyymi
Mene Saria halaamaan
- Anonyymi
Miksi valehtelet?
Tiedän jo totuuden
Kieroilustasi
Mulle riitti - Anonyymi
Sari antoi namia ja piparia muttei enää. Kuuma rakkauteni leimahti uudestaan sinua kohtaan oi pullukka dominani, piiskaa minua, olen ollut tuhma.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241