Hei, tietääkö missä myydään minkkiturkkeja, jos niitä ei löydy niin minulle käy myös kettuturkki.
Olen aina tykännyt, että ne ovat niin kauniita. Nyt olen kerännyt rahaa niin paljon, että pystyn sellaisen ostamaan.
Kiitän etukäteen asiallisista tiedoista.
Kettutytötöiltä en halua mitään.
Missä myydään minkkiturkkeja
20
200
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on oikea muotimaku.
- Anonyymi
Minkkiturkki on aivan täydellisyyttä hipova.
- Anonyymi
En halua turkkia muodin, vaan itseni takia.
- Anonyymi
Kettutyttöjä ei onneksi enää ole. Heidän filosofiansa kaatui niin kuin kommunismikin kaatui, omaan mahdottomuuteensa.
- Anonyymi
Turkistarhoja pitäisi perustaa lisää
- Anonyymi
Kas kun ei keskitysleirejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun ei keskitysleirejä
Aivan eri asia. Turkistarhoilla tuotetaan ihmisille vaatetusta ja eläinten hyvinvointi on kohdallaan. Vihervasemmistolaista saastaa tuo keskitysleirivertaus
- Anonyymi
Minkiturkki pitäisi ostaa.
- Anonyymi
Mulla itse tehty puolipitkä kettuturkki. Ketut olen itse pyytänyt, joten luontoasiat on hyvin otettu huomioon. Kettulakin saa kaupanpäälle. Hintaa koko komeudelle tasan tonni. Halvemmalla en myy.
- Anonyymi
Haluaisin kans turkin pimpinkarvoista. Mistä löytyis?
- Anonyymi
Pimeistä löytyy karvoja, ala keräämään.
- Anonyymi
Hiiristä kootuissa olisi enemmän silmiä. Ja häntiä.
- Anonyymi
Turkisliikkeet.fi tai kivijalkamyymälät
- Anonyymi
Suosittelen tilaamaan netistä esim. Ebay tai etsy.
- Anonyymi
Minkkiturkit muotiin taas!
- Anonyymi
Uusavuttomuus huipussaan kun ei osaa hakea netistä?
- Anonyymi
Missähän myytäis pappatunturiin tuulisuojia? En haluaisi mopon vaan itseni takia.
- Anonyymi
Turkistarhaus lopetettava,ennenkin miehet saalisti turkit luonnosta omin käsin ja vieläkin on jäljellä pieni määrä jotka osaavat metsästää ruuan ja turkit
- Anonyymi
Turkistarhausta ei pidä missään nimessä lopettaa. Tärkeä elinkeino, joka siirtyisi vain muualle kuten Kiinaan.
- Anonyymi
Suomi täytyy muutenkin ennallistaa 1800 luvun tasolle.
Terveisin MARIIA OHUTSALO
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k16410639Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t897510Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1067387Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37356Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t227331Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit427279Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1136687Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv296516Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa885733Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?485515