Hei, tietääkö missä myydään minkkiturkkeja, jos niitä ei löydy niin minulle käy myös kettuturkki.
Olen aina tykännyt, että ne ovat niin kauniita. Nyt olen kerännyt rahaa niin paljon, että pystyn sellaisen ostamaan.
Kiitän etukäteen asiallisista tiedoista.
Kettutytötöiltä en halua mitään.
Missä myydään minkkiturkkeja
20
165
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on oikea muotimaku.
- Anonyymi
Minkkiturkki on aivan täydellisyyttä hipova.
- Anonyymi
En halua turkkia muodin, vaan itseni takia.
- Anonyymi
Kettutyttöjä ei onneksi enää ole. Heidän filosofiansa kaatui niin kuin kommunismikin kaatui, omaan mahdottomuuteensa.
- Anonyymi
Turkistarhoja pitäisi perustaa lisää
- Anonyymi
Kas kun ei keskitysleirejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun ei keskitysleirejä
Aivan eri asia. Turkistarhoilla tuotetaan ihmisille vaatetusta ja eläinten hyvinvointi on kohdallaan. Vihervasemmistolaista saastaa tuo keskitysleirivertaus
- Anonyymi
Minkiturkki pitäisi ostaa.
- Anonyymi
Mulla itse tehty puolipitkä kettuturkki. Ketut olen itse pyytänyt, joten luontoasiat on hyvin otettu huomioon. Kettulakin saa kaupanpäälle. Hintaa koko komeudelle tasan tonni. Halvemmalla en myy.
- Anonyymi
Haluaisin kans turkin pimpinkarvoista. Mistä löytyis?
- Anonyymi
Pimeistä löytyy karvoja, ala keräämään.
- Anonyymi
Hiiristä kootuissa olisi enemmän silmiä. Ja häntiä.
- Anonyymi
Turkisliikkeet.fi tai kivijalkamyymälät
- Anonyymi
Suosittelen tilaamaan netistä esim. Ebay tai etsy.
- Anonyymi
Minkkiturkit muotiin taas!
- Anonyymi
Uusavuttomuus huipussaan kun ei osaa hakea netistä?
- Anonyymi
Missähän myytäis pappatunturiin tuulisuojia? En haluaisi mopon vaan itseni takia.
- Anonyymi
Turkistarhaus lopetettava,ennenkin miehet saalisti turkit luonnosta omin käsin ja vieläkin on jäljellä pieni määrä jotka osaavat metsästää ruuan ja turkit
- Anonyymi
Turkistarhausta ei pidä missään nimessä lopettaa. Tärkeä elinkeino, joka siirtyisi vain muualle kuten Kiinaan.
- Anonyymi
Suomi täytyy muutenkin ennallistaa 1800 luvun tasolle.
Terveisin MARIIA OHUTSALO
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902