Tavallisten ihmisten kuulumiset

Anonyymi-ap

Eli mitäpä kuuluupi palstalaisille?

Kävin kolmen kilometrin kävelylenkillä, eihän se normaali ihmisille paljolta kuulosta, mutta mielestäni ihan ok matka minulle... polvi tai sivusta polven kohdalta, tunsin kun siitä vihlaisi...meni taas... ei niinkään itse kävelystä vaan jouduin tekemään äkkiliikkeen jalalla. Tosin edellisenä yönä en meinannut saada unta, jalkaa jomotti oikein "mukavasti"....muuten se on viimeaikoina ollut siedettävä, tosin levossa yleensä nukkumaan mennessä särkee ja aamulla jalka on heikon ja kipeän tuntuinen...kävellessä voi jopa tuntua joskus paremmalta...

No mitäpä tässä muuta. Mitä teille?

LS

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikä tarkoitus ole pitää yllä valitusketjuja, mutta jollakin kait sitä keskustelua pitää ylläpitää 😉

      Täällä on melko viileää. Useampi pakkasaste.

      LS

      • Anonyymi

        Jeesus parantaa, kunhan vaan niin uskot.
        Saalemit kautta maan ottavat mielellään rukouspyyntöjä vastaan ja välittävät toiveet suoraan, Jeesukselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus parantaa, kunhan vaan niin uskot.
        Saalemit kautta maan ottavat mielellään rukouspyyntöjä vastaan ja välittävät toiveet suoraan, Jeesukselle.

        Uskon siihen että tässä tapauksessa on parempi yrittää itse tehdä jotain myös. Polvivamma voi huonossa lykyssä johtua painon aiheuttamasta nivelrikosta ja Jumala tuskin sulattaa läskejäni pois "yhdessä yössä".

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon siihen että tässä tapauksessa on parempi yrittää itse tehdä jotain myös. Polvivamma voi huonossa lykyssä johtua painon aiheuttamasta nivelrikosta ja Jumala tuskin sulattaa läskejäni pois "yhdessä yössä".

        LS

        Monet polvet on rukoilemalla parantuneet, uskothan.
        Jalat pidentyneet, uskothan.
        Jos lykky loppuu niin enkelit työntävät selästä, uskothan.
        Kuhan vaan uskot ja pyydät niin sinulle annetaan, uskothan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet polvet on rukoilemalla parantuneet, uskothan.
        Jalat pidentyneet, uskothan.
        Jos lykky loppuu niin enkelit työntävät selästä, uskothan.
        Kuhan vaan uskot ja pyydät niin sinulle annetaan, uskothan.

        Ehkä Jumala auttaisi, epäuskostani huolimatta, tavalla taikka toisella. Uskon Jumalaan, en niinkään siihen, että joku ihminen koettaa vakuuttaa ihmeillä Häneen uskomista.

        Jos teillä olisi uskoa edes sinapin siemenen verran, vuoretkin siirtyisivät...

        LS


    • Anonyymi

      Kuuluu ihan hyvää vaikka on kaamosaika. Pikku hommia riittää aina. Kahdessa kokouksessa olin viikolla ja yhden kuuntelin tv7 stä. Pyhänä menen myös kokoukseen. Väkeviä rukouskokouksia pidän itse. Ääntä lähtee 200 desibeliä joskus.

      • Anonyymi

        No et sinä ihan tavikselta vaikuta.

        En tuota TV7 katso, koen sen ohjelmistotason huonona viihteenä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et sinä ihan tavikselta vaikuta.

        En tuota TV7 katso, koen sen ohjelmistotason huonona viihteenä.

        LS

        Siellä TV7 :n on arkistossa helmiä Jumalan lapsille, mutta on ainakin ollut ihan outoakin, jota on yritetty esittää kristinuskoon kuuluvaksi.

        Itse tunnistan huijaukset, mutta uskoontuloni alussa jouduin kauvan miettimjään asijaa mm. kun Martti kehotti menemään Herzogin kokouksiin, mutta itse näin suden, kun Martti näki jotain muuta. Martti oli auktoriteetti, mutta pidin kilinpääni ja koettelin Herzogin maanittelusta huolimatta.

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä TV7 :n on arkistossa helmiä Jumalan lapsille, mutta on ainakin ollut ihan outoakin, jota on yritetty esittää kristinuskoon kuuluvaksi.

        Itse tunnistan huijaukset, mutta uskoontuloni alussa jouduin kauvan miettimjään asijaa mm. kun Martti kehotti menemään Herzogin kokouksiin, mutta itse näin suden, kun Martti näki jotain muuta. Martti oli auktoriteetti, mutta pidin kilinpääni ja koettelin Herzogin maanittelusta huolimatta.

        Selef Urge

        Sinut tunnistaa.
        Taksit kirjoittaa aiemman.

        En välitä kovin mahtipontisesta, ihmeisiin nojaavasta yms ja usko on henkilökohtaista, TV7:ssa on yksi jos toinen kertomassa omasta uskosta ja kehottomassa elämään heidän tulkintojensa mukaan..se on heidän uskonsa...mutta he tekevät sitä työtä, jotta ihmiset uskoisivat kuten he ajattelevat oikeaksi.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä TV7 :n on arkistossa helmiä Jumalan lapsille, mutta on ainakin ollut ihan outoakin, jota on yritetty esittää kristinuskoon kuuluvaksi.

        Itse tunnistan huijaukset, mutta uskoontuloni alussa jouduin kauvan miettimjään asijaa mm. kun Martti kehotti menemään Herzogin kokouksiin, mutta itse näin suden, kun Martti näki jotain muuta. Martti oli auktoriteetti, mutta pidin kilinpääni ja koettelin Herzogin maanittelusta huolimatta.

        Selef Urge

        "Itse tunnistan huijaukset, "

        Tunnistat tasan tarkkaan kaiken muun huijaukseksi, paitsi oman uskontosi. Sitä ei voi todelliseksi tunnistamiseksi sanoa.


    • Eikö uskovainen ole mielestäsi ns.tavis?No enemmistö kansalaisista eivät mainosta uskoaan tai uskomattomuuttaan.
      Hienoa sait käytyä lenkillä..3km on oikeasti jo hyvä matka!
      Mä oon huristeltua menemään tankin tyhjäksi.aamulla tankkasin 20€.. Noh,vaikka väsyttääkin on kiva nähdä ihmisiä.

      • Anonyymi

        On uskovaisetkin taviksia...taisin vastata jollekin ettei tunnu tavikselta...ehkä siinä viestissä ne väkevät rukouskokoukset ja pyhänä oleminen tai sen mainostaminen ei tuntuneet kovin siltä...

        Varmasti kiva nähdä ihmisiä. Sinulla on laaja sosiaalinen verkosto tai on tullut se käsitys.

        LS


    • Anonyymi

      Minulle 10-15 minuutin koiran ulkoilutus kävellen kahdesti päivässä rupeaa olemaan liikaa. Oireet pahenee pidemmästä. Kesäisin pystyn tuplaamaan tuon 15 minuuttia per kerta.

      • Anonyymi

        No siinähän kävelee kilometrin jos toistakin riippuen vauhdista/ kerta...kuulostaa hyvältä.

        Mitä oireita tulee?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinähän kävelee kilometrin jos toistakin riippuen vauhdista/ kerta...kuulostaa hyvältä.

        Mitä oireita tulee?

        LS

        Kroonisesta väsymysoireyhtymästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kroonisesta väsymysoireyhtymästä.

        Muutan ensimmäistä kertaa elämässäni Espanjaan kuun lopussa koko talveksi. Espanjan aurinko auttaa lääkärini mukaan jaksamiseen. On kuulemma auttanut monilla Kroonista väsymysoireyhtymää sairastavilla. Kun olen talvisin normaalisti petipotilas, niin heinä-elokuussa, jos olen päässyt riittävästi aurinkoon, pystyn kotitöihin ja harrastamaan sekä kuntouttamaan lihaksiani. Niin paljon voimavaroja aurinko minulle antaa. Eikä tämä ole kuvittelua, sillä useat verikokeet kertovat voimavarojen kohentumisesta heinäkuun paikkeilla. Pahinta on talven vaikea masennus, joka sekin häviää kesäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutan ensimmäistä kertaa elämässäni Espanjaan kuun lopussa koko talveksi. Espanjan aurinko auttaa lääkärini mukaan jaksamiseen. On kuulemma auttanut monilla Kroonista väsymysoireyhtymää sairastavilla. Kun olen talvisin normaalisti petipotilas, niin heinä-elokuussa, jos olen päässyt riittävästi aurinkoon, pystyn kotitöihin ja harrastamaan sekä kuntouttamaan lihaksiani. Niin paljon voimavaroja aurinko minulle antaa. Eikä tämä ole kuvittelua, sillä useat verikokeet kertovat voimavarojen kohentumisesta heinäkuun paikkeilla. Pahinta on talven vaikea masennus, joka sekin häviää kesäksi.

        Ok. Hienoa, että sinulla on mahdollisuus toteuttaa tuollainen asia ja koet sen sellaiseksi keinoksi joka auttaa ja mistä ehkä muutenkin saat voimaa elämään.

        LS


    • Anonyymi

      Kiitos aloittajalla mukavasta aloituksesta kaamosaikana. Tämä palsta on täynnä helluntailaistan vihaamista, parjaamista. Myöskin täynnä jotain Parhamia, jota yksikään helluntailainen ei palvo. Kirjoittaja rinnastaa hänet Leniniin väärällä osastolla. Ja tuhansia kirjoituksia tuodaan tänne lapsikasteesta, jotka nekään eivät kuulu otsikkoon.

      Niin minulla on kaikki hyvin. MelkeInpä kuin mäkeä myötäistä menen taivaaseen. 3. Joh. alkupuoli kirjoitetaan tästä. Osaan raamattua paljon ulkoa. Olen terve .

      • Anonyymi

        Niin ehkä uskonsodissa on kyse ihmisten tiukkapipoisuudesta ja armottomuudesta toisiaan kohtaan, vai mitä ajattelet asiasta?

        Terveys on kiitosaihe.

        LS


    • Anonyymi

      Uuneja lämmitelty, sähköä säästetty, pakkanen 10-20 asteen välissä kieppuu. Käväsin tuolla Savon puolessa viikon reissulla sukulaisia ja tuttuja tietämässä. Hiihtämässäkin jo käyty. Nautitaan tätä jo vaikka no joo vaikkapa vanhuuttakin. Ollaan iloisia kun vielä päästään liikkumaan ja raittiudesta . Varmaan moni minunkin ikäiseni istuskelee päivät sängyn laidalla savussa kaljaa kitaten, murjottaen, pois meistä sellainen. Sitten vielä uskosta , sehän on kahdenvälistä asiaa Jumalan kanssa, ulkopuolisia tuomareita kyllä riittää täällä foorumilla mutta ihmeeksi täällä oikeassa elämässä harvemmassa.
      tomumaja

      • Anonyymi

        Foorumilla riittää tuomitsijoita, täällä kaikki korostuu jotenkin, voi niitä olla toki elämässä muutenkin.

        Ihmiselämän ihmissuhteet, ovat taitolaji hallita kelle hyvänsä toki.

        Siellä Lapissa taitaakin olla paljon lunta. Ei täällä päin vielä hiihdettäisi.

        LS


    • Anonyymi

      Paljon olen vuosikymmenien aikana kokenut Jumalan siunauksia rivijäsenenä. Se löytyi vihkosessa on urheilijoiden todistuksia. Sitä en epäile etteikö he ole uskossa. En epäile, etteikö Jonathan Edwards ole uskossa. Kolmiloikkaaja myötätuulessa 18,46 m, sallituissa sääoloissa 18,16 m. Mutta lajissa kuin lajissa ollakseen paras jo piiritasolla se vaatii paljon harjoittelua. Kilpailut ja matkat päälle.Perhe-elämä kärsii. Olen aivan varma, jo SM tasolla lajissa kuin lajissa huipulla ollessaan seurakunta jää paljolti. Aina on ns. julkisuuden henkilöt nostettu esille. Ei sorvaajat, hitsaajat. Jag tänker så här. Detta är min åsikt.

    • Anonyymi

      Mielipiteeni sodasta Ukrainassa. Ukrainalaiset ja natsit surmasivat 900.000- 1.600.000. juutalaista toisen maailmansodan aikana Ukrainassa. Tässä syy sotaan. Myös Liettuassa surmattiin paljon juutalaisia saman kaavan mukaan. Liettua oli vasallivaltio vuoteen 1989.

    • Anonyymi

      Täällä etelässä nyt pakkasta -4 astetta ja aattelin kaupassa käydä nyt aamulla. Pimeää on ja saisi sataa vähän lunta maahan. Siunausta kaikille vaan.

      • Anonyymi

        Aamun ehkä paras aika käydä kaupassa. Ei ole vielä ruuhkaa. Keitin vasta aamukahvia ja pitäisi hakea sitä mukiin...kahvia maidon kanssa, mikä sen parempaa aloittaa aamu.

        LS


    • Anonyymi

      Eiliselle keskustelijalle. Ei anna vastailla, olen botti kuulemma.

      Missien, urheilijoiden, laulajien, vankilakundien marssittaminen kertomaan osoittaa viitseliäisyyden puutetta ja saman sabluunan toistoa. Onko tarkoitus markkinoida uskoa kuin jotain tuotetta?

      LS

      • Anonyymi

        Edellinen keskustelijalle 22:29:59. 18.11.


    • Anonyymi

      Onhan se toki jännää seurata palstalla jonkun polven sivuvihlaisuja, pohkeen yöllisiä jomotuksia, sekä 3 kilometrin porhalluksia. Mahdollisesti saamme vielä kuulla kissan laskemisesta yöllä pissalle takaovesta, ja kuinka sitten tuuli painoi hiljaa oven kiinni!
      T. Tyynetäti Pullinputaalta.

      • Anonyymi

        Ei kukaan pakota lukemaan, jos se sinua kiduttaa.

        Onko tällä palstalla jotain tasokkaampaakin tekstiä? Jos mieluummin luet kastetappelua tai mitä uutta Mauno tai Petri tekevät tai muuta hyvin korkeatasoista...niin siitä vain niitä lukemaan..se on ihan vapaata kirjoittaa polven vihlaisuistakin ja jo alussa kirjoitin, jos paremmin lukisit ..että tapa se tämäkin on vaan saada keskustelua aikaan ..sinun panoksesi keskusteluun ei ollut kovin rakentava eikä tasokas, jos ei minunkaan.

        LS


      • Anonyymi

        No sitten kissasta. Tuossa se kulkeepi...ei käy ulkona pissimässä, vaikka sillä on ulkohäkit ja valjaat. On sisäkissa.

        LS


      • Anonyymi

        Eilen tosin...ovijuttu....lähdin koiraa käyttämään ja kun tulin takaisin, ovi oli lukossa, jouduin pimpottamaan ovikelloa. Ehkä olen jo niin dementikko että laitoin oven kiinni lukkoon itse kun lähdin...mutta en taas muista tapahtumaa ..tai sitten se oli tuuli?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen tosin...ovijuttu....lähdin koiraa käyttämään ja kun tulin takaisin, ovi oli lukossa, jouduin pimpottamaan ovikelloa. Ehkä olen jo niin dementikko että laitoin oven kiinni lukkoon itse kun lähdin...mutta en taas muista tapahtumaa ..tai sitten se oli tuuli?

        LS

        Varmaankin oli tuulenpuuska, joka työnsi ovesi kiinni. Mutta mennäänpäs välillä asiaankin, koska minulla sattuu olemaan kivulloinen liikavarvas sekä sellainen pässinpussin kokoinen tyrä, niin aionkin lähteä niitä esittelemään paikalliseen terveyskeskukseen neljännen adventtisunnuntain jälkeen.
        T. Hell. Seurakuntalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin oli tuulenpuuska, joka työnsi ovesi kiinni. Mutta mennäänpäs välillä asiaankin, koska minulla sattuu olemaan kivulloinen liikavarvas sekä sellainen pässinpussin kokoinen tyrä, niin aionkin lähteä niitä esittelemään paikalliseen terveyskeskukseen neljännen adventtisunnuntain jälkeen.
        T. Hell. Seurakuntalainen.

        No miksi en mene terveysk. Koska sanovat vaivan johtuvan siitä, että olen lihava. Tiedän sen itsekin ja miksi sitä sinne omakantaan korjattavaksi.

        Tyrä pitääkin hoitaa leikkauksella. Minusta lihavuutta ei yleensä tarvitse vaikka tänä päivänä aika helposti saa lähetteen ja luultavasti sitä alkaisivat siellä lähes pakottamaan, joten en mene..

        Liikavarpaaseen varmaan saatavilla jotain sellaista mitä voi laittaa siihen päälle, jotta olis pehmykettä eikä tulehdus niin kovin, apteekista saa varmasti, kun kysyt.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi en mene terveysk. Koska sanovat vaivan johtuvan siitä, että olen lihava. Tiedän sen itsekin ja miksi sitä sinne omakantaan korjattavaksi.

        Tyrä pitääkin hoitaa leikkauksella. Minusta lihavuutta ei yleensä tarvitse vaikka tänä päivänä aika helposti saa lähetteen ja luultavasti sitä alkaisivat siellä lähes pakottamaan, joten en mene..

        Liikavarpaaseen varmaan saatavilla jotain sellaista mitä voi laittaa siihen päälle, jotta olis pehmykettä eikä tulehdus niin kovin, apteekista saa varmasti, kun kysyt.

        LS

        Kirjattavaksi...tämä puhelin...ei korjattavaksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjattavaksi...tämä puhelin...ei korjattavaksi...

        Vie puhelimesi mieluimmin korjattavaksi, varsinkin jos vielä sen takuu on voimassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vie puhelimesi mieluimmin korjattavaksi, varsinkin jos vielä sen takuu on voimassa!

        Se on kielenkääntäjä siinä joka saattaa valita jotain mitä en tarkoittanut...toki välillä kun kirjoitan voin tehdä myös muutoin virheitä ...kirjoitan aika nopeaan ja en jokaisen viestin kohdalla jaksa tarpeeksi tarkistella...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin oli tuulenpuuska, joka työnsi ovesi kiinni. Mutta mennäänpäs välillä asiaankin, koska minulla sattuu olemaan kivulloinen liikavarvas sekä sellainen pässinpussin kokoinen tyrä, niin aionkin lähteä niitä esittelemään paikalliseen terveyskeskukseen neljännen adventtisunnuntain jälkeen.
        T. Hell. Seurakuntalainen.

        Tuosta lihavuusleikkauksesta. Olen toki ottanut asiasta selvää. Moni jopa minua pienempi siihen haluaa ja pääsee, jos on muita jotka katsotaan olevan liitännäissairauksia, kuten tuki ja liikuntaelinsairauksia tai diabetestä, verenpainetautia jne.

        Se ei ole yksinkertainen asia kuitenkaan. Kyseessä on iso leikkaus, johon liittyy omia riskejä. Leikkauksesta eteenpäin liian rasvainen tai muuten sopimaton ruoka tai jos syö liikaa, voi aiheuttaa dumpling oireita tunneiksi...oksentelua ja kipua ..ihminen voi leikkauksen jälkeen syödä desistä kahteen ruokaa...kuukausi pitäisi elää soseilla ja aluksi pelkällä nestemäisellä... Huono ruoka voi olla liian kovaa lihaa tai ettei voi syödä enää yhtään suklaa palaa...voi tulla myös suolitukoksia, koko loppuelämäksi ...ruokailuun pitää varata aikaa enemmän kuin ennen, jopa puoli tuntia desin syömiseen ja juoda ei voi yhtäaikaa Ryan kanssa, pieniä kulauksia pitkin päivää.. jos mahalaukku ohitetaan eli suoli liitetään ohi mahalaukun niin että erotetaan pienen pieni osa mahalaukuksi,nha ohutsuoli jotenkin ohitetaan, se on pysyvä toimenpide, viramiinitkaan ei enää imeydy kuten ennen, toki ei ruokakaan.

        Näistä hän ei tietenkään tarpeeksi vai auduta kertomaan kun koetetaan lihavat saada leikattavaksi, koska se katsotaan palvelevan yhteiskuntaa enemmän.

        Täyden olla petipotilas ja en enää pääse sieltä ylös, ennen kuin suostun...vaikka joka paikassa mediaa hehkutetaan kuinka se kannattaa.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin oli tuulenpuuska, joka työnsi ovesi kiinni. Mutta mennäänpäs välillä asiaankin, koska minulla sattuu olemaan kivulloinen liikavarvas sekä sellainen pässinpussin kokoinen tyrä, niin aionkin lähteä niitä esittelemään paikalliseen terveyskeskukseen neljännen adventtisunnuntain jälkeen.
        T. Hell. Seurakuntalainen.

        Kerroin erehdyksessä muutama vuosi sitten väsymyksestä. Lääkäri keksi että minun pitää hakeutua lihavuusleikkaukseen. Mielestäni sanoin selvästi ettei sellainen kiinnostaisi....tuntui että lääkäri ei kuunnellut ja yritti väkisellä minua siihen saada...joten kokemusta on, että sen lihavuusleikkauksen laittaa kaikkien oireiden pelastajaksi. Laivalla ihmisellä kuvattaisiin polvet yms, tuskin minulla siihen vaivautuisivat.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin erehdyksessä muutama vuosi sitten väsymyksestä. Lääkäri keksi että minun pitää hakeutua lihavuusleikkaukseen. Mielestäni sanoin selvästi ettei sellainen kiinnostaisi....tuntui että lääkäri ei kuunnellut ja yritti väkisellä minua siihen saada...joten kokemusta on, että sen lihavuusleikkauksen laittaa kaikkien oireiden pelastajaksi. Laivalla ihmisellä kuvattaisiin polvet yms, tuskin minulla siihen vaivautuisivat.

        LS

        Laihalla ihmisellä, ei laivalla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe