olipa...

..harvinaisen tylsä lauantai..blaahhh.. no kohta vuorokausi vaihtuu ja nukkumatti yrittää tulla heittää hiekat silmille..

8

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sydänystävä

      päivä on jo puolessa ja aurinko paistaa :))
      Tiedä vaikka sulla olis tänään virkeämpi päivä kun eilen ;))

      • ..heräsin tänään jo kahdeksalta..kun menin niin aikasin eilen nukkumaan.. ja juu tänään on tullut vähän maalattuu..kangasta ja otettuu valokuvia.. seuraavaksi lähetän ne kotisuvuntekijälle ja sit jossain vaiheessa lähetin mailin valokuvineen erääseen englannista käsin toimivaan nettigalleriaan jonne maalaukseni voisivat hyvinkin sopia mut ekaks pitää vähän harjoitella englantia.. että sellasta tänään..


      • sydänystävä
        pervokki kirjoitti:

        ..heräsin tänään jo kahdeksalta..kun menin niin aikasin eilen nukkumaan.. ja juu tänään on tullut vähän maalattuu..kangasta ja otettuu valokuvia.. seuraavaksi lähetän ne kotisuvuntekijälle ja sit jossain vaiheessa lähetin mailin valokuvineen erääseen englannista käsin toimivaan nettigalleriaan jonne maalaukseni voisivat hyvinkin sopia mut ekaks pitää vähän harjoitella englantia.. että sellasta tänään..

        olet sielultasi,voimpa vaan kuvitella sut heilumassa pensseli kädessäsi,musiikin soidessa takana,siinä syntyy taidetta,vauuu :))
        Mistä aiheesta yleensä maalaat tai otat kuvia?


      • sydänystävä kirjoitti:

        olet sielultasi,voimpa vaan kuvitella sut heilumassa pensseli kädessäsi,musiikin soidessa takana,siinä syntyy taidetta,vauuu :))
        Mistä aiheesta yleensä maalaat tai otat kuvia?

        ...mun maalaukset on yleensä surrealistisia tai ekspressionistia.. synkkyyttä, tummia värejä.. symboliikkaa.. tiedäthän?
        ihmiset ovat ihmisen näköisiä mutta ne saattavat olla vähän vääristyneitä tai sitten outoja esineitä oudoissa yhteyksissä.. unimaailmaa ja kaikkee sellasta..
        mä en oo valokuvaaja mut mun piti ottaa maalauksista valokuvia nettisivuja varten..


      • sydänystävä
        pervokki kirjoitti:

        ...mun maalaukset on yleensä surrealistisia tai ekspressionistia.. synkkyyttä, tummia värejä.. symboliikkaa.. tiedäthän?
        ihmiset ovat ihmisen näköisiä mutta ne saattavat olla vähän vääristyneitä tai sitten outoja esineitä oudoissa yhteyksissä.. unimaailmaa ja kaikkee sellasta..
        mä en oo valokuvaaja mut mun piti ottaa maalauksista valokuvia nettisivuja varten..

        Miksi ei valoisia ja vaaleita värejä???
        Tiedän kyllä millaisia maalauksia tarkoitat,kuva piirtyy silmieni eteen kun ajattelen :))


      • sydänystävä kirjoitti:

        Miksi ei valoisia ja vaaleita värejä???
        Tiedän kyllä millaisia maalauksia tarkoitat,kuva piirtyy silmieni eteen kun ajattelen :))

        ..värit eivät kuulu mun maalauksiin... eivät sovi eikä se oikein kuvasta mua.. en oo sen luonteinen ihminen..


      • sydänystävä
        pervokki kirjoitti:

        ..värit eivät kuulu mun maalauksiin... eivät sovi eikä se oikein kuvasta mua.. en oo sen luonteinen ihminen..

        höpöjä luonteestasi,olet varmasti valoisa ihminen,jokainen on ainakin joskus :))
        Synkkiä kausiakin on jokaisella,jolloin tekis mieli maalata mustaksi kaikki :((


      • sydänystävä kirjoitti:

        höpöjä luonteestasi,olet varmasti valoisa ihminen,jokainen on ainakin joskus :))
        Synkkiä kausiakin on jokaisella,jolloin tekis mieli maalata mustaksi kaikki :((

        ..oon mä tavallaan valoisa ja iloinen tyyppi mutta synkkyys on mulle positiivista.. se kuuluu tyyliini ja maalauksiini.. kauhu ja goottihenkisyys..yöt, syksy.. melankolia ja sen semmonen.. tykkään semmosista asioista..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe