Ekaa kertaa Gynelle menossa, Ison Omenan Diacor kiinnostaisi sijaintinsa vuoksi. Olisiko kokemusta kenelle kannattaisi varata aika? Mukava lääkäri haussa. Ja mitähän papakoe siellä maksaa...?
Diacor iso-omena
5
793
Vastaukset
- Cipeeria
Mikset yksinkertaisesti menisi oman terveyskeskuslääkärin luokse? Niin minä aina teen, käyn PAPA-tsekkauksessa 6 kk välein.
- harvemmin törmää
alan ammattilaiseen, gynekologiin.
- Adenova
Adina ja Adenova Tapiolassa ovat parhaat , siellä on monta hyvää läkäriä. Matinkylän terveysasemalla en suosittele, siellä on venäläisiä lääkäreitä ja niiltä tulee kummallisia reseptejä.
- Cipeeria
Täällä Oulussa päin terveyskeskuslääkärit on varsin ammattitaitoisia lääkäreitä ... :D
- tylli
moi,
kävin kerran ison omenan diacorissa. kun ilmoittauduin, hoitaja sanoin tiskillä, että lääkäri on noin 15 min myöhässä. ajattelin, että ei se mitään, voin hyvin odotella sen aikaa odotustilassa. odotustilassa silloin myös 4 muuta naista. toivoin että ne olisivat menossa toiselle lääkärille, mutta yksi kerrallaan ne menivät minun lääkärilleni ja jouduin odottamaan 1,5 tuntia!
mielestäni aivan uskomatonta, ettei hoitaja voinut sanoa, että on niin paljon myöhässä, olisi ehkä ollut muutakin tekemistä kun istua siellä odotushuoneessa.. varsinkin, kun omat lakkiaiset olivat seuraavana aamuna..
lääkäri oli kyllä mukava mies, en valitettavasti muista hänen nimeään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225101
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24553- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779