Hei, tietääkö missä myydään minkkiturkkeja, jos niitä ei löydy niin minulle käy myös kettuturkki.
Olen aina tykännyt, että ne ovat niin kauniita. Nyt olen kerännyt rahaa niin paljon, että pystyn sellaisen ostamaan.
Kiitän etukäteen asiallisista tiedoista.
Kettutytötöiltä en halua mitään.
Missä myydään minkkiturkkeja
20
220
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on oikea muotimaku.
- Anonyymi
Minkkiturkki on aivan täydellisyyttä hipova.
- Anonyymi
En halua turkkia muodin, vaan itseni takia.
- Anonyymi
Kettutyttöjä ei onneksi enää ole. Heidän filosofiansa kaatui niin kuin kommunismikin kaatui, omaan mahdottomuuteensa.
- Anonyymi
Turkistarhoja pitäisi perustaa lisää
- Anonyymi
Kas kun ei keskitysleirejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun ei keskitysleirejä
Aivan eri asia. Turkistarhoilla tuotetaan ihmisille vaatetusta ja eläinten hyvinvointi on kohdallaan. Vihervasemmistolaista saastaa tuo keskitysleirivertaus
- Anonyymi
Minkiturkki pitäisi ostaa.
- Anonyymi
Mulla itse tehty puolipitkä kettuturkki. Ketut olen itse pyytänyt, joten luontoasiat on hyvin otettu huomioon. Kettulakin saa kaupanpäälle. Hintaa koko komeudelle tasan tonni. Halvemmalla en myy.
- Anonyymi
Haluaisin kans turkin pimpinkarvoista. Mistä löytyis?
- Anonyymi
Pimeistä löytyy karvoja, ala keräämään.
- Anonyymi
Hiiristä kootuissa olisi enemmän silmiä. Ja häntiä.
- Anonyymi
Turkisliikkeet.fi tai kivijalkamyymälät
- Anonyymi
Suosittelen tilaamaan netistä esim. Ebay tai etsy.
- Anonyymi
Minkkiturkit muotiin taas!
- Anonyymi
Uusavuttomuus huipussaan kun ei osaa hakea netistä?
- Anonyymi
Missähän myytäis pappatunturiin tuulisuojia? En haluaisi mopon vaan itseni takia.
- Anonyymi
Turkistarhaus lopetettava,ennenkin miehet saalisti turkit luonnosta omin käsin ja vieläkin on jäljellä pieni määrä jotka osaavat metsästää ruuan ja turkit
- Anonyymi
Turkistarhausta ei pidä missään nimessä lopettaa. Tärkeä elinkeino, joka siirtyisi vain muualle kuten Kiinaan.
- Anonyymi
Suomi täytyy muutenkin ennallistaa 1800 luvun tasolle.
Terveisin MARIIA OHUTSALO
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset10710706Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen
"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1638981Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906127Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi975161Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..324848Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita
näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään734428Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut664293Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi874121Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät513761Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa213698