Hei, tietääkö missä myydään minkkiturkkeja, jos niitä ei löydy niin minulle käy myös kettuturkki.
Olen aina tykännyt, että ne ovat niin kauniita. Nyt olen kerännyt rahaa niin paljon, että pystyn sellaisen ostamaan.
Kiitän etukäteen asiallisista tiedoista.
Kettutytötöiltä en halua mitään.
Missä myydään minkkiturkkeja
20
246
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on oikea muotimaku.
- Anonyymi
Minkkiturkki on aivan täydellisyyttä hipova.
- Anonyymi
En halua turkkia muodin, vaan itseni takia.
- Anonyymi
Kettutyttöjä ei onneksi enää ole. Heidän filosofiansa kaatui niin kuin kommunismikin kaatui, omaan mahdottomuuteensa.
- Anonyymi
Turkistarhoja pitäisi perustaa lisää
- Anonyymi
Kas kun ei keskitysleirejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun ei keskitysleirejä
Aivan eri asia. Turkistarhoilla tuotetaan ihmisille vaatetusta ja eläinten hyvinvointi on kohdallaan. Vihervasemmistolaista saastaa tuo keskitysleirivertaus
- Anonyymi
Minkiturkki pitäisi ostaa.
- Anonyymi
Mulla itse tehty puolipitkä kettuturkki. Ketut olen itse pyytänyt, joten luontoasiat on hyvin otettu huomioon. Kettulakin saa kaupanpäälle. Hintaa koko komeudelle tasan tonni. Halvemmalla en myy.
- Anonyymi
Haluaisin kans turkin pimpinkarvoista. Mistä löytyis?
- Anonyymi
Pimeistä löytyy karvoja, ala keräämään.
- Anonyymi
Hiiristä kootuissa olisi enemmän silmiä. Ja häntiä.
- Anonyymi
Turkisliikkeet.fi tai kivijalkamyymälät
- Anonyymi
Suosittelen tilaamaan netistä esim. Ebay tai etsy.
- Anonyymi
Minkkiturkit muotiin taas!
- Anonyymi
Uusavuttomuus huipussaan kun ei osaa hakea netistä?
- Anonyymi
Missähän myytäis pappatunturiin tuulisuojia? En haluaisi mopon vaan itseni takia.
- Anonyymi
Turkistarhaus lopetettava,ennenkin miehet saalisti turkit luonnosta omin käsin ja vieläkin on jäljellä pieni määrä jotka osaavat metsästää ruuan ja turkit
- Anonyymi
Turkistarhausta ei pidä missään nimessä lopettaa. Tärkeä elinkeino, joka siirtyisi vain muualle kuten Kiinaan.
- Anonyymi
Suomi täytyy muutenkin ennallistaa 1800 luvun tasolle.
Terveisin MARIIA OHUTSALO
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252104Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.911921Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881891MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131603Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881456Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11454Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241377Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481257Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731124Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351119